Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Peter!  (gelezen 242923 keer)

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #60 Gepost op: 2-11-2004, 00:13:40 »
Hoi Peter

Ik heb me altijd afgevraagd waar de eilandraad plaatsvindt, is dat op een afgelegen eiland?

groetjes

Molcrazy
De eilandraad ligt op het productie eiland bézar maar wel wat verder van de resorts.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #61 Gepost op: 2-11-2004, 00:16:17 »
Dank je voor de antwoorden Peter!

Slaapwel ::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #62 Gepost op: 2-11-2004, 00:27:35 »
Nog 1 vraagje dan. ::tandpastasmiley::

Was het bij de start van de Expeditie moeilijk voor je om in de kooi te geraken?
2024: wie is de Mol?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #63 Gepost op: 2-11-2004, 10:17:16 »
Geen vragen wel een afsluitertje :

Hey Peter,

Jammer jongen dat je niet meer de moed had mentaal dan toch om nog verder te strijden... Kan ook begrijpen. Bij mij zou ook de moed in mijn schoenen zakken na de arrogante blik van Mick te zien en dan die Ronald die jullie heeft willen omkopen... Die zitten er nu nog in en dat vind ik ontzettend jammer....

Wat Mat betreft : dat is natuurlijk mooi geredeneerd maar vrienden laat je niet in de steek... Ik had misschien niet direkt voor jou gekozen, want ik weet niet hoe jij je op dat moment voelde... Ik had Frank en Mo gekozen. Frank om hem te bedanken voor al die keren dat hij al van "s morgens krabben was gaan vangen en Mo om te helpen wat op krachten te komen... Tenslotte met maten ondereen had toch wel leuk geweest...
Ik als tv kijkster, kan Marjolein niet goed inschatten... Ik vind dat ze teveel wisselt van vriendschappen om toch maar verder te geraken... Als puntje bij paaltje komt zal ze misschien nog wel Frank opofferen voor Ronald....

Verder hartelijk dank voor de mooie beelden en juist nu je wat meer in de aandacht kwam verdween je weer... Spijtig. Ik hoop je echt ooit eens te mogen spreken...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #64 Gepost op: 2-11-2004, 12:37:54 »
Ik vraag me af hoe de opnames gaan voor Day after:
Het valt me op dat iedereen zich nog (steeds) negatief uitlaat over de deelnemers.
Ernestine over Klaar, Klaar over Marjolein, jij en MOh over Ronald, Matt en Mick etc.
Word je uitgedaagd tot zulke afspraken, of denken de mensen er nog steeds zo over?
Het lijkt mij nl. helemaal niet leuk, als je  bv. matt weer ziet en hij heeft dit ook gezien en gehoord....
Ikzelf zou, denk ik, de eer aan mezelf houden, en me niet al te negatief uitlaten achteraf, maarja, wie ben ik? ::regenboog::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #65 Gepost op: 2-11-2004, 14:36:14 »
Ik vraag me af hoe de opnames gaan voor Day after:
Het valt me op dat iedereen zich nog (steeds) negatief uitlaat over de deelnemers.
Ernestine over Klaar, Klaar over Marjolein, jij en MOh over Ronald, Matt en Mick etc.
Word je uitgedaagd tot zulke afspraken, of denken de mensen er nog steeds zo over?
Het lijkt mij nl. helemaal niet leuk, als je  bv. matt weer ziet en hij heeft dit ook gezien en gehoord....
Ikzelf zou, denk ik, de eer aan mezelf houden, en me niet al te negatief uitlaten achteraf, maarja, wie ben ik? ::regenboog::
Wat jij zegt klopt gedeeltelijk. Denk eens logisch na over wat je schrijft. Matt mag toch zo'n reactie horen het is toch hij zelf die deze reactie van ons teweeg brengt. Hij heeft toch ons laten vallen met harde woorden in een intervieuw. Dan worden wij daar voor de eerste keer mee geconfronteerd met de beelden dus een reactie kan je dan wel verwachten.
De opname van de day after gebeurde bij ons thuis. We zien eerst de uitzending en daarna beantwoorden we dan de vragen van de reporter.

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #66 Gepost op: 2-11-2004, 17:16:03 »
dank voor je antwoord, alleen had ik verwacht dat je Matt in tussentijd wel aantal keer hebt gezien, en dat het dus al besproken is (misschien hoor)
Als je dan goed met elkaar omgaat , lijkt me dat niet leuk.
Maar je kan ook zeggen dat het een reactie is, van toen en daar op dat moment, en dat het niet zoveel meer met het hier en nu te maken heeft?

Offline LOLOLa

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #67 Gepost op: 2-11-2004, 19:16:49 »
Hallo Peter, ik had ook enorm veel respect voor jou en Mo op het eiland. Ik had het ook een beetje moeilijk bij het zien van de vorige aflevering, omdat het mij ook niet helemaal voorkwam als eerlijk.
Maar ik vind dat jullie het juiste hebben gedaan door uit de expeditie te stappen, al had je achteraf misschien spijt.
JIj bent één van de mensen die het eerlijkst overkwamen, maar storen de vele zwart-wit meningen van de mensen die niet weten hoe alles daar echt in elkaar zat je niet?
Ik heb al altijd gekeken naar expeditie robinson en ik vind het nog
altijd een goede reeks. Ik weet ook dat jullie nu juist goed bevriend zijn met mensen die je op het eiland niet lagen.
Maar ik hoop wel dat Frank, Mat en Marjolein niet één voor één weggestemd worden door de anderen, die er ten slotte zelf uitgestemd waren.

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #68 Gepost op: 3-11-2004, 00:32:50 »
Hallo Peter, ik had ook enorm veel respect voor jou en Mo op het eiland. Ik had het ook een beetje moeilijk bij het zien van de vorige aflevering, omdat het mij ook niet helemaal voorkwam als eerlijk.
Maar ik vind dat jullie het juiste hebben gedaan door uit de expeditie te stappen, al had je achteraf misschien spijt.
JIj bent één van de mensen die het eerlijkst overkwamen, maar storen de vele zwart-wit meningen van de mensen die niet weten hoe alles daar echt in elkaar zat je niet?
Ik heb al altijd gekeken naar expeditie robinson en ik vind het nog
altijd een goede reeks. Ik weet ook dat jullie nu juist goed bevriend zijn met mensen die je op het eiland niet lagen.
Maar ik hoop wel dat Frank, Mat en Marjolein niet één voor één weggestemd worden door de anderen, die er ten slotte zelf uitgestemd waren.
Ik heb met mohamed vandaag nog gepraat en we hebben het allebei nog steeds moeilijk met de gang van zaken. Afvallers die steeds als er iemand bijkomt bij hun een geschenk van eten meehebben. Dit terwijl Robinsonners niets bij krijgen en moeten overleven. Ze hebben geen druk van het spel of eilandraden want buiten eten en sporten moeten ze niets doen. Dan krijgen ze nog de kans om hun familieleden terug te zien en dan durven ze nog zeggen van Peter wat ben jij mager geworden.
Mat wint het spel en kiest voor Frank en Marjolein, Je ziet de andere terug, Mijn dochter haar eerste communiedag en dit alles gebeurd binnen een tijdspanne van 4 uur en dit na 32 dagen afzien. Je zou voor minder de handdoek in de ring werpen.
Hopelijk kunnen jullie nu een beetje Mo en mij begrijpen.
Misschien waren wij beter ook afvaller geweest!!!

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #69 Gepost op: 3-11-2004, 07:30:20 »
Peter,ik denk dat meer mensen dat begrijpen als jullie denken.Ik had het ook eerlijker gevonden als er een man tot man confrontatie was gekomen.En wat Mat betreft.Ach ik vond hem zoiezo al niet zo een goede robinson.Hij berekent alles.Hij speelt denk wel een echt spel om te winnen.Daar houd ik niet zo van.

Offline Sato

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #70 Gepost op: 4-11-2004, 12:11:17 »
Hoi Peter!

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent over het feit dat de afvallers het beter hadden? Maar denk je ook niet dat mensen als Klaar en Mick (en Ernestine) het niet ook heel zwaar hebben gehad in de Mangrove? Daar was immers helemaal niets eetbaars te vinden. Bovendien hebben jullie met proeven toch ook wel eten gewonnen? En de afvallers konden geen eten winnen. Dus is het toch niet heel oneerlijk geweest?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #71 Gepost op: 4-11-2004, 13:29:51 »
ja maar die hebben dan weer eten kunnen stelen uit de 2 kampen waaronder ook het Belgenkamp dus... Daarbij geen complotten, geen eilandraden, geen spelletjes dus je kan je concentreren op eten zoeken... Ik denk dat beide partijen geleden hebben op hun manier...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #72 Gepost op: 4-11-2004, 17:17:22 »
Peter ik vroeg mij het volgende af...ik heb gehoord dat jullie een geheimhoudingsplicht hebben tot na afloop van de expeditie...mogen jullie dan wel posten op de diverse forums???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #73 Gepost op: 4-11-2004, 20:51:59 »
ik denk wel dat ze mogen posten zolang ze niets verraden over de afleveringen die nog moeten komen... Maar over verplichtingen, en wat ze wel en niet mogen doen van de produktie dat zou ik wel willen weten...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline dancing_queen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I got a jar of dirt!!!
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #74 Gepost op: 4-11-2004, 22:54:39 »
Hey Peter,

Even een vraagje: is het niet lastig om, als je mensen tegen komt, niets te verraden over de afloop van het spel, zoals bv. tegen familie. Tegen wie heb je wel iets gezegd?
Ik zou het daar wel moeilijk mee hebben.

why is the rum always gone?

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #75 Gepost op: 5-11-2004, 13:27:19 »
Hey Peter,

Even een vraagje: is het niet lastig om, als je mensen tegen komt, niets te verraden over de afloop van het spel, zoals bv. tegen familie. Tegen wie heb je wel iets gezegd?
Ik zou het daar wel moeilijk mee hebben.


De enige die iets weet is mijn vrouw. Zij kent dan ook de meeste kandidaten van op onze feestjes en ze hoort ook onze verhalen als wij allemaal samen zitten.
Dit weekend moet ik naar een feestje in Tilburg Nederland. Het wordt een leuke boel.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #76 Gepost op: 5-11-2004, 13:29:22 »
Beste Peter,
Ik hoop dat je het erg leuk gehad heb op Expeditie heb je nog contact met personen na Expeditie behalve dan met Mootjuh? ik vind het erg leuk dat je actief deelneemt hier op de site erg gezellig!! cee yah!! ps ik hoop dat ik ook een keer mee mag doen met Expeditie haha Gr Nicky

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #77 Gepost op: 5-11-2004, 13:33:38 »
nog een vraagie  ::rofl:: toen je eruit ging moest je toen op het Eiland blijven in zo n resort of hotel en wist je wie er al in de finale staan en wie de volgende afvaller werd fijn weekend! Gr Nickyyyyy uit het mooie Amsterdam  ::rofl::

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #78 Gepost op: 5-11-2004, 17:43:17 »
Hoi Peter.
Leuk te zien dat je nog steeds zo openhartig en eerlijk over dingen bent zonder het een en ander te verraden. Mooi dat je ondanks dat je vertrouwen in sommige mensen is beschadigd je open durft te stellen.
ik vroeg me steeds af hoe het kwam dat jullie mannen zo ontzettend vermagerden en dat Mick er nog steeds beresterk uitzag. Door je antwoorden begrijp ik dat ze daar minder honger leden. Maar hij heeft toch ook een hele tijd in de mangrove liggen rotten met honger? En kregen ze nu elke keer zoveel van andere  afvallers? Of kwamen die elke dag??? Of denk je dat die sociale belasting bij julli zoveel energie kan vreten? Lichamelijk? Top dat je zo attent bent op het forum te komen en te antwoorden.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: vragen aan Peter E.R. 2004
« Reactie #79 Gepost op: 5-11-2004, 22:30:39 »
Peter ik heb volgende vragen :

1. Werden de "spelletjes" goed uitgelegd of moesten jullie het doen met de uitleg die wij horen van Roos en EP, of mochten jullie het eerst eens proberen ??? Bv. de slaapproef is zwaar maar duidelijk maar in het begin waren er vaak proeven met verschillende hindernissen en ik  begrijp er nooit niets van...
2. Zagen jullie ook Expeditie leden van andere kampen : ik bedoel de Zweden....
3. Hoe was je eerste dag in het resort na het afvallen ??? Ging je naar je kamer om te bellen met je vrouwtje en dochtertje, sprak je met Darline, Ernestine of ging je eerst naar het buffet om veel te eten of heb je uren onder de douche gestaan??? Hoe was het ???
4. Hoe ver is het met de boot van Si Mirat en Teluk naar de eilandraad en naar het proeven eiland ???
P.S. Als je de vragen niet allemaal/of niet mag beantwoorden begrijp ik dat volkomen hoor...
Groetjes Daino, ook aan je vrouwtje en dochtertje.
CIAO !!!
Kieke en Nathalie go for it !!