Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Mick!!  (gelezen 42019 keer)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #80 Gepost op: 9-12-2004, 09:15:03 »


Sandra dit is een fansite voor en door fans van alle reaity tv programa“s vandaar ook de naam realtynet
er wordt wel samen met de tvzenders van de reality tv programa“s gewerkt maar de site is niet van hun

Bedankt voor de Uitleg Jeroen  ::ok::

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #81 Gepost op: 9-12-2004, 09:20:13 »
Wie naar de fandag komt en graag zou hebben dat Mick komt gelieve zijn nickname te zetten en een woordje van aanmoediging... Daarna sturen we het door naar zijn E-mailadres....
Zie topic : petitie Mick .....


Mooi initiatief Daino58  ::ok::



Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #82 Gepost op: 10-12-2004, 12:18:56 »
Miiiiiiiiiicccccccccckkkkkkkkkkk????
Je komt toch wel he?  >:(
Ik hoop het wel maar ja misschien lees je dit al niet meer.
Hopen dat de petitie wat kan doen om je over te halen.

Groetjes
Sandra

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #83 Gepost op: 10-12-2004, 16:21:05 »
Heej Mick Je bent toch uitverkozen om volgend jaar terug te keren om Expeditie Robinson overnieuw te doen in de AllStarsExpeditie? ik hoop van wel want jij verdiend wel een extra kans je hebt het ook goed gespeeld en veel plezier ook met alles wat je gaat doen ik ga me ook opgeven voor de Expeditie voor 2005 stond op de site van www.vt4.be dus proberen waard niet geschoten is altijd mis heel fijn weekend doei doei  Groetjes Nicky

Offline Belinda

  • Forumlid
  • http://www.cooon.nl/klaar
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #84 Gepost op: 10-12-2004, 23:44:12 »
Eigenlijk vind ik het niet zo raar dat Mick zich niet zal plaatsen in ER-AllStars vanwege een lopende rechtzaak. (let op: Vind het *u* voor Mick want zou hem graag willen zien, maar vind het niet gek.)  Wanneer er uitspraken zijn gepland of oproepingen van de rechtbank zouden kunnen plaatsvinden in de ER-opnametijd, dan kan het niet zo zijn dat ER daar verantwoordelijkheid voor neemt. Mick is met name verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen. Da's heel vervelend voor Mick maar dat is een gevolg van zijn handelen.. (sorry Mick, maar zo zie ik het het.)
"Wees nou eens groter dan je eigen ego".

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #85 Gepost op: 11-12-2004, 13:32:06 »
Eigenlijk vind ik het niet zo raar dat Mick zich niet zal plaatsen in ER-AllStars vanwege een lopende rechtzaak. (let op: Vind het *u* voor Mick want zou hem graag willen zien, maar vind het niet gek.)  Wanneer er uitspraken zijn gepland of oproepingen van de rechtbank zouden kunnen plaatsvinden in de ER-opnametijd, dan kan het niet zo zijn dat ER daar verantwoordelijkheid voor neemt. Mick is met name verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen. Da's heel vervelend voor Mick maar dat is een gevolg van zijn handelen.. (sorry Mick, maar zo zie ik het het.)

dat is allemaal wel waar, maar het blijft jammer en ik snap heel goed dat het een klap in je gezicht is Mick..logisch dat je er vreselijk op afknapt..
petje af

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #86 Gepost op: 12-12-2004, 10:27:28 »
Eigenlijk vind ik het niet zo raar dat Mick zich niet zal plaatsen in ER-AllStars vanwege een lopende rechtzaak. (let op: Vind het *u* voor Mick want zou hem graag willen zien, maar vind het niet gek.)  Wanneer er uitspraken zijn gepland of oproepingen van de rechtbank zouden kunnen plaatsvinden in de ER-opnametijd, dan kan het niet zo zijn dat ER daar verantwoordelijkheid voor neemt. Mick is met name verantwoordelijk voor zijn eigen handelingen. Da's heel vervelend voor Mick maar dat is een gevolg van zijn handelen.. (sorry Mick, maar zo zie ik het het.)

Ja dat is zo Belinda, er kunnen natuurlijk uitspraken zijn gepland en dat kan niet als je mee doet met ER en je zit ver weg in een land.
Ik weet alleen totaal niet wat er gespeeld heeft of waarom Mick een proces aan zijn broek heeft hangen, vanavond komt bij ons in Nederland pas de terugblik op ER 2004 dus misschien is het daar wel in te zien.
Mensen maken fouten maar het is jammer als je dan door misschien impulsief te reageren meteen niet meer mee mag doen met de ER All Stars...maar ja that's life  :-\\
Wel erg jammer....

Groetjes
Sandra

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #87 Gepost op: 13-12-2004, 23:11:07 »
Slecht nieuws uit Amsterdam, de mensen van Kanakna (net 5) hebben me vertelt dat mijn kandidatuur voor All Stars niet wordt weerhouden, daar er nog een proces hangende is, ik ben zwaar teleurgesteld over de hypocrisie van die mensen en heb helemaal geen zin meer om me nog voor iets in te zetten, Peter zal mijn plaats innemen als veilingsmeester.

Adieu,

Mick


PS : Dit is de allerlaatste mail, heb het echt gehad met die TV-mensen, verdomme !

Lafaards !



 ::oink:: :\'(

helemaal meeeens, belachelijk! van die mensen

sterkte met alles
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #88 Gepost op: 13-12-2004, 23:15:09 »
Ik vind het ook hypocriet van mensen dat ze zich zo gedragen misselijk Mick ik gun het je van harte hoor en laat je niet kisten en wijsmaken door die stelletje debiele* en we staan achter je en steunen je!!! Groetjes van Nicky

Offline Mick ER

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #89 Gepost op: 21-01-2005, 21:13:47 »
Hartelijk dank voor jullie steun zaak, definitieve uitslag op 4 feb.
Het ziet er goed uit, denk ik !!!!!!!!!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2005, 10:02:20 »
Succes alvast MIck!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2005, 13:16:41 »
Mick ik ben blij dat het er goed  voor je uitziet !!! ::ok::

Ik heb altijd al een gevoel gehad dat het in de media werd aangedikt omdat je aan expeditie robinson mee deed!!!

Ik zal voor je duimen 4 februari en hoop echt dat het goed afloop voor je!!!

Is er nu een kans dat je wel aan de All Stars expeditie mag deelnemen??

Veel sterkte Mick!!!!!

 ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::zwaai:: ::joehoe::



Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2005, 15:00:24 »
Mick ik ben heel erg blij dat je iets van je heb laten horen en ben hartstikke blij dat het er goed uitziet we duimen voor je  ::ok::  ::joehoe::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #93 Gepost op: 16-02-2005, 15:13:14 »
Helaas is het voor Mick slecht afgelopen. Met deze wil ik hem en zijn vrouwtje heel veel sterkte wensen voor de moeilijke periode die nog komen moet.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nīcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mick!!
« Reactie #94 Gepost op: 16-02-2005, 15:20:10 »
Inderdaad Daino  :( ik wens Mick en Gina heel veel sterkte  ::bravo::