Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125711 keer)

Offline robar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #280 Gepost op: 16-11-2004, 12:43:18 »
Eerder in dit forum wordt er over gesproken dat Ronald de Expeditie gaat winnen.
Wordt dit, dit jaar, niet in een extra uitzending waar je kunt stemmen op de deelnemers bekent gemaakt? ???

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #281 Gepost op: 16-11-2004, 12:46:10 »
Normaal zijn de 2 finalisten bekend.... En hebben de afvallers van na de samensmelting al gestemd wie de winnaar moet worden.... Wie dat is wordt altijd tijdens de laatste aflevering in de eindshow bekend gemaakt.... ::zwaai::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #282 Gepost op: 16-11-2004, 14:11:52 »


  Langs de lijn ::joehoe:: moet je ook sportief blijven,je ziet nu dat Ronald twee keer heeft gewonnen één met Marjolijn,prijs was flink bunkeren, als dat geen oppepper  ::trots::is. En één zelf gewonnen, en ook maar kantje boord, én met koppie2 gedaan.Ronald liet zijn hand voor de touw glijden,waardoor hij niet op verrassingen komt te staan, zoals bij Matthias en Klaar  ::niet-ok::
Ronald heeft het toch maar gepressteerd op het moment waar de druk op hem héél hoog was.
Wordt dat niet gewardeerd, Ronald van ons wel  ::bravo:: 8) ::ok:: ::ok::

Dat was inderdaad een goede prestatie van hem, maar ik kreeg nu ook het gevoel: Nu het moet sta je er opeens, heb je dan eerder verzaakt?  ??? Ronald heeft z'n spel gespeeld en voor de tweede keer z'n eigen spel verloren. Game over


Salaaaade!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #283 Gepost op: 16-11-2004, 14:24:24 »



  Hoe je het went of keert, het is nooit goed.Maar het is een feit, Ronald staat er gunstig voor en daar gaat het om. Verliest hij om in de finale te komen,dan zijn al die aantijgingen op zijn plaats!
Ronald Its a longe way too go,you are a good poker player ::ok::
            8) ::ok:: ;) ::bravo::



Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #284 Gepost op: 17-11-2004, 13:50:40 »
Citaat

Ik heb gehoord dat hij ontslagen is als piloot onmdat hij vrij had genomen voor Robinson terwijl dat niet was geaccordeerd! ::zwaai::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #285 Gepost op: 17-11-2004, 17:05:22 »
dat klopt spring zielig he  ::jaja:: haha ik hoop dat hij er Zondag uitvliegt die vent kan niet eens een Vliegtuig besturen man haha Gr Nicky  ::niet-ok::

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #286 Gepost op: 17-11-2004, 19:16:08 »




    Nicky, >:D Gaan we met stenen gooien!dat noemen wij echt zielig :\'(,wat je nu doet. Niet meedoen maar alleen negatieve elementen uit jammeren.Klaar zie dat Ro een nul was, dat kan klaar beter tegen jouw zeggen Nicky, vind je zelf niet.Echt heel2 laag. Wij houden hier op. ::oink:: Het spel is voor ons afgelopen. Het beste tot 2005 alé alé 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
   

Offline dancing_queen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I got a jar of dirt!!!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #287 Gepost op: 17-11-2004, 21:58:26 »
Het feit dat Ronald blijkbaar niet doorheeft dat niemand hem graag heeft, en dat ze constant over hem roddelen. Hij zei zo van: ja Marjolein en ik hebben nog een goede band, komaan, laat me nie lachen; ::rofl::
why is the rum always gone?

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #288 Gepost op: 17-11-2004, 22:14:54 »
dat klopt spring zielig he  ::jaja:: haha ik hoop dat hij er Zondag uitvliegt die vent kan niet eens een Vliegtuig besturen man haha Gr Nicky  ::niet-ok::

Ik moet Ronald ook niet hoor maar dat hij geen vliegtuig kan besturen dat houdt geen steek. Dat kun je niet weten.. HEt is niet omdat hij ontslagen is dat hij geen bekwaam piloot zou zijn... Sorry dat kan niet ! ::ohno::
Ik heb begrepen dat het zou gaan over toelating om mee te doen aan ER of niet !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #289 Gepost op: 17-11-2004, 23:17:22 »


Ik moet Ronald ook niet hoor maar dat hij geen vliegtuig kan besturen dat houdt geen steek. Dat kun je niet weten..

was dat niet gewoon zomaar als een onschuldig, cynisch grapje bedoeld...zo schokkend is dat nou toch ook weer niet...dacht ik

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #290 Gepost op: 18-11-2004, 10:43:21 »


Ik moet Ronald ook niet hoor maar dat hij geen vliegtuig kan besturen dat houdt geen steek. Dat kun je niet weten.. HEt is niet omdat hij ontslagen is dat hij geen bekwaam piloot zou zijn... Sorry dat kan niet ! ::ohno::
Ik heb begrepen dat het zou gaan over toelating om mee te doen aan ER of niet !!!


Jeetje, easy easy. Ik snap dat het moelijk is een grapje te waarderen als het over iemand gaat die je aanstaat, maar Nicky bedoelde het heus grappig. Nee jij bent subtiel in je uitlatingen over Marjolein bijvoorbeeld. Psssccccchhhhh. ::tandpastasmiley::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #291 Gepost op: 18-11-2004, 11:20:39 »
Zelfs als Ronald nu de expeditie nog zou winnen, vraag ik me af of hij er wel gelukkiger van is geworden, van dit hele avontuur.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #292 Gepost op: 19-11-2004, 16:33:49 »
De rechter heeft uitspraak gedaan in de rechtzaak van de KLM tegen Ronald:
De rechter vindt de strafmaat veel te hoog, buiten proporties en de KLM moet Ronald terug in dienst nemen. Het zou gaan om een tijdelijke , andere functie, met terugkeer tot vlieger op redelijke termijn.
Ik gun hem dit van harte, temeer daar hij er heel hard voor heeft geknokt om vlieger te worden, in zijn vrije tijd naast fulltime baan, en op eigen kosten!
Chapeau Ronald!!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #293 Gepost op: 19-11-2004, 17:06:19 »
daar ben ik blij om.  :)
er was eens......

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #294 Gepost op: 19-11-2004, 17:40:46 »
In de expeditie had ik het helemaal niet op Ronald, of de Ronald zoals hij neergezet wordt. Maar ik ben wel ontzettend blij dat hij zijn baan terug zal krijgen.. Ik vond dit ook wel heel erg overdreven  van de kLM
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #295 Gepost op: 19-11-2004, 23:22:42 »
In de expeditie had ik het helemaal niet op Ronald, of de Ronald zoals hij neergezet wordt. Maar ik ben wel ontzettend blij dat hij zijn baan terug zal krijgen.. Ik vond dit ook wel heel erg overdreven  van de kLM

Ik ben ook helemaal geen FAN van Ronald   ::ohno::
 Tja en dat grapje ...zogenaamd grapje van Nicky..dat is meer dom... dan een grap ..      ::rofl::
Want ik ben het eens,dat een baan los staat ... van het spel ER.Tuurlijk moet die man blij zijn dat hij zijn baan terug krijgt.... ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #296 Gepost op: 19-11-2004, 23:39:57 »
wat nou dom voodoopop geef maar gewoon toe dat je Marjolein een huichelaar vind en Ronald de king van Teluk

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #297 Gepost op: 20-11-2004, 08:51:08 »
In de expeditie had ik het helemaal niet op Ronald, of de Ronald zoals hij neergezet wordt. Maar ik ben wel ontzettend blij dat hij zijn baan terug zal krijgen.. Ik vond dit ook wel heel erg overdreven  van de kLM

Vind je??
Ik begreep in alle artikelen die ik gelezen heb,dat hij zich ziek gemeld had.En vervolgens mee deed aan ER.Zijn vrouw zou dat ziekmelden ook volgehouden hebben.Zou jij het leuk vinden als een collega zich ziekmeld en vervolgens aan zo een spel meedoet.En dat jij dan zijn werk moet doen?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #298 Gepost op: 20-11-2004, 12:01:04 »

Vind je??
Ik begreep in alle artikelen die ik gelezen heb,dat hij zich ziek gemeld had.En vervolgens mee deed aan ER.Zijn vrouw zou dat ziekmelden ook volgehouden hebben.Zou jij het leuk vinden als een collega zich ziekmeld en vervolgens aan zo een spel meedoet.En dat jij dan zijn werk moet doen?

Ik mag toch aannemen dat de rechter weloverwogen uitspraak heeft gedaan. En als dat inhoudt dat hij zijn baan terugkrijgt, dan ben ik blij voor hem. Zo simpel ligt dat.
er was eens......

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #299 Gepost op: 20-11-2004, 12:04:24 »


Ik mag toch aannemen dat de rechter weloverwogen uitspraak heeft gedaan. En als dat inhoudt dat hij zijn baan terugkrijgt, dan ben ik blij voor hem. Zo simpel ligt dat.

Ik ben ook blij voor Ronald.
Kieke en Nathalie go for it !!