Auteur Topic: [kandidaat Be] Wim  (gelezen 34717 keer)

Offline StrYker

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #40 Gepost op: 27-09-2005, 12:15:21 »
Wimpie is een beetje een huichelaartje. Arme Esther heeft al zo moeilijk en dan toch nog even de doodsteek geven. Dit baasje is nog veel en veel erger dan die dwazen Carl en John omdat hij stiekum is. Niet vol in de wind met de discussie maar lekker op de achtergrond.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #41 Gepost op: 27-09-2005, 13:50:21 »
Wimmetje is vast een geheim kind van huichel-Carl  ::jaja:: 
jong en naief okee, maar dit was gewoon een hele laffe streek  ::kots::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline faustino

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #42 Gepost op: 27-09-2005, 14:15:57 »
Hij leek me zo o.k., maar wat een achterbaks ventje. Ik hoop dat hij opstapt, samen met de rest van dat zooitje.

Offline eline70

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2005, 15:37:23 »
Ik snap niet waarom hij zo verontwaardigd was over het complot voorstel. Dat is toch het enige logische wat Esther kan doen? Complotten horen erbij, ga erop in of niet, maar doe er aub niet zo 'heilig verontwaardigd' over.
(ik kan deze post net zo goed bij Meredith zetten trouwens ;D)

Zielige Wimpie moet zich niet zo aan stellen, hij met zijn aanhangsel (meredith) stelden het zelf voor om een complot te smeden. Weg met die 2 fijne belgen!!

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #44 Gepost op: 27-09-2005, 17:20:15 »
niet getreurd mensen, Wim heeft heimwee!!!!!!! misschien stapt hij op. Hij hoeft "alleen" maar de Belg mee te nemen,en de Expeditie is op eerlijkheid gezuiverd!!!

(met de Belg bedoel ik ook Meredith, Emma en die Maxime, maar ik reken ze voor het gemak ff tot een indivudu, van een eigen afzonderlijke open persoonlijkheid is immers moeilijk te spreken)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2005, 17:23:31 »
Ik vond Wim altijd wel een sympathiek ventje, maar om het gesprek met Esther dan zo in de groep te gooien?! Nee, dat is kansloos... ::niet-ok::

hij praat trouwens wel cool ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 29-09-2005, 14:53:36 door Stormpie »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2005, 17:27:43 »
(met de Belg bedoel ik ook Meredith, Emma en die Maxime, maar ik reken ze voor het gemak ff tot een indivudu, van een eigen afzonderlijke open persoonlijkheid is immers moeilijk te spreken)

Sorry, maar van dit soort berichten walg ik dus echt ::niet-ok::. Alsof alle Belgen inwisselbaar zijn! Maxime is wat mij betreft nog altijd een van de Robinson-kanshebbers, en Emma is erg jong en beïnvloedbaar, maar niet dom en niet achterbaks. Meredith vind ik een nare meid inmiddels, maar dat heeft niks met haar nationaliteit te maken.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #47 Gepost op: 27-09-2005, 18:22:36 »
niet getreurd mensen, Wim heeft heimwee!!!!!!! misschien stapt hij op.

Laten we het hopen mensen. Wim vertrekt vrijwillig en Meredith word weggestemd; als dat gebeurd hangt bij mij de vlag uit!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #48 Gepost op: 27-09-2005, 18:45:14 »
Ik vrees dat Meredith de samensmelting haalt, want volgende week is het de laatste aflevering voor de samensmelting en dan is de prognose ofwel vliegt Carl als hij de proef verliest tegen Esther en zuid verliest de eliminatie of er vliegt iemand van kamp noord. Dus Meredith komt terug bij de anderen...

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2005, 20:51:23 »
Sorry, maar van dit soort berichten walg ik dus echt ::niet-ok::. Alsof alle Belgen inwisselbaar zijn! Maxime is wat mij betreft nog altijd een van de Robinson-kanshebbers, en Emma is erg jong en beïnvloedbaar, maar niet dom en niet achterbaks. Meredith vind ik een nare meid inmiddels, maar dat heeft niks met haar nationaliteit te maken.

het heeft niks met nationaliteit te maken maar met feit dat ze samen lopen te spannen en onder een hoedje spelen, dat kunnen belgen, nederlanders, hongaren of turkmenen zijn dat maakt niet uit

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #50 Gepost op: 27-09-2005, 20:55:16 »
he, bah. Het is nu een dag later en ik ben nog steeds boos op Wim, hoe kan je dit nou doen!!? >:(

Offline tweetyke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #51 Gepost op: 28-09-2005, 13:44:01 »
 ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet:: ::hypocriet::
amaai amaai wat een teleurstelling, dit ventje is nog een kind!

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #52 Gepost op: 28-09-2005, 14:32:20 »
slap aftreksel van een man...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #53 Gepost op: 28-09-2005, 22:00:52 »
het heeft niks met nationaliteit te maken maar met feit dat ze samen lopen te spannen en onder een hoedje spelen, dat kunnen belgen, nederlanders, hongaren of turkmenen zijn dat maakt niet uit

Okay, minder erg dan. Maar nog steeds een beetje te kort door de bocht wat mij betreft ;).

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #54 Gepost op: 29-09-2005, 14:06:40 »
Ik was ff aan eht kijken op de site van TVtwee, en las daar info over de deelnemers.
Nou, wat zag ik tot mijn grote verbazing wanneer wmipie moet huilen...
als hij ziet dat mensen gekwetst worden.....
Ik heb hem nog geen traan zien laten t.o. Esther, op z'n minst tranen van de lachbui over het onrecht wat haar aangedaan wordt.

heb ik het nou mis, of klopt er iets niet.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #55 Gepost op: 30-09-2005, 15:57:05 »
Heb ik het nou mis, of klopt er iets niet.

Er staan nog meer opvallende dingen in dat overzichtje.

"Hij heeft een soepel karakter en is voor zijn leeftijd enorm volwassen." ( ::rofl::)
"Mijn slechtste eigenschappen zijn: Ik praat soms teveel…" (die eigenschap heeft hij aardig weten te onderdrukken tot nog toe)
"Ik huil bij: Mensen die gekwetst worden" (blijkbaar buiten de  camera om dan?)
"Ik word kwaad van: Onrecht" (werkelijk?)
"Gelukkig word ik van: Lachende en spontane mensen" (zo'n type als... eh... Esther ::tandpastasmiley::?)
"Ik heb deelgenomen aan Expeditie Robinson omdat: Ik het een sjiek programma vind" (tja, na zijn optreden toch stukken minder, kunnen we stellen)

Slechts 1 omschrijving duidt op enige zelfkennis:
 
"Mijn beste eigenschappen zijn: Dat zou ik in hemelsnaam niet weten :-)"

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #56 Gepost op: 1-10-2005, 12:56:34 »
Er staan nog meer opvallende dingen in dat overzichtje.

"Hij heeft een soepel karakter en is voor zijn leeftijd enorm volwassen." ( ::rofl::)
"Mijn slechtste eigenschappen zijn: Ik praat soms teveel…" (die eigenschap heeft hij aardig weten te onderdrukken tot nog toe)
"Ik huil bij: Mensen die gekwetst worden" (blijkbaar buiten de  camera om dan?)
"Ik word kwaad van: Onrecht" (werkelijk?)
"Gelukkig word ik van: Lachende en spontane mensen" (zo'n type als... eh... Esther ::tandpastasmiley::?)
"Ik heb deelgenomen aan Expeditie Robinson omdat: Ik het een sjiek programma vind" (tja, na zijn optreden toch stukken minder, kunnen we stellen)

Slechts 1 omschrijving duidt op enige zelfkennis:
 
"Mijn beste eigenschappen zijn: Dat zou ik in hemelsnaam niet weten :-)"
Hahahaha, ja, sommige mensen moeten zichzelf echt beter leren kennen... ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #57 Gepost op: 3-10-2005, 21:38:46 »
loser, loser, loser

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #58 Gepost op: 3-10-2005, 21:40:56 »
en zo smerig lachen tijdens de eilandraad, jij komt jezelf nog wel tegen

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #59 Gepost op: 3-10-2005, 21:47:13 »
en zo smerig lachen tijdens de eilandraad, jij komt jezelf nog wel tegen

volgende week  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.