Auteur Topic: Expeditielid Ryan  (gelezen 16108 keer)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditielid Ryan
« Reactie #40 Gepost op: 17-11-2003, 23:29:35 »
Helemaal met je eens! Behalve dan dat je hoopt dat Bjorn wint.

Ik snap echt niks van die reactie van Giovanni. Ryan had toch echt een punt met zijn kritiek over dat snoepen uit de pan. Weinig verbazend dat Giovanni zoveel proeven wint, hij eet gewoon meer.
Het kan dan wel zo zijn dat de kok wil proeven of het eten op smaak is, het is niet 100% eerlijk.
Als ik aan ER zou meedoen zou het mij niet uitmaken of er wel genoeg zout in het eten zit, ik wil gewoon eten. Het lijkt daar wel een luxe restaurant.

Ik had het in het begin niet kunnen denken maar ik vond het echt zuur dat Ryan werd weggestemd. Eerlijkheid loont blijkbaar niet altijd. Hopelijk krijgt Ryan op het Duivelseiland de kans om een paar van zijn tegenstemmers uit de expeditie te gooien. 
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Expeditielid Ryan
« Reactie #41 Gepost op: 18-11-2003, 11:54:48 »
hoe meer uitzendingen er waren, hoe minder ik me aan Ryan liep te ergeren. Ik vond dat ie zeker een terecht punt aanhaalde wat betreft Gio.

Ik snap echt echt echt niet het commentaar van die drie mannen op hem. 'Jij spoort niet', 'Ryan is geen mooi mens', en dat soort uitspraken? Ik kan er niet bij. Hebben wij zoveel niet gezien gekregen dan? Hoezo spoort ie niet? Hij komt mischien niet altijd sympathiek over, ok, mischien eerder arrogant, maar niet sporen?

Kan iemand dat eruit halen? Of ligt het aan mij?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Expeditielid Ryan
« Reactie #42 Gepost op: 18-11-2003, 13:06:51 »
Wat wij zien op tv is maar een heel klein gedeelte. Ik kan alleen beoordelen van wat we op tv zien, en daar vind ik Ryan eerlijk. Hij zegt wel wat hij op zijn lever heeft en is totaal niet bang dat hij uitgekouwd wordt door de rest van de expeditieleden.

Jammer dat we de uitbarsting niet hebben gezien (ik hou wel van sensatie...). Maar ook wel beter. Die ogen van Gio spuwen al een tijdje vuur, dus ik begrijp niet dat men nu ineens van zijn daad geschrokken zijn.

Ik had ook eerlijk gezegd verwacht dat de dames en Ryan een pact zouden sluiten, aangezien Gio immuniteit heeft. Ik dacht echt dat ze allemaal tegen Judge zouden stemmen. Viel me toch iets tegen...  :-\
I got that tunnel vision going through my  head

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: Expeditielid Ryan
« Reactie #43 Gepost op: 20-11-2003, 12:55:11 »
Ryan heeft door de afleveringen heen vaker irritatie opgewekt, bij het plaatsen van een visnet, bij het masseren en scrubben van de dames. Toen hij uiteindelijk echt eerlijk werd over het (extra) eten uit de pan heeft hij zichzelf afgeschoten. Toch vind ik dat hij bij mij ook vaker irritaties heeft opgewekt (niet zo vaak als Bjorn). Ik kon me ook wel vinden in het feit dat hij weg werd gestemd. Nu maar hopen dat hij zo vol wraakgevoelens zit dat hij BIG BAD BJORN van duivelseiland afschopt.....
Gek zijn is gezond

Offline daino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
Re: Expeditielid Ryan
« Reactie #44 Gepost op: 30-11-2003, 02:39:40 »
Ik vind sinds aflevering 2 Ryan het tofste expeditielid. Hij heeft een hele expeditie op touw gezet om naar het andere eiland te varen met een zelfgemaakt vlot (helaas zonder succes), hij scurbd de vrouwen hun rug, wat galant is en dat je van Gio or Robin zeker niet moet verwachten, hij is goudeerlijk en komt op voor de groep (bananenincident) maar jammer genoge beseffen de andere leden dat niet en trekken ze partij voor Gio.. Ryan is de enigste kandidaat die vanaf het begin niet gewaardeerd wordt door zijn kampgenoten en dat vind ik bijzonder jammer...