Poll

Is Ilona bereid om de uitdaging aan te gaan?

Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.
5 (21.7%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.
15 (65.2%)
Nee, ze gaat liever terug naar de bewoonde wereld met mobieltjes en douches.
1 (4.3%)
Ik zou het niet weten.
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Het Duivelseiland  (gelezen 30531 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Het Duivelseiland
« Gepost op: 26-10-2003, 22:24:25 »
De opzet van ER is dit jaar nog meer veranderd! De afvallers krijgen voortaan nog 'n kans om de finale te bereiken en wel op Het Duivelseiland. Ze zullen op dit rotsachtige eiland alleen moeten zien te overleven met alleen een overlevingspakket en een hut tot hun beschikking. Als een volgende afvaller ook besluit naar 't Duivelseiland te gaan, moet deze tegen de afvaller die er al zat duelleren. De winnaar van 't duel mag op 't Duivelseiland blijven en zich klaar maken voor 't duel tegen de volgende afvaller.

In dit topic kun je alles met betrekking tot Het Duivelseiland bespreken.   :)
« Laatst bewerkt op: 27-10-2003, 12:16:13 door Han13 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #1 Gepost op: 26-10-2003, 22:27:34 »
Ik ben iig erg benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen met dat Duivelseiland. Ik vraag me namelijk af of degene die daar uiteindelijk 'n finaleplaats mee verdient, wel zoveel stemmen van de andere expeditieleden zal krijgen. Hechten zij meer waarde aan 't overleven in 'n groep of aan 't overleven op jezelf?

Verder ben ik benieuwd of de expeditieleden ooit op de hoogte gesteld worden over 't eiland. Ik denk eerlijk gezegd dat ze helemaal niet van 't bestaan zullen afweten totdat ze zelf 'n keer afvallen of totdat ze in de finale belanden.

Ik denk trouwens dat Karen 't niet gaat doen. Ik vind haar niet 'n type om alleen te kunnen overleven. Bjorn zal 't zeker wel doen. Op zo'n rots in z'n eentje is echt iets voor hem! Ik vrees dan ook dat we nog lang niet van 'm af zijn.  :-[  Ik denk verder dat types als Ryan en Geert 't ook zeker zullen gaan proberen.  :)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #2 Gepost op: 26-10-2003, 22:32:30 »
Bjorn zal 't zeker wel doen. Op zo'n rots in z'n eentje is echt iets voor hem!

Daar komt ie sociaal het beste tot zijn recht.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #3 Gepost op: 26-10-2003, 22:49:17 »
Daar komt ie sociaal het beste tot zijn recht.

Toch heb ik wel een klein beetje respect voor Björn...Het is een solo-tripper pur-sang.... Maar hij weet dat ook van zichzelf...En toch gaat hij de uitdaging aan om aan zo'n programma mee te doen....Dubbel vind ik hem, maar daarom toch wel een interessante persoonlijkheid....
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #4 Gepost op: 26-10-2003, 23:27:22 »
owwwwwwwwwwwwwww...wat een geweldige ontwikkeling vind ik dit. Expeditie Robinson weet ons toch elke keer weer opnieuw te verrassen en daardoor nog meer te boeien. Je ziet het programma dan ook groeien.
overigens Karin zou dom zijn om dit toch niet te proberen. Al was het alleen maar om revanche te nemen tegen haar weg stemmers. Voor ons ook interressant om te zien of ze werkelijk niets uitspookt of dat er toch wat Robinsonbloed in haar aderen stroomt.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #5 Gepost op: 27-10-2003, 00:14:35 »
Ik ben heel nieuwsgierig naar wat ze doet.
Vraag me af of het wat voor haar is, maar kan me ook voorstellen dat ze een soort van wraak wil nemen, zichzelf bewijzen ofzo.

helaas moeten we weer een week wachten...................... :'(
stap voor stap

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #6 Gepost op: 27-10-2003, 00:20:46 »
Ik denk dat Karen kiest voor een lekker badje..eten en dan naar huis.
Ze is toch geen echte Robinson.
Het zou me verbazen als ze het wel doet.
Maar...met ER weet je het nooit. ;)
« Laatst bewerkt op: 27-10-2003, 10:38:08 door katja02 »

Offline Bianca

  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #7 Gepost op: 27-10-2003, 01:28:24 »
komt Bjorn op het Duivels eiland komt hij sowiezo in de finalen!

Wordt het Bjorn hier net een beetje gemakkelijk gemaakt ????

Groetjes, Bianca (ex-avonturier)

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #8 Gepost op: 27-10-2003, 09:29:44 »
tja het nieuwe eiland....erg spannend vind ik het (denk niet dat je mijn persoontje erop zou moeten zetten, maar dat is weer wat anders ;))
ik denk dat karen er wel op gaat zitten, vooral ook omdat het zon verrassing is, dat je er niet goed over kan nadenken denk ik.

het is naar mijn mening echt iets voor bjorn, kan hij lekker alleen tutte en hij heeft met niemand rekening te houden....

mij benieuwd vooral de proeven die ze daar zullen moeten gaan doen.....wat zullen die zijn? maar goed, volgende week zullen we wel weer meer zien
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #9 Gepost op: 27-10-2003, 09:36:02 »
Denk niet dat Karen het doet. Die kiest voor een warme douche en een stevige maaltijd...

Bjorn hadden ze beter meteen daar neergezet. Had een hoop mensen (inclusief Bjorn zelf) een hoop stress gescheeld...  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #10 Gepost op: 27-10-2003, 09:37:57 »
Denk niet dat Karen het doet. Die kiest voor een warme douche en een stevige maaltijd...

ik denk het ook niet, volgens mij had ze het even helemaal gehad....

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #11 Gepost op: 27-10-2003, 09:46:28 »
Zoals ik al schreef denk ik ook niet dat Karen 't doet, maar eigenlijk zou dat wel stom zijn. Ze kan 't natuurlijk gewoon proberen en dan na 'n dag altijd nog zeggen dat ze er mee kapt. Dan kun je jezelf iig nooit verwijten dat je 't niet geprobeerd hebt.

Ik vind dat eiland eigenlijk best luxe. Je hebt 'n eigen hut tot je beschikking en krijgt 'n Survivalpakket. Dit zijn ook wel dingen die nodig zijn op zo'n rots (daar is natuurlijk geen hout of voedsel te vinden), maar dan toch. 't lijkt me 'n stuk luxer als op 't groepseiland.  :-\

mij benieuwd vooral de proeven die ze daar zullen moeten gaan doen.....wat zullen die zijn?

Dat vraag ik me ook af. Ze kunnen moeilijk zwaar fysieke proeven gaan doen, want dan wint Karen 't bijvoorbeeld nooit van Bjorn.  :-[

Ik ga er trouwens nog steeds vanuit dat de expeditieleden op 't groepseiland niets over 't Duivelseiland te horen krijgen. Anders krijg je misschien dat iemand (Bjorn bijvoorbeeld) zich zo gaat gedragen dat hij/zij eruit gestemd wordt en verder alleen de expeditie kan voortzetten. Niet dat je dan veel kans zal maken op de overwinning (je wekt immers niet veel sympathie bij de andere expeditieleden op), maar goed.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #12 Gepost op: 27-10-2003, 09:57:38 »
Ik vind dat eiland eigenlijk best luxe. Je hebt 'n eigen hut tot je beschikking en krijgt 'n Survivalpakket. Dit zijn ook wel dingen die nodig zijn op zo'n rots (daar is natuurlijk geen hout of voedsel te vinden), maar dan toch. 't lijkt me 'n stuk luxer als op 't groepseiland.  :-\

Ik denk dat het Duivelseiland best wel een zware opgave is. Als je van nu tot het eind op dit eiland zit, dan zit je daar ruim 20 dagen. Tijdens deze dagen heb je vrijwel niets te doen, behalve eens in de drie dagen een proef. Ik denk dat je op zo'n eiland enorm met jezelf geconfronteerd gaat worden en verwacht dat dat lang niet voor iedereen even gemakkelijk zal zijn. Al wordt dit Duivelseiland natuurlijk een eitje voor Bjorn!!!

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #13 Gepost op: 27-10-2003, 10:08:39 »
Deze wijziging van de situatie brengt Bjorn uiteindelijk naar Duivelseiland met een goede kans op de finale tenzij hij op Duivelseiland moet gaan strijden tegen een van de andere heren.

Op zich een nieuwe interessante invalshoek, alleen als Bjorn hierdoor de finale zou winnen flip ik helemaal uit. Ik gun hem dit absoluut niet!!! 
Gek zijn is gezond

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #14 Gepost op: 27-10-2003, 10:13:09 »
Op zich een nieuwe interessante invalshoek, alleen als Bjorn hierdoor de finale zou winnen flip ik helemaal uit. Ik gun hem dit absoluut niet!!! 

Hij zal absoluut nu 'n grotere kans hebben om de finale te bereiken, maar gelukkig is 't nog altijd zo dat de afvallers uiteindelijk de winnaar bepalen. En ik denk eigenlijk dat ieder ander expeditielid boven Bjorn verkozen zal worden als winnaar door de afgevallen expeditieleden.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #15 Gepost op: 27-10-2003, 10:26:13 »
Ik verwacht niet dat Karen het doet, dan kan ze nog 6 duels verwachten en oa tegen types als Björn, Gio, Geert en Ryan, dat is niet te doen voor haar. Ik denk dat Björn mr. Duivelseiland uiteindelijk gaat worden. (Sterker nog, ik denk dat ie er naar het programma ook niet meer weg gaat)

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #16 Gepost op: 27-10-2003, 10:33:23 »
Ik verwacht niet dat Karen het doet, dan kan ze nog 6 duels verwachten en oa tegen types als Björn, Gio, Geert en Ryan, dat is niet te doen voor haar. Ik denk dat Björn mr. Duivelseiland uiteindelijk gaat worden. (Sterker nog, ik denk dat ie er naar het programma ook niet meer weg gaat)

sterker nog: ik denk dat dit hele concept bedacht is voor björn.....

Offline cocon

  • Forumlid
  • Ik ben ik en alleen mezelf
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #17 Gepost op: 27-10-2003, 11:37:03 »
Bjorn zou zich onmiddellijk laten wegstemmen als hij van het bestaan van Duivelseiland zou weten...:)
Karen gaat de 'ultieme robinsontest' niet aan denk ik.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2003, 12:26:13 »
Ik heb effe 'n poll toegevoegd, zodat we overzichtelijk kunnen zien wat iedereen denkt over 't dilemma waar Karen momenteel mee worstelt.  :)

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #19 Gepost op: 27-10-2003, 12:29:47 »
Als Bjorn de juste tegenstander krijgt op Duivelseiland is het ook nog mogelijk dat hij dan toch de strijd verliest.

We'll see
Gek zijn is gezond