Poll

Is Ilona bereid om de uitdaging aan te gaan?

Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.
5 (21.7%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.
15 (65.2%)
Nee, ze gaat liever terug naar de bewoonde wereld met mobieltjes en douches.
1 (4.3%)
Ik zou het niet weten.
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Het Duivelseiland  (gelezen 30532 keer)

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #80 Gepost op: 1-12-2003, 07:55:21 »
ik gun het Ryan toch wel.


Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #81 Gepost op: 1-12-2003, 09:35:12 »
Ik denk wel dat Ilona naar het eiland gaat, maar dat ze niet gaat duelleren met Ryan. Ik hoop eigenlijk dat ze Ryan de kans geeft om die andere mannen te kakken te zetten voor de finale. Je hoorde Gio in het voorstukje, toen de boot met de laatste finalist aankwam, al zeggen: 'ik heb er een dubbel gevoel bij'. Dat zou kunnen betekenen dat Ryan zich in de finale heeft gewurmd... Laten we het hopen, want als ik het 1 iemand gun, is het Ryan wel!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Duivelseiland
« Reactie #82 Gepost op: 2-12-2003, 23:42:33 »
Ik denk wel dat Ilona naar het eiland gaat, maar dat ze niet gaat duelleren met Ryan. Ik hoop eigenlijk dat ze Ryan de kans geeft om die andere mannen te kakken te zetten voor de finale. Je hoorde Gio in het voorstukje, toen de boot met de laatste finalist aankwam, al zeggen: 'ik heb er een dubbel gevoel bij'. Dat zou kunnen betekenen dat Ryan zich in de finale heeft gewurmd... Laten we het hopen, want als ik het 1 iemand gun, is het Ryan wel!!!
Helemaal mee eens!  ::ok::
(behalve dan, dat hij het geld niet echt nodig heeft, maar dan moet ie het maar aan een goed doel schenken, weeskindertjes in Maleisie of zo...)
Je moet het complot smeden als het heet is.