Auteur Topic: [kandidaat Be] Wim  (gelezen 34714 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2005, 11:14:14 »
Toch moet hij zich mi een beetje gaan profileren één van dees...
Door mango's te vinden, of een rogje te spiesen of zo.
 8)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline UniC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2005, 11:36:54 »
Volgens mij ligt hij egt wel goed in de groep
weten jullie nog wat Klaar (heette ze klaar??) zei bij de finale van frank en mathias? (vorig jaar expiditie robinson)
Iets over dat je in het licht van de latarenpaal?
Dat je er niet midden in moet staan maar ook niet uit het licht?
wim staat momenteel nu dus uit het licht. Voor het begin is dat wel heel gunstig omdat hij dan ook geen erge vijanden heeft. Maar hij moet egt in t licht komen te staan anders stemmen ze hem weg omdat ''hij nix voor de groep doet''

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2005, 19:20:27 »
Ik vraag me af in hoeverre de afwezigheid van Wim in de uitzendingen te maken heeft met knip en plak werk.
Het is wel vaker gebeurd dat kandidaten in het begin niet werden belicht maar volop in beeld kwamen in de latere afleveringen en vise versa...(zie Johnny, veel in beeld de eerste 2 afl. maar dat was het dan ook)
Het zou dus ook heel goed kunnen betekenen dat Wim ver komt en dat we hem dus nog wel gaan zien. (figuren als Karin, Eva, Jutta, Mattias kwamen volgens mij in de eerste afleveringen ook niet echt in beeld)
sic transit gloria mundi

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2005, 22:44:19 »
Over wie hebben we het hier eigenlijk? volgens mij is Wim  de onzichtbare man  ;D
 "ben er alleen maar voor eilandvulling" ::rofl:: HaHa !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2005, 22:55:32 »
ik vind Wim een beetje slijmerig over komen, beetje het slaafje van Maxime, samen met Kwik en Kwek



taalgebruik aangepast: Stormpie
« Laatst bewerkt op: 12-09-2005, 23:30:49 door Stormpie »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2005, 22:59:57 »
Is dat eigenlijk wel zo? Dat werd toch gezegd door Nicole, die boos was omdat ze wist dat ze weggestemd ging worden? Volgens mij valt dat 'achter Maxime aankruipen' nog wel mee.
Nog even niks.

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2005, 23:11:13 »
Ik vraag me af in hoeverre de afwezigheid van Wim in de uitzendingen te maken heeft met knip en plak werk.
Het is wel vaker gebeurd dat kandidaten in het begin niet werden belicht maar volop in beeld kwamen in de latere afleveringen en vise versa...(zie Johnny, veel in beeld de eerste 2 afl. maar dat was het dan ook)
Het zou dus ook heel goed kunnen betekenen dat Wim ver komt en dat we hem dus nog wel gaan zien. (figuren als Karin, Eva, Jutta, Mattias kwamen volgens mij in de eerste afleveringen ook niet echt in beeld)

Denk inderdaad dat de minst belichte deelnemers het nog ver kunnen schoppen.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #27 Gepost op: 13-09-2005, 11:18:39 »
Ik hoop het niet. Ik vind die Maxime-slaafjes één grote slappe hap. 'T is de leeftijd denk ik, Robinson word je niet op je 19e, sorry...  ::ohno::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #28 Gepost op: 26-09-2005, 21:57:37 »
ongelofelijk....

met Esther en Meredith smiespelen over het feit dat jij en Meredith in de minderheid zijn en dus grote kans maken om weggestemd te worden door de oudjes en dan de beledigde onschuld uithangen omdat Esther vervolgens voorstelt om een complot te vormen (=inkopper)

bah  ::niet-ok::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #29 Gepost op: 26-09-2005, 22:09:10 »
Ik snap niet waarom hij zo verontwaardigd was over het complot voorstel. Dat is toch het enige logische wat Esther kan doen? Complotten horen erbij, ga erop in of niet, maar doe er aub niet zo 'heilig verontwaardigd' over.
(ik kan deze post net zo goed bij Meredith zetten trouwens ;D)
sic transit gloria mundi

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #30 Gepost op: 26-09-2005, 22:42:24 »
Schijnheilig mannetje!  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 07:58:43 door Faabjuh »
🜃

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #31 Gepost op: 26-09-2005, 22:56:53 »
Wim is, zoals we dat in het leger noemen, een grijze muis. Hij valt niet op, werkt gewoon mee, en maakt af en toe is een opmerking die er gelijk in hakt, beetje manipulernd opdat de rest hem niet vergeet.

De grijze muizen schoppen het het verst, tot aan de eindstrijd, dan vallen ze door de mand, kijk maar naar vorig jaar, met die meid die niet eens een vuurtje kon aansteken in de finale.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline mikeh

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #32 Gepost op: 26-09-2005, 23:02:37 »
Viel me zeer tegen, wat hij vandaag deed in de aflevering. Hij en Meredith.Esther zo te behandelen als zij deden . Ze kwamen zelf bij haar aanklopen over hoe slecht ze er voor lagen en dan stelt Esther iets voor om te helpen. Steken ze gewoon een mes in haar rug. Ziek.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #33 Gepost op: 26-09-2005, 23:05:43 »
Hij en Meredith hebben gewoon goed de kunst afgekeken van John en Carl. That's it.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline save-lee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #34 Gepost op: 26-09-2005, 23:27:47 »
volgende week gaat hij huilen; zag ik in het voorstukje...
tis ook nog maar een kindje.


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #35 Gepost op: 26-09-2005, 23:45:14 »
volgende week gaat hij huilen; zag ik in het voorstukje...
tis ook nog maar een kindje.

Ik weet niet of je je opmerking licht spottend bedoelt, want ik hoor niet hoe je het zegt :). Maar indien dat welo het geval is dan zou ik niet te licht denken over wat heimwee met je kan doen. Ook ik vindt dat Wim geen mooie rol heeft gespeeld deze aflevering. Integendeel hij stak met het aanhalen van de complotvorming Esther moedwillig een dolk in de rug. Dat is op zijn minst achterbaks te noemen. Maar goed. het is geen reden om de draak te steken met zijn emoties van volgende week.


Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #36 Gepost op: 27-09-2005, 07:55:17 »
Achterbaks, kan er niet meer van maken. Het uitlokken van het complot, en het dan resoluut afwijzen als onsportief, komt op mij over als een bewuste poging. Hier is over nagedacht. Waarschijnlijk wilden ze het tegen haar gebruiken na de eliminatieproef, zodat de "heren" haar zo hard aan zouden pakken dat ze zelf op zou stappen,of bij de eilandraad iedereen Esther af zou vallen. Nu kwam die leidersproef voorbij, en omdat de "heren" te schijterig waren, hebben de kleuters de "heren" hiermee een zetje gegeven.
Je ziet erg weinig van Wim, maar de dingen die je van hem ziet, zijn dingen waar je van over je nek gaat. Ik kan weinig tot niets symphatieks aan die jongen ontdekken.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #37 Gepost op: 27-09-2005, 08:05:54 »
 ::niet-ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #38 Gepost op: 27-09-2005, 08:25:28 »
Achterbaks, kan er niet meer van maken. Het uitlokken van het complot, en het dan resoluut afwijzen als onsportief, komt op mij over als een bewuste poging. Hier is over nagedacht. Waarschijnlijk wilden ze het tegen haar gebruiken na de eliminatieproef, zodat de "heren" haar zo hard aan zouden pakken dat ze zelf op zou stappen,of bij de eilandraad iedereen Esther af zou vallen. Nu kwam die leidersproef voorbij, en omdat de "heren" te schijterig waren, hebben de kleuters de "heren" hiermee een zetje gegeven.
Je ziet erg weinig van Wim, maar de dingen die je van hem ziet, zijn dingen waar je van over je nek gaat. Ik kan weinig tot niets symphatieks aan die jongen ontdekken.


Denk precies hetzelfde hierover!!! Echt wel een rot streek van hem!

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #39 Gepost op: 27-09-2005, 12:03:38 »
Wat een zielig ventje  ::niet-ok::