Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 242754 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #20 Gepost op: 1-11-2004, 00:04:32 »
Vind je dat iemand die eerder in het spel is weggestemd, wel nog zou moeten kunnen winnen?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #21 Gepost op: 1-11-2004, 00:12:24 »
Vind je dat iemand die eerder in het spel is weggestemd, wel nog zou moeten kunnen winnen?
Ik ben daarin hard. Voor mij is een robinsonner iemand dat in het spel zit tot het einde.

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #22 Gepost op: 1-11-2004, 00:13:30 »
Dank voor je reactie Peter en ik laat je het zeker weten ::trots::, Misschien kunnen we nog een dealtje sluiten voor een goed woordje? ::rofl:: ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2004, 00:20:28 »
Nog een vraagje dan ;)  ::tandpastasmiley::

In je dagelijkse leven lijk je een harde werker en perfectionist te zijn.

In welke mate hebben de omstandigheden op het eiland daarop invloed gehad? (honger, hitte, mentale uitputting e.d.)

In welke opzichten vond je jezelf op tv of in retrospect heel anders dan je in het dagelijks leven voordien was?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2004, 00:20:46 »
Mensen nu ga ik slapen als er iets is noteer het hier en elke dag zal ik het controleren.
Moet fris man zijn morgen want er komt bij mij thuis zo'n 15-tal mensen meekijken naar de uitzending hier in Belgie en ze weten nog niet hoe het zal aflopen. :o
Tot later, ::joehoe:: ::zwaai::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2004, 00:22:08 »
Mensen nu ga ik slapen als er iets is noteer het hier en elke dag zal ik het controleren.
Moet fris man zijn morgen want er komt bij mij thuis zo'n 15-tal mensen meekijken naar de uitzending hier in Belgie en ze weten nog niet hoe het zal aflopen. :o
Tot later, ::joehoe:: ::zwaai::

hehe

Weltrusten !! En bedankt !! :-* ::joehoe::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2004, 00:23:16 »
Hey Peter !  ::zwaai::  Nog 'n landgenoot hier !  ;)

Heb de laatste aflevering natuurlijk nog niet kunnen zien, lees dus met de handen voor de ogen mee.  :D

Als je jezelf terugziet op de beelden, schrik je dan van hoe je daar was/reageerde of is het allemaal wel herkenbaar? En wat zijn de reacties van de mensen in je naaste omgeving hieromtrent?


Waarschijnlijk over het hoofd gezien !  ::zwaai::

Tot gauw, Peter !  Bedankt voor je reacties !  ::bravo::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #27 Gepost op: 1-11-2004, 00:44:54 »
Dag Peter, welterusten !!!
Ik schrok enorm te lezen dat het over en out is... ::ohno:: :\'(
Ik zie het morgen wel wat er gebeurd is maar ik moet je al zeggen dat ik het enorm jammer vind...
Groetjes
Daino....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #28 Gepost op: 1-11-2004, 00:57:53 »
Ha die Peter!!

Geweldig dat je je hebt aangemeld bij onze site ::bravo:: en dat je zo actief vragen beantwoordt! Echt heel erg leuk.
Ik heb op dit moment even geen vragen ::schaam:: :)

::zwaai::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #29 Gepost op: 1-11-2004, 01:01:38 »
Ha die Peter!!

Geweldig dat je je hebt aangemeld bij onze site ::bravo:: en dat je zo actief vragen beantwoordt! Echt heel erg leuk.
Ik heb op dit moment even geen vragen ::schaam:: :)

::zwaai::

* Lorelei sluit zich hierbij volledig aan !!! ::trots:: ;D ::ok::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #30 Gepost op: 1-11-2004, 07:59:19 »
Hoi Peter,

Leuk dat je ook hier vragen beantwoord. Voor ons nl wel leuk, want vandaag kunnen we niet terecht op het vt4 forum, dat kan pas vanavond weer.
Hoe vond je The day after met Klaar, want Klaar heb jij eigenlijk helemaal niet meegemaakt, behalve tijdens proeven en stemmingen vanaf deze aflevering.
Had ze gelijk wat Marjolein betreft?

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #31 Gepost op: 1-11-2004, 08:56:59 »
Hey Peter ;),

Ik hoorde dat je een weddenschap hebt met Ernestine... Maar hoeveel ben je afgevallen? Je zag er aan het einde van de Expeditie wel heel erg mager uit ::oink::.


Groetjes Jelle ::)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #32 Gepost op: 1-11-2004, 09:21:49 »
Hey Peter ;),

Ik hoorde dat je een weddenschap hebt met Ernestine... Maar hoeveel ben je afgevallen? Je zag er aan het einde van de Expeditie wel heel erg mager uit ::oink::.


Groetjes Jelle ::)
Ik was zo'n 15 kg afgevallen in die 6 weken. Ik heb wel mijn best gedaan voor zo'n crash-dieet.
Misschien heb ik nu het record gebroken bij de weight-watchers. ::rofl:: ;D ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 12:50:34 door peter E.R. 2004 »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #33 Gepost op: 1-11-2004, 09:24:26 »



Waarschijnlijk over het hoofd gezien !  ::zwaai::

Tot gauw, Peter !  Bedankt voor je reacties !  ::bravo::
Ik was het niet over het hoofd gezien. In het begin doet het wel raar jezelf zien op televisie maar naarmate de afleveringen verder lopen begin je dit gewoon te vinden.
Maar je bekijkt natuurlijk jezelf wel kritiser dan de andere. ::oink::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #34 Gepost op: 1-11-2004, 09:40:18 »
Leuk Peter, dat jij en ook overige expeditieleden zo fanatiek posten op de diverse forums...mijn complimenten daarvoor ::ok::

Hoe moeilijk is het om je mond te houden nadat je terug was van de expeditie? enne heb je toch niet heel stiekem een keertje je mond voorbijgesproken zonder dat je misschien zelf of de ander er bij stil stond??? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #35 Gepost op: 1-11-2004, 09:43:33 »
* zal in het vervolg rustig z'n beurt afwachten   ::schaam::

Schitterend, die spontane reacties van je, Peter !  ::ok::

Nog 'n vraagje...

Stel dat je geselecteerd wordt voor de All Stars; ga je het dan anders aanpakken?
En welke deelnemer uit de huidige serie wil je er het liefst terug bij hebben dan?


Offline De Zoeker

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #36 Gepost op: 1-11-2004, 10:30:32 »
Hallo Peter,

bedankt voor je eerlijke bijdrage aan robinson.
Ik heb het idee dat jij dit jaar weleens de enige deelnemer zou kunnen zijn geweest (misschien samen met Darline) die dit spel open en eerlijk heeft gespeeld. Maar heb je op dat eiland nooit voor jezelf plannen gemaakt om dit spel te winnen? Ik dacht de eerste weken dat jij echt de tactiek aanhield van 'low profile' houden in het begin. Ben je je van dit soort dingen bewust geweest, of hebben dit soort dingen echt geen rol gespeeld voor je?

Groetjes,
De Zoeker

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #37 Gepost op: 1-11-2004, 11:25:42 »
Hey Peter!

Ik ben geloof ik nog niet aan de beurt met m'n vraag, maar ik stel 'm toch maar vast eventjes:

'Hoe kijk je terug op het Ronald-omkoop-schandaal?'
Ben je van gedachten veranderd toen je de beelden zag van het interview van Ronald met EP...of was dit een bevestiging van Ronalds toneelspel?

Overigens doodzonde dat jij en Mo uit de expeditie liggen :\'( Ik had jullie nog wel als 1 en 2 ingeschat! Ik heb super van jullie genoten!

Groetjes, Anouk
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #38 Gepost op: 1-11-2004, 12:52:33 »
Leuk Peter, dat jij en ook overige expeditieleden zo fanatiek posten op de diverse forums...mijn complimenten daarvoor ::ok::

Hoe moeilijk is het om je mond te houden nadat je terug was van de expeditie? enne heb je toch niet heel stiekem een keertje je mond voorbijgesproken zonder dat je misschien zelf of de ander er bij stil stond??? ???
Je mond houden is niet altijd gemakkelijk. Maar als je iets verklapt is het ook niet meer leuk voor de kijker. Dat kun je toch wel begrijpen. Daarom heb ik ook zolang gewacht om vragen te beantwoorden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #39 Gepost op: 1-11-2004, 12:55:42 »

Je mond houden is niet altijd gemakkelijk. Maar als je iets verklapt is het ook niet meer leuk voor de kijker. Dat kun je toch wel begrijpen. Daarom heb ik ook zolang gewacht om vragen te beantwoorden.
Kan het me helemaal voorstellen Peter, Heb je ook helemaal niks aan je vrouw/gezin verteld of dat toch wel???

Bedankt overigens voor je antwoord :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!