Auteur Topic: Expeditielid Björn  (gelezen 71737 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #60 Gepost op: 6-10-2003, 09:33:50 »
Wat heb ik me zitten ergeren aan Bjorn zeg  >:( Zo achterbaks en vooral gemeen!!! Hoeveel betekenissen kun je bedenken voor het woord 'lui'? Ik maar 1, en de rest van de meiden daar volgens mij ook!!! Bah, ik ben hem spuugzat en hoop dat hij snel de expeditie verlaat!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #61 Gepost op: 6-10-2003, 11:03:07 »
Ach, die jongen reageert een beetje te impulsief op zijn emoties. En laten we wel wezen: die vrouwen waren ook erg lui op dat eiland. Hij had zich gewoon niet moeten laten verleiden dit te ontkennen. Hij had dat toch gewoon kunnen zeggen? Zo van "sorry dames, maar in die ene dag met de mannen is er meer tot stand gebracht dan in die 13 dagen met jullie"!

Nu was het voor Giovanni gewoon inkoppen. Helemaal de populaire vent! Bjorn gaat straks naar huis, Giovanni wordt de nieuwe leider en Ilona kan lekker verder gaan met nutteloos aanwezig zijn (leuk dat ze voor de camera en tegen Giovanni zegt dat ze Bjorn niet moet, maar het had dapperder geweest als ze het ook recht in zijn gezicht durfde te zeggen, wat dat betreft verschilt ze dus niet zoveel van Bjorn).
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #62 Gepost op: 6-10-2003, 11:42:23 »
Ik weet niet of de vrouwen echt zo lui zijn. Als je met zo'n sukkel opgescheept zit die geen gelegenheid voorbij laat gaan om je te laten weten dat je een dom, onwetend vrouwtje bent, zou ik ook denken..... doe het lekker zelf!! >:(
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #63 Gepost op: 6-10-2003, 11:43:22 »
Dat die dames helemaal niets hebben uitgespookt op het eiland is een feit, daar heb ik het niet over, maar dat Bjorn dan eerst tegen de mannen zegt dat ze lui zijn en en later tegen de dames zegt dat hij het niet gezegd heeft, daar hou ik niet van. Als je toch 'eerlijk' wilt zijn, zeg dan eerlijk tegen die dames dat je dat gezegd hebt. En aangezien ik allergisch ben voor achterbaks gedrag, hoop ik dat Bjorn er snel uitvliegt!

Vraagje: gaat het er nog van komen dat de eilandbewoners zelf hun leider gaan uitkiezen, of mag Bjorn weer zelf beslissen of hij leider blijft of niet. Gezien het voorstukje ga ik ervan uit dat Bjorn geen leider meer is, maar hoe is dat tot stand gekomen?
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #64 Gepost op: 6-10-2003, 11:58:09 »
Ik weet niet of de vrouwen echt zo lui zijn. Als je met zo'n sukkel opgescheept zit die geen gelegenheid voorbij laat gaan om je te laten weten dat je een dom, onwetend vrouwtje bent, zou ik ook denken..... doe het lekker zelf!! >:(

Ik bedoelde natuurlijk niet "lui" in de gewone zin van het woord. Meer zoiets als "druk met op het strand liggen" en  "intensief sociale contacten onderhouden tijdens het zonnen" etc.

En dat eh... "doe het lekker zelf", dat dachten die vrouwen dus ook en deden vervolgens ehhh... weinig?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #65 Gepost op: 6-10-2003, 13:01:23 »
Je gaat nu wel erg op Bjorn lijken qua uitspraken  :P ;)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Ziet

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #66 Gepost op: 6-10-2003, 13:47:53 »
Volgens mij kom je er bij zo iemand als björn ook niet tussen hoor... Hij nam zelf steeds het initiatief om zgn te gaan survivallen (hagedissen vangen enzo).
Tja en als alles voor je verzorgd wordt, waarom zou je dan niet met je k*nt in de zee gaan liggen en genieten?

Over die hut;
Björn heeft de dames willen helpen met het bouwen van een slaapplaats, maar er is niemand op het idee gekomen om niet op het zand te liggen!
Ook Björn niet!
En dna nu tegen de heren zeggen dat de vrouwen geen 'zin' hadden in het versjouwen van de bamboe...??

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #67 Gepost op: 6-10-2003, 14:53:06 »
Tja, de meiden waren inderdaad niet aldoor erg actief, en misschien zou je ze soms ook luiig kunnen noemen, maar ze hadden dan ook alles al!!!!
Er was eten zat, ze waren tevreden met hun kamp...........dus ja de noodzaak was er ook niet.  Dat de mannen nu niet op zand willen slapen is hun keus. De vrouwen vonden het schijnbaar wel prima.  :)
En als Bjorn zich zogenaamd vreselijk zat te ergeren aan de luiigheid, dan had hij dat zelf moeten bijsturen. Hij was immers de leider, heeft de vrouwen van meet af aan verwend en dus zelf deze sfeer neergezet!

dus ik erger me groen en geel als ik hem dan hoor zeiken. Alsof hij er niets aan had kunnen doen ofzo. BAH  >:(
stap voor stap

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #68 Gepost op: 6-10-2003, 16:38:15 »
Ik ben Björn helemaal zat.

Khad eigenlijk gehoopt dat ie deze week eruit zou worden gestemd(dat gebeurt de volgende keer wel)
maar jammer genoeg gebeurde dat niet.

Ben het ook helemaal met limone eens, ik ken ook maar een betekenis voor lui.

Kzou tegen Kamp Noord willen zeggen STEM BJÖRN HET EILAND AF

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #69 Gepost op: 7-10-2003, 15:08:37 »
Voor alle bewoners van pantai (jaja, ook de aapjes als ik die niet met bjorn verwar):
'Zeg maar gewoon Bjorn je bent een eikel!..... kom maar kom maar kom maar'
4 uur cup a so...... laat maar!
Nee ik vindt het egt een EIKEL want hij loopt zwaar te liegen, hij zegt dat de vrouwen lui zijn, zegt dat ie geen band gaat smeden met de mannen, en wat doet ie?? gaat in de barstende regen bij hun slapen!!! Probeer je dan een band te krijgen of niet??? Grrrrrr! hij liegt alles voor!! hij hij hij!!!!!! GRRRRRwaaaaaaaaaah!! oke ik ben weer onder controle...
MAar als ik op pantai zou zitten zou ik die stink-sik van um er allang af hebben gerukt. Sorry hoor maar ik vindt egt een sukkel en ik kan me  er heeeeeel  >:( erg dood aan ergeren

Zoo da's ook weer gezegd
greetz tom

Offline Twannyboy

  • Forumlid
  • Grrrrom
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #70 Gepost op: 7-10-2003, 15:33:47 »
Ik ben het eens met enkelen op dit forum dat björn wel een beetje gelijk had te zeggen dat de dames lui waren... Hij had alleen harder moeten zijn tegen de dames. Gewoon recht in hun gezicht moeten zeggen dat ze lui zijn en lui blijven!


Een ding is duidelijk: Björn is zuur en de vrouwen zijn mietjes
Angst, angst en nog eens angst... niemand kan er onderuit.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #71 Gepost op: 7-10-2003, 16:09:01 »
ben ik met je eens twanny....zoals wij hebben kunnen zien, waren/zijn die dames ook behoorlijk lui, geeft ook niets dat hij dat zegt mi.....het gaat een probleem worden als je er daarna om gaat liegen, dat is dus wat mij tegen de borst stoot.

hij draait en liegt en dat is niet netjes  >:(
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Gone

  • Forumlid
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #72 Gepost op: 7-10-2003, 19:21:00 »
Vreselijk, die engerd wordt steeds engerder en dat had ik bijna niet kunnen verwachten! DIe zal nu ook thuis wel het één en ander uit te leggen hebben denk ik... (hehehehehehe ::))

Grappig was trouwens wel dat Giovani voor ieder antwoord dat hij aan Bjurn gaf vroeg: 'Je wilt nu een eerlijk antwoord he?".. Zegt natuurlijk al voldoende.  ;D Gio is bang voor Bjurn en vreest die machete tussen zijn ribben...  ;)

Inderdaad, de dames waren lui, hadden ook geen reden om wat dan ook uit te voeren want alles was immers gedaan. Wat hadden ze dan moeten doen, het strand aanvegen met palmtakken? Een Japanse tuin aanleggen op het volgende strand??   ;D Bjurn heeft het er dus helemaal zelf naar gemaakt, maar het is gewoon jammer dat hij niet eerlijk voor zijn mening uit durft te komen. Pas dan zal er ook een leuke discussie ontstaan, in plaats van het ontwrichte gebeuren van nu: Bjurn lult, de rest zwijgt uit ontevredenheid. 





Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #73 Gepost op: 8-10-2003, 08:28:46 »
Bjorn is de kandi waarover het meest gesproken en geschreven wordt. Ik erger me vreselijk aan die man en als ik met hem samen op een eiland had gezeten had hij waarschijnlijk al een beuk voor z'n bakkes gehad. Maar Bjorn houdt wel de gemoederen en ons dus bezig. Dus stiekum hoop ik dat hij nog ff blijft  ::) ::) ::)

Hij blijkt dus constant bezig te zijn met " geliefd willen zijn " Voor de dames deed hij alles, liet ze luieren om dus geliefd te zijn / blijven zodat hij bij het verliezen van zijn immuniteit niet weggestemd zou worden.

Toen kwamen de mannen op zijn eiland en heeft hij alle schepen (lees vrouwen) achter zich verbrand. Echter toen werd het een gemixte groep. " The shit hit the fan "

Bjorn gaat vanaf nu het steeds moeilijker krijgen en gaat steeds meer conflicten veroorzaken en als hij zijn immuniteit kwijt is is het snel exit Bjorn

kunnen we Bjorn nu niet naar amerika sturen, ze zoeken daar nog gouverneurs ?
Gek zijn is gezond

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #74 Gepost op: 8-10-2003, 08:36:12 »
Voor alle duidelijkheid, dit zegt de grote Vandale:

lui: bijvoeglijk naamwoord; luier, luist; afleiding(en): luiheid
 
afkerig van werk of inspanning

Dus eigenlijk maar 1 betekenis.......
Gek zijn is gezond

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #75 Gepost op: 8-10-2003, 08:38:01 »
En nu de hele context volgens Vandale:

bijvoeglijk naamwoord; luier, luist; afleiding(en): luiheid
 
afkerig van werk of inspanning
 betekenisverwante termen
hyperoniem: 
afkerig van
synoniem(en):
arbeidsschuw, gemakzuchtig, hij gelooft het wel,
werkschuw
hyponiem(en): 
laks
 context
liever lui dan moe zijn
zeer lui zijn
een lui oog
afwijking waardoor één oog zich niet fixeert
zo lui als /de pest/de neten/een varken/
zeer lui
een luie stoel
waarin men lekker kan luieren
het luie zweet komt eruit
schamper commentaar als een lui persoon in beweging komt

" I rest my case "
Gek zijn is gezond

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #76 Gepost op: 9-10-2003, 20:07:16 »
En toch...ik kijk net naar de rangschikkingen van hem die hij heeft gemaakt van de 'sterkste karakters' 2 van de 3 die onderaan staan, zijn toch naar huis (2 uit 2)

Offline marble

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #77 Gepost op: 10-10-2003, 15:29:59 »
Ik weet in ieder geval 1 persoon die heel blij is dat Bjorn op het eiland zit....de vrouw van Bjorn. Ff rust en niet bang hoeven zijn dat ie buiten de deur eet.....Trouwens, ik vind wel dat captain Caveman een goede survivor is, maar sociaal gaat hij het zeker niet redden....greetz ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #78 Gepost op: 12-10-2003, 22:11:30 »
Hij blijft maar graven hè, die Björn. Graven aan zijn eigen graf.  ::) Net zo lang tot het diep genoeg is om er zelf in te kunnen gaan liggen.

Het is toch ongelooflijk hoe hij maar blijft liegen. Zeggen tegen de vrouwen dat ie ze niet weg zal stemmen en dat dan gewoon keihard wel doen. En dan ook nog zeggen dat ie Eva wil besparen voor het harde spel dat gespeeld zal gaan worden. Ik vraag me af wie dat harde spel nu eigenlijk aan het spelen is.

Wat mij betreft is het graf van Björn nu wel diep genoeg, zodat ie daar zo spoedig mogelijk in begraven kan gaan worden.
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Expeditielid Björn (leider)
« Reactie #79 Gepost op: 12-10-2003, 22:24:10 »
arrrghh , ik ga steeds harder stuiteren van die man. maar laat 'm er alsjeblieft nog even in blijven. Ik lig in een stuip om al zijn fratsen. Wat dacht je toen ie verloor van Geert. t is nie eerlijk zei hij,..hahhahahaa............ en dat tegen een zwaar verzwakte Geert,..wat is dan niet eerlijk ...... >:( >:( >:(
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....