Auteur Topic: [kandidaat Be] Wim  (gelezen 34715 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #60 Gepost op: 3-10-2005, 21:48:28 »
Jah, volgende week geeft Wim op en komt Esther terug om de opengevallen plaats in te nemen.  8) Mooi scenario.
Nog even niks.

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #61 Gepost op: 3-10-2005, 21:52:44 »
Wimpie is een vuilak, die zich zwak voelt en dus gaat liggen miepen, ga op zoek naar eten, drol.....
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #62 Gepost op: 3-10-2005, 21:54:54 »
Jah, volgende week geeft Wim op en komt Esther terug om de opengevallen plaats in te nemen.  8) Mooi scenario.

Ik ben bang dat we nog wel even van Wim mogen blijven 'genieten', hij gaat nog wekenlang liggen wauwelen over dattie zwak is, maar toch te beroerd om op te stappen, daar moet je ballen voor hebben en die heeft hij niet.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #63 Gepost op: 3-10-2005, 21:57:52 »
Plotiemoos, matig je,....ik denk dat honger een mens erg kan beínvloeden. We hebben dat keer op keer gezien. Vooral mannen hebben gauwer last van zwakteverschijnselen. Honger is geen pretje, dus reken zijn lichaamlijke zwakte hem dan ook niet aan. Over de rest,.....ach ook dat weten we al een aantal uitzendingen lang. Zijn rol in Kamp zuid is geen mooie  ::ohno::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #64 Gepost op: 3-10-2005, 22:34:39 »
Sorry, Mapel, maar ik matig echt niet.

Ik val je niet persoonlijk aan, maar als er weinig eten is ga je op zoek naar eten. Het is een survival, en als je niet op zoek gaat naar eten, terwijl je honger hebt, dan heb je een bord voor je kop.
En ik baseer dit niet alleen op Wim, Wat ik zag is dat Esther eten ging zoeken, misschien de rest ook wel, dat zien we niet, maar als er weinig eten is, ga je simpelweg op zoek.

Het is een groot eiland, niemand gaat me vertellen dat elke boom al leeggeplukt is.
Vorig jaar hadden ze mooie ideeën om koksonotenenzo te plukken, die ideeën neem je mee, Douwe die en fuik maakt, daar hoef je echt geen visser voor te zijn om dat te maken.

Tja, ik ga nu teveel offtopic, en dat is neit de bedoeling.

Ik ben van mening dat als je honger hebt je eten gaat zoeken. Als je dat niet doet, word je alleen maar zwakker.
Zeker als je er al een paar dagen last van hebt, het komt echt niet van de 1 op de andere moment, dat zei Wim ook.


En het vuilak slaat niet op dat hij zich zwak voelt, maar gewoon op WIm zelf
Ga op expeditie (he waar ken ik dat woord van) en ga op zoek naar eten.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #65 Gepost op: 3-10-2005, 22:40:23 »
Volgende week gaat hij zelf naar huis en gaat Meredith erachter aan.

Dag Wim!! ::zwaai::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #66 Gepost op: 3-10-2005, 22:42:13 »
Zoals Nicole al voorspelde zou er 1 van de 3 volgelingen van Maxime opgeven!
En ja hoor het is Wim! ::jaja::
🜃

Offline Silpher

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #67 Gepost op: 3-10-2005, 22:43:11 »
Dat hoop ik ook, ik vind het maar een inspiratieloos manneke zonder ruggegraat.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #68 Gepost op: 3-10-2005, 22:44:00 »
Ik ben bang dat we nog wel even van Wim mogen blijven 'genieten', hij gaat nog wekenlang liggen wauwelen over dattie zwak is, maar toch te beroerd om op te stappen, daar moet je ballen voor hebben en die heeft hij niet.

Zo was Judge voor een paar jaar. Niets doen, op kosten van de anderen en dan nog de finale halen. Balen was dat....

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #69 Gepost op: 3-10-2005, 22:46:01 »
En het vuilak slaat niet op dat hij zich zwak voelt, maar gewoon op WIm zelf

Ik vind vuilak een scheldwoord en ik vind dat er niet gescholden hoort te worden op een forum.

Verder Wim, tja ach, wat moet ik daar nou nog over zeggen.....maar beter dat ie exit gaat volgende aflevering, want dit is ook niet om aan te zien.
sic transit gloria mundi

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #70 Gepost op: 3-10-2005, 22:47:13 »
Sorry, Mapel, maar ik matig echt niet.

Ik val je niet persoonlijk aan, maar als er weinig eten is ga je op zoek naar eten. Het is een survival, en als je niet op zoek gaat naar eten, terwijl je honger hebt, dan heb je een bord voor je kop.
En ik baseer dit niet alleen op Wim, Wat ik zag is dat Esther eten ging zoeken, misschien de rest ook wel, dat zien we niet, maar als er weinig eten is, ga je simpelweg op zoek.

Het is een groot eiland, niemand gaat me vertellen dat elke boom al leeggeplukt is.
Vorig jaar hadden ze mooie ideeën om koksonotenenzo te plukken, die ideeën neem je mee, Douwe die en fuik maakt, daar hoef je echt geen visser voor te zijn om dat te maken.

Tja, ik ga nu teveel offtopic, en dat is neit de bedoeling.

Ik ben van mening dat als je honger hebt je eten gaat zoeken. Als je dat niet doet, word je alleen maar zwakker.
Zeker als je er al een paar dagen last van hebt, het komt echt niet van de 1 op de andere moment, dat zei Wim ook.


En het vuilak slaat niet op dat hij zich zwak voelt, maar gewoon op WIm zelf
Ga op expeditie (he waar ken ik dat woord van) en ga op zoek naar eten.

Met je betoog heb je helemaal gelijk. Daar is geen speld tussen te krijgen en ben ik het ook mee eens. Maar dan hoef je Wim nog geen vuilak te noemen. Want dat vink niet echt respectvol. Ondanks zijn weinig fraaie rol, hoeven we hen als persoon niet uit het oog verliezen. We zouden ons verlagen tot een niveau van wat we zagen gebeuren op dat eiland ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline steentje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #71 Gepost op: 3-10-2005, 22:52:05 »
tjah,

mss is vuilzak niet respectvol, maar in de expeditie zijn ze ook niet echt respectvol geweest tegen esther,dus waarom dit nu wel zijn voor hun. Ik ga wim niet beginnen uitschelden, ik wil alleen zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben, dat mensen zo laag kunnen zijn.
Wim, go home !!!! ::zwaai::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #72 Gepost op: 3-10-2005, 23:10:21 »
Zo was Judge voor een paar jaar. Niets doen, op kosten van de anderen en dan nog de finale halen. Balen was dat....

Hou op! Ik had de herinnering aan Judge bijna verdrongen.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #73 Gepost op: 3-10-2005, 23:13:04 »
Hou op! Ik had de herinnering aan Judge bijna verdrongen.

coconut smile, baby  ::tandpastasmiley::
sic transit gloria mundi

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #74 Gepost op: 3-10-2005, 23:17:14 »
wim is een gevulde koek, wat een zeikerd. onwijs frustrerend dat esther weg moet en twee van die zwakkelingen al wimpie en meredith mogen blijven! Ik hoop dat de samensmelting nog even duurt zodat ze beide zand moeten eten ( of carl, daar zit nog wel wat vlees aan)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #75 Gepost op: 3-10-2005, 23:18:10 »
Met je betoog heb je helemaal gelijk. Daar is geen speld tussen te krijgen en ben ik het ook mee eens. Maar dan hoef je Wim nog geen vuilak te noemen. Want dat vink niet echt respectvol. Ondanks zijn weinig fraaie rol, hoeven we hen als persoon niet uit het oog verliezen. We zouden ons verlagen tot een niveau van wat we zagen gebeuren op dat eiland ;)

Oke, misschien heb je daar gelijk in.
Om te corrigeren:

Wim, ik mag je niet.

Zo goed?

haha.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline diwa

  • Forumlid
  • BRAM KORTEWEG is een loser
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #76 Gepost op: 3-10-2005, 23:22:03 »
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: van waar is hij ??? jonges jonges jonges toch ,als ze hem laten uitpraaaaaaaateeeen iiiiiiiss heeeeeeeeeet prooooooograaaaaammmmaaaaaa geeeedaaaaaaaann ,
loooooooooooooosseeeeeeeeeeeeeeeer looser ,wat een klein kind ,ik heb geeen eten en ik ben moeeeeeee ,
ga met de blokses spelen snotneus ,wat een belachelijk kind ,die heeft nu nog niets anders gedaan dan gezevert
go home en ga naar mama  aan de t.. hangen  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #77 Gepost op: 4-10-2005, 16:12:34 »
Wim is vanaf het begin al samen met Meredith en Marleen een grote meeloper ::niet-ok::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #78 Gepost op: 4-10-2005, 16:29:50 »
ik weet niet of het meelopen is wat ze doen. dat stempel wordt al snel op iemand gezet die niet zo vaak in beeld komt of geen uitgesproken meningen heeft. soms is het ook wel eens slim om je wat gedrukt te houden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #79 Gepost op: 4-10-2005, 18:00:20 »
Wim is vanaf het begin al samen met Meredith en Marleen een grote meeloper ::niet-ok::

Ik denk niet dat Marleen een meeloopster is. Ze houdt zich rustig. Ze weet ook wel als ze tegen Carl begint uit te varen dat het wel eens uit zou zijn met haar. Eens ze terugkomt op de samensmelting heeft ze Annita terug en kan ze misschien nog wel ver komen...