Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 21271 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 5
« Gepost op: 26-09-2005, 18:49:27 »
Hoe gedroeg john zich deze keer? was het weer zo spannend? vertel  ;D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 26-09-2005, 18:54:48 »
Ik heb er weer zin in vanavond ;D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2005, 20:47:40 »
Pfff... gaan Meredith en Wim eerst zitten klagen bij Ester dat ze zwak liggen, stelt Ester wat voor en dan vinden ze haar weer gluiperig... :-\\
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 26-09-2005, 20:48:19 »
Wat een ontzettende oetemekoekels, die Wim & Meredith...  ::) Krijgen ze de kans om in de expeditie te blijven, dan nemen ze de kans niet. Dan verdien je het toch om weggestemd te worden?  :-X
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 26-09-2005, 21:22:07 »
Die John... voorstellen dat als Ester de proef wint om haar dan als leider te aanschouwen omdat ze het dan verdient heeft... maar er vervolgens niks van waarmaken. ::niet-ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 26-09-2005, 21:25:43 »
Ik vond de proef met het blok beton in het water trouwens wel een tikkie aan de extreme kant hoor, er zal vast goed op gelet worden, maar iemand kan toch langer onderwater willen blijven dan mogelijk.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 26-09-2005, 21:26:59 »
Ik vond de proef met het blok beton in het water trouwens wel een tikkie aan de extreme kant hoor, er zal vast goed op gelet worden, maar iemand kan toch langer onderwater willen blijven dan mogelijk.

De cameramensen, waren ook onderwater, die hebben duikpak aan.. kunnen zo even hun perslucht overhandigen!

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 26-09-2005, 21:27:06 »
Wat een stel lomperikken zijn het bij elkaar. Echt met een mijlenverre voorsprong het aller-allerdomste team in expeditie ronbinson ooit dat kamp zuid!
at your service

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 26-09-2005, 21:28:03 »
Ik ergde me dood aan Kwik en Kwek die eerst hun positie in gevaar zien komen en daardoor Esther erbij betrekken. Als Esther vervolgens aangeeft dat ze met zijn 3en wel op John of Carl kunnen stemmen, is ze opeens achterbaks, want zoiets DOE je niet...

En vervolgens maken ze wel melding van wat zij heeft gezegd, zelfs nog iets wat verdraaid, maar melden niet dat zij eerst begonnen over hun in gevaar gekomen positie. En dan is Esther opeens het laagste van het laagste... nou ja...  ???

Maar top dat Esther de uitdaging met John heeft gewonnen!! Al zal ze het niet makkelijker krijgen hierdoor.  ::ok::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #9 Gepost op: 26-09-2005, 21:28:04 »
De cameramensen, waren ook onderwater, die hebben duikpak aan.. kunnen zo even hun perslucht overhandigen!
Dat is waar, maar hoe weet je wanneer dat nodig is? Als iemand out gaat vanwege zuurstofgebrek ben je al een aardig eind heen hoor volgens mij.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 5
« Reactie #10 Gepost op: 26-09-2005, 21:36:14 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: hij gaat John  ::trots::.. hij gaat... sorry..  ::schaam::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 5
« Reactie #11 Gepost op: 26-09-2005, 21:41:36 »
En Gone  ::zwaai::  ::rofl::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 5
« Reactie #12 Gepost op: 26-09-2005, 21:49:23 »
Leuke aflevering met Esther die de leiderschapsproef van John wint, het plezier op team noord en het vertrek van John.

Minpuntjes waren Elbert die op lijkt te geven, Wim & Meredith die zo miepen over complotten smeden en het voorstukje waarin opnieuw zo'n leiderschapsproef plaatsvindt.
Nog even niks.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 5
« Reactie #13 Gepost op: 26-09-2005, 21:54:55 »
Ik hoop dat Esther het duel met Carl ook wint!!!
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #14 Gepost op: 26-09-2005, 21:55:54 »
Tjonge jonge, wat een stel zeikers zeg!! Wim & Meredith die lopen te mauwen oven hun onzekerheden, Elbert die nu wil stoppen, John & Carl die bleven doorgaan... PFFF.. Ben wel blij dat die John eruit is ;D Zal alleen niks uitmaken, want nu gaat Carl zichzelf bewijzen!! Meiske, ik hoop dat je tegen hem ook wint!!!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #15 Gepost op: 26-09-2005, 21:56:27 »
Minpuntjes waren Elbert die op lijkt te geven, Wim & Meredith die zo miepen over complotten smeden en het voorstukje waarin opnieuw zo'n leiderschapsproef plaatsvindt.

Ja, idd, had ook verwacht (en ten zeerste gehoopt) dat die proef voor het leiderschap eenmalig was. Maar het valt me tegen dat ze te allen tijde de leid(st)er uit kunnen dagen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 5
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2005, 21:58:16 »
Wat een rotzak die john, zelf zit hij iedereen  te aggiteren om tegen Ester te zijn (manipulatie en achterbaks gedrag), en dan hoort ie dat Ester een "complot" wilde......Ging ie effe uit zijn dak..... Hij doet zelf niet anders ( dan slapen natuurlijk  ::niet-ok::)

en achteraf Ester nog zwart maken ook....heel zwak....

Offline rcksn

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2005, 22:01:09 »

esther wordt geestelijk mishandeld man.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2005, 22:08:36 »
Moment waarop ik echt bijna kotsend over de bank moest gaan hangen....

John tegen Meredith vlak voor het duel:

"Kom maar meisje, steek jij 'm maar aan"  ::kots::

Verder vond ik Wim en Meredith erg tegenvallen...Vooral die Wim vind ik een grijze muis. Merdith toont nog iets van pit in die proef, maar Wim doet alleen z'n bekkie open om zelf buiten schot te blijven op de eilandraad. wie loopt hier nou wat te bekokstoven? Het juiste moment afwachten om het complot van Esther aan de kaak te stellen is pas tactiek...
En Carl, die draait ook alles maar net hoe het hem uitkomt...opeens is strijden om immuniteit part of the game, een leuke wending...Dan had ik ook met de komst van Esther z'n mond moeten houden!!!

Ik wacht met smart op de samensmelting, want het wordt met de minuut pijnlijker om naar kamp zuid te kijken....
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2005, 22:09:49 »
Wat mij nog het meest verbaasde (positief dan wel te verstaan), is dat Kamp Noord gewoon zonder strubbelingen met elkaar optrekt.
Voorgaande jaren was er altijd afgunst als er maar enkele leden uit het kamp de beloning van de proef in ontvangst mochten nemen en nu zei Elbert zelfs nog dat schuld niet nodig was. Alleen Fleur zat weer een beetje te sippen over het Nederland-Belgie-gevoel, maar volgens mij heeft ze dat nog meegebracht uit het oude kamp.
Overigens vind ik dat Marnix en Maxime goed gekozen hebben. Emma was sowieso een van de zwaksten en bij Annita geloof ik dat ook wel.
Ook dat ze de uitdaging voor Marnix uit te dagen en zo zelf leid(st)er te worden, zomaar naast zich neerlegden. Toppie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.