Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125222 keer)

Offline marathonman

  • Forumlid
  • alles is voor Bassie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #40 Gepost op: 26-09-2004, 21:47:03 »
Na het zien van deze uitzending vind ik dat Ronald zijn achternaam (Groenink) moet aanpassen.

Ronald Leunissen lijkt me beter bij deze geboren LIJDER passen.

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #41 Gepost op: 26-09-2004, 22:51:41 »
Was weer geweldig onder de indruk vanavond van de leidersrol van Ronald ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Janken wanneer z'n maatje opstapt.. waarom wil iemand weg die de protege van Ronald is??
Het moeilijk vinden wanneer er een conflict ontstaat tussen Mo en Shandinella en dan niet ingrijpen???

Hij zal wel weer buiten schot willen blijven natuurlijk, wel de leider willen spelen, maar niet de verantwoording durven nemen.

Van mij mag Ronald nu als eerste weggestemd worden.


Offline connick

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #42 Gepost op: 27-09-2004, 01:00:19 »
en neem Jeroen gelijk in één moeite mee ajb.

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2004, 01:56:34 »
Die vage Jeroen kon ik al helemaal niet meer volgen ::ohno::
Eerst wou hij weg.. hij voelde zich niet meer thuis in de groep, of zoiets?? zat te mutsen over het feit dat ER de groepen door elkaar gehutseld hadden, so what??

En daarna opeens, vond onze zwever opeens weer dat hij nog ''nodig was''??????????????

Van mij mag hij ook weg, hoewel ik eigenlijk ook wel benieuwd was nog hoe de mix, indiaan Frank en zwever Jeroen gaat uitpakken, grinnik.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #44 Gepost op: 28-09-2004, 10:59:18 »
Tja ...ik hoop nooit dat ik hem.. als piloot..in een vliegtuig zal hebben...en stel je voor dat er dan :o een beslissing genomen moet worden ;)
Misschien zit Ronald naast een PILOOT ::bravo:: ::rofl::
Verder zal het een aardige vent zijn ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 11:00:59 door voodoopop »

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #45 Gepost op: 28-09-2004, 12:24:16 »
Was weer geweldig onder de indruk vanavond van de leidersrol van Ronald ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

Janken wanneer z'n maatje opstapt.. waarom wil iemand weg die de protege van Ronald is??
Het moeilijk vinden wanneer er een conflict ontstaat tussen Mo en Shandinella en dan niet ingrijpen???

Hij zal wel weer buiten schot willen blijven natuurlijk, wel de leider willen spelen, maar niet de verantwoording durven nemen.

Van mij mag Ronald nu als eerste weggestemd worden.



Klopt, hij ontpot zich niet echt als een leider. Die had namelijk bemiddeld in het conflict tussen Mo en Shandinella
en neem Jeroen gelijk in één moeite mee ajb.

absoluut mee eens. Jeroentje  " ik wil weg ", " ik blijf toch " wat krijgen we volgende week? Weer weg willen en toch blijven ::niet-ok:: ::niet-ok::
Gek zijn is gezond

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #46 Gepost op: 29-09-2004, 11:16:21 »
Die vage Jeroen kon ik al helemaal niet meer volgen ::ohno::
Eerst wou hij weg.. hij voelde zich niet meer thuis in de groep, of zoiets?? zat te mutsen over het feit dat ER de groepen door elkaar gehutseld hadden, so what??

En daarna opeens, vond onze zwever opeens weer dat hij nog ''nodig was''??????????????

Zelf vertrekken is beter voor je ego dan er uit gestemd worden. Kennelijk had hij het gevoel dat er weleens op hem gestemd zou kunnen worden, dus dacht hij: ik ga zelf wel. Toen hij er achter kwam dat er iemand anders was die minder in de groep lag na de proef, bedacht hij zich waarschijnlijk dat diegene een grotere kans had om te gaan en dat Jeroen dus zelf meer kans maakte. Dus trok hij zijn beslissing in. Vaag vind ik het wel. Ik had ook op hem gestemd na deze actie als ik op het eiland had gezeten...
Angel of the first degree

Offline Buzzy

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #47 Gepost op: 29-09-2004, 11:30:10 »

Jeroentje  " ik wil weg ", " ik blijf toch " wat krijgen we volgende week? Weer weg willen en toch blijven ::niet-ok:: ::niet-ok::

Willen blijven en toch weg moeten??   ;D


(Hoop ik)
To bee or not to bee...........

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #48 Gepost op: 29-09-2004, 11:40:44 »
EmptyVillage en Nachtvlinder

Heh..Heh.. eindelijk mee eens ??   ::trots::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2004, 11:45:28 door voodoopop »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #49 Gepost op: 29-09-2004, 13:18:01 »
Ik zou jullie weleens willen zien op een eiland onder deze omstandigheden. Geen emoties tonen ivv een traan, geen gevoel hebben, bemiddelen tussen een ruzietje waar volwassenen dus zelf niet uitkomen etc.
En iedereen stelt hier en daar toch weleens zijn mening bij? Zo ook Jeroen! En mag ie? Wij kennen de omstandigheden toch niet?

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #50 Gepost op: 29-09-2004, 14:53:24 »
Ik zou jullie weleens willen zien op een eiland onder deze omstandigheden. Geen emoties tonen ivv een traan, geen gevoel hebben, bemiddelen tussen een ruzietje waar volwassenen dus zelf niet uitkomen etc.
En iedereen stelt hier en daar toch weleens zijn mening bij? Zo ook Jeroen! En mag ie? Wij kennen de omstandigheden toch niet?
Zo.. Ronald heeft toch het LEIDERSCHAP..en daarom zou je kunnen bemiddelen ::schaam::
En ..Jeroen!!!speel het spel gewoon EERLIJK ::pinokkio::
En..Mo moet niet huilen..omdat hij verliest :\'(
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 06:35:46 door voodoopop »

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #51 Gepost op: 29-09-2004, 18:57:52 »
Ik zou jullie weleens willen zien op een eiland onder deze omstandigheden. Geen emoties tonen ivv een traan, geen gevoel hebben, bemiddelen tussen een ruzietje waar volwassenen dus zelf niet uitkomen etc.
En iedereen stelt hier en daar toch weleens zijn mening bij? Zo ook Jeroen! En mag ie? Wij kennen de omstandigheden toch niet?

Ik ben absolúút voor het veranderen van meningen... Maar binnen 1 dag totaal het tegenovergestelde beweren van wat je eerder zei vind ik toch wat boud...
Angel of the first degree

Offline Viking22

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #52 Gepost op: 29-09-2004, 21:31:40 »
Ik ben het wederom met Robinsonner eens!  ::bravo:: Wat heeft hier toch iedereen snel zijn/haar mening over mensen. Ga zelf inschrijven voor volgend jaar  :o
Al gedaan ? Dan is dat misschien de reden dat jullie niet mee mogen en hun wel.  ::oink::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #53 Gepost op: 30-09-2004, 01:13:21 »
Ik ben het wederom met Robinsonner eens!  ::bravo:: Wat heeft hier toch iedereen snel zijn/haar mening over mensen. Ga zelf inschrijven voor volgend jaar  :o
Al gedaan ? Dan is dat misschien de reden dat jullie niet mee mogen en hun wel.  ::oink::

Wat een dooddoener ::rofl::

Als je eerdere uitzendingen had bekeken, had je zelf iets meer geweten van het knip en plakwerk van de makers...

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #54 Gepost op: 30-09-2004, 06:33:30 »


Wat een dooddoener ::rofl::

Als je eerdere uitzendingen had bekeken, had je zelf iets meer geweten van het knip en plakwerk van de makers...


  Oke Anzjie  ::rofl:: Inderdaad...jij hebt volkomen gelijk  ::bravo:: ik heb de zelfde mening  ::rofl:: notabenen weet je van te voren waar je aan begint...dit seizoen was niet de eerste keer dat ...Expeditie-Robbinson Eiland uitgezonden werd ...Dus het was niet iets NIEUWS ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 06:39:58 door voodoopop »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #55 Gepost op: 30-09-2004, 09:58:34 »
Anzjie, klopt dat er ontzettend veel geplakt wordt, maar ik neem aan dat jij niet weet wat en hoe allemaal, of vergis ik me?
Geen dooddoener, maar wel even beseffen dat wat we zien heel erg gemanipuleerd is. Wij zien niet dat Mo in het water niet de kist omhoog krijgt en dat ie moe is, en dus Ronald het grotendeels alleen doet...  En zo is er ongetwijfeld nog veel meer.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #56 Gepost op: 30-09-2004, 12:25:16 »
Anzjie, klopt dat er ontzettend veel geplakt wordt, maar ik neem aan dat jij niet weet wat en hoe allemaal, of vergis ik me?
Geen dooddoener, maar wel even beseffen dat wat we zien heel erg gemanipuleerd is. Wij zien niet dat Mo in het water niet de kist omhoog krijgt en dat ie moe is, en dus Ronald het grotendeels alleen doet...  En zo is er ongetwijfeld nog veel meer.

Dus wij zien niet alles, dus we moeten iedereen maar even leuk en lief vinden en iedereen is even goed en heeft even veel kans. Weet je wat! laten we helemaal niks meer erover zeggen, op zondagavond gaan we gewoon kijken met in ons achterhoofd dat het toch allemaal niet echt is, (of in ieder geval: afwijkend van de werkelijkheid) en als het afgelopen is, gaan we het heel erg verdrietig vinden voor degene die eruit moest, want ja, iedereen was toch gelijk.

Get Real, in reallife vorm je ook je je mening over iemand zonder dat je er alles van ziet (perceptie) en als de makers van ER er voor kiezen om een bepaald beeld van iemand neer te zetten wat niet klopt, dan kunnen wij daar niks aan doen, als kijkers. Ik snap wel dat het heel erg lullig is voor iemand die aan zo'n programma meedoet, maar na al die reallifeshows die nu geweest zijn, moet je toch wel een beetje doorhebben hoe de vork in de steel zit wil je meedoen.

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #57 Gepost op: 30-09-2004, 13:43:21 »
 ::bravo::   Baron

Ik sluit mij volledig aan.. bij jouw mening  ::bravo:: daar heb ik alles mee gezegd ::joehoe::
 
« Laatst bewerkt op: 30-09-2004, 13:49:18 door voodoopop »

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #58 Gepost op: 30-09-2004, 14:04:48 »
Oh maar Baron, ik zeg helemaal niet dat we geen mening mogen hebben (ofdie naderhand bijstellen) Zo sneu ben ik echt niet hoor.
Ik weet en zeg alleen dat wat we te zien krijgen toch deels een illusie is. Ik heb net het artikel in Humo over Patrick gelezen, en daar haal ik ook veel dingen uit die anders schijnen te zijn dat de televisie doet vermoeden.
Ik vind het overigens niet sneu voor de deelnemers hoor. Zij weten ongetwijfeld waar zij aan begonnen zijn, en misschien houden zij zich er helemaal niet zo mee bezig, en zijn wij dat meer....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #59 Gepost op: 1-10-2004, 00:33:40 »
Oh maar Baron, ik zeg helemaal niet dat we geen mening mogen hebben (ofdie naderhand bijstellen) Zo sneu ben ik echt niet hoor.
Ik weet en zeg alleen dat wat we te zien krijgen toch deels een illusie is. Ik heb net het artikel in Humo over Patrick gelezen, en daar haal ik ook veel dingen uit die anders schijnen te zijn dat de televisie doet vermoeden.
Ik vind het overigens niet sneu voor de deelnemers hoor. Zij weten ongetwijfeld waar zij aan begonnen zijn, en misschien houden zij zich er helemaal niet zo mee bezig, en zijn wij dat meer....

Jahaa de HUMO die moet je geloven ;) Is dat niet HET commerciële roddelblad van België??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos