Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287308 keer)

Offline lacey

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #360 Gepost op: 4-11-2008, 13:06:44 »
Hiu je was en bent echt een topper!
Zowel in ER maar ook hier op het forum.
Ik heb een vraag , had Geert wel zijn spullen bij hem?
Ik heb nog op de herhaling zitten kijken en daar was het niet zo duidelijk te zien
maar volgens mij had hij niks bij zich.
Werd dat dan later opgehaald of mochten jullie daar gebruik van maken?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #361 Gepost op: 4-11-2008, 13:26:33 »
Het doet me echt deugd dat mensen de aflevering zo leuk vonden..!
Ben allang blij dat mensen toch zijn blijven kijken en niet voortijdig zijn afgehaakt door het verloop van het spel...

Of door jouw lief-dagboek-voorlees-stukjes.  ;) ;) ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #362 Gepost op: 4-11-2008, 13:56:03 »
Hiu je was en bent echt een topper!
Zowel in ER maar ook hier op het forum.
Ik heb een vraag , had Geert wel zijn spullen bij hem?
Ik heb nog op de herhaling zitten kijken en daar was het niet zo duidelijk te zien
maar volgens mij had hij niks bij zich.
Werd dat dan later opgehaald of mochten jullie daar gebruik van maken?

Geert had wel zijn rugzak mee hoor.. heb trouwens niet op gelet of dat wel goed te zien was tijdens de uitzending.. hij heeft het meestal over 1 schouder hangen, dus misschien dat de tas wel niet te zien was?
Maar hij had niet alle spullen meegenomen, zijn veel achtergebleven op het eiland...

Offline es_kim_o

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #363 Gepost op: 4-11-2008, 14:46:21 »
heb inmiddels de aflevering gisteravond gezien,  pffhaaaahh ! toen geert het verdict te horen kreeg zag je yin en hans hun hoofd naar elkaar draaien en ik weet niet hoe het komt maar ze deden me wel denken aan de raptors uit jurassic park !   hahaha (hm,  ook wel wat griezelig)
ze waren er zoooo van overtuigd dat zij bepaalden wie kon blijven en wie moest gaan.
goed dat je hans even op z'n plaats zette na één van z'n vele 'ego-streel-momentjes' .. wat een lul.  ::rofl::

Offline nanana

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #364 Gepost op: 4-11-2008, 15:41:06 »
Het doet me echt deugd dat mensen de aflevering zo leuk vonden..!
Ben allang blij dat mensen toch zijn blijven kijken en niet voortijdig zijn afgehaakt door het verloop van het spel...

Volgende week de eetproef.. dat is toch een jaarlijks terugkerende proef?

Owja, dacht dat ik nog ergens las over de geldprijs etc..

Natuurlijk doe ik het voor de ervaring, eer en het spel.. maar ik ben ook wel zo iemand die zegt: sorry, alles is mooi, maar geld voor een 23jarige arme student is nog mooier.. :P ::rofl::
Ben altijd duidelijk geweest dat 50.000euro voor mij, vooral tegen het eind aan, een enorme trigger was..
De zakenmensen dachten er helaas anders over, maar goed, ze hebben gewoon waarschijnlijk het geld niet nodig..

Groot gelijk dat je dat zegt over het geld. Maakt het studeren net allemaal wat aangenamer ;)!!!

heb nog wel een vraag, had hem al eerder gesteld, maar denk dat je er misschien overheen hebt gekeken (wat niet erg is, want er staan zoveel berichtjes), maar bij deze alsnog een keer:

Hiu, allereerst: geniaal bedacht die stemactie! Heerlijk om dat te zien ontwikkelen in de aflevering en dan Hans, Yin en Geert zien gniffelen voor de start van de eilandraad. In de trant van 'wij zijn veilig'.

Wat ik me echter wel afvraag met die ruzie op het strand....Yin zat jou eerst best af te kraken enzo en dan ineens komt ze je troosten als je daar in tranen bent uitgebarsten. Hoe heb je dat ervaren? Want volgens mij had je haar toen ook al door net als dat je Hans doorhad!


Alvast bedankt voor je moeite!

Offline Medic

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #365 Gepost op: 4-11-2008, 16:45:55 »
Tja, de aflevering van afgelopen zondag is ook voor mij reden geweest om me als lid hier aan te maken, na het laaaaange tijd als gast te hebben gevolgd. Hiu, mijn vriendin en ik hebben echt zwaar van je genoten met een emotie die ik zelf doorgaans aantref bij een overwinning van het Nederlands voetbalelftal! Briljante Houdini act... YOU GO GIRL!!
Waar we erg nieuwsgierig naar zijn.... wanneer had je het pact van "Kwik, Kwek en Kwak" ( Yin, Hans, Geert) in de gaten en heb je eerder al overwogen om dit pact te doorbreken?
Super ook je reacties op dit forum!

Offline dunno

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #366 Gepost op: 4-11-2008, 17:01:49 »
Waarom heb je/heeft Hiukwan dat complotje niet toegepast op Yin, die had toch ook al wat stemmen gepakt?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #367 Gepost op: 4-11-2008, 17:35:34 »
Yin heeft nog geen enkele tegenstem na de samensmelting, normaal zouden dan 2 namen in de stemmingsurne gaan, in dit geval dus HiuKwan en Yin  en diegene diegene dan de Ex moet verlaten wordt door het lot bepaald... grote gok dan
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 17:37:23 door reaver »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #368 Gepost op: 4-11-2008, 18:31:55 »
Waar we erg nieuwsgierig naar zijn.... wanneer had je het pact van "Kwik, Kwek en Kwak" ( Yin, Hans, Geert) in de gaten en heb je eerder al overwogen om dit pact te doorbreken?

Ze zat er tot de afgelopen aflevering toch zelf in?  ::vergroot:: ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #369 Gepost op: 4-11-2008, 19:01:43 »
Ik moet bekennen dat ik me tot nu toe vaak aan (de door de makers neergezette?) Hiukwan irriteerde. Maar na de vorige aflevering heb ik niets dan lof. Zo moet je het spel nou écht spelen. Geen flauwekul van "Ik stem zwakken weg want wil tegen de sterkste winnen." dat is onzin. Speel het gewoon tactisch en zorg zo voor kijkcijfers.  ;D

Hoera voor Hiu. Hopelijk neemt iedereen aan haar een voorbeeld in eventuele volgende ER reeksen.  ::bravo::

Offline mohito

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #370 Gepost op: 4-11-2008, 20:12:25 »
Hiu ik zei het al in pm, je bent mijn heldin !
Ik heb staan schreeuwen en juichen en het was de leukste eilandraad in tijden !
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
En Ernst-Paul  ::rofl:: "Gee-eert, afscheid nemen !" ::bravo::
I love 花生

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #371 Gepost op: 4-11-2008, 20:59:07 »
Hiukwan!!!!!!!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ

Ik heb genoten van je :D, en ik ben zoooooooooooo blij dat het je gelukt is.
Waar ik vooral van genoot was de blik van Yin op de eilandraad. En fluisterde wat naar Hans en keek heel verbaasd. zoo grappig. En jullie meiden zaten daar heel triomfantelijk :D :P.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #372 Gepost op: 4-11-2008, 21:06:26 »
En fluisterde wat naar Hans en keek heel verbaasd.
Wie kan er liplezen?

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #373 Gepost op: 4-11-2008, 23:02:55 »
Groot gelijk dat je dat zegt over het geld. Maakt het studeren net allemaal wat aangenamer ;)!!!

heb nog wel een vraag, had hem al eerder gesteld, maar denk dat je er misschien overheen hebt gekeken (wat niet erg is, want er staan zoveel berichtjes), maar bij deze alsnog een keer:

Hiu, allereerst: geniaal bedacht die stemactie! Heerlijk om dat te zien ontwikkelen in de aflevering en dan Hans, Yin en Geert zien gniffelen voor de start van de eilandraad. In de trant van 'wij zijn veilig'.

Wat ik me echter wel afvraag met die ruzie op het strand....Yin zat jou eerst best af te kraken enzo en dan ineens komt ze je troosten als je daar in tranen bent uitgebarsten. Hoe heb je dat ervaren? Want volgens mij had je haar toen ook al door net als dat je Hans doorhad!






Alvast bedankt voor je moeite!

Had er denk ik overheen gelezen :D sorry haha

Maare om alsnog antwoord te geven: in het dagelijks leven zou ik het niet pikken als iemand dat deed, maar om toch mijn tijd op het eiland niet pijnlijker te maken dan het op dat moment al was had ik zo van: tja, laat maar, doe maar wat je wilt.. ik vind het toch wel nep.. In mijn achterhoofd had ik wel: ik hoop dat je in het dagelijks leven niet zo'n spelletje speelt, maar goed, ze is een volwassen vrouw, en door Robinson verliezen mensen soms de realiteit..

Het liefst wou ik dat iedereen me met rust liet, maar dan laat je jezelf ook kennen, dus je gaat maar gewoon weer 'mee' met de groep.. dus het is beetje tegenstrijdig.. het waren mijn zwaarste en vervelendste dagen op het eiland..
« Laatst bewerkt op: 4-11-2008, 23:44:54 door Peanut »

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #374 Gepost op: 5-11-2008, 00:02:09 »
Ow en nog ff iets out of the blue..

Wat ik vaker lees hier op het forum en van mensen om me heen hoor..

Het lijkt alsof we dit jaar meer te eten hebben dan andere jaren..

Nou volgens mij lijkt het maar zo hoor.. Vooral de dagen op Tengah waren zwaar.. ik ging destijds bijna van mn stokkie soms door het weinige voedsel.. we dronken toen (destijds met Prince) alleen maar bouillon bijna..


Nu na de samensmelting op Lima hebben we ook nix anders dan heel soms wat vis als we geluk hebben.. en kokos.. dat was wel in overvloed.. maar hoe vaak zijn we wel niet met honger gaan slapen en ik tenminste.. met buikpijn van de honger opgestaan.. en zwart voor je ogen zien ..

Alleen.. we hebben er niet over zitten klagen want kokos in overvloed.. dus je kon ERGENS op kauwen.. XD

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #375 Gepost op: 5-11-2008, 14:43:03 »
 ::tandpastasmiley::
hé Hiu,
'k ben ff weggeweest en volgde het hier niet meer zo, maar net als zovelen geniaal hoor!
't Begon wat in te dutten en daar heb jij een stokje voor gestoken, of was het ingegeven door de leiding???
EP heeft dat ook eens met mij geprobeerd, dus wie weet?

Verder moet ik even kwijt dat we het wel over exp. Robinson hebben en het nu steeds meer naar uitziet dat als je tactisch maar sterk genoeg bent je er dan wel komt,jammer, echt dat moet me van het hart. Maar goed het zei zo, dus top dat je d´r nog inzit Was anders voor ons reden geweest om eens over te schake+len naar iets anders of de uitknop activeren! Bij de laatste vier dwz. ook sowiezo al meer duiten,TOCH

DOEG RINCK

Offline mohito

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #376 Gepost op: 5-11-2008, 16:47:52 »
Wie kan er liplezen?

ze zei "hoe kan dat nu ?"
I love 花生

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #377 Gepost op: 5-11-2008, 19:18:53 »
::tandpastasmiley::
hé Hiu,
'k ben ff weggeweest en volgde het hier niet meer zo, maar net als zovelen geniaal hoor!
't Begon wat in te dutten en daar heb jij een stokje voor gestoken, of was het ingegeven door de leiding???
EP heeft dat ook eens met mij geprobeerd, dus wie weet?


daar heb ik ook over zitten denken wat je daar zegt in de bovenste alinea, je merkt namelijk heel goed hoe er over het 'tactische' spel wordt gedacht als Ernst-Paul zijn vragen stelt bij de eilandraad, de manier waarop hij kijkt en zijn vragen stelt zegt al meer dan genoeg en ik kan me zo voorstellen dat de stemming zoals dat ging niet helemaal de bedoeling van het spel en van het kijkplezier is. Als iedereen er op een rijtje uitgestemd wordt is er gewoon geen bal meer aan. Je mag daar natuurlijk niets over zeggen begrijp ik.

En nog een vraagje: wie kookte er nog meer op het eiland dan alleen jij,HiuKwan, waren er nog andere mensen die lekkere gerechtjes konden maken met dat wat jullie op het eiland vonden?


« Laatst bewerkt op: 5-11-2008, 22:31:51 door Megan, Reden: quote gefixed »

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #378 Gepost op: 5-11-2008, 19:59:06 »
::tandpastasmiley::
hé Hiu,
'k ben ff weggeweest en volgde het hier niet meer zo, maar net als zovelen geniaal hoor!
't Begon wat in te dutten en daar heb jij een stokje voor gestoken, of was het ingegeven door de leiding???
EP heeft dat ook eens met mij geprobeerd, dus wie weet?


DOEG RINCK
Hoi Rinck!
Neej, EP heeft nooit maar iets laten weten dat hij niet tevreden was over het verloop van het spel. Niet aan de kandidaten die er dan nog inzitten iig. Ik weet niet hoe het bij andere programmas is, of misschien bij eerdere seizoenen van ER.. maar ik heb nooit iets toegefluisterd of iets dergelijks van de crew oid.
Het zou ook niet eerlijk zijn, maar goed, het is sowieso bij mij niet van toepassing.. Heb mensen achteraf nog wel erover gesproken en ze zeiden dat ze het zelf ook niet hadden verwacht.. dus nouja, ook heel verrassend voor de crew dan neem ik aan :)

En over het koken: ik kookte meestal wel ja, heel af en toe zat Yin wat kokos te maken, maar meerendeel deed ik. Ik vond het zeer leuk om te doen, en heb het ook nooit echt als een last gezien.. :) Vind het sowieso leuk om voor mensen te 'zorgen' door voor hun te koken.. dus dat was mooi meegenomen..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #379 Gepost op: 5-11-2008, 20:48:20 »
En over het koken: ik kookte meestal wel ja, heel af en toe zat Yin wat kokos te maken, maar meerendeel deed ik.

Dan zullen ze toch wel heel blij zijn geweest dat je erin bleef.  :P ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.