Auteur Topic: Expeditielid Ryan  (gelezen 16191 keer)

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #20 Gepost op: 1-10-2003, 14:01:12 »
Ik vond ryan deze week nog wel mee vallen... Ik heb me niet geergerd aan hem.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #21 Gepost op: 12-10-2003, 22:33:03 »
....nou ik dus deze week wel. Laat um met zijn tengels van die vrouwen af blijven. Als dat de enige manier is om te overleven en Robinson te worden, dan is binnen de kortste keren het eiland overbevolkt met kleine robinsonnetjes en geen hap eten meer te vinden, want dan heb je geen tijd meer om dat te zoeken.  en wat me nog het meest tegenviel, is dat de dames er nog intuinden ook  :o :-\ >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #22 Gepost op: 12-10-2003, 22:47:10 »
Maar dat komt dan waarschijnlijk weer door ruggengraatloze Jutta (zo, die valt me even tegen zeg!!  >:() , die Ryan meer dan interressant vindt... En dan moet Karen wel meedoen natuurlijk, anders is zij haar enige vrouwelijke verbondje kwijt! 

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #23 Gepost op: 12-10-2003, 23:31:58 »
Tsja, ik kan niet in de hoofden van de vrouwen kijken.  ::) Ryan werd een "echte gentleman" genoemd. Zouden ze niet doorhebben dat Ryan gewoon bezig is zijn eigen postie veilig te stellen?

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #24 Gepost op: 13-10-2003, 09:07:13 »
Neeeeeeh joh! Die zijn op dat eiland gekomen en de enige die hun ruggetje wil scrubben is Ryan.. daar win je natuurlijk snel harten mee!

Wat er eerder is gebeurd dat hebben zij natuurlijk niet meegemaakt en ook geen nasmaak van, itt Geert cs.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #25 Gepost op: 13-10-2003, 09:13:56 »
Tsja, ik kan niet in de hoofden van de vrouwen kijken.  ::) Ryan werd een "echte gentleman" genoemd. Zouden ze niet doorhebben dat Ryan gewoon bezig is zijn eigen postie veilig te stellen?

ben ik niet met je eens, ik heb nu pas het idee dat de mannen van timo al heel lang proberen ryan onterecht in een kwaad daglicht te zetten. jaloezie??

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #26 Gepost op: 13-10-2003, 09:18:06 »
ben ik niet met je eens, ik heb nu pas het idee dat de mannen van timo al heel lang proberen ryan onterecht in een kwaad daglicht te zetten. jaloezie??

Ik denk 't ook dat 't meer jaloezie is en nu vooral omdat Ryan wel aansluiting vindt bij de dames en zij zelf niet. Eerder waren ze misschien vooral geintimideerd door zijn hele voorkomen. Je ziet en merkt gewoon aan 'm dat 't 'n rijke man is en dat hij al veel bereikt heeft in 't leven. En daar kunnen de andere mannen misschien moeilijk mee omgaan.

Ik vraag me trouwens ook af of Ryan echt zo bewust bij de vrouwen aan 't slijmen is. Ik heb gewoon 't idee dat hij veel met hen optrekt, omdat die mannen 'm niet zo liggen. Zij hebben hem vanaf 't begin af aan niet echt leuk behandeld en als er dan nieuwe bewoners op 't eiland komen is 't denk ik vrij logisch dat hij daar naar trekt. Zou ik ook doen als ik met de mannen geen aansluiting zou krijgen.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #27 Gepost op: 13-10-2003, 09:22:32 »


Ik vraag me trouwens ook af of Ryan echt zo bewust bij de vrouwen aan 't slijmen is. Ik heb gewoon 't idee dat hij veel met hen optrekt, omdat die mannen 'm niet zo liggen. Zij hebben hem vanaf 't begin af aan niet echt leuk behandeld en als er dan nieuwe bewoners op 't eiland komen is 't denk ik vrij logisch dat hij daar naar trekt. Zou ik ook doen als ik met de mannen geen aansluiting zou krijgen.

ik denk ook dat het geen slijmen was, anders had hij er wel voor gezorgd dat de vrouwen voor hem als leider hadden gestemd, zodat een duel was gekomen. als hij dat hun had gevraagd, hadden ze dat gedaan, dat weet ik zeker...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #28 Gepost op: 13-10-2003, 10:21:57 »
Die dames komen bij Björn vandaan. Logisch dat ze zich even laten verwennen.....
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #29 Gepost op: 13-10-2003, 12:55:50 »
Geert: Het is gewoon niet echt, nee, als je het spelletje zo wilt winnen

Geert even later: Maar we gaan hem er dus wel uitstemmen met zijn drieën.


Wie speelt het spelletje nou niet fair?  >:( Ik hoop dat Ryan de samensmelting haalt en dat Eric of Robin afvalt!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #30 Gepost op: 13-10-2003, 17:03:50 »
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meer met ryan begin te krijgen.
hij werd al uitgesloten door de mannen, en ook nu weer met dat leiderschap word hij aan de kant geschoven. vind het vrij logisch dat hij naar de dames trekt alleen al om wat te kletsen te hebben.
dat gefrunnik kreeg ik  ook wel een beetje de zenuwe van hoor, moet ik zeggen. maar goed wie weet over hoeveel dagen dat is versprijd, en plakke ze nu allen ff in 1 minuut bijelkaar en is het niet om aan te zien.

maar goed  in het kort: ik begin ryan steeds meer te waarderen, nix aan te doen ;D
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #31 Gepost op: 13-10-2003, 17:12:44 »
Volgens mij is Ryan nog een van de weinigen die niet zoveel onder de honger heeft geleden.
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #32 Gepost op: 16-10-2003, 11:46:57 »
Iemand behoefte aan een intiem etentje met Ryan???  :) Of misschien gezellig met Ryan racen op circuit Zandvoort?  ::)

SMS dan nu ryan <spatie> diner naar 7171 en je hoort zaterdag of jij diegene bent die met Ryan gaat eten.

of

sms ryan <spatie> race naar 7171 en je hoort zaterdag of jij een van de 10 bent die met Ryan het circuit van Zandvoort gaat bestormen.

We kunnen wel weer merken wie de ondernemer is van de Expeditie Robinson kandidaten!  :) Slim bedacht van hem, als je toch elke week op tv komt, waarom zou je dat dan niet een beetje uitbuiten... Ik ben wel erg benieuwd hoe veel mensen hierop reageren.  ::) Ik niet in elk geval!!!  ;D

Bron: www.ryan-robinson.nl

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #33 Gepost op: 16-10-2003, 12:23:24 »
Het maakt niet eens echt uit of zijn gedrag echt is of niet. Het irriteert de andere mannen en op die manier vlieg je er heel snel uit. Het enige dat Ryan in mijn ogen kan redden is de gezondheidstoestand van Eric.....
Gek zijn is gezond

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #34 Gepost op: 16-10-2003, 12:54:34 »
Iemand behoefte aan een intiem etentje met Ryan???  :) Of misschien gezellig met Ryan racen op circuit Zandvoort?  ::)

SMS dan nu ryan <spatie> diner naar 7171 en je hoort zaterdag of jij diegene bent die met Ryan gaat eten.

of

sms ryan <spatie> race naar 7171 en je hoort zaterdag of jij een van de 10 bent die met Ryan het circuit van Zandvoort gaat bestormen.

We kunnen wel weer merken wie de ondernemer is van de Expeditie Robinson kandidaten!  :) Slim bedacht van hem, als je toch elke week op tv komt, waarom zou je dat dan niet een beetje uitbuiten... Ik ben wel erg benieuwd hoe veel mensen hierop reageren.  ::) Ik niet in elk geval!!!  ;D

Bron: www.ryan-robinson.nl


neuh, danku ik ook niet. maar idd, ondernemend is hij wel.  :D

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #35 Gepost op: 19-10-2003, 22:52:25 »
Geert: Het is gewoon niet echt, nee, als je het spelletje zo wilt winnen

Geert even later: Maar we gaan hem er dus wel uitstemmen met zijn drieën.


Wie speelt het spelletje nou niet fair?  >:( Ik hoop dat Ryan de samensmelting haalt en dat Eric of Robin afvalt!

En nu heeft ie door dat Ryan eigenlijk best wel straight (en popie in de groep imho) is en gaat ie ineens op Robin stemmen....En de rest al bestoken om na de samensmelting op Giovani te gaan stemmen...Yak Yak Yak..nee zulke mensen brrrrrrrrr  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #36 Gepost op: 10-11-2003, 13:34:30 »
Zo jongens, ik moest deze topic helemaal vanaf pagina 2 ophalen... ???

Ik zat me namelijk af te vragen waarom de mannen toch zo'n vreselijke hekel hebben aan Ryan? Is het nou echt gewoon domme jaloezie op Ryan z'n knappe kop en wasbordje? Of heeft Ryan zich echt idioot gedragen.

Zelf heb ik namelijk helemaal niet zo veel tegen Ryan. Begrijp me goed, ik ben ook niet helemaal weg van hem ofzo, hij is m'n type niet, maar ik zie niet wat hij nou zo vreselijk verkeerd heeft gedaan. Behalve dat hij populair is bij de dames, maar vind j'et gek? Hij is allang blij dat er eens wat mensen normaal tegen 'm doen, dus daar is hij aardig tegen.

Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer dat we zo weinig van Ryan (en ik bedoel de mens achter die knappe kop) zien. Hij is gedwongen zich behoorlijk op de vlakte te houden (anders gaat z'n knappe kop d'r af  ;)), dus vraag ik me af: wie of wat is Ryan nou echt. Wel jammer dat dat nu niet meer zo naar voren komt.
Of zou het allemaal door de montage komen, en missen wij gewoon de 'streken' waardoor Ryan zo impopulair is?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #37 Gepost op: 10-11-2003, 13:38:40 »
Ryan is te duidelijk bezig met groepjes vormen, meningen peilen, stemming maken. Dat zint anderen (lees mannen ) niet zo.

Verder vind ik ook niks verkeerd aan Ryan, ik zie veel meer fouten bij Gio en hoe die zijn positie ten volle misbruikt en niemand die dat ziet??? De enige fout die Ryan mijns inziens maakt is dat ie zich te weinig laat zien in de groep, we horen vaak zijn mening in een 1 op 1 gesprek maar nooit naar de groep toe.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #38 Gepost op: 10-11-2003, 14:30:15 »
Dat ie zich te weinig in de groep laat zien, lijkt me een beetje logisch. Hij voelt ook wel aan dat ie niet zo goed bij de mannen ligt. In het begin werd ie ook behoorlijk "uitgekotst" door de hele groep.
Ik zou daar ook heel onzeker van worden en me wat meer op de achtergrond gaan houden.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline rene_406

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Ryan
« Reactie #39 Gepost op: 16-11-2003, 23:02:07 »
Toen de kandidaten werden voorgesteld en ik Ryan zag in zijn witte trui, voor de open haard kreeg ik ook een beetje de kriebels. Hij zou zijn best moeten doen om mij te overtuigen dat hij karakter heeft.

In de eerste of tweede show sloeg hij wat mij betreft een beetje de plank mis, maarrr ik vond dat hij nog wel een tweede kans verdiende. Sindsdien heb ik geconstateerd dat Ryan enorm is bijgedraaid en ben ik hem als persoon steeds meer gaan waarderen (vreemd dat ik dat ooit over iemand op televisie zou gaan zeggen, maar goed).

Ik herken elementen uit zijn karakter/sterrenbeeld die de laatste paar aflevering met die bananen en dat eten echt bij mij ook als zeer oprecht naar boven kwamen. Ik vond dat hij het ook in alle redelijkheid heeft besproken. Beetje jammer dat Giovanni door het lint ging die nacht, al zul je nooit weten hoe het echt is geweest. De gedachte dat een karateka op een afgelegen eiland je met een kapmes wil bewerken is natuurlijk niet opwekkend. Dat zou natuurlijk weer wel mooi beeldmateriaal hebben opgeleverd  ;)

Ik denk niet dat hij gaat winnen, maar hij heeft wat mij betreft heel wat karakter laten zien en is daarom alleen al een winnaar. Stiekum hoop ik dat Bjorn wint, die man is echt geweldig, op zijn manier.