Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Patrick  (gelezen 30080 keer)

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Patrick!
« Reactie #40 Gepost op: 30-09-2004, 13:23:47 »
Dit komt van het belgische ER-forum:


Onderwerp: Marjolein
Citaat
Deze ogenschijnlijk sympathieke jongedame komt niet bepaald fraai uit het interview met Patrick in de Humo van deze week.

Bij de duikproef die zij samen met Patrick heeft verloren van Mo en Kelly, is zij het geweest die niet meer verder kon en opgaf, waarna de Belgen vlotjes wonnen. Toen zij vervolgens het feestmaal moesten opdienen, hebben wij enkel de "instorting" van Patrick te zien gekregen, doch Patrick openbaart nu dat Marjolein die ganse dag heeft zitten huilen en janken opdat Patrick in het Hollandse kamp toch maar niet zou vertellen dat het door haar opgave was dat ze geen kans maakten op de overwinning. Ze zou zelfs beloofd hebben om nooit nog op Patrick te stemmen op de Eilandraad. Hiervan hebben wij als kijkers inderdaad niks te zien gekregen.

Voorts is tijdens die duikproef 1 van Patrick's trommelvliezen gescheurd en is dat oor volgelopen met zeewater. Een gescheurd trommelvlies is bijzonder pijnlijk en Marjolein heeft hem op het moment zelf ook wel horen en zien roepen van de pijn. Patrick kreeg geheel terecht een zware pijnstiller, doch zoals met de meeste pijnstillers het geval is, was ook dit medicament een aanslag op zijn spijsverteringsstelsel, waardoor hij hevige diarree kreeg. Iedereen die dit ooit heeft meegemaakt, weet hoe snel je dan aftakelt en hoe zwak men zich dan voelt. Dat Marjolein het in die omstandigheden dan ook nodig vond om Patrick, terwijl hij sliep, belachelijk te maken samen met Jeroen, als ware hij een kleinzerige zeur, is van een achterbaksheid die ik mij bij haar tot dusver niet had kunnen voorstellen. Die meid heeft er gelegen en ik hoop dat men in het Belgische kamp zo spoedig mogelijk een staaltje van dit facet van haar persoonlijkheid te zien krijgt.



Edit: Linkje aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 15:42:36 door Test »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #41 Gepost op: 30-09-2004, 14:07:06 »
Ik denk dat Patrick wel moest opgeven, met zijn trommelvliezen gescheurd. Hij had zelf helemaal niet op willen geven, maar gezondheid is belangrijk.
Ben overigens benieuwd wie en op welke manier er nog meer opgeven, dit jaar het grootste aantal ooit.

Offline Enola

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #42 Gepost op: 30-09-2004, 15:03:40 »
Er zal toch wel een arts betrokken zijn bij ER, voor de deelnemers die last kunnen krijgen wat hun gezondheid betreft. Het lijkt mij dat Patrick met een arts heeft kunnen praten wat z'n oren betreft, als echt z'n trommelvliezen gescheurt waren, dan had de arts kunnen adviseren of het verantwoord was om door te gaan, volgens mij sterf je van de pijn als je zoiets hebt..en dan was het wel logisch van Patrick dat hij het opgaf, maar er speelde meer, het was zijn gehele toestand en niet te vergeten kreeg ik ook de indruk dat Patrick last had van heimwee :(
petje af

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #43 Gepost op: 30-09-2004, 16:40:36 »
Het is gewoon zelf een watje..."stoere Patrick" Tjeezz zelfs Judge valt hierbij in het niet.

Ik heb al weer moeten spugen... ::rofl::
Ik had thuis aan de vlaaien kunnen zitten...Zuchttt men...
Geen enkele proef kon die winnen... En dat gejank met die taart..Stoere Patrick storte in :\'(

 >:( Sorry, maar dit vind ik een beetje flauw en uit z'n context gerukt, Patrick zei dat over de limburgse vlaai op zijn verjaardag, dan mag je best even met weemoed terug denken aan thuis. Ik heb ooit mijn verjaardag op een vakantie gevierd, met mijn lief en de lieverds bij me, en ik vond er niets aan!!!!!!!! Dus ook hier: Gun iemand de voordeel van de twijfel! ;)
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #44 Gepost op: 30-09-2004, 18:13:09 »
Ik vind het ontzettend jammer dat Patrick op deze wijze uit de expeditie is moeten verdwijnen. In afl 1 vond ik hem niet de sympathiekste. Maar ik denk dat hij alleen maar problemen had met Henk. Verder vond ik hem tof... Hij zeurde wel maar dat hij het eten van de Belgen niet kon verteren was dat hij al gedurende enkele dagen pijnstillers moest nemen voor zijn gescheurde trommelvlies. Medicamenten dat je normaal bij een stevige maaltijd moet nemen. Als je die dan nu moest nemen met daarbij alleen wat sliertjes vis dan begrijp ik wel de je moet gaan spuugen...
Neen Patrick, je hebt bij mij een diepe indruk achtergelaten...
In het verleden zijn er nog leden moeten verdwijnen waar ik vaak nog aan terugdenk... Walter bijvoorbeeld uit ER3 en Eva uit ER4....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #45 Gepost op: 1-10-2004, 00:58:48 »
En Erik uit ER(vorig jaar), die 3 weken niet naar de wc kon :o

Offline horst_rulez

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #46 Gepost op: 1-10-2004, 21:34:47 »
Ieder kandidaat weet dat ze lichamelijk en geestelijk moeten afzien, honger lijden en "vreemd" voedsel binnen moeten houden. Het heet niet voor niets survivalen. Type's zoals Henk en dat Belgisch grietje Sarah, welke al ziek werd na twee dagen in een kooi, hadden dus wat mij betreft nooit door de voorrondes heen mogen komen. Ook Patrick heeft geweten dat hij zijn kinderen anderhalve maand niet zou kunnen zien en dat hji niet op een Holiday-Island kwam te zitten.
Watjes in zijn oren, hij is zelf een watje !!

Erg stoer hoor, om vanachter je pc te roepen dat iemand een watje is, dat is pas echte "watjes-mentaliteit"

Als Patrick dan een watje zou zijn, waarom heeft hij dan aan alle proeven deelgenomen? Jammer, maar daar heeft niemand het hier over.
   

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #47 Gepost op: 2-10-2004, 13:33:04 »
Hagar had het zelf natuurlijk veel beter gekund, nietwaar????

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #48 Gepost op: 3-10-2004, 01:14:59 »
Een verrassend interview met Patrick
Bron: de Humo
[/sub]
Toen ik deze berichtkop las dacht ik: een verrassend interview met Patrick, die jongen was in ER zo'n open boek, kunnen er dan nog verrassingen te voorschijn komen in een interview? Maar er stonden inderdaad een aantal opmerkelijke dingen in:
- zijn gescheurde trommelvlies, waarvan je op TV niets te zien of te horen krijgt. Ik vond het trouwens wel vreemd dat het dan toch Marjolein was die als eerste opgaf bij de proef. "Toen ik boven kwam, heb ik een half uur gillend op die vlonder gelegen." Terwijl de proef gewoon door ging?  ???
(Omdat ze met een touw aan elkaar vastzaten moest Marjolein dus een half uur onder water hebben gelegen, geen wonder dat zij de proef op moest geven)  ;)
- Hij verloor expres de proef met de kisten (o, volgens mij komt dat uit the Day After), omdat hij niet wilde dat zijn ex-kampgenoten zouden verliezen. Een erg vreemde opvatting, volgens de regels van het ER-spel wordt je in een ander team ingedeeld, en het is dan niet erg sociaal en nogal dom om je nieuwe teamgenoten te laten verliezen. En dan was hij nog verbaasd ook dat Mo en Kelly wel direct in hun nieuwe groep werden opgenomen, en Marjolein en hij niet. Uit het interview: "Had je het langer kunnen uitzingen als je niet naar het kamp van de Belgen was verkast?" Patrick: "Ja, in mijn oude kamp hadden ze suiker gewonnen, en van suiker kom je er heel snel weer bovenop."
- Patrick wilde helemaal geen leider worden in het Nederlandse kamp. Het plan om Henk aan te stellen kwam van Ronald en Patrick.

 
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #49 Gepost op: 3-10-2004, 01:59:34 »
Een verrassend interview met Patrick
Bron: de Humo
[/sub]
Toen ik deze berichtkop las dacht ik: een verrassend interview met Patrick, die jongen was in ER zo'n open boek, kunnen er dan nog verrassingen te voorschijn komen in een interview? Maar er stonden inderdaad een aantal opmerkelijke dingen in:
- zijn gescheurde trommelvlies, waarvan je op TV niets te zien of te horen krijgt. Ik vond het trouwens wel vreemd dat het dan toch Marjolein was die als eerste opgaf bij de proef. "Toen ik boven kwam, heb ik een half uur gillend op die vlonder gelegen." Terwijl de proef gewoon door ging?  ???
(Omdat ze met een touw aan elkaar vastzaten moest Marjolein dus een half uur onder water hebben gelegen, geen wonder dat zij de proef op moest geven)  ;)
- Hij verloor expres de proef met de kisten (o, volgens mij komt dat uit the Day After), omdat hij niet wilde dat zijn ex-kampgenoten zouden verliezen. Een erg vreemde opvatting, volgens de regels van het ER-spel wordt je in een ander team ingedeeld, en het is dan niet erg sociaal en nogal dom om je nieuwe teamgenoten te laten verliezen. En dan was hij nog verbaasd ook dat Mo en Kelly wel direct in hun nieuwe groep werden opgenomen, en Marjolein en hij niet. Uit het interview: "Had je het langer kunnen uitzingen als je niet naar het kamp van de Belgen was verkast?" Patrick: "Ja, in mijn oude kamp hadden ze suiker gewonnen, en van suiker kom je er heel snel weer bovenop."
- Patrick wilde helemaal geen leider worden in het Nederlandse kamp. Het plan om Henk aan te stellen kwam van Ronald en Patrick.

 

En dat is nou precies wat ik bedoel met zijn eigen waarheid. Ik heb ook het idee dat hij, omdat ze de proeven verloren, hij acheraf een mooi excuus er voor verzon, om maar niet zichzelf (of wie dan ook) er de schuld voor te moeten geven.

Maar... (zie onderschrift!)
Angel of the first degree

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #50 Gepost op: 3-10-2004, 23:34:36 »
Dat bedoelde ik dus ook Nelis :)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #51 Gepost op: 3-10-2004, 23:38:04 »
 ::ok:: Zijn wíj het effe eens!!!  ::ok::
Angel of the first degree

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #52 Gepost op: 3-10-2004, 23:41:31 »
::ok:: Zijn wíj het effe eens!!!  ::ok::

 ::bravo:: :-*
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #53 Gepost op: 4-10-2004, 11:59:36 »
Ik denk dat patrick heeft liggen gillen van de pijn, nadat de proef was afgelopen, en niet tijdens.... maar dit terzijde.

Offline Flying Dutchman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #54 Gepost op: 16-11-2004, 18:18:34 »
Is Klaar (recentelijk) bij Patrick op bezoek geweest  ???
Of heeft hij zijn kindertjes (snel) leren vuurtje maken  ???
Hopenlijk geen persoonlijke ongelukken gebeurt, zou niet tof zijn  ::niet-ok::
Ziet er niet goed uit, sterkte ermee Patrick
Groetjes, Flying Dutchman
« Laatst bewerkt op: 16-11-2004, 18:20:58 door Flying Dutchman »

Offline Patrick ER-2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #55 Gepost op: 11-08-2005, 01:18:14 »
Wat is het rustig hier :P
Honger hebben is nooit leuk . . .

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: [Kandidaat Nl] Patrick
« Reactie #56 Gepost op: 11-08-2005, 21:39:49 »
Hé Patrick, tijd niet geweest hier ;)
Welcome back en geniet van ER2005.

PS. Wat is dat hierboven nou??? Ziet er niet goed uit ::niet-ok::
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"