Auteur Topic: [kandidaat Be] Wim  (gelezen 34719 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Wim
« Gepost op: 24-08-2005, 15:20:09 »

Wim Massoels is 19 jaar. Hij woont in Kortessem en werkt er als magazijnmedewerker. Wim is een ontwapenende, vrolijke harmoniezoeker. Hij heeft een soepel karakter en is voor zijn leeftijd enorm volwassen. Als baby werd hij geadopteerd uit Chili. Vorig jaar zocht en vond hij eigenhandig zijn biologische moeder. Dat had een enorme emotionele impact op hem en hij wil nu bewijzen dat hij ALLES kan.


Bron: Kanaal Twee
« Laatst bewerkt op: 27-08-2005, 10:17:48 door Stormpie »
er was eens......

Offline Tits

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #1 Gepost op: 29-08-2005, 19:15:33 »
Lijkt me wel een toffe jongen...

Komt waarschijnlijk ook omdat hij van mijn gemeente is... ::tandpastasmiley::

Hopelijk geraakt hij ver!

wel spijtig dat ik hem nog nooit heb gezien of niet ken:/


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2005, 23:01:17 »
Te weinig gezien deze aflevering

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2005, 23:06:31 »
heej wim ik hoop jij win
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2005, 23:37:08 »
beetje het "stille waters,diepe gronden" type,zie ik ook zeer ver geraken.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2005, 23:46:40 »
Zie ik nog erg ver komen, voornamelijk omdat hij social erg goed zal liggen in de groep.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #6 Gepost op: 5-09-2005, 23:01:04 »
M'n favoriet bij de jongeren, hij doet lekker mee en klaagt niet.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #7 Gepost op: 5-09-2005, 23:02:19 »
M'n favoriet bij de jongeren, hij doet lekker mee en klaagt niet.  ::ok::
ik vind hem wel heel erg onopvallend, ik heb hem al 2 afleveringen bijna niet gezien... Maar je hebt wel gelijk

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #8 Gepost op: 5-09-2005, 23:07:43 »
ik vind hem wel heel erg onopvallend, ik heb hem al 2 afleveringen bijna niet gezien... Maar je hebt wel gelijk

Ja, er zijn wel een paar mensen die nog nauwelijks zijn opgevallen. Wim, Meredith, Annita, Emma. Marleen ook niet echt. Wel jammer, hopelijk komt hun tijd nog.  :)
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #9 Gepost op: 5-09-2005, 23:10:22 »
Ja, er zijn wel een paar mensen die nog nauwelijks zijn opgevallen. Wim, Meredith, Annita, Emma. Marleen ook niet echt. Wel jammer, hopelijk komt hun tijd nog.  :)
Meredith gaf deze week een paar biechten en voor Emma was vorige week veel aandacht, de andere drie heb je gelijk in

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #10 Gepost op: 6-09-2005, 00:31:27 »
Ik ben het met Art eens, hun zie je echt niet goed. Het draait meer om John, Esther, Elbert en Maxime. Wel erg slecht van de productie, behalve als ze echt niets hebben meegemaakt.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #11 Gepost op: 6-09-2005, 00:59:40 »
Misschien dat Wim zich later kan profileren, het is misschien voor hem als 19 jarige alleen maar heel goed dat hij nu nog niet zo in de picture staat... kan alleen maar in zijn voordeel werken.

Offline UniC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #12 Gepost op: 7-09-2005, 10:18:27 »
van mij moet wim gewoon winnuh!
kvin t eg heel slim van hem dat ie uit the picture blijft.
denk nie eg dat ie het haalt helemaal tot t eind, maar hij komt volgens mij egt bes wel ver.
Hij ligt inderdaad ook wel heel goed in de groep wat weer een voordeel is.
zo als ik als eerder zei: hij gaat nie winnuh maar ik ben wel voor hem  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #13 Gepost op: 7-09-2005, 16:45:35 »
van mij moet wim gewoon winnuh!
kvin t eg heel slim van hem dat ie uit the picture blijft.
denk nie eg dat ie het haalt helemaal tot t eind, maar hij komt volgens mij egt bes wel ver.
Hij ligt inderdaad ook wel heel goed in de groep wat weer een voordeel is.
zo als ik als eerder zei: hij gaat nie winnuh maar ik ben wel voor hem  ;)
ik vind hem veel te onopvallend om te winnen! iemand die de serie globaal heeft gevolgt (een paar afleveringen ofzo) en hoort dat Wim heeft gewonnen, denk hij: 'Wie is dat nou weer?!'

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #14 Gepost op: 7-09-2005, 18:48:45 »
ik vind hem veel te onopvallend om te winnen! iemand die de serie globaal heeft gevolgt (een paar afleveringen ofzo) en hoort dat Wim heeft gewonnen, denk hij: 'Wie is dat nou weer?!'
vergeet niet dat er selectief uitgezonden kan worden he, waarshcijnlijk neemt wim gewoon ten volle deel aan het groepsproces maar wordt gewoon niet alles daarvan uitgezonden
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #15 Gepost op: 7-09-2005, 20:27:43 »
vergeet niet dat er selectief uitgezonden kan worden he, waarshcijnlijk neemt wim gewoon ten volle deel aan het groepsproces maar wordt gewoon niet alles daarvan uitgezonden
maar de editors van het programma weten wie in de finale is gekomen en die zullen die mensen dus wat meer in beeld laten komen, zou ik denken...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #16 Gepost op: 8-09-2005, 17:17:38 »
maar de editors van het programma weten wie in de finale is gekomen en die zullen die mensen dus wat meer in beeld laten komen, zou ik denken...

Jutta kwam in de eerste weken ook niet echt in beeld, geloof ik. Zij was toen vooral bekend als de enige vrouw die het nog een beetje goed met Björn kon vinden.
Misschien maakt Wim volgende week wel grote ruzie met Nicole en dan praat iedereen weer over hem. :)

Ik heb wel eens gelezen dat ze in Amerika de eerste paar afleveringen al in elkaar zitten als de serie nog gefilmd wordt. Dus voordat ze weten wie in de finale komt etc. Misschien dat Talpa dat ook doet?
Nog even niks.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #17 Gepost op: 8-09-2005, 23:46:49 »
Ik heb wel eens gelezen dat ze in Amerika de eerste paar afleveringen al in elkaar zetten als de serie nog gefilmd wordt. Dus voordat ze weten wie in de finale komt etc. Misschien dat Talpa dat ook doet?
Dat denk ik niet, want begin augustus was al bekend wie de finalisten waren. Dan hebben ze toch voldoende tijd om de eerste aflevering daarna in elkaar te zetten? Stel bijvoorbeeld dat blijkt dat iemand (ik noem geen namen ;) ) in de laatste proef geen vuur kan maken, en in de eerste week komt dit onderwerp ook al ter sprake (bijvoorbeeld een zekere Johnny die jonge meisjes vuur leert maken) dan zal dit laatste zeker uitgezonden worden.
Overigens, bij de Spaanse survivor schijnen ze de hele serie live uit te zenden, a la big-brother dus. Dus daar weet nog niemand wie er de volgende aflevering af gaat vallen. Zou Wim de Spaanse survivor nog gevolgd hebben? Hij is immers van oorsprong Chileens, en spreekt vast wel Spaans. Zo, nu ben ik weer met een U-bochtje on topic  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline 11-je

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #18 Gepost op: 10-09-2005, 10:30:46 »
Ik denk dat Wim het goed speelt. Rustig en niet direkt het achterste van je tong laten zien.

Offline twina

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Wim
« Reactie #19 Gepost op: 12-09-2005, 10:52:43 »
Ik denk dat Wim het goed speelt. Rustig en niet direkt het achterste van je tong laten zien.
Daar kon je wel eens helemaal gelijk in hebben 11-je. ::trots:: ::jaja::