Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125656 keer)

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #320 Gepost op: 22-11-2004, 14:54:00 »
Hehe, eindelijk opgeruimd. Gerechtigheid bestaat nog ::oink::


* zucht *  "KLAAR-WANNABE"  :P
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #321 Gepost op: 22-11-2004, 15:38:59 »



O, pardon, maar dan nog.... We zijn nu aan het speculeren wat er irl met deze meneer gebeurt, op basis van wat tv-kijkers denken?

Ik speculeer ook niet Groene Kleur, mijn enige commentaar was dat als de rechter oordeelt dat zijn ontslag onterecht is, dat het niet meer dan normaal is dat hij zijn baan terugkrijgt. En dat ik daar voor hem blij om ben.. Niets meer en niets minder.
er was eens......

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #322 Gepost op: 22-11-2004, 16:15:46 »
MIJN FOUT!!!   ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Die vraag over "artikelen"was voor NILSMA en niet voor jou...Snorrie ::tandpastasmiley::

GK
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #323 Gepost op: 22-11-2004, 16:22:54 »
Vind je?? Ik begreep in alle artikelen die ik gelezen heb,dat hij zich ziek gemeld had.En vervolgens mee deed aan ER.Zijn vrouw zou dat ziekmelden ook volgehouden hebben.Zou jij het leuk vinden als een collega zich ziekmeld en vervolgens aan zo een spel meedoet.En dat jij dan zijn werk moet doen?

NILSMA: Ik neem aan dat je met "artikelen" KRANTEN-artikelen bedoeld? Ronald heeft nooit publiekelijk zijn verhaal gedaan of met modder gegooid naar de KLM. Je weet dus alleen wat een reporter schrijft. En in dit geval is dat dan eenzijdig en niet perse waar.
Als mijn collega een probleem heeft (en in jouw ogen 'veroorzaakt' heeft), maar mijn werk heeft er NIETS onder te lijden? Zal me dan jeuken wat hij met de werkgever uitspookt. Lekker belangrijk! Helemaal als jouw collega, jou vertelt dat hij/zij akkoord heeft gekregen en notabene door zijn vrouw ziekgemeld was? Zou jij je dan aan je collega storen?  Jij gaat ervan uit dat iemand anders zijn werk moest doen?! Heb jij bronnen?

Feit is dat de rechter erkent dat toen Ronald zijn SBS-contract tekende hij er op kon vertrouwen dat hij toestemming had van de KLM!!!
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #324 Gepost op: 22-11-2004, 21:41:35 »
Jammer dat Ronald eruit ligt.
Nog jammerder dat er vorige jaar (en) er wel vijf finalisten waren!!!
Mocht Ronald de finale niet halen?
Hij was een van de meest stabiele personen in de Expeditie, heeft veel -onterechte- kritiek over zich heen gekregen, en dat vind ik teleurstellend.
Het verwijt aan hem dat hij naief was en dacht dat hij altijd nog (redelijk) goed in de groep lag, kan verklaard worden doordat mensen elkaar niet rechtstreeks dingen zeggen, maar zich voegen tot de reporters , en die manipuleren er natuurlijk ook lekker op los.
Tja, en als Ronald dat niet kan horen....
Ronald, ik vind je een topper, en wie weet, vlieg je binnenkort weer boven mijn huis langs, maar niet te laag he?

BLAUW BOVEN!

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #325 Gepost op: 22-11-2004, 22:30:59 »
 ::bravo::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #326 Gepost op: 22-11-2004, 22:48:59 »
Ben niet rouwig omtrent het vertrek ons aller Ronald..  ::ohno::
Zeg nu zelf, 'n finaleplaats was toch wel iets van het goede te veel geweest voor 'm.

Dus,... dank-je-wel aan Klaar !  ::bravo::

haar vreugdekreetjes vertelden eigenlijk alles...  ::rofl::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #327 Gepost op: 23-11-2004, 07:08:46 »
Volgens enkele info bronnen gaat Ronald de expeditie winnen.
En dat is geen fabeltje

We spreken elkaar over enkele weken wel.
Als de uitslag er is denk dan maar aan mij.

Groeten ::zwaai::

Hey Ajaxarena je voorspelling was dus net zo slecht als de grasmat van de Arena...moest meteen aan je denken toen Ronald er afgelopen zondag uitvloog... ::rofl:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #328 Gepost op: 23-11-2004, 09:55:16 »


   Helaas onze favoriet Ronald is er uit gestemd, dank zij die ene tegen stem nog
     van Klaar!Wij blijven sportief, wij doen niet mee met stenen gooien (iemand   stenigen )It`s all in the game, be a good loser! Laat de winnaar van de ER een WAARDIGE
 winnaar zijn. Ronald, wij blijven jouw en jouw gezin trouw steunen, zodat jij Ronald,wanneer het zo ver is, vanuit jouw cocpit, jouw Boing 747 in de lucht, ERGENS BOVEN MALEISIE,kan zeggen I AM HAPPY WINNER !!!!!!
               gr. aan Groene Kleur,  SALAAAAAAMAT

                ps. ook aan alle vaste bezoekers alé alé,doeiiiii

                             EINDE
   

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #329 Gepost op: 23-11-2004, 10:12:13 »
Sportief Darane ::ok::

er was eens......

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #330 Gepost op: 23-11-2004, 12:25:23 »
Jammer dat Ronald eruit ligt.
Nog jammerder dat er vorige jaar (en) er wel vijf finalisten waren!!!
Mocht Ronald de finale niet halen?

Idd schande! en hij mocht zelfs niet eens naar Duivelseiland!  ::)

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #331 Gepost op: 24-11-2004, 10:56:30 »
 ::zwaai:: Jammer Ronald! Maar een finale plaats had ik niet terecht gevonden hoor!
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline spring9

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #332 Gepost op: 24-11-2004, 11:07:38 »
Ben niet rouwig omtrent het vertrek ons aller Ronald..  ::ohno::
Zeg nu zelf, 'n finaleplaats was toch wel iets van het goede te veel geweest voor 'm.

Dus,... dank-je-wel aan Klaar !  ::bravo::

haar vreugdekreetjes vertelden eigenlijk alles...  ::rofl::

Helemaal mee eens. klaartje bedankt, klaartje bedankt.
En nu hop Shandinella is de volgende die eruit vliegt! Hop. ::zwaai::

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #333 Gepost op: 25-11-2004, 21:42:07 »
Spring9, ik ben benieuwd waarom jij Shandinella er graag uit wilt hebben, ik kan nl. niets bedenken.
En van Frank en zeker Marjolein wel, en Matt kan geen vuur maken...
Dus?

Offline just--me--zeekip

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • hellûûûûûûûchen
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #334 Gepost op: 26-11-2004, 00:28:42 »
Spring9, ik ben benieuwd waarom jij Shandinella er graag uit wilt hebben, ik kan nl. niets bedenken.
En van Frank en zeker Marjolein wel, en Matt kan geen vuur maken...
Dus?

waarom frank en marjolein wel?? en matt kon trouwens uiteindelijk wel vuur maken.. duurde allen wat langer  ::jaja:: marjolein die kon er niks van, en gaf het op....
expect the unexpect...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #335 Gepost op: 26-11-2004, 23:24:54 »
haha duurde zeker wat langer jullie hebben niet in de gaten dat Matthias een gluipert is heeft KELLY MOHAMED EN PETER BEDROGEN

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #336 Gepost op: 27-11-2004, 09:21:38 »
Omdat Frank al diverse keren heeft gezegd dat ie wilde stoppen, hij is sterk verzwakt.
Marjolein loopt te draaikonten, gaf bij drie proeven op, en praat met iedereen mee, en doet zg. interessant.
Shandi klaagt niet, doet goed mee, stelt zich low-profile op.
Dus vind ik dat zij mag/moet winnen.
Matt speelt een spel.
Peter wilde allang opgeven, maarja, ook Kelly en Frouke, en Mohammed.
En dan kies je strategisch. Wat is daar mis mee? Iedereen speelt toch een spel, alleen de een acteert wat beter dan de ander.

On topic weer graag!

Offline hlne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #337 Gepost op: 27-11-2004, 14:19:25 »
Marjolein loopt te draaikonten, gaf bij drie proeven op, en praat met iedereen mee, en doet zg. interessant.
Shandi klaagt niet, doet goed mee, stelt zich low-profile op.
Dus vind ik dat zij mag/moet winnen.
Matt speelt een spel.
Peter wilde allang opgeven, maarja, ook Kelly en Frouke, en Mohammed.
En dan kies je strategisch. Wat is daar mis mee? Iedereen speelt toch een spel, alleen de een acteert wat beter dan de ander.

je spreekt jezelf tegen:
- je zegt dat iedereen een spel speelt 'alleen de een acteert wat beter dan de ander'. Marjolein heeft tot nu toe het spel het best gespeeld, zij 'acteerde' het best. Maar net daarom vind je dat ze niet mag winnen...

En Marjolein 3 keer opgegeven?
1 keer lijkt mij; die eerste keer in de proef met Patrick en dat duiken. MAar ook Patrick was toen kapot (en had een gescheurde trommelvlies). Ze gaven beide op.
De zogezegde 2de keer, in de proef met Shandinella, heeft ze helemaal niet opgegeven. Ze lag zelfs lange tijd gelijk met Shandinella, en net op het einde had Shandinella iets voorsprong; maar dat wil dan toch niet zeggen dat Marjolein opgeeft ?!??
De 3de keer was met het vuur; maar of ze nu 10 seconden verder had gedaan, of ze was gestopt: het had niets uitgemaakt. Verliezen zou ze toch...

En om dan toch ook nog eens on-topic te komen:
ik heb net het interview van Ronald in HUMO gelezen; en hij is nog erger dan ik dacht. Of misschien beter gezegd: hij is echt ziek (Asperger, een lichte vorm van autisme, zoals Klaar het ook in Humo heeft gezegd "hij voelt mensen gewoon niet aan. Hij beseft helemaal niet dat mensen een geheugen hebben en hij kan zich niet voorstellen dat zijn gedragingen sociale consequenties hebben")
Als je zijn interview leest in HUMO, zijn ALLE andere expeditieleden leugenaars, huichelaars,...en is hij het heilige beeldje dat nooit iets fout heeft gedaan en dat altijd het spel eerlijk heeft gespeeld.
En dan spreekt hij zichzelf ook nog eens zo hard tegen: bij de dijenproef (de proef die shandinella won na een strijd met Mick) wist hij dat hij niet kon winnen, dus besloot hij om als eerst op te geven (dixit Ronald in Humo). 2 alinea's verder zaagt hij over Marjolein die opgeeft bij de vuurproef: 'ze heeft de wil niet om te winnen'. En wat deed hij dan bij die dijenproef ??!?!??
2 personen horen niet in de finale te staan volgens hem (MArjolein en Frank), maar hij zou het wél verdient hebben.
En tenslotte: de productie heeft ervoor gezorgd dat hij en mick als 'zwarte piet' op het scherm kwamen. Uiteraard kiest de productie zelf wat wel en niet getoond wordt, en zorgt er daardoor voor dat sommige mensen beter/slechter overkomen op TV. Maar als we Ronald moeten geloven, was hij helemaal niet zo. Oké, het zal misschien iets overdreven zijn wat er allemaal over hem getoond wordt, maar al die andere expeditieleden: hetgeen zij over Ronald zeggen; dat is dan ook allemaal niet waar ofwat ? en dat is ook allemaal gestuurd, en dat zijn allemaal leugens. Tof zeg, een expeditie met allemaal leugenaars en een heilige genaamd Ronald. De andere expeditieleden zijn niet onder invloed van hetgeen ze op het scherm gezien hebben, maar spreken uit eigen ondervinding. en als ronald dat dan nog een als leugens durft af te schilderen,.......ofwel is hij dus echt licht autistisch (en dan heb ik er alle begrip voor), maar anders heeft hij bij mij alle respect verloren

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #338 Gepost op: 27-11-2004, 14:31:59 »
Ik vind gewoon dat Frank moet winnen!! en anders Shandi!!

Offline Tata

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets zo charmant, als een spreuk aan de zijkant.
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #339 Gepost op: 27-11-2004, 15:40:39 »
Is er al wat meer bekend over de rechtzaak met Ronald ?
"Zelfs al denkt men niets, dan word dat nog als mening gepresenteerd"