Poll

Is Ilona bereid om de uitdaging aan te gaan?

Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.
5 (21.7%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.
15 (65.2%)
Nee, ze gaat liever terug naar de bewoonde wereld met mobieltjes en douches.
1 (4.3%)
Ik zou het niet weten.
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Het Duivelseiland  (gelezen 30446 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #20 Gepost op: 27-10-2003, 12:36:03 »
Als Bjorn de juste tegenstander krijgt op Duivelseiland is het ook nog mogelijk dat hij dan toch de strijd verliest.

Bjorn is denk ik vooral sterk in de proeven waar fysieke kracht bij komt kijken. Als er 'n proef komt waarin kennis over de andere expeditieleden wordt getest (zoals we in eerdere series al proeven zagen, waarbij vragen over de andere expeditieleden gesteld werden of geraden moest worden van wie bepaalde kledingstukken waren), zal hij 't onderspit moeten delven denk ik.

Offline marble

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #21 Gepost op: 27-10-2003, 12:59:00 »
Het hangt er vanaf waarop je de Robinson beoordeeld. Als het gaat om het survival aspect is er maar 1 terechte winnaar te noemen....Bjorn. Als je ook het sociale aspect mee moet nemen, dan weet ik echt niet wie het zou moeten worden.....maar ik denk dat Ryan dan de meeste kans maakt. Het zou me wel wat lijken als ze elke deelnemer een apart eiland zouden geven en dan kijken wie het het langste volhoudt.

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #22 Gepost op: 27-10-2003, 13:50:36 »
Het hangt er vanaf waarop je de Robinson beoordeeld. Als het gaat om het survival aspect is er maar 1 terechte winnaar te noemen....Bjorn.
hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind niet dat bjorn meer gesurvivalt heeft dan een ander......hij slaapt altijd in een hut, 1 nacht erbuiten en hijgeeft het op, omdat de muggen hem steken. hij heeft op een eiland gezeten waar genoeg te vinden was qua eten....hoe had hij het gedaan op timo??, naar mijn mening is hij niet de GROTE survival man van deze serie, die eer geef ik dan liever aan iemand van zuid.
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #23 Gepost op: 27-10-2003, 13:54:26 »
ach daar is het toch allang niet meer om te doen: wie is de echte robinson??
uiteindelijk komt het erop neer wie men de titel uiteindelijk gunt. vergeet niet de afvallers hebben een stem in de finale. dus het draait wel degelijk om het sociale aspect...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #24 Gepost op: 27-10-2003, 23:23:18 »
Ik verwcht dat Karen wel naar dat Duivelseiland gaat. Ze was natuurlijk wel erg teleurgesteld dat ze weggestemd werd, maar ze herpakt zich en zint op wraak. Jullie zullen het zien, jullie herkennen Karen volgende week niet meer terug... (Zo gaat dat dit jaar toch steeds? De kijker wordt gewoon weer op het verkeerde been gezet  ???)
Geniet nooit met mate...

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #25 Gepost op: 27-10-2003, 23:27:39 »
Gekozen voor: Haar keuze is onvoorspelbaar...
Ik denk dat ze toch wel wil weten of er schelpkes in de branding liggen  ;D


Onvoorspelbaar...Maar ik denk voor 60% dat ze niet naar het eiland gaat
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #26 Gepost op: 28-10-2003, 19:56:55 »
schoot me net te binnen dat Karen altijd al veel reisde, ookwel in haar eentje dacht ik. Heeft al heel van uitheoken van de wereld gezien, dus JA, ik denk wel dat ze erheen gaat.   :) :o
stap voor stap

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #27 Gepost op: 29-10-2003, 14:12:46 »
Ik las op een ander ER forum dat er in de Televizier gids staat te lezen of Karen er naar toe gaat of niet... en diegene was ook meteen zo aardig geweest om te vertellen wat dus uiteindelijk haar beslissing was  >:( Dus als je het niet wilt weten, leg die Televizier dan nog even weg!

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #28 Gepost op: 29-10-2003, 21:09:34 »
Dat zou dan al de tweede keer zijn dat de Televizier in de fout gaat na het een week te vroeg plaatsen van afvaller Eva.
Lekker dan! >:(
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #29 Gepost op: 30-10-2003, 01:36:53 »
ben blij dat ik die niet heb en lees dan.  ;)

het leuke van dit soort programma´s is juist dat je zo leker kunt gissen naar wat er komen gaat.
stap voor stap

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #30 Gepost op: 30-10-2003, 12:34:56 »
Haar frustratie over het weggestemd worden, wat in mijn ogen TOTAAL onverwacht was, zal haar wraakgevoelens ontplooien waardoor ze via Duivelseiland gaat proberen terug te komen.
Gek zijn is gezond

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #31 Gepost op: 30-10-2003, 21:28:18 »
zou kunnen................ ::)

En dan zijn er twee varianten, of ze gaat zielig alleen weg zitten kwijnen omdat ze zich zo afgewezen voelt,
of er borrelt allerlei boosheid naar boven en gaat zich gruwelijk zitten bewijzen.

Als ze dan maar boos genoeg is wint ze misschien zelfs wel de proef tegen volgende weggestemde bjorn (hoop hoop.... :-\)
stap voor stap

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2003, 21:47:35 »
Uitslag van de poll:

Gaat Karen de ultieme Robinson uitdaging aan?
ja, ze durft de uitdaging wel aan.   11 (47%)
nee, ze gaat liever terug naar de luxe bewoonde wereld.   9 (39%)
haar keuze is totaal onvoorspelbaar   3 (13%)
Totaal aantal stemmen: 23

De meerderheid had dus gelijk.  :)

Ik heb de poll aangepast naar de situatie van deze week.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2003, 22:45:04 »
Ik had dus echt niet verwacht dat Karen 't zou doen. Maar nu ze er eenmaal zit, denk ik dat ze 't ver gaat schoppen. Ze heeft uit die 6 tegenstemmen blijkbaar veel kracht geput en zal er alles aan doen om zichzelf te bewijzen tegen deze zes 'boosdoeners'. Ik ben benieuwd of ze 't gaan redden in 't duel van Geert. Ik denk 't eigenlijk wel. Al is 't alleen al dat vrouwen over 't algemeen beter zijn in evenwichtsdingen.  :)

Verder vond ik 't echt heel erg verbazend dat Geert de Duivelseiland-uitdaging aanging. Nadat hij zich eruit liet stemmen, wist ik zeker dat hij gelijk door naar huis zou gaan. Je gaat je er toch niet uit laten stemmen omdat je er niks meer aan vindt en vervolgens ga je toch nog elders door met de expeditie? Oke, nu kan hij zijn eigen expeditie gaan houden en hoeft hij geen rekening meer te houden met anderen. Maar hij zal toch niet verwachten dat hij nu nog op veel stemmen kan rekenen in de finale? Ik geloof er namelijk niks van dat er nog iemand hem nu de overwinning gunt.  :-\

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #34 Gepost op: 2-11-2003, 23:32:28 »
ik vond het geweldig om te zien dat wraak meteen de overhand had bij karen, ze ontpopt zich als een ware tijger(in)
YOU GO GIRL!!!

ik denk dat ze proef gaat winnen van geert, ik denk dat ze gewoon meer wil winnen dan geert, en dat ze beter haar evenwicht kan bewaren.

GO GO KAREN!
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2003, 00:36:52 »
Ik vind het gewelidig zoals ze nu bezig is op dat eiland, ze heeft zich er helemaal in vastgebeten!!

Ga zo door! 8)

Ook mij verbaasde het wel enigszins dat geert naar dat eiland ging. Dit gaan zijn groepsgenoten niet leuk vinden als ze dat achteraf horen. Vind het eigelijk een beetje flauw van hem, maar ja hij wist dit van te voren natuurlijk ook niet.

Ach, denk toch dat karen de proef wint, dus zal hij er evengoed snel uitliggen.





stap voor stap

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2003, 07:48:48 »
denk dat KAren de proef gaat winnen. Wat "wraak" gevoelens allemaal teweeg kan brengen he?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2003, 10:50:22 »
Ik vind Karen wel lachen. Dat hele wraakgedoe geeft weer! een extra elan aan het spel. Toch denk ik dat het erg moeilijk voor haar wordt. Ze heeft een kans van 50%X 50%X 50%X 50%X 50%X 50% dat ze de finale haalt, laat staan winnaar.

Ik gun het haar van harte, weg met Geert!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2003, 10:52:14 »
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO karin!  ;D weg met die smurf..  ;)

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2003, 11:09:58 »
Wel leuk om eindelijk de (ware) Karen eens te leren kennen. Zit toch meer peper in dan we dachten.
Alleen jammer dat ze zich op sommige gebieden zo laat kennen, maar vooruit: GO KAREN!
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you