Auteur Topic: Vragen aan Fleur  (gelezen 68000 keer)

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Vragen aan Fleur
« Gepost op: 17-10-2005, 16:43:27 »
Hallo ik heb Fleur,
Ik heb van Nicky de vraag gekregen om op deze site te komen. Bedankt voor alle leuke en ook minder leuke reacties. Als jullie vragen hebben zou ik ze misschien kunnen beantwoorden, al zal ik niet altijd kunnen reageren.
Groetjes Fleur Ex R 2005

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2005, 16:46:00 »
Heee Fleurtje  ::zwaai:: ::zwaai:: Alles goed met mijn prima

Ik wil het spits wel afbijten dan  ::rofl::

Wat was jouw mooiste moment uit de Expeditie en jouw minder leuke moment was dat toen Nicole weer eruit lag? en wat zou je doen als je de gelegenheid nog een keer mee zou mogen doen aan ER.

veel liefs van Nicky  ::bravo:: ::joehoe:: ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2005, 17:53:53 »
Welkom Fleur ::ok::

Ik heb zo nog geen vraag, maar vind het heel leuk dat je je hier hebt aangemeld ::bravo::
er was eens......

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2005, 18:01:01 »
hoi Fleur,

Op dit moment zit je voor ons nog in de Expeditie, dus je zult wel niet al te veel vertellen mogen mogen.

Jou verstandhouding met Douwe , was die in eht echt net zo als wij zien op tv?

Is Elbert echt zo wispelturig wat betreft vertrekken en gaan?iriteerden mensen zich daar echt aan?

verder heb ik zat vragen, maar die kan ik je nog neit stellen, denk ik.

hoop je over een paar weken op de chat te zien.

groeten

Sandra
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2005, 18:12:24 »
Fleur,

Ik ben Belgische dus krietischer over jou.

Waarom wilde je Elbert absoluut in de expeditie houden , misschien te kosten van een Belg(ische) die wel graag had gebleven, hoewel je wist dat Elbert op wilde stappen ? Je zei: hij is mijn maatje...Maar dat vind ik een te zwak argument, want je had tenslotte Douwe nog.


Waarom ergerde je zo aan het clubje Marnix,Maxime en Carl die zo ijverig aan het vissen waren.
Je zei dat het matcho gedrag was, maar tenslotte zorgden ze wel lekker voor jullie avondmaal/lunch !!!

Waarom zocht je met Douwe contact en niet met je leeftijdsgenoten Emma en Meredith. Van Meredith zou ik misschien ook bloednerveus worden, maar Emma lijkt me toch een aardig en vooral intelligent meisje ?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2005, 18:30:03 »
Heeej Fleur!!  ::tandpastasmiley::

Als eerste wil ik zeggen: Je bent geweldig! ::bravo::
En hoop daarom ook dat je in de finale zit!
Maar zeg maar gewoon niks hoor, ik wil het zelf zien! ;)
Maar mijn vraag is: Welke proef vond jij het allerleukst en wil je graag nog overdoen omdat je die won of verloor?
En als slot wil ik zeggen: Douwe en Jij zijn geweldig!  ::bravo::

 ::zwaai:: ::zwaai:: Faabjuh!  ::zwaai:: ::zwaai::
🜃

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #6 Gepost op: 18-10-2005, 00:06:54 »
Leuk dat je er bent vind je super  ::tandpastasmiley::  ::bravo::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #7 Gepost op: 18-10-2005, 04:00:37 »
Hey Fleur!

Ik heb zo ook nog even geen vraag... maar wil wel zeggen dat ik blij ben dat je er tot nu toe nog in zit. Heel leuk zo nu de groepen bij elkaar zijn gekomen, je bent veel meer tot je recht gekomen nu.
Heel grappig ook hoe jij en Douwe met elkaar omgaan  ::ok::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2005, 10:59:21 »
Joepie, een van mijn favorieten... ::tandpastasmiley::

Wist jij van de situatie van Esther af op kamp zuid? Of kon je er alleen maar over speculeren?

XXX Karen.. ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2005, 11:26:57 »
Leuke vragen! Ik hoop dat ik ze goed heb beantwoord, Groetjes

Wat was jouw mooiste moment uit de Expeditie en jouw minder leuke moment was dat toen Nicole weer eruit lag? Dat moment was op de dag van de samensmelting, precies de dag dat mijn Neefje 1 jaar werd. Deze dag begon heel emotioneel maar al snel veranderde hij in een super spectaculaire dag met een mega feest als einde
Toen Nicole weg ging de eerste keer had ik ook dagen lang een rot gevoel, ik voelde me zo schuldig.

Wat zou je doen als je de gelegenheid nog een keer mee zou mogen doen aan ER. Toen ik op het eiland zat dacht ik NOOIT MEER! Maar nu ik weer thuis ben lijkt het me toch wel weer een uitdaging

Jou verstandhouding met Douwe , was die in het echt net zo als wij zien op tv? Ja! Douwe en ik konden het heel goed vinden samen, we hebben veel gelachen omdat we dezelfde humor, hebben lekker plat.

Is Elbert echt zo wispelturig wat betreft vertrekken en gaan? Irriteerden mensen zich daar echt aan? Ja, Wat je ziet is echt wat er is gebeurd en sommige irriteerde zich daar heel erg aan.

Waarom wilde je Elbert absoluut in de expeditie houden , misschien te kosten van een Belg(ische) die wel graag had gebleven, hoewel je wist dat Elbert op wilde stappen ? Het blijft een spel, je moet ook een beetje aan je eigen positie denken en ik kon het goed met Elbert vinden, vond het jammer dat hij naar huis wilde.


Waarom ergerde je zo aan het clubje Marnix, Maxime en Carl die zo ijverig aan het vissen waren. De combinatie van deze heren veroorzaakte veel stress in het kamp, liever geen vis en een rustige sfeer dan andersom.
 
Waarom zocht je met Douwe contact en niet met je leeftijdsgenoten Emma en Meredith. Het contact met Meredith en Emma was er zeker maar ook zij konden het goed met elkaar vinden, ken je het spreekwoord “het derde wiel aan de wagen?”

Welke proef vond jij het allerleukst en wil je graag nog overdoen omdat je die won of verloor? Het Kruis zou ik graag nog is opnieuw doen, deze was zo verschrikkelijk zwaar. Ook de torenproef in het water, die ik gemist heb, had ik graag willen proberen.

Wist jij van de situatie van Esther af op kamp zuid? Of kon je er alleen maar over speculeren? We zagen tijdens de proeven wel dat het niet echt lekker liep in kamp Zuid maar de uitzendingen hebben veel meer duidelijkheid gegeven en daar ben ik wel een beetje van geschrokken.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #10 Gepost op: 18-10-2005, 11:49:18 »
Namens Millesime, Belgische kijkster, hartelijk dank voor het beantwoorden van mijn pittige vragen.
Dat vind ik lief van je... ::bravo:: ::joehoe::

Offline peter E.R. 2004

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2005, 12:13:18 »
Fleur,

Heeft de expeditie een verandering gebracht in jou normaal leven?
Heb je nu een andere kijk op bepaalde dingen.
Ik heb samen met nog enkele ex-expeditie leden zoiets.
Bij mij is het zeker zo dat ik in de plaats van vroeger 7 dagen op 7 te werken in de chocolaterie nu één dag vrij neem voor mijn gezin.
Ryan van 2003 heeft zijn leven totaal veranderd.
Frank heeft zijn job opgezegd en gaat nu door met hetgenen hij al altijd wilde doen.
enz...
Anders een dikke proficiat met jullie expeditie. (alhoewel het nu wel anders kijken is voor ons dan vroeger)
Groeten,
Peter er 2004  ::zwaai::

Offline 11-je

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #12 Gepost op: 18-10-2005, 12:16:28 »
Hoi Feur.

Was er op sommige momenten echt zo duidelijk te merken dat het Belgie tegen Nederland was of had het ook met de personen te maken. Ik bedoel, er waren toch ook leuke Belgen?

Offline Nootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #13 Gepost op: 18-10-2005, 14:35:23 »
Hallo Fleur .. leuk dat je hier antwoorden komt geven .. :) ::ok::

Ik heb nog geen vraag .. maar wil even zeggen dat ik je een erg leuke en sterke kandidaat vindt  ::jaja:: 
Ik hoop dat je nog lang in de expeditie blijft en dat Douwe bij je blijft .. ik geniet echt van jullie interactie   ::jaja:: 
Jij, Douwe, Marnix en Maxime tot het einde .. en dan de twee finalisten .. daar ben ik nog niet helemaal uit .. julie hebben alle vier mooie eigenschappen   ::ok::
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #14 Gepost op: 18-10-2005, 15:27:43 »
Hoi Fleur, heb een vraag voor je :)

Hou je nu nog contact met kandidaten, zo ja met wie?
 ::zwaai::

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2005, 11:45:20 »
Hey Fleur,

leuk dat je dit doet joh! Vraagje van mij: "vind je dat de Fleur die neergezet wordt door montage en voice overs dezelfde Fleur is die jij in het echt bent? Of is er op dat gebied veel gemanipuleerd?"

Groetjes,

Daan
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #16 Gepost op: 19-10-2005, 15:37:53 »
 ::zwaai:: Fleur.... Ik had je nog niet eens welkom geheten  ::schaam:: .. Heel leuk dat je er bent, en natuurlijk ook heel veel plezier op onze site!!

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #17 Gepost op: 19-10-2005, 17:59:04 »
Hoi Fleur, leuk dat je ook hier bent om vragen te beantwoorden!!
Ik vind je echt een leuke deelnemer, en hoop dat je ver bent gekomen!

FF voor de crew van realitynet: Kunnen jullie van Fleur niet even een erkend insider maken? Zoals Peter en Ernst-Paul dat wel zijn, is een zekerheidje voor iedereen denk ik..
Björn Lemeire is de man

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #18 Gepost op: 19-10-2005, 18:08:55 »
Haaj Fleur!!  ::tandpastasmiley::

Ik heb weer een vraag voor je!  ::jaja::
In de laatste proef die we hebben gezien die met die bruggetjes!
Toen was jij volgens mij echt zoooo kwaad!
En logisch vind ik hoor, ik zou zelf ook helemaal gek worden! ;)
Maar had jij het idee van: "Als ik die zwarte stem krijg, zou ik er misschien worden uitgestemd!" Had je dat gevoel?

Faabjuh!!  ::zwaai:: ::bravo::

🜃

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #19 Gepost op: 21-10-2005, 13:08:41 »
Hoi Fleur,

Ik heb ook een vraagje.
Had jij er echt problemen mee met de clash van Belgen en Nederlanders, omdat jij, Douwe en Elbert eigenlijk de enige waren die er over bezig waren. Volgens mij hebben de Belgen daar nooit zo over gedacht (Belgen kennende). Maar het kwam over alsof jij daar echt wel problemen mee had, graag een woordje uitleg als dat mogelijk is ::tandpastasmiley:: ::hyper::

Het is echt tof dat je hier vragen wilt beantwoorden.

Vele groetjes uit België
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::