Auteur Topic: Vragen aan Fleur  (gelezen 67997 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #60 Gepost op: 28-10-2005, 18:19:01 »
sorry
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #61 Gepost op: 29-10-2005, 10:52:09 »
He Fleur!!

Tof dat je antwoord geeft op onz vragen!
mijn vraag is: wie gun je achteraf het meeste de overwinning( afgezien van jezelf) en waarom? en wie het minste en waarom?

Offline Witch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #62 Gepost op: 29-10-2005, 12:59:19 »
sorry


Ik dacht al zo iets te lezen.  ::rofl::

Fleur, Veel ex-kandidaten hadden het gevoel, dat ze de expeditie toch anders beleefd hadden dan werd neer gezet op tv. Heb jij dat gevoel ook?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #63 Gepost op: 29-10-2005, 21:53:28 »
Hi Fleur!! Ik vind je echt een topper!!  ::bravo::

Wat zal je nooit maar dan ook nooit meer vegeten van de expeditie?

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #64 Gepost op: 30-10-2005, 13:53:59 »
Heey Fleur,

ten eerste wil ik even zeggen dat jij mijn favoriete
deelnemer bent van dit jaar  ::tandpastasmiley::
en ik hoop dat je in de finale komt  ::regenboog::
nu mijn vraag:
met welke 3 kandidaten zou jij het in de finale zitten ???
ik hoop dat je mijn vraag beantwoord, alvast bedankt  ::trots::
There's no show like a reality show ;)

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #65 Gepost op: 30-10-2005, 17:48:02 »
heeeeeey Fleur!!!

ik vind je echt een geweldige meid! echt tof! ook leuk dat je alle vragen zo goed beantwoord!

ik heb nu zelf niet echt een vraag voor je, maar iemand vroeg al hoe jullie aan drinkwater kwamen, dat wil ik ook wel graag weten!

kusjes marloes
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline krulliejj

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #66 Gepost op: 31-10-2005, 13:42:45 »
heyy fleur! ::tandpastasmiley:: ten 1ste je bent echt te gek gewoon! ::trots:: ik hoop dat je in de finale komt! heb jij nou soms dingen als je zoo kijkt wat iedereen over je heeft gezegt in de expeditie een andere kijk op hun gekrege of helemaal niet?!? en zie jij somige leden nog vaak?!? en wat zijn je hobbys?!? ik hoop dat je op me vragen antw wil geven ::rofl::

kussiejjjjzzzzzzzz Ingee!!!! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::bravo:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 3-11-2005, 16:47:33 door Stormpie »

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #67 Gepost op: 31-10-2005, 19:33:26 »
ik had nog even een vraagje:

hoe vind je het om de speculaties enzo over de verdere loop van ER te lezen? ::tandpastasmiley:: volgens mij is dat echt zoo grappig als je (zoals jij) alles al weet! ::jaja::
iedereen heeft weer zijn andere verwachtingen en argumenten erbij.

kusje marbs
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline eniezen

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #68 Gepost op: 31-10-2005, 21:54:14 »
He fleur!

heb je achteraf spijt dat je je stem verbrand hebt en niet 2 stemmen aan marleen/meredith hebt gegeven? natuurlijk is achteraf makkelijk praten, dat snap ik, maar had je niet kunnen vermoeden dat meredith en marleen hun stem ook zouden verbranden en jij op die manier douwe zou kunnen redden van de ondergang? bedankt voor het antwoorden!

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #69 Gepost op: 31-10-2005, 22:02:54 »
Hoi Fleur ook top dat jij hier bent  ::zwaai::
 ::bravo:: ::joehoe::
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #70 Gepost op: 1-11-2005, 09:48:03 »
(lees hardop met harry jekkers accent)
ha die fleur, lekker dier, tof dat je hier bent... ik heb genoten van je, je bent voor mij één van de top kandidaten, gewoon, omdat je voor het grootste deel lekker jezelf ben gebleven, helemaal te gek, ben nieuwsgierig hoe ver je het gaat schoppuh, ik hoop tot het eind
(einde accent)


Edit: bericht aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 11:51:25 door Test »

Offline KingKong

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #71 Gepost op: 1-11-2005, 13:10:03 »
Hoi Fleur,

Ik vroeg me af of je sinds Expeditie Robinson al weer eens een visje bent wezen happen in Scheveningen. Ik kan me namelijk voorstellen dat vis je de neus uitkomt na zo'n expeditie.

Gr. KingKong 

Offline t599108

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #72 Gepost op: 2-11-2005, 20:51:39 »
Bravo!
fleur ik denk dat  emma ,marnix ,en jij naar de finale gaan want ik vind jou ook een sterke vrouw zou ik juist zijn of mag jij hier niet op antwoorden ,ja dat versta ik dan ook groetjes   

Offline tally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #73 Gepost op: 2-11-2005, 21:34:42 »
Hi Fleur
Wat super dat je al zop ver bent gekomen, omdat je nu nog de enige Nederlandse bent hoop ik dat je ver gaat komen, tja chauvinisme he. Verder vind ik Marnix erg sterk.

Mijn vraag, wat was voor jou een reden om mee te doen aan ER en heb je tips voor ander (ik bijvoorbeeld  ::hypocriet::) die zich willen opgeven?
Groetjes Chantal
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline BarryR

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #74 Gepost op: 3-11-2005, 11:36:07 »
Welke tactiek heb je gebruikt? (low-profile?) Wie van de afvallers vindt jij een echte Robinson en had je daarom de overwinning gegund?

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #75 Gepost op: 8-11-2005, 15:09:33 »
Hallo Hallo
Daar ben ik weer
Was weer een toffe uitzending, al zeg ikhet zelf
Ik heb weer een paar vragen beantwoord
Groetjes Fleur
PS; Check ff mn website www.fleurroozenburg.nl


Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #76 Gepost op: 8-11-2005, 15:11:59 »
Kregen jullie wel drinkwater/ water om bijvoorbeeld haren te wassen? En was dat dan ook beperkt?
Er was altijd een bepaalde hoeveelheid water in jerrycan’s aanwezig. Deze stonden buiten beeld van de camera’s maar het was zeker niet de bedoeling dat de haren daarmee gewassen werden.

Nam je de pil om niet ongesteld te worden?
Ja ik heb de pil doorgeslikt om niet ongesteld te worden. Er is wel een natuurlijke reactie van het lichaam dat je niet meer ongesteld wordt door de verandering die je lichaam ondervind. Minder eten is slecht voor je en als je onder deze omstandigheden zwanger zou raken zou de foetus niet kunnen overleven daarom zorgt het lichaam er zelf voor dat je niet zwanger kan raken.

Wat vertelden de dames je dan over de situatie met John en Esther? Wat was hun visie op wat er in Kamp Zuid was voorgevallen rond Esther?
Ze hebben wel verteld dat het er had aan toeging en dat ze weinig kans heeft gehad maar dat het zo erg was als dat ik op tv heb gezien daar had ik geen idee van.

Wat deden jullie zo'n hele dag, hadden jullie een vaste dagindeling?

De dagen duren heel lang op het eiland. Meestal sliepen we ongeveer 12 uur per dag we gingen rond 8 uur naar bed en werden rond 8 s’ochtends weer wakker. Er was geen bepaalde dagindeling, ik zorgde vaak voor het ontbijtje dat uiteraard bestond uit kokos. Je probeert elke dag eten te vinden maar je hebt niet de kracht om daar de hele dag opzoek naar te gaan. Kokos is het belangrijkste omdat dat de maag vult en de honger stilt en gelukkig was dat in overvloed aanwezig op Menserip. Aan de andere kant van het eiland lagen er heel veel en om de twee dagen gingen we meestal met z’n tweeën naar de overkant en vulde onze rugzakken de zware vruchten.

Was het saai?
Ik moet eerlijk zeggen dat dat de grootste reden zou zijn om niet meer mee te doen aan Expeditie Robinson, puur omdat je je op een gegeven moment verschrikkelijk gaat vervelen. Je zou zeggen waarom ga je niet lekker in het zonnetje liggen maar ook dat vreet energie van je. Dus eigenlijk deden we de hele dag vrij weinig.




Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #77 Gepost op: 8-11-2005, 15:12:56 »

Wat aten jullie op één dag?
Ik calorieën zou ik het niet weten maar het was in ieder geval niet veel. Het was ook afhankelijk van wat het eiland te bieden had.
Op Rapang ontbeten we met twee kleine krapjes ieder want daar waren geen kokosnoten aanwezig. Door de verandering van de stand van de maan waren er opeens geen krapjes meer te vinden en hebben we ook wel is niks gegeten s’ochtends. Wel hadden we daar Rode vruchten waarvan we het hart bakte in de olie en dat smaakte een beetje naar patat ze hadden een beetje een melige meloenen smaak. Ook hadden we daar slakjes die we kookte en vervolgens eruit pielde en opaten.
Op Tengah hadden we rode vruchten en kokos maar het meeste wat we daar aten waren slakjes. We ontbeten met kokos tussendoor zogen we de partjes van de rode vruchten uit en s’avond hadden we ons slakker ritueel. Eerst met z’n alle slakjes rapen meestal een halve pan vol die kookte we en na het pellen bakte we met een beetje bloem en gingen ze met z’n alle door de rijst. Dat werdt altijd een aardig maaltje het sap waar het is gekookt was dronken we als een soort doepje. Je moet niet denken dat het heel veel was want het avond eten was meestal maar een handje rijst in totaal.
Op Meserip maakte ik meestal het ontbijt en dan deelde we er twee of drie kokosnoten met z’n alle en dronken we natuurlijk het sap daarvan. Tussendoor aten we ook kokos want dat was in overvloed aanwezig aan de andere kant van het eiland. s’Avonds aten we rijst soms met vis maar meestal deden we er gebakken kokos doorheen. We bakte ook klein gesneden kokos dat smaakte naar warme nootjes, heerlijk! De pan, wat er ook in gemaakt werd, werd altijd helemaal uitgelikt met onze vingers niks ging verloren.
Er zijn ook maaltijden geweest met lekkere dingen we hadden natuurlijk een aantal blikjes in het begin van de Expeditie. Anita en Marleen wisten hoe ze zuurdesemkoekjes moesten maken, dit smaakte een beetje naar oliebollen maar dan zonder suiker. We aten altijd onze vingers erbij op we moesten namelijk 3 dagen wachten eer dat het deeg was gaan rijzen. Soms deden we daar kokos of als we geluk hadden stukjes appel doorheen.

Jij won het etentje met Maxime en was dan een avond en nacht weg van het eiland, gaf dat juist energie of is het juist zwaarder?

Het heeft mij eigenlijk alleen maar energie gegeven maar ik kan me voorstellen dat je er meer last van hebt als je van winnerseiland afkomt want dan heb je drie dagen volop eten.


Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #78 Gepost op: 8-11-2005, 15:15:12 »
Wie gun je achteraf het meeste eb het minste de overwinning (afgezien van jezelf) en waarom?
Het meeste gun ik het Nicole, Douwe en Meredith. Nicole omdat ze zo sterk is. Douwe omdat hij mijn vriendje is en de centjes heel goed kan gebruiken. Meredith omdat zij in haar persoonlijkheid verschrikkelijk is gegroeid tijdens de Expeditie. De gene die ik het niet gun is Carl en waarom is bij iedereen wel duidelijk.

Veel ex-kandidaten hadden het gevoel, dat ze de expeditie toch anders beleefd hadden dan werd neer gezet op tv, heb jij dat gevoel ook?

Dat valt wel mee maar ze laten wel heel veel beelden weg die naar mijn mening toch wel belangrijk zijn bijvoorbeeld de avond beelden en de gezelligheid onderling.

Wat zal je nooit maar dan ook nooit meer vergeten van de expeditie?
De verschrikkelijk mooie sterren hemel.

Heb jij, als je zo kijkt wat iedereen over je heeft gezegd in de expeditie, een andere kijk op hun gekregen?
Van de gene die ik heb gekend heb ik bijna van iedereen hetzelfde beeld gehouden als tijdens de Expeditie.

Wat zijn je hobbys?
Ik heb heel sportief en hou bijna van elke sport maar ik beoefen hochey en ben bijna elke dag in de sportschool te vinden. Verder Ben ik helemaal gek op mijn neefje waar ik veel tijd mee probeer door te brengen en ik ben gek om dansen en muziek dus ik ga veel op stap.

Hoe vind je het om de speculaties over de verdere loop van ER te lezen?
Ik vind het wel grappig wat iedereen denkt maar ik heb wel een beetje moeite met de vooroordelen die er in het begin van de Expeditie over sommige leden zijn uitgesproken. Hoe kan je een mening hebben over iemand die je totaal niet kent…..

Heb je achteraf spijt dat je je stem verbrand hebt en niet 2 stemmen aan marleen/meredith hebt gegeven?
Ik hb deze optie met Douwe besproken en die vond het geen goed idee tevens t ging ik al heel goed om met Meredith en Marleen en was dat voor mij heel moeilijk om toch op hun te stemmen.

Ik vroeg me af of je sinds Expeditie Robinson al weer eens een visje bent wezen happen in Scheveningen. Ik kan me namelijk voorstellen dat vis je de neus uitkomt na zo'n expeditie.
Tuurlijk doe mij maar een lekker visje maar die kokos mag je houden!

Wat was voor jou een reden om mee te doen aan ER en heb je tips voor ander die zich willen opgeven?
Ik heb me zonder enige illusies opgegeven via internet en het is gewoon een kwestie van geluk. De produktie zoeken bepaalde types en dat ben je of dat ben je niet.

Welke tactiek heb je gebruikt? (low-profile?)
Ik ben gewoon mezelf gebleven en ik vind niet dat ik low-profile aanwezig ben. Ik geef altijd mijn mening en die is 9 van de 10 keer luid en duidelijk.


Lekker colatje!!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #79 Gepost op: 8-11-2005, 16:24:39 »
Bedankt voor het beantwoorden van de vragen..  ::bravo::
First you go backwards, but then forwards again