Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 242117 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #40 Gepost op: 1-11-2004, 12:57:15 »
* zal in het vervolg rustig z'n beurt afwachten   ::schaam::

Schitterend, die spontane reacties van je, Peter !  ::ok::

Nog 'n vraagje...

Stel dat je geselecteerd wordt voor de All Stars; ga je het dan anders aanpakken?
En welke deelnemer uit de huidige serie wil je er het liefst terug bij hebben dan?

Als ik geselecteerd word? Ik heb de selectie wel aanvaard omdat ik mijn dochtertje een overwinning heb beloofd. Ik weet ook wat mijn vrouw allemaal gedaan heeft in de zaak toen ik weg was en ook voor haar wil ik nog eens teruggaan om haar de overwinning te schenken. Zij had haar expeditie in de zaak en ik in Maleise. Anders aanpakken ik denk dat ik het zelfde weer zal doen maar realiseren dat het een spel is en minder vertrouwen hebben in mensen.
Wie ik zou willen meenemen Mohamed natuurlijk en Ernestine omdat zij geen kans heeft gekregen om op een eiland te zitten.

(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 13:09:32 door Stormpie »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #41 Gepost op: 1-11-2004, 13:01:12 »
Hallo Peter,

bedankt voor je eerlijke bijdrage aan robinson.
Ik heb het idee dat jij dit jaar weleens de enige deelnemer zou kunnen zijn geweest (misschien samen met Darline) die dit spel open en eerlijk heeft gespeeld. Maar heb je op dat eiland nooit voor jezelf plannen gemaakt om dit spel te winnen? Ik dacht de eerste weken dat jij echt de tactiek aanhield van 'low profile' houden in het begin. Ben je je van dit soort dingen bewust geweest, of hebben dit soort dingen echt geen rol gespeeld voor je?

Groetjes,
De Zoeker

Vind ik persoonlijk een goeie vraag. Van die low-profile dat klopt. Toen ik vertrok zei mijn broer Peter achter 14 dagen ben je terug thuis als je zo zult zijn als in de winkel. Ik ben gewoon om alles in handen te nemen. Ik heb die woorden van mijn broer lang bij mij gehouden en gezegd tegen mezelf rustig Peter en afwachten. Wat ik wel altijd ben geweest is misschien te eerlijk en te weinig beseft dat het een spel was. Volgende keer beter misschien.


(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 13:10:58 door Stormpie »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #42 Gepost op: 1-11-2004, 13:03:45 »
Hey Peter!

Ik ben geloof ik nog niet aan de beurt met m'n vraag, maar ik stel 'm toch maar vast eventjes:

'Hoe kijk je terug op het Ronald-omkoop-schandaal?'
Ben je van gedachten veranderd toen je de beelden zag van het interview van Ronald met EP...of was dit een bevestiging van Ronalds toneelspel?

Overigens doodzonde dat jij en Mo uit de expeditie liggen :\'( Ik had jullie nog wel als 1 en 2 ingeschat! Ik heb super van jullie genoten!

Groetjes, Anouk


Noukie,
Ik weet zeker dat hij het geprobeerd heeft. Jullie hebben ook niet alles gezien over dit omkoopschandaal. Maar ik kan Ronald wel begrijpen het is verdomme een spel en ik moest dat ingezien hebben. Ronald heeft het spel goed gespeeld op zijn manier alhoewel ik het nooit zo zou doen. Ronald is anders wel een pracht kerel.


(quote gefixed: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-11-2004, 13:12:26 door Stormpie »

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #43 Gepost op: 1-11-2004, 13:05:26 »

Kan het me helemaal voorstellen Peter, Heb je ook helemaal niks aan je vrouw/gezin verteld of dat toch wel???

Bedankt overigens voor je antwoord :)
Bakkertje,
%Mijn vrouw was de enige die alles weet. Maar vanavond komt er een 15-tal mensen kijken en die zijn er vast van overtuigd dat ik de finale speel. Ze zullen nogal verschieten. ::pinokkio::

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #44 Gepost op: 1-11-2004, 13:16:07 »
Hahaha, arme Peter. Ik wens je succes vanavond! Ze zullen behoorlijk teleurgesteld zijn denk ik...

Ook nog een vraagje van mij. Had je echt het idee dat Ronald alleen maar zijn post opgaf om zieltjes te winnen? Of denk je achteraf dat hij echt even geen behoefte had aan berichten van buitenaf omdat hij dat te emotioneel vond op dat moment?

Bedankt voor het beantwoorden van al onze vragen, echt super tof! :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #45 Gepost op: 1-11-2004, 14:51:17 »
Hahaha, arme Peter. Ik wens je succes vanavond! Ze zullen behoorlijk teleurgesteld zijn denk ik...

Ook nog een vraagje van mij. Had je echt het idee dat Ronald alleen maar zijn post opgaf om zieltjes te winnen? Of denk je achteraf dat hij echt even geen behoefte had aan berichten van buitenaf omdat hij dat te emotioneel vond op dat moment?

Bedankt voor het beantwoorden van al onze vragen, echt super tof! :D
Teleurgesteld niet denk ik. Ze kennen me al heel lang. Wat die post van Ronald betreft daar kan ik het moeilijk mee vinden. Ik zou nooit geen post van mijn dochtertje kunnen laten liggen. De kinderen zien ook de uitzendingen en zouden dit misscdhien niet kunnen begrijpen dat je hun post niet wilt.

Offline destiny1985

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #46 Gepost op: 1-11-2004, 14:59:30 »
Hoi Peter,

In 1 van de voorgaande vragen, vroeg er al iemand wat je vond van de day after met Klaar.
Ik was er ook nieuwsgierig naar.
Hoe vond je Klaar?

Groetjes,

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #47 Gepost op: 1-11-2004, 15:01:02 »
lieve Peter alles goed en hoe heb je robinson ervaren heb je nog contact met het oude kamp zuid waar je toen zat ik vond je in ieder geval een toffe kandidaat hoop dat je het leuk gehad heb!!!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #48 Gepost op: 1-11-2004, 16:35:32 »
Ha die Peter,

gisteren tijdens de uitzending kwam ik erachter dat jij één van de kandidaten bent geweest die de meeste mentale klappen heeft gehad. Toen Darline eruit moest (1ste keer) toen heb je je voor mij helemaal bewezen. Die oprechte spijt siert je!

Maar nu mijn vragen:
-Ben je tevreden over hoe je in het programma bent neergezet; zien we de echte Peter of is er sprake van een vertekend beeld door montage?
-De eerste paar weken was je weinig in beeld. Waar was je?  :P
-Heb je het 'omkoopschandaal' nog uitgepraat met Ronald en wat is de uitkomst?
-Na mijn idee wou Kelly zich laten wegstemmen, maar vlak voor de eilandraad zij jij dat het goed was dat ze zou zeggen dat ze wou opgeven, hierdoor konden jullie Ronald wegstemmen. Klopt deze redenatie?
-Vond je het spel eerlijk? Er is veel verandert tov van vorig jaar, zonder de teruggekomen expeditieleden had je immers veel meer kansen op de expeditie.
-Dit jaar zijn er ontzettend veel afvallers ook vgl. met vorig jaar, heb jij daar een verklaring voor. Had jij zelf het idee dat alle afvallers er echt door heen zaten en wat verwacht je weer veel afvallers bij de All Stars-editie?
-Ben jij automatisch geselecteerd voor AllStars of moeten we eerst stemmen?
en tenslotte  ;)
-Koester jij nog enige wrok tegen welke kandidaat dan ook of weet je van andere kandidaten die dat nog hebben?


Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #49 Gepost op: 1-11-2004, 18:42:20 »
Hoi Peter,

In 1 van de voorgaande vragen, vroeg er al iemand wat je vond van de day after met Klaar.
Ik was er ook nieuwsgierig naar.
Hoe vond je Klaar?

Groetjes,
Hallo, Dit is een vraag dat ik later vanavond zal beantwoorden. Ik moet de uitzending nog zien en daarna kan ik gelukkig nog de day after zien.(werd opgenomen voor mij)
Het is allemaal opgenomen bij mij thuis dus ik weet wat werd gezegd maar ik weet niet wat werd getoond. Eén iets wil ik wel kwijt dat is dat ik Marjolein enorm bewonder en dat het een vrouw is die tenopzichte toch van mij het spel eerlijk heeft gespeeld.

Offline belletje

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #50 Gepost op: 1-11-2004, 20:12:56 »
Ik was er niet bij, maar het kwam bij mij niet erg sympa over toen jullie terugkwamen, en Ronald en Mick genegeerd werden m.n. door Moh.
Zijn jullie met zijn allen nog goede vrienden, en dan vooral jij en Moh, en de rest van ER, of is het meer van "uit het oog, uit het hart"
Is het niet moeilijk of raar, om de mensen weer te zien, waar het in de serie mis ging kwa omgang, als we al lang en breed weer thuis bent? Gaat dat dan goed, is alles vergeven en vergeten in de trant van: dat was toen en daar en anders?

P.S je chocola is wel lekker!





Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #51 Gepost op: 1-11-2004, 22:56:03 »
Beste Peter

Ik vind het ook geweldig dat je zo snel reageert op al de vragen. ::ok::dat is bij die Hollanders wel ff anders ;D Ik vind het spijtig dat je eruit ligt, want ik had jouw samen met Moh als laatste 2 gezien.

Mijn vraag: nadat jullie eruit stapten, mochten jullie de eilandraden met het oog op de latere finale bijwonen. Is het zo dat alle kandidaten in een hotel in de buurt verbleven? Want sommigen zoals Ernestine lagen er toch al een paar dagen uit en dan vlieg je toch niet op en af?

greetz

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #52 Gepost op: 1-11-2004, 23:25:57 »
Ik was er niet bij, maar het kwam bij mij niet erg sympa over toen jullie terugkwamen, en Ronald en Mick genegeerd werden m.n. door Moh.
Zijn jullie met zijn allen nog goede vrienden, en dan vooral jij en Moh, en de rest van ER, of is het meer van "uit het oog, uit het hart"
Is het niet moeilijk of raar, om de mensen weer te zien, waar het in de serie mis ging kwa omgang, als we al lang en breed weer thuis bent? Gaat dat dan goed, is alles vergeven en vergeten in de trant van: dat was toen en daar en anders?

P.S je chocola is wel lekker!





Moh, is nog steeds mijn beste vriend. We zijn wel allebei gekwetst door Mat. Niet omdat hij ons niet meenam dat zijn we al vergeten maar wel zijn uitleg waarom. Dat sindert nog na. Je moet wel weten dat we 5 weken beste vrienden waren en op het moment dat je je vrienden nodig hebt laat hij je vallen. Op zo'n moment voel je bedrogen. Wat Mick en Ronald betreft toen ik aankwam op het eiland heb ik wel degelijk hun de hand geschud maar jullie kunnen niet beseffen wat toen door mohamed en mij ging. Net die tegenslag met Mat dan hun terug zien en Mick zegt ons meteen wij hebben onze familie mogen zien en dan komt bij jou de druppel die teveel is. Op een bepaald moment zou je denken van ik had beter een afvaller geweest dan krijg je eten en kan je je familie terug zien.
Anders met Ronald heb ik geen kontakt met Mick heb ik nog wekelijks kontakt.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #53 Gepost op: 1-11-2004, 23:37:45 »
Ha die Peter,

gisteren tijdens de uitzending kwam ik erachter dat jij één van de kandidaten bent geweest die de meeste mentale klappen heeft gehad. Toen Darline eruit moest (1ste keer) toen heb je je voor mij helemaal bewezen. Die oprechte spijt siert je!

Maar nu mijn vragen:
-Ben je tevreden over hoe je in het programma bent neergezet; zien we de echte Peter of is er sprake van een vertekend beeld door montage?
-De eerste paar weken was je weinig in beeld. Waar was je?  :P
-Heb je het 'omkoopschandaal' nog uitgepraat met Ronald en wat is de uitkomst?
-Na mijn idee wou Kelly zich laten wegstemmen, maar vlak voor de eilandraad zij jij dat het goed was dat ze zou zeggen dat ze wou opgeven, hierdoor konden jullie Ronald wegstemmen. Klopt deze redenatie?
-Vond je het spel eerlijk? Er is veel verandert tov van vorig jaar, zonder de teruggekomen expeditieleden had je immers veel meer kansen op de expeditie.
-Dit jaar zijn er ontzettend veel afvallers ook vgl. met vorig jaar, heb jij daar een verklaring voor. Had jij zelf het idee dat alle afvallers er echt door heen zaten en wat verwacht je weer veel afvallers bij de All Stars-editie?
-Ben jij automatisch geselecteerd voor AllStars of moeten we eerst stemmen?
en tenslotte  ;)
-Koester jij nog enige wrok tegen welke kandidaat dan ook of weet je van andere kandidaten die dat nog hebben?


Ik ben wel de Peter die je zag op de expeditie, allé volgens mijn familie en vrienden en ook door mensen die met mij samen op het eiland heb gezeten.
Ik had me voor genomen om mij in het begin rustig te houden en te kijken bij welke mensen het met mij best zou klikken.
Ronald heeft mij gezegd daar later nog eens over te praten en ik wacht nog altijd.
Kelly wou zich laten wegstemmen maar op het moment van de eilandraad hadden de crew het onraad geroken en dwingde Kelly om zo op te stappen alhoewel zij eerst niet wilde. Ik heb mij toen omgedraaid en gezegd tegen Kelly ga maar anders kreeg ze misschien sanktie.
Ik heb het wel wat moeilijk met het concept. De afvallers gaan naar Simurat en elke afvaller kreeg iets mee van eten voor op dat eiland terwijl wij niets bij kregen verschrikkelijke honger leden, nog moesten gamen en eilandraden bijwonen. Wat bij mij helemaal niet kon dat zij nog eens de kans kregen om familie terug te zien en daar is bij mij de veer gebroken. Misschien had ik wel beter van de balk gevallen tegen Darline en had ik eten en zag ik mij familie op het eiland.
Er zijn veel afvallers maar het was dan ook een keiharde expeditie. Je wist niet s'morgens of je s'avonds nog op het eiland zou zijn. Het spel veranderde voortdurend. Iets wat de afvallers niet hadden.
Wat all-stars betreft ik moet nog de laatste selectie hebben op televisie.
Ik koester geen wraak tegen ook maar iemand van de kandidaten, het was een spel en de ene speelt het harder dan de andere maar ...

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #54 Gepost op: 1-11-2004, 23:41:37 »
Beste Peter

Ik vind het ook geweldig dat je zo snel reageert op al de vragen. ::ok::dat is bij die Hollanders wel ff anders ;D Ik vind het spijtig dat je eruit ligt, want ik had jouw samen met Moh als laatste 2 gezien.

Mijn vraag: nadat jullie eruit stapten, mochten jullie de eilandraden met het oog op de latere finale bijwonen. Is het zo dat alle kandidaten in een hotel in de buurt verbleven? Want sommigen zoals Ernestine lagen er toch al een paar dagen uit en dan vlieg je toch niet op en af?

greetz

Molcrazy
Klopt na de expeditie ga je naar het recovery eiland en wees gerust je hebt het nodig. De eerste dagen kun je niet eten want je maag is gekrompen en je moet alles terug leren van het begin. Ze zenden de mensen die zeker 3 weken daar zijn geweest niet onmiddelijk naar huis want dat zou niet verantwoord zijn. Ik heb nog dagen nodig gehad om te recupereren en heb daar veel gepraat met mijn 2 buddy's mohamed en kelly en mijn eilandmoeder Darline

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #55 Gepost op: 1-11-2004, 23:43:38 »
Hey Peter,

Hoe was het kijken met de hele groep naar de aflevering waarin je afviel?
Is er geschokt gereageerd?

Even een ontspannen vraag mag toch wel tussendoor ;)?

Groetjes, noukie
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #56 Gepost op: 1-11-2004, 23:51:21 »
Hoi Peter

Ik heb me altijd afgevraagd waar de eilandraad plaatsvindt, is dat op een afgelegen eiland?

groetjes

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #57 Gepost op: 1-11-2004, 23:52:02 »
Hey Peter,

Hoe was het kijken met de hele groep naar de aflevering waarin je afviel?
Is er geschokt gereageerd?

Even een ontspannen vraag mag toch wel tussendoor ;)?

Groetjes, noukie
Je zult het niet geloven maar ik had het emotioneel moeilijk en voel me nog altijd verraden.
Heb daar straks nog een heel tijdje zitten bellen met MOhamed en die heeft de uitzending niet meer willen bekijken. Wij hebben hem enkele weken geleden samen bekeken met Klaar hier bij mij thuis voor de day after en hadden er toen ook genoeg van. De mensen die hier bij mij gekeken hebben vonden ook dar de afvallers teveel voedsel kregen en konden niet begrijpen dat zij dan nog de kans krijgen hun familie terug te zien. Misschien was ik beter afvaller geweest. Ik heb daarnet nog Frank aan de lijn gehad en die vond de reden van matthias ook nogal grof. Wij hebben wel 5 weken samen gezeten en dan laat hij jou zo vallen.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #58 Gepost op: 2-11-2004, 00:02:54 »
Zo...ik ben even stil van je antwoord...

Er wordt op dit forum altijd veel gezegd over (te) emotionele reacties op het eiland en dat dat natuurlijk ook door voedseltekort etc. komt...Met andere woorden, een emotie wordt veel groter dan in de 'normale' wereld.
Maar als ik jou goed begrijp is dat zelfs na een aantal maanden, onder 'prettige' omstandigheden ook nog zeer heftig allemaal mee te maken...

Heeft dat dan te maken met dat je even helemaal terug bent op het eiland? Of omdat je denkt: er had meer ingezeten? Of een andere reden...



There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #59 Gepost op: 2-11-2004, 00:12:28 »
Zo...ik ben even stil van je antwoord...

Er wordt op dit forum altijd veel gezegd over (te) emotionele reacties op het eiland en dat dat natuurlijk ook door voedseltekort etc. komt...Met andere woorden, een emotie wordt veel groter dan in de 'normale' wereld.
Maar als ik jou goed begrijp is dat zelfs na een aantal maanden, onder 'prettige' omstandigheden ook nog zeer heftig allemaal mee te maken...

Heeft dat dan te maken met dat je even helemaal terug bent op het eiland? Of omdat je denkt: er had meer ingezeten? Of een andere reden...




Als je kijkt is het net als je daar bent en het zelfde gevoel komt naar boven. Ik voelde me vanavond eventjes niet echt goed in mijn vel maar met mohamed en Frank te even hebben gesproken ben ik al de helft beter.