Poll

Is Ilona bereid om de uitdaging aan te gaan?

Ja, en het lukt haar om het evenwichtsduel van Ryan te winnen.
5 (21.7%)
Ja, maar het lukt haar niet het duel te winnen.
15 (65.2%)
Nee, ze gaat liever terug naar de bewoonde wereld met mobieltjes en douches.
1 (4.3%)
Ik zou het niet weten.
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 22

Auteur Topic: Het Duivelseiland  (gelezen 30518 keer)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #40 Gepost op: 3-11-2003, 12:14:55 »
we zien haar nu ook meer in beeld dan ooit.
Ik had eigelijk nooit zoveel beeld van d´r hoor, zovaak zagen we er niet.
stap voor stap

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #41 Gepost op: 3-11-2003, 15:29:10 »
Ik vind dit echt een heel leuk nieuw onderdeel! Maar zo 'duivels' lijkt dat eiland me niet. Ze heeft een hut, een survivalpakket, een paar boeken (oké, daar ben je gauw doorheen), een kleine camera om tegen te praten en overdag een cameraploeg om je heen.

Karen kan dit denk ik zeker lang uithouden, en nu maar hopen dat ze het van Geert wint!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #42 Gepost op: 3-11-2003, 15:31:21 »
Ik vind dit echt een heel leuk nieuw onderdeel! Maar zo 'duivels' lijkt dat eiland me niet. Ze heeft een hut, een survivalpakket, een paar boeken (oké, daar ben je gauw doorheen), een kleine camera om tegen te praten en overdag een cameraploeg om je heen.

Karen kan dit denk ik zeker lang uithouden, en nu maar hopen dat ze het van Geert wint!

daar word je gek van hoor, zo helemaal alleen.. :-\

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #43 Gepost op: 3-11-2003, 15:35:18 »
Ja, dat wel, ze zei al dat ze in slow motion ging leven. Drie weken op zo'n eiland, met een cameraploeg die niet tegen je praat, zo nu en dan een ex-kampbewoner om mee te strijden en een dagje mee te praten... erg saai!
Maar ik denk dat ze het, vooral door haar wraakgevoelens, niet gauw zal opgeven. Ze moet en ze zal ze laten zien dat ze er absoluut onterecht ;) uit is gestemd.

Ben erg benieuwd...!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #44 Gepost op: 3-11-2003, 15:38:31 »

Ben erg benieuwd...!
ik ook. zo starend naar haar dagboek en wat bjeurn erin heeft geschreven.....dat voorspelt wat moois.  ;D

Offline Zeef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #45 Gepost op: 3-11-2003, 15:44:55 »
ik ook. zo starend naar haar dagboek en wat bjeurn erin heeft geschreven.....dat voorspelt wat moois.  ;D

Inderdaad... is iemand al dat grote mes waar Karen mee aan het spelen was opgevallen? Dat belooft wat ;D!

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #46 Gepost op: 3-11-2003, 15:45:54 »
Inderdaad... is iemand al dat grote mes waar Karen mee aan het spelen was opgevallen? Dat belooft wat ;D!

whahahahah jaaaaaaaa! ik kreeg meteen al psycho-deja-vu's...  ;D ;D

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #47 Gepost op: 3-11-2003, 16:08:57 »
Inderdaad... is iemand al dat grote mes waar Karen mee aan het spelen was opgevallen? Dat belooft wat ;D!
mes???? heb ik niet gezien hoor ;)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #48 Gepost op: 3-11-2003, 16:14:14 »
Er staat nu een overzicht van het eiland Gual te lezen.
Je kunt dit vinden onder het menu item> Kelapa > Duivels eiland (Gual)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #49 Gepost op: 4-11-2003, 00:22:44 »
Luxe vissen

Wat een luxe op dat duivelseiland! Een mooie hut, voldoende eten, een grot om in te koken en in te schuilen, een mooi strand, boeken, een olielamp. Hier moet onze vakantiegangster zich wel thuisvoelen.
Wannneer komt de duivel nou eens te voorschijn? Of is Geert de survivalduivel?

Ook het nieuwe eiland Kelapa mag er zijn: Er zwemmen zelfs tropisch gekleurde vissen tussen het koraal. Ik vraag me overigens wel af of die je vissen zomaar mag vangen, het lijkt me dat dat toch beschermde vissen zijn, en het koraal wordt er ook niet beter van (Franca trouwens ook niet). 
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #50 Gepost op: 4-11-2003, 00:40:00 »
Zen der ook schelpkes op dat eiland??
Of was Karen steeds op zoek naar karrakollekus?? Voor in het.... *sttttttttttttt BM gedraag je )

Ik hoop wel dat Karen het wint van McdonaldSurvivalexpert Geert!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #51 Gepost op: 4-11-2003, 07:35:43 »
Ik vraag me overigens wel af of die je vissen zomaar mag vangen, het lijkt me dat dat toch beschermde vissen zijn, en het koraal wordt er ook niet beter van (Franca trouwens ook niet). 

wat ik zo aan vissen zag zijn het geen beschermde vissen, zo'n papagaaivis kom je overal in warme wateren tegen. Als ze nou een schildpad zouden vangen.....Maar dat van die koraal vind ik wel erg. Je hoeft het maar aan te raken en een stuk sterft af. Ze gaan er met de voeten op staan....maar goed..ze zullen wel in gedachten daar niet zo mee bezig zijn. Maar als verwoede duiker vind ik het idd verschrikkelijk om aan te zien.  :'(

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #52 Gepost op: 9-11-2003, 21:44:46 »
De einduitslag van de poll van vorige week:

Lukt het Karen om wraak te nemen door de proef van Geert te winnen?
Ja, zeker!   15 (78%)
Nee, Geert is te sterk voor haar.   1 (5%)
Ik geef ze beiden evenveel kans.   3 (15%)
 
Bijna niemand had 't dus goed voorspeld.  :-\

Ik heb 'n nieuwe poll over de wet van Geert gemaakt. Ik ben benieuwd of jullie denken dat Bjorn de wet aanvaart.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #53 Gepost op: 9-11-2003, 23:31:24 »
Ik was zelf ook enorm verbaasd dat Geert 't won van Karen. Volgens mij heeft ze 't niet echt lang volgehouden op die balk.  :-\

Maar goed, Geert op 't Duivelseiland geeft ook 'n hoop leuk beeldmateriaal. Die is echt 'n beetje gek geworden door de eenzaamheid. En nu verwacht hij ook nog dat zijn wet gaan werken. Ik bedoel: Bjorn kan toch gewoon zeggen dat hij de wet aanvaard, neemt daardoor zonder ook maar enige inspanning de plaats van Geert op 't eiland over, en gaat vervolgens op eigen voet verder. Dit betekent dus dat hij daarna gewoon kan gaan duelleren met de volgende afvaller, want Geert is er toch niet meer bij om te controleren of hij zichwel aan de wet houdt.  ::)

Ik denk dan ook dat dit zal gaan gebeuren. Bjorn is er zo op gebrand om op dat eiland te komen dat hij zichzelf dit ook wel bedacht heeft en zo er Geert 'in zal luizen'. Ik vind 't trouwens best 'n beetje gek dat Geert zoveel vertrouwen in de medemens heeft en verwacht dat z'n wet echt gaan werken.  :-\

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2003, 01:24:08 »
Die wet van Geert gaat dus absoluut niet werken!
 
Als je al zo lang in het spel zit dan komt hoe langer hoe meer de wil om te winnen naar boven. Bijna iederaan die naar het duivelseiland gaat, wil daar voor een plaats in de finale gaan. Ik zie verder niemand vrijwillig het Duivelseiland verlaten omdat hij iemand anders de ervaring gunt. Wie denkt Geert eigenlijk wel niet dat hij is dat hij de regels denkt te kunnen maken!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline monina

  • Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #55 Gepost op: 10-11-2003, 07:38:27 »
Geert is een beetje vreemd.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #56 Gepost op: 10-11-2003, 11:04:37 »
Björn zal het wel tactisch bekijken. Hij zegt de wet aan te nemen (100% kans dat ie erin blijft), want een duel is 50% kans.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #57 Gepost op: 10-11-2003, 14:26:18 »
Geert is een beetje vreemd.

En wat had ie zichzelf toegetakeld met steentjes en touwtjes om zijn arm  ::)... ;D
" de kleine Sjamaan"
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #58 Gepost op: 13-11-2003, 02:39:26 »
Maar goed, Geert op 't Duivelseiland geeft ook 'n hoop leuk beeldmateriaal. Die is echt 'n beetje gek geworden door de eenzaamheid. En nu verwacht hij ook nog dat zijn wet gaan werken. Ik bedoel: Bjorn kan toch gewoon zeggen dat hij de wet aanvaard, neemt daardoor zonder ook maar enige inspanning de plaats van Geert op 't eiland over, en gaat vervolgens op eigen voet verder. Dit betekent dus dat hij daarna gewoon kan gaan duelleren met de volgende afvaller, want Geert is er toch niet meer bij om te controleren of hij zichwel aan de wet houdt.  ::)

Maar.......als bjorn het op die manier speelt, en haalt op die manier de finale, en dit verhaal wordt bekend bij zijn medespelers kan hij het natuurlijk wel shaken. (tenminste dat lijkt me)
Maar de vraag is dan, kunnen die erachter komen voordat ze moeten bepalen wie er mag winnen  ???  ???

Tja, in ieder geval vind ik het een nogal vaag plan van Geert, en vraag me af wat hij er nou eigelijk mee wil bereiken.
Vind het ook raar omdat me lijkt dat hij het best leuk moet kunnen vinden daar, of is de eenzaamheid echt zo drastisch toegeslagen...??
stap voor stap

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het Duivelseiland
« Reactie #59 Gepost op: 13-11-2003, 09:05:16 »
Maar.......als bjorn het op die manier speelt, en haalt op die manier de finale, en dit verhaal wordt bekend bij zijn medespelers kan hij het natuurlijk wel shaken. (tenminste dat lijkt me)

Ik denk dat Bjorn's kansen op de overwinning sowieso al zo klein zijn dat hij dit nog wel wil risceren. Ik denk dat hij nu voornamelijk gewoon zo lang mogelijk aan de expeditie wil deelnemen en zelf ook niet meer rekent op de overwinning. Hij wil gewoon in de finale belanden, omdat hij dan de volledige expeditie heeft meegemaakt.

Citaat
Maar de vraag is dan, kunnen die erachter komen voordat ze moeten bepalen wie er mag winnen  ???  ???

Ja tuurlijk kan dat. De afvallers die op 't Duivelseiland plaats maken voor 'n ander of die ervoor kiezen om daar niet meer heen te gaan, belanden namelijk samen in 'n hotel op 't creweiland. En daar kan natuurlijk alles besproken worden.....dus ook vervelende dingen die 'n negatieve invloed kunnen hebben op de kansen dat iemand wordt gekozen als de Robinson van 2003. Vorig jaar bleek namelijk ook dat er in dat afvallershotel 't een en ander over Olivier besproken was en dat dat hem de overwinning gekost heeft.