Auteur Topic: Vragen aan Fleur  (gelezen 68053 keer)

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #40 Gepost op: 25-10-2005, 15:10:33 »
heey Fleur..

ik wil even zeggen dat ik je een super kanidate vind!!
Nu heeft Carl... voor zo ver wij het hebben gezien... sinds de nieuwe stemming de hele tijd immuniteit..
ergert dat niet iedereen?
ik snap natuurlijk wel dat jullie blij zijn dat hij weg is naar het winnaars eiland, maar niet voorgoed... ::ohno::
en wat je in het voorstukje van "wat gebeurt er volgende week in ER" zag
dat er een familie-lid op een eiland moest gaan zitten... wisten julli edaar echt niets van?
nou, ik hoop dat je hier antwoord op kan geven..
xxxx van mij  ::bravo::

ps kun je Douwe ook de groeten doen??  ::tandpastasmiley::
dankje wel
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #41 Gepost op: 25-10-2005, 15:42:20 »
heey Fleur
sorry.. maar ik heb nog een vraagje
ik snap dat het zijn eigen beslissing was, maar toch wil ik het weten ...:
Vond jij het slim van Douwe om al zijn stemmen op max te zetten en waarom?
Alvast bedankt!!!!
kusjes!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #42 Gepost op: 26-10-2005, 15:18:25 »
Hallo hallo daar ben ik weer!!!
Bedankt voor alle lieve berichten, Ik vond mezelf wel heel goed maandag hihi!! Grapje maar het was wel een spannende aflevering.
Ik heb weer een paar vragen beantwoord ik hoor dat ik het goed heb gedaan, en die mystirieuze mama moet maar even uit de kast komen!
Groetjes!!!!

Wat vond je ervan dat Douwe je wel een lekker ding vond? Wist je dat douwe je stiekem wel knap vond?
Douwe heeft dat meerdere keren tegen mij gezegd dat hij me een mooie vrouw vond en dat vond ik wel heel lief van hem. Maar toen hij het zo duidelijk voor de camera zij moest ik wel verschrikkelijk lachen!

Ben je trots op jezelf nu je je terug ziet op tv of is het af en toe schrikken?
In het begin van de uitzendingen was het wel even schrikken, veel verkeerde en harde uitspraken maar ik vind het zeker leuk om mezelf terug te zien.

Ben jij veranderd of anders gaan leven of bepaalde dingen anders gaan doen sinds je terug bent? En had je je daar van te voren al op ingesteld?
Tuurlijk verander je wel een beetje ik ben zelfstandiger geworden maar echt dingen anders gaan doen of leven dat is niet gebeurd en dat vind ik ook niet nodig.

Hoe vonden/vinden jouw ouders het?
Nou ik kan je vertellen dat mijn moeder en vader me verschrikkelijk hebben gemist maar dat ze nu apen trots zijn. Elke maandag zitten ze gespannen en vol verwachting op de bank. Doordat ik mocht bellen wisten ze dat het goed met mij ging en dat maakte ze gelukkig minder ongerust. Toen ik thuis Had mijn vader een verrassing voor mij voor op de zaak. Een mega spandoek met de tekst: “ Fleur Roozenburg bedrijfsleider van het Wascircus doet mee aan Expeditie Robinson 2005” Geweldig!!

Zag je snel tegen een proef op, of had je zoiets van: laat maar komen
Ik keek eigenlijk alleen mij uit naar een proef, wat voor een dan ook. Sommige waren leuk andere zwaar maar altijd een uitdaging. Het is ook het enige wat je te doen heb op een dag want verder is er niks en met rust dagen ertussen slaat de verveling snel toe.

Tijdens dat etentje had je niet liever Douwe erbij gehad?
Tuurlijk had ik liever met Douwe gezeten!!

Vind je het leuk/spannend dat je vriendin bijna moet bevallen?
Ja ik vind het super spannend en inmiddels is ze ook bevallen een Jongen, Tobias!!!

Had jij ook zo'n hekel aan Carl, of ben je Douwe daar in gevolgd?
Vanaf dag 1 heb ik niks met Carl gehad vond het niet eerlijk uit zijn ogen kijken en mijn intuïtie heeft het goed aangevoeld.

Had jij geen vragen voor Carl net na de samensmelting over de hele situatie van Esther?
Ik heb mijn vragen aan de dames gesteld. Ik zag pas later dat het echt door John en Carl kwam maar dat hebben wij allemaal niet meegekregen.

Zoals je weet zijn er niet veel fans voor Carl, sterker nog; die man is niet veilig meer op straat, geloof ik. Vind je dat terecht?
Je moet niet vergeten dat het een spel is en mensen veranderen onder bepaalde omstandigheden, vooral het niet eten kan ernstige gevolgen hebben. Het zou jammer zijn als de uitzendingen gevolgen zou hebben voor zijn sociale (normale leven).

Hebben jullie wel eens make-up op tijdens de proeven of de eilandraad? Hoe slaagt je erin je haar altijd zo mooi te kappen.
Tuurlijk niet!!!! Ik mocht niet eens een tandenborstel of haarborstel meenemen laat staan Make-up!!! Mijn haar kamde ik met een gevonden kinderkammetje maar die heeft de crew afgenomen toe ik naar Tenga ging. Ik heb tijdens mijn hotel overnachting en heerlijke dineer een volk gepikt waar ik in het vervolg mijn haar mee kamde als de crew even niet keek. Ik ben heel handig met mijn haar vandaar dat het altijd ingevlochten zat.

Nu heeft Carl... voor zo ver wij het hebben gezien... sinds de nieuwe stemming de hele tijd immuniteit..ergert dat niet iedereen?
Ja dat was jammer anders hadden we zeker op Carl gestemd, dat is het spel!

Wisten jullie niets van de familie-leden op Tenga?
Wij wisten helemaal niks van het bezoek van de familie. Elk jaar wordt er wel iets met familie gedaan dus we konden er alleen maar op hopen maar we wisten echt helemaal niets.

Vond jij het slim van Douwe om al zijn stemmen op max te zetten en waarom?
Wij waren er van overtuigd dat Douwe heel veel stemmen zou krijgen van Carl, Maxime en van Marleen dus in mijn ogen wat het Douwe zijn enige kans. Achteraf was het helemaal niet nodig geweest maar dat weet je niet van te voren. Dus op dat moment was het slim maar achteraf gezien niet.


Edit: boldjes aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 26-10-2005, 18:11:42 door Test »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2005, 15:44:50 »
Bedankt Fleur!!!

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #44 Gepost op: 26-10-2005, 16:18:29 »
Ik mocht niet eens een tandenborstel of haarborstel meenemen laat staan Make-up!!!

 ::zwaai::Hi Fleur, echt leuk dat je vragen beantwoordt!
Je komt erg leuk over in de serie, af en toe ook slim (laat niet altijd het achterste van je tong zien). Ik vond erg grappig toen je zei: "nou jongens, daar gaat onze rust..." ofzoiets, toen Carl terug kwam!   ::rofl::

Nog even een praktisch vraagje: kregen jullie wel drinkwater/ water om bijvoorbeeld haren te wassen? En was dat dan ook beperkt (jerrycan's ofzo?)?
groetjes, Willemijn ::zwaai::



... ook gewoon maar een mening...

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #45 Gepost op: 26-10-2005, 18:02:15 »
heey Fleur

heel erg bedankt voor het antwoorden op de vragen!!!
 ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: xxx Nicole
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #46 Gepost op: 26-10-2005, 18:03:51 »
Dankje Fleur! ::bravo:: ::bravo:: ::zwaai::
🜃

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #47 Gepost op: 26-10-2005, 18:21:12 »
hahaha   bedankt fleur

je weet inmiddels wie ik ben
dikke knuffel hoor
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
begin de dag met een lach

Offline boekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • WIDM en ER...!!! rules
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #48 Gepost op: 26-10-2005, 19:39:05 »
echt hele rare vraag hoor miss.. maarja vraag het me gewoon echt af.. nam je zon pil of de pil om niet ongesteld te worden?? of anders.. dat lijkt me niet handig op het eiland?? als je niet wil hoef je hem niet te beantwoorden hoor
liefde is als een vlinder als je hem achterna gaat vliegt hij weg maar als je rustig gaat zitten wachten land hij op je schouder

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #49 Gepost op: 26-10-2005, 22:48:34 »
Hoi Fleur,

Ik heb een vraag n.a.v. een antwoord (dat kan dus ook ;))

Had jij geen vragen voor Carl net na de samensmelting over de hele situatie van Esther?
Ik heb mijn vragen aan de dames gesteld. Ik zag pas later dat het echt door John en Carl kwam maar dat hebben wij allemaal niet meegekregen.

Wat vertelden de dames je dan? Wat was hun visie op wat er in Kamp Zuid was voorgevallen rond Esther? Als je schrijft dat je er niets van meegekregen hebt aldaar, dat John (en Carl in zijn kielzog) de oorzaak waren van de malaise in dat kamp, dan ben ik reuze benieuwd wat dan de uitleg was. Toonden Marleen en Meredith geen enkele wroeging?

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #50 Gepost op: 26-10-2005, 23:10:50 »
Hoi Fleur,

Ik heb een vraag n.a.v. een antwoord (dat kan dus ook ;))

Wat vertelden de dames je dan? Wat was hun visie op wat er in Kamp Zuid was voorgevallen rond Esther? Als je schrijft dat je er niets van meegekregen hebt aldaar, dat John (en Carl in zijn kielzog) de oorzaak waren van de malaise in dat kamp, dan ben ik reuze benieuwd wat dan de uitleg was. Toonden Marleen en Meredith geen enkele wroeging?
Ja daar ben ik ook benieuwd naar.. :D
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #51 Gepost op: 28-10-2005, 14:04:24 »
echt hele rare vraag hoor miss.. maarja vraag het me gewoon echt af.. nam je zon pil of de pil om niet ongesteld te worden?? of anders.. dat lijkt me niet handig op het eiland?? als je niet wil hoef je hem niet te beantwoorden hoor

Dit vraag ik mij ook al jaren af!  ::regenboog::

Het lijkt me inderdaad allemaal heel erg lastig. Ik heb er maar 1 iemand ooit over gehoord en dat was Ernestine.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #52 Gepost op: 28-10-2005, 14:07:34 »
Het lijkt me inderdaad allemaal heel erg lastig. Ik heb er maar 1 iemand ooit over gehoord en dat was Ernestine.
Oja ze was ongesteld en ze had t gehad en het stormde en toen ging ze naar huis! VOnd ik jammer! :\'(
Oeps ik ga weer offtopic! SOrry! ::hug::
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #53 Gepost op: 28-10-2005, 14:10:07 »
Wat ik vind dat ze weinig laten zien is : wat deden jullie zo'n hele dag ?
1. Ik weet : er moet eten gezocht worden, opgeruimd worden,
Maar hadden jullie een vaste dagindeling ? Was het soms niet saai ? Buiten de spellen dan

2. Wat aten jullie op één dag ? Ik hoorde dat het soms maar 150 Caloriën was.

3. Jij won het etentje met Maxime en was dan een avond en nacht weg van het eiland, gaf dat juist energie of is het dan nog zwaarder dat je het weer met veel minder moet doen?

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #54 Gepost op: 28-10-2005, 15:15:36 »
Citaat
opgeruimd worden

het strand aanvegen, de branding dweilen en zo...  ::trots::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #55 Gepost op: 28-10-2005, 16:15:49 »
het strand aanvegen, de branding dweilen en zo...  ::trots::

Neen je ziet toch regelmatig dat ze handdoeken of kleding ophangen...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #56 Gepost op: 28-10-2005, 16:32:46 »
het strand aanvegen, de branding dweilen en zo...  ::trots::

je vergeet palmbomen lappen :P
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #57 Gepost op: 28-10-2005, 17:40:58 »
Neen je ziet toch regelmatig dat ze handdoeken of kleding ophangen...
maar daar ben je ook niet lang mee bezig...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #58 Gepost op: 28-10-2005, 17:44:09 »
maar daar ben je ook niet lang mee bezig...

Neen daarom mijn vraag aan Fleur hoe ze zich heel de dag zo bezig hielden. Was dat echt niet saai ?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #59 Gepost op: 28-10-2005, 18:05:14 »
 ::joehoe:: Goed laten we het bij de vragen houden..