Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 21272 keer)

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #60 Gepost op: 28-09-2005, 21:17:31 »
Ik ben blij dat John weg is en hopelijk wint esther ook de leidersproef tegen Carl! Heb trouwens in deze aflevering wel gezien dat Esther ook heus niet altijd het lieverdje zal zijn. Dat is natuurlijk geen rede voor John om zó erg tegen haar te doen, maar kan me best voorstellen dat ze af en toe irritant is. En de magnesiumstick kwijtraken is natuurlijk ook niet echt slim :P toch blijf ik voor esther ;D omdat ze zich zo goed staande heeft weten te houden tegen John, Carl en de rest van het kamp. Dat gezeik over het smeden van complotten was wel erg overdreven en dat kwam Wim en Meredith op dat moment ook wel heel goed uit.

De vorige aflevering was er trouwens een voorstukje waarin John zei: "Jij eruit óf ik eruit!". Nu zag je dat dat wel erg uit zn verband getrokken was :P Hij doelde er namelijk op dat de verliezer van het spel zeer waarschijnlijk op de eilandraad weggestemd zou worden. ;)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #61 Gepost op: 28-09-2005, 21:56:33 »
Ik vind het vooral het lulligst tegenover de gezellig meepostende Belgen op dit forum. Er is nooit gezeik over die Nederlanders dit of die Nederlanders dat, maar ze worden, al is het dan onbewust, wel afgerekend op de Belgen in het programma.
En ik kan me voorstellen dat dat voor hun ook niet altijd even leuk is.

Op dit forum wel, ja. Op het Belgische forum is het andersom. Maar ik vind dat je gelijk hebt: het slaat nergens op.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #62 Gepost op: 28-09-2005, 22:01:50 »
Klopt en dat is de reden dat ik eigenlijk zelden tot nooit daar kom. Ik word er afgerekend op wat andere mensen doen en ik voel me er daardoor niet echt "thuis".
En ik kan me voorstellen dat er Belgen zijn die dat hier ook hebben. Daarom vind ik het niet redelijk als er zo gedaan wordt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 5
« Reactie #63 Gepost op: 29-09-2005, 01:05:35 »
Ik blijf hier gewoon gezellig posten!
 ;D ;) ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #64 Gepost op: 29-09-2005, 05:51:57 »
Gelukkig maar  ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #65 Gepost op: 29-09-2005, 15:00:16 »
Mooi zo Lukas,

Even wat anders, bij de proef van de dames vroeg ik me af of ze zo moesten gaan staan. Als je de krachten meer verdeeld aan de buitenkant heb je meer power. Ze konden best wat opschuiven naar het einde van de balk.
Ik hoop dat Esther er nog in blijft want het valt echt niet mee. groetjes
 ::bravo::

Offline * iemand *

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #66 Gepost op: 30-09-2005, 13:35:51 »
Stel je nou voor dat esther weg word gestemt nou dan krijgen we oorlog hier op het forum  ::rofl:: ::rofl::

Ik vind het altijd zoooo jammer dat mensen gaan klagen om heimwee. Maar ik kan me der wel in vinden maar is geen leuke televisie. Maar het werd alvoorspelt het door schorie morie eehm dat meisje dat er 2x is uitgestemd...

Offline Liess

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #67 Gepost op: 30-09-2005, 22:59:11 »
ik heb de aflevering nog niet kunnen zien (dat zal pas vrijdag gebeuren),
maar ik kon het toch niet laten om naar dit forum te komen om te zien wie afgevallen was...
en wat ben ik blij dat die john weg is !!  ::rofl::

eindelijk de aflevering gezien...
tja, weer van datzelfde
weer diezelfde zever, ergernissen, onrechtvaardigheid
maar gelukkig de enige rechtvaardigheid dat john eruit ligt  ::joehoe::

uiteraard hebben we niet alle beelden gezien, maar hetgeen ik gezien heb van wim en meredith, vond ik toch wel heel achterbaks en laag (ja, nog lager dan zelf een complot smeden). Ze leggen esther bijna de woorden in de mond om met 3 op john te gaan stemmen. Het lijkt zelfs opgezet spel; wim en meredith die esther hierin manipuleren om esther nog meer zwart te maken bij de rest van de groep...En wanneer alles bovenkomt, krijgt esther nog niets eens de kans om de eigenlijke situatie uit te leggen...
En carl, hm, valt ook niet veel goeds over te zeggen. Een leeghoofd. Hij mag zo snel mogelijk vertrekken, evenals wim en meredith.
De reacties na het verliezen van de eliminatieproef waren, zoals bijna niet anders van kamp zuid te verwachten is, zielig (en dan heb ik het hier over esther compleet negeren, op marleen na natuurlijk).

en om op die nederland - belgië discussie terug te komen:
het is inderdaad niet altijd leuk om te lezen dat alle belgen achterbaks zijn,
dat er een complot is van de belgen tegen de nederlanders,...

ik ben belg, maar mijn 3 favorieten zijn op dit moment marnix, esther en douwe. Ja hoor, u leest het goed, 2 nederlanders
ik ben belg, en nicole die spijtig genoeg is weggestemd, was ook een van mijn favorieten
ik ben belg, maar ook ik vind carl, meredith en wim helemaal niet sympathiek, en ongelooflijk achterbaks.
ik ben belg, en ik vind john irritant, onredelijk, onmenselijk,...Maar dit wil niet zeggen dat ik meteen alle nederlanders met die eigenschappen ga bestempelen.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2005, 23:01:58 door Liess »

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #68 Gepost op: 1-10-2005, 17:43:24 »
ik ben belg, en ik vind john irritant, onredelijk, onmenselijk,...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::je bent gelukkig niet de enige ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.