Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 287726 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #540 Gepost op: 18-11-2008, 20:00:51 »
We moeten nog een aantal daagjes wachten eer we dat weten he :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline gruun mutske

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #541 Gepost op: 18-11-2008, 21:18:16 »
Komaan eh meisje

Laat nu die 2 (vriendjes  ::hug::) ma is een poepje ruiken Hiu!!!!!!!!!!!!!
Op naar finale ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #542 Gepost op: 18-11-2008, 21:56:38 »
Hiu zei het idd duidelijk en t lijkt er niet in gemonteerd. K ben benieuwd want ik wil echt dat ze wint!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #543 Gepost op: 18-11-2008, 22:43:29 »
Hiu zei het idd duidelijk en t lijkt er niet in gemonteerd. K ben benieuwd want ik wil echt dat ze wint!
Ik denk dat je zoiets eerder zegt wanneer je op de balk begint te staan, om jezelf te motiveren. Lijkt me sterk dat je het op die toon zegt wanneer je net gewonnen hebt.

Hoop natuurlijk wel dat ze wint!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #544 Gepost op: 19-11-2008, 02:36:39 »
Ik denk dat je zoiets eerder zegt wanneer je op de balk begint te staan, om jezelf te motiveren. Lijkt me sterk dat je het op die toon zegt wanneer je net gewonnen hebt.

Hoop natuurlijk wel dat ze wint!

Ja,dacht ik ook.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #545 Gepost op: 19-11-2008, 10:14:56 »
HiuKwan,

2 vraagjes :

1. Hoe heb jij je voorbereid op Expeditie Robinson (misschien heb je deze al beantwoord maar tussen al die post zoeken lijkt me wel wat onbegonnen werk)

2.Zag jij al de vorige ER afleveringen en wie waren daar je favorieten ? Ken je een aantal "ex" Robinsonners persoonlijk ???

Bedankt voor het antwoorden,

Millesime
C uit A'pen

Offline Peanut

  • Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #546 Gepost op: 19-11-2008, 16:25:38 »
HiuKwan,

2 vraagjes :

1. Hoe heb jij je voorbereid op Expeditie Robinson (misschien heb je deze al beantwoord maar tussen al die post zoeken lijkt me wel wat onbegonnen werk)

2.Zag jij al de vorige ER afleveringen en wie waren daar je favorieten ? Ken je een aantal "ex" Robinsonners persoonlijk ???

Bedankt voor het antwoorden,

Millesime
C uit A'pen

Hoii
Ik heb me niet voorbereid op de expeditie, alleen meer uit eten geweest en meer met vrienden op stap geweest.. ik ben echt een gezelligheidsmens, dus ik heb eigenlijk een week voordat ik wegging, non-stop elke dag gefeest.. (ok, ik vierde ook mijn verjaardag destijds, en daarna koninginnenacht dus dat kon ook wel makkelijk :P)
Ik wou er gewoon blanco ingaan, en zelfs adviezen als: kijk es surivival programmas, of lees boeken erover, heb ik niet opgevolgd. Ik vond het voor mezelf niet nuttig.

En ik moet je eerlijk bekennen, ik heb nog nooit een reeks helemaal afgekeken.. Ik herken Robinsonners van gezicht, maar verder niet echt.. Op het moment dat ik hoorde dat ik meeging, heb ik maar es een paar afleveringen gekeken online...

Diegene die ik dan bij zijn gebleven zijn misschien meer de kandidaten van de laatste jaren: Vinnie en Olga.. etc..

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #547 Gepost op: 19-11-2008, 16:57:29 »
Bedankt Hiu....
En ik zal vanuit Cuba (vrijdag vertrek) voor je duimen, maar voor de echte finale zit ik weer op post hoor..

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #548 Gepost op: 19-11-2008, 19:17:41 »
Ik denk dat je zoiets eerder zegt wanneer je op de balk begint te staan, om jezelf te motiveren. Lijkt me sterk dat je het op die toon zegt wanneer je net gewonnen hebt.

Hoop natuurlijk wel dat ze wint!

Dat denk ik ook;) Als ze m echt gewonnen had zou ze t denk ik wel wat harder hebben gezegd
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #549 Gepost op: 20-11-2008, 18:38:42 »
De verdiende winaar op basis van wat ze gedaan hebben?

Hans:taktisch het meest bezig geweest(maar dan op de meeste respectloze mannier t o de anderen),kokkels
verzameld,een maand bezig geweest om een uitgerokken salamander te vangen,enkele proeven gewonnen (daar moet
je volgens mij helemaal geen survivor voor zijn) nadat hij zelf eerst zijn sterkste kandidaten op dat vlak
heeft weggestemd, en last but not least, zichzelf tot het godendom geprezen, als oppergod uiteraard.

Yin:bezig bijtje,gekookt in kamp noord,vanaf de samensmelting dat aan Hiukwan overgelaten die dat duidelijk
beter doet(zou me als 36-jarige moeder schamen dit over te laten aan een 23-jarige studente en hiermede haar
mede-eilandbewoners nog een plezier mee gedaan ook),taktisch het spelletje van Hans meegespeeld en enkele
proeven gewonnen.

Hiukwan:gans de expeditie gekookt voor de rest v/d groep, tot grote tevredenheid van iedereen overinges,
als enige een vis willen/kunnen vangen op Goal,Als jongste een storm v/d anderen mentaal verteerd,
zich de meest eerlijke en respectvolle getoond t o de anderen, en zich altijd open,rechtuit en eerlijk
uitgelaten, en ook 2 immuniteitsproeven gewonnen, en dat waren nog echte survivor-proeven ook;

Sorry,voor mij duidelijk: op 1 met grote voorsprong Hiukwan, op 2 Yin en op 3 Hans.
« Laatst bewerkt op: 20-11-2008, 18:56:40 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #550 Gepost op: 20-11-2008, 18:45:40 »
De verdiende winaar op basis van wat ze gedaan hebben?


Hiukwan:gans de expeditie gekookt voor de rest v/d groep, tot grote tevredenheid van iedereen overinges,
als enige een vis willen/kunnen vangen op Goal,Als jongste een storm v/d anderen mentaal verteerd,
zich de meest eerlijke en respectvolle getoond t o de anderen, en zich altijd open,rechtuit en eerlijk
uitgelaten, en ook 2 immuniteitsproeven gewonnen.

Sorry,voor mij duidelijk: op 1 met grote voorsprong Hiukwan, op 2 Yin en op 3 Hans.

En dan nog eerlijk een prijs gedeeld met 2 die haar nu een mes in de rug willen steken... Fraai is dat...

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #551 Gepost op: 20-11-2008, 18:58:05 »
En dan nog eerlijk een prijs gedeeld met 2 die haar nu een mes in de rug willen steken... Fraai is dat...

Ben ik nog iets vergeten? Over welke prijs heb je het.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #552 Gepost op: 20-11-2008, 19:05:22 »
Ben ik nog iets vergeten? Over welke prijs heb je het.

Ik denk dat ze doelt op het etentje. Geert en Hiu wonnen die prijs, ze namen Hans en Yin mee.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #553 Gepost op: 20-11-2008, 21:07:21 »
Hiu, waar is jou post ineens gebleven? :P

Ik ben benieuwd naar zondag.  Wanneeer Hiu de finale haalt heeft ze in elk geval een zéér grote kans op de overwinning, alleen Meneer Pardon zal zeker niet op Hiu stemmen. Ik weet niet of het al ergens gepost is, maar snapt iemand hier het commentaar van Hans over Hiu's "off-camera" spelgedrag? Volgens mij was er bij haar "poging" toch echt een camera bij en heeft ze het ook van te voren aangekondigt? Net zoals ze dat bij haar "complot" om Geert weg te stemmen?

Offline Vladivostok

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #554 Gepost op: 20-11-2008, 21:19:19 »
Ik wist helemaal niet dat mijn zus zou overkomen, want die stond niet eens op mijn lijst.. (van te voren moest je opgeven, mochten er eventueel mensen overkomen, wie dat zou zijn..) Ik had oa mn vriend.. maar ze wisten dat ik het liefst mn zus wou zien maar dat ze hoogzwanger was..en daarom haast onmogelijk..

Dat ik moest huilen bij het zien van mijn zus, had niet eens te maken dat ik familie zo erg mistte, maar meer om het feit dat mn zus daar liep zonder dikke buik.. Ik wist dat ze net was bevallen, want ze was niet lang daarvoor uitgerekend.. ik vond het zo LIEF dat ze toch kwam.. diep respect! ::bravo::

De productie heeft nix losgelaten of mijn zus bevallen was of niet, dat is gewoon informatie uit het thuisfront, en dat mogen kandidaten niet horen.. Maar ik ben helemaal trotse tante!!


Beetje off-topic, maar mijn man en ik waren helemaal weg van je zus. Wat komt zij ontzettend leuk over!

Offline Cout

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #555 Gepost op: 20-11-2008, 21:20:00 »
Ik denk dat ze doelt op het etentje. Geert en Hiu wonnen die prijs, ze namen Hans en Yin mee.

Tnx, hij is gavallen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #556 Gepost op: 20-11-2008, 21:57:06 »
Ben ik nog iets vergeten? Over welke prijs heb je het.



Ik denk dat ze doelt op het etentje. Geert en Hiu wonnen die prijs, ze namen Hans en Yin mee.

Inderdaad, dat bedoel ik... Toen hebben Hans en Yin toch ook een geweldig kado gekregen...  ::bravo::

Offline Paga

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #557 Gepost op: 20-11-2008, 22:00:51 »
Hiu zei het idd duidelijk en t lijkt er niet in gemonteerd. K ben benieuwd want ik wil echt dat ze wint!
Of kijk eens naar de trailer. Wanneer ik op een "Wie is de Mol" manier naar de trailer kijk:

Wie het langst blijft staan: Je ziet Hiu in een snelle flits
Is zeker van een plek in de finale: Je ziet Yin in een snelle flits
Wie valt, gaat naar huis: Je ziet Hans in een flits

http://www.rtl.nl/(vm=/experience/rtl5/)/system/video/html/components/promos/rtl5/miMedia/2008/week46/wo_expeditierobinson-23-11-08.avi_plain.xml

Zal toch mooi zijn zeg :)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #558 Gepost op: 23-11-2008, 19:04:46 »
Ik hoop dat je wint met de balkproef, Hiu ::ok::

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #559 Gepost op: 23-11-2008, 20:37:06 »
Yin trekt haar woorden terug.. :o
Betekend dit dat Hiu zo super lang op die balk is blijven staan dat Yin respect voor haar heeft gekregen..?
There's no show like a reality show ;)