Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71719 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #40 Gepost op: 22-09-2003, 13:49:57 »
Geef die beesten te eten wat jij niet eet (overblijfselen van de rode bessen ofzo... iig afval), of granen ofzo. Maar kippen leggen toch wel eieren, zonder dat er een haan bij is? Ze worden alleen niet bevrucht!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #41 Gepost op: 22-09-2003, 13:51:30 »
Geef die beesten te eten wat jij niet eet (overblijfselen van de rode bessen ofzo... iig afval), of granen ofzo. Maar kippen leggen toch wel eieren, zonder dat er een haan bij is? Ze worden alleen niet bevrucht!!

geen idee...ik ben een stadsmens. maar ik leg ook geen eieren zonder haan..  ;D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #42 Gepost op: 22-09-2003, 14:52:56 »
Ik ben nu ook bepaald geen boerin, maar dit leer je bij biologie op school, toch  ??? Anyway, ik vond niet dat Bjorn zomaar die kip moest slachten. Dit had toch wel even overlegd kunnen worden. Als ik daar gezeten had, dan had ik net als Esther gereageerd. Misschien nog wel een tikkeltje feller!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #43 Gepost op: 22-09-2003, 15:35:34 »
Klopt sloeg helemaal nergens op, zijn eigen reden: kracht opdoen voor de proef, maar de proef wou die verliezen om Esther te lozen, dat klopt dan toch niet helemaal?

Björn speelt komedie en gaat hiervoor over lijken, hij weet dat Esther hem door heeft en dus moet Esther weg, geloof me, Björn zal echt ALLES doen om proberen te winnen. Ik heb gemengde gevoelens bij hem, de ene keer denk ik: oké dan! de andere keer: 'tsja, als het zo moet  :-\ '

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #44 Gepost op: 22-09-2003, 16:38:43 »
Ik vond dat toneelstukje dat hij opvoerde toen hij zogenaamd 'lang en diep' moest nadenken om te besluiten wie nou die extra stem kreeg echt belachelijk... Iedereen had denk ik wel door dat het allemaal nep was!

Verder vond ik z'n plan om Esther weg te werken wel lekker sneaky... 't is en blijft een spel en als je wil winnen moet je soms zulke stappen nemen... Ook al denk ik dat Björn er meteen uitvliegt zodra hij zijn immuniteit verliest :).

Groenenman

  • Gast
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #45 Gepost op: 22-09-2003, 19:42:44 »
De verslagenheid bij Bjorn toen hij wist dat Marlieke de expeditie ging verlaten. Vond dit wel een erg leuke soapaflevering door die emoties van Bjorn. Vond het wel heel vuil van hem dat hij Marlieke probeerde over te halen om erin te blijven.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #46 Gepost op: 23-09-2003, 09:28:56 »
De verslagenheid bij Bjorn toen hij wist dat Marlieke de expeditie ging verlaten. Vond dit wel een erg leuke soapaflevering door die emoties van Bjorn. Vond het wel heel vuil van hem dat hij Marlieke probeerde over te halen om erin te blijven.

ja idd, die kop. hij had gegokt en verloren.......ik denk dat ie daarmee een hoop vertrouwen mee kwijt is geraakt bij de dames.

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #47 Gepost op: 23-09-2003, 10:16:57 »
Volgens mij komt ie echt regelrecht uit het stenen tijdperk, wat een gigantisch autoritaire eikel zeg.
Die moet je in zijn eentje op een eiland zetten, dan zal ie het zeker redden. Maar al die andere mensen er omheen, das niks voor 'm. Zeker omdat het nu allemaal van die onnozele vrouwtjes zijn (niet dat ik dat vind, hoor ;) )
En die toestanden die we in aflevering 4 gaan zien, moet volgens mij een mislukte aanslag zijn op Bjorn ofzo.
Esther kan 'm wel killen, ik ben onwijs nieuwsgierig.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #48 Gepost op: 23-09-2003, 10:19:24 »
hij noemt iedereen ook steeds 'meisje'.....is jullie dat al opgevallen? die vraagt echt om een hoek hoor..  ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #49 Gepost op: 23-09-2003, 11:23:32 »
Vind je dat meisje?  ;) ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #50 Gepost op: 23-09-2003, 11:27:45 »
Vind je dat meisje?  ;) ;D

Ik was er al bang voor dat iemand dit zou gaan proberen. Als je een onderduikadres zoekt.......
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #51 Gepost op: 23-09-2003, 11:31:57 »
Ik was er al bang voor dat iemand dit zou gaan proberen. Als je een onderduikadres zoekt.......
Als de hoek komt, buk ik wel even. Maar toch bedankt voor het aanbod hoor Verdi...  ;)

We gaan een beetje off-topic hier geloof ik  ???
Geniet nooit met mate...

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #52 Gepost op: 23-09-2003, 11:46:44 »
Ik was er al bang voor dat iemand dit zou gaan proberen. Als je een onderduikadres zoekt.......

ik had alleen gedacht dat jij het zou zijn...   >:( ;D :P



en nu weer ontopic!  :-X

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #53 Gepost op: 23-09-2003, 19:16:52 »
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben geen vegetarier en ben het niet van plan te worden, maar ze hebben daar eten in overvloed, ook voedzaam eten, dus waarom een kip slachten als je ander eten hebt. Je moet die kippen juist als laatste bewaren, als je geen andere keuze hebt. Weer 1 kip minder die eieren legt zeg ik maar... En wat is er mis met vis vangen? Heb ik ze nog niet zien doen??? Is ook voedzaam...

Dit vindt ik dus, zonder je persoonlijk aan te vallen, een belachelijk idee...

Ik bedoel, trek dit voor de lol eens door naar de wereld waar "wij" in leven...

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik ben geen vegetarier en ben het niet van plan te worden, maar ze hebben daar eten in overvloed wat ze daar in overvloed hebben, hebben we hier misschien wel twintig keer zo veel, ook voedzaam eten, dus waarom een kip slachten als je ander eten hebt. Waarom eten we hier nu dan uberhaupt vlees? Je moet die kippen juist als laatste bewaren, als je geen andere keuze hebt. Weer 1 kip minder die eieren legt zeg ik maar... zit wat in En wat is er mis met vis vangen? Wat is het verschil tussen het slachten van een vis en van een kip?  Heb ik ze nog niet zien doen??? Is ook voedzaam...

Maar ja, dit is een discussie die als we 'm echt gaan voeren zal uitlopen op wellus nietus, maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline mirre21

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #54 Gepost op: 5-10-2003, 22:13:19 »
Ik kan mij voorstellen dat die meiden het zat zijn met Bjorn! Ik vind het een walgelijk zelf ingenomen mannetje! Hij doet het verder goed maar hij mag nog wel aan zijn sociale contacten werken!

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #55 Gepost op: 5-10-2003, 22:16:58 »
Hij doet het verder goed maar hij mag nog wel aan zijn sociale contacten werken!
volgens mij heeft dit gewoon niets meer met sociale contacten te maken, hij liegt gewoon tegen alles en iedereen, en probeert dan ook nog een ander erin mee te trekken (is het zo mannen?? zeg maar eerlijk, dat heb ik toch niet gezegd?)
ik vind het gewoon ranzig.......dat je leuk in een nieuwe groep wilt komen neemt niemand je kwalijk....maar ga dan niet eerst tegen de dames zeggen dat je je niet aan die mannen wilt binden, terwijl je dat zeker wel van plan bent.
miss zit ik wel helemaal fout hoor, maar ik kan het niet waarderen hoe hij dit spel probeerd te spelen  >:(
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #56 Gepost op: 5-10-2003, 22:26:31 »
Ik ben 't helemaal met jullie eens! Bjorn liegt alles bij elkaar. Eerst zo dramatisch gaan huilen als hij afscheid van de vrouwen moet gaan nemen en vervolgens bij de mannen maar gaan klagen dat hij niks aan die vrouwen had. En dat ook nog ontkennen tegenover de vrouwen ook! Ik vond 't wel gewoon heerlijk dat Giovanni gewoon zei dat hij wel gezegd had dat ze vrouwen lui waren. Dat had Bjorn zeker niet ingecalculeerd in z'n spelletje.  ;D

Ik hoop van harte dat iedereen hem eruit stemt in de volgende aflevering. Zo'n man hoort wat mij betreft niet thuis in 'n groep mensen. Die kan beter alleen op zo'n eiland zitten, dan kan hij iig niet anderen zo kwetsen.  :(
« Laatst bewerkt op: 5-10-2003, 22:39:59 door Han13 »

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #57 Gepost op: 5-10-2003, 23:00:37 »
Met recht een grote huichelaar die Bjorn.
Denkt hij zo zieltjes te winnen .
Wat een slijmerd.
Hoe hij afscheid nam van de vrouwen en daarna de mannen verwelkomde.
Bleh!!!!!!    ::)
Wat een gedraai en gelieg.

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #58 Gepost op: 6-10-2003, 00:26:17 »
Bjorn is gewoon niet slim bezig. Als je wil dat je de expeditie gaat winnen moet je zeker niet gaan liegen, maar gewoon open en eerlijk zijn. Ga je toch liegen, dan komt dat snel genoeg boven water. En dat zien we dus ook gebeuren. ;D

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #59 Gepost op: 6-10-2003, 02:31:00 »
bah, wat een vreselijke kerel met zijn gelieg en geslijm en gedraai enzo.
Zoooo egocentrisch en oneerlijk.
Ben benieuwd hoelang hij de schijn nog weet op te houden en wanneer hij door de mand gaat vallen.  Hoop toch wel zo snel mogelijk hoor want hoewel het leuke tv maakt vind ik het eigelijk niet leuk om naar te kijken.
stap voor stap