Auteur Topic: Vragen aan Fleur  (gelezen 68065 keer)

Offline Taco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #80 Gepost op: 8-11-2005, 17:11:17 »
Hallo Fleur

Geen vragen maar ik wilde wel zeggen dat je het erg goed hebt gedaan. Ik hoop dat het een leuke ervaring was. Ik gun het jou, Meredith, Emma, Marleen en Marnix allemaal om in de finale te komen. Het lijken me erg leuke personen  ;) Oh.. toch nog een vraagje  ;D Wat is je volgende doel in het leven of heb je er nog geen en ga je gewoon even genieten?  :)

Groetjes, (Ook aan Douwe, wat heb ik gelachen om hem zeg  :P)
Taco

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #81 Gepost op: 11-11-2005, 16:02:40 »
Mijn vraag is onbeaantwoord gebleven  :\'(

dus stel ik hem opnieuw...  ::trots::

mijn vraag:
met welke 3 kandidaten zou jij het in de finale zitten...?
(en dan bedoel ik van de groep van na de samensmeteling)

Hopelijk antwoord je ditmaal wel  ::schaam::  ::bravo::
There's no show like a reality show ;)

Offline ingii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fredje, Rust in Vrede
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #82 Gepost op: 14-11-2005, 22:28:03 »
Hey Fleur ::tandpastasmiley::, kheb eindelijk een vraag voor je bedacht!

Je ziet tussendoor altijd commentaar van de kanidaten, hoe werden die opnames gemaakt? Was het dan dat iedereen in een rij stond om even hun 'zegje' te doen of werden mensen apart genomen om bepaalde tijd of wat?

Bedankt  ::zwaai:: ::trots::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #83 Gepost op: 14-11-2005, 22:32:37 »
Heej Fleur!!

Ik wil je feliciteren dat je in de finale zit! Naja de finaleronde, volgende week zien we of je de finale haalt, hoop het echt heel erg voor je! Je verdiend het gewoon!
Maar goed mijn vraag is voor jou! Met wie zou jij het liefst in de echte grote finale staan? En dat mogen alle kandidaten van het spel zijn, dus ook de afgevallen!  ::trots::

Faabjuh!! ::bravo:: ::zwaai::
🜃

Offline Dreamcatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #84 Gepost op: 14-11-2005, 22:50:05 »
Hoi Fleur,

Gefeliciteerd dat je in de finaleronde zit! haha ik was echt zo blij toen ik het hoorde!! Ik hoop dat het je lukt om in de finale te komen, je verdient het echt!  ::feest:: ::joehoe:: ::bravo::

~Laura~
« Laatst bewerkt op: 14-11-2005, 22:54:04 door XxLauraxX »

Offline sjakie

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #85 Gepost op: 15-11-2005, 01:36:07 »
Ha die Fleur. Ik heb vandaag (14/11) gekeken en ik heb het nogal zwaar gehad. Ik ben als Nederlander natuurlijk voor jou maar ik gun het de overgebleven Belgen ook wel. Ik heb nog niks verkeerd aan Marnix en Emma kunnen ontdekken.
Van Meredith en Marleen weet ik dat ze bij die eikels van een John en Carl gezeten hebben en mijn Esther weggestemd hebben. Heeft dit een rol gespeeld bij de keuze van Marnix, of was het puur naar aanleiding van de eliminatieproef?

Jouw moeder is een wereldwijf en het is duidelijk dat je haar kwaliteiten om te overleven in je hebt, ook al had je het niet achter haar gezocht.

Als je nu nog contacten hebt met Marnix, Emma, Marleen en Meredith, laat het hun dan weten dat ik hun ook ontzettend bewonder, maar dat ik maar 1 favoriet kan hebben.

Laat ook die caveman van een Douwe weten dat ik ontzettend met hem gelachen heb, en meegeleefd heb. Het wegstemmen van Maxime was de meest onverwachte wending die ik ooit op tv gezien heb.
En we kunnen het Douwe niet kwalijk nemen. ER is overleven en dat heeft Douwe toen gedaan.

Dat was het Fleur, nog 1 tip. Blijf zoals je bent en de wereld ligt aan je voeten.

p.s. Ik heb me ook aangemeld voor Er, maar een kok hebben ze al een paar keer gehad.


Offline QueenKatrien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • A dreamer lives forever
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #86 Gepost op: 15-11-2005, 19:46:04 »
Hello,

Tof dat je vragen van forum-gangers wil beantwoorden!

Mijn vraagje:

Als de kandidaten de Expeditie moeten verlaten (vrijwillig of door stemming), gaan ze dan onmiddellijk terug naar Nederland/België?

Indien ja: dan weet de directe omgeving van die kandidaat toch dat hij/zij geen Robinson (=winnaar) is?

Je hebt het trouwens al schitterend gedaan. Go meid!

Groetekes!

Offline fckahuna

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #87 Gepost op: 15-11-2005, 21:33:43 »
Beste Fleur

Allereerst super dat je zo ver bent gekomen als Nederlander  ::ok:: Houd ons kikkerlandje hoog! ::tandpastasmiley::

Dan mijn vragen:

Merken jullie veel van alle camera's die eigenlijk dag en nacht op jullie staan?

Praten jullie onderling ook veel over jullie levensverhalen/ervaringen?
(Wat wij op tv zien gaat hoofdzakelijk over het spel)

Hopelijk krijg ik een antwoord van je!

Offline fckahuna

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #88 Gepost op: 15-11-2005, 21:36:22 »
Nog een vraag!

Is het moeilijk om de uitslag stil te houden? Ik neem aan dat je familie enz. de afloop vast wel weten, maar het lekt toch vast wel uit?  ???

Offline Fleur ooz

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #89 Gepost op: 16-11-2005, 11:57:01 »
Hello!!!
Ja ja een Finale plaats voor deze jongen dame!! En zeg is zelf heb ik een Bikkel van een mama of niet???? Ik ben zo verschrikkelijk trots op haar! Check binnen kort ff mn site hij zal snel Up gedate worden!!!
Kussie van mij

Wat is je volgende doel in het leven of heb je er nog geen en ga je gewoon even genieten?
Ik heb gewoon weer mn leventje opgepakt en verder gegaan waar ik gebleven was. Dat betekend dus durk aan het werk en opzoek naar een eigen huisje!

Met welke 3 kandidaten van de groep na de samensmeteling had jij het in de finale willen zitten?Finale 4 personen: Douwe, Meredith, Marleen en ik!!

Met wie had jij van alle kandidaten het liefst in de echte grote finale gestaan? Finale 4 personen: Douwe Meredith, Nicole en ik

Je ziet tussendoor altijd commentaar van de kandidaten, hoe werden die opnames gemaakt?Tussen door werden en door de crewleden een op een interviews gehouden.

Als de kandidaten de Expeditie moeten verlaten (vrijwillig of door stemming), gaan ze dan onmiddellijk terug naar Nederland/België?Tot de samensmelting gaan de deelnemers naar huis en vanaf de samensmelting komen ze op een resort terecht. Uiteindelijk zijn we dus met z’n 9 kandidaten naar huis vertrokken.

Merken jullie veel van alle camera's die eigenlijk dag en nacht op jullie staan?De eerste week is vreemd maar later wen je eraan.

Praten jullie onderling ook veel over jullie levensverhalen/ervaringen?Tuurlijk praten we veel met elkaar over allerdaagse dingen, er zijn hele goeie, leuke en diepgaande gesprekken geweest die niet op camera staan.

Is het moeilijk om de uitslag stil te houden?
Het is zeker moeilijk op de utslag stil te houden, iedereen is verschrikkelijk nieuwsgierig en sommige proberen het steeds weer uit je te krijgen. Maar dat maakt het toch ook wel heel erg leuk om het spannind te houden. De enige die iets meer weten zijn mijn moeder, vader en zus.
 
Tot snel!!

Oh ja voor de gene die In de buurt van Hoogvliet worden, zondag 20 november sta ik achter de kassa bij McDonald's Hoogvliet voor Wereldkinderdag. 23 december Ben ik de hele dag te vinden in de washal van het Wascircus Hoogvliet, kun je lekker je auto komen wassen!!! Dit weekend komen Marleen, Meredith en Douwe als het goed is naar Den Haag, dat wordt gezellie!
Wie weet tot dan X


Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #90 Gepost op: 16-11-2005, 13:20:19 »
mmmm, een eigen huisje. leuk!! had je nog een oude sok met inhoud gevonden offuh....
 ::tandpastasmiley::


 ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline vee

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #91 Gepost op: 16-11-2005, 15:01:12 »
ja 50000 euri is een leuk startkapitaal voor een huisje... hm.... 8)

Offline Banana Mama

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Platano powerrrrrrrrr
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #92 Gepost op: 17-11-2005, 13:18:41 »
Hey Fleur,

Kwam per ongeluk met een beetje surfen op deze site en vind het helemaal geweldig al jullie verhalen te lezen. Leuk dat de deelnemers vragen willen beantwoorden. Een vraag die ik al jaren heb is de volgende:

Mogen de deelnemers ook zonnebrand gebruiken? Ik zie bijna nooit iemand rood worden. Alleen de billen van Bjorn op duivelseiland, haha.  8)

Groetjes, Els

Offline fckahuna

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #93 Gepost op: 17-11-2005, 20:50:42 »
Bedankt voor je antwoord  ::bravo::

Zijn de spanningen onderling echt zo heftig of krijgen we wat dat betreft alleen het topje van de ijsberg te zien?


Merken jullie veel van alle camera's die eigenlijk dag en nacht op jullie staan?De eerste week is vreemd maar later wen je eraan.


Maar moet je je af en toe niet inhouden?
Ik neem aan dat je niet alles zomaar kan zeggen...

Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Have fun!
« Reactie #94 Gepost op: 17-11-2005, 22:33:07 »
Veel plezier komend weekend! Super natuurlijk, zo´n reünie!
- stop making sense -

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #95 Gepost op: 19-11-2005, 23:30:57 »
heyy Fleur!!
Hoe zit het eigenlijk met je opleiding/werk als je op expeditie robinson gaat? want ik geloof dat er dus verschillende studenten dan waren, maar moeten die eigenlijk niet naar school? Of hoe werd dat bij jou geregeld?
kusz,
Miiriam  ::zwaai::
I'm a real big goblin..

Offline sjakie

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #96 Gepost op: 20-11-2005, 01:01:20 »
Beste Fleur.

Ik heb me altijd al afgevraagd of die haat van jullie tegen Carl (en John) echt was, of gespeeld. Je zat op het andere eiland en je hebt dus niet meegemaakt hoe die twee losers het mijn Esther onmogelijk maakten zicht te bewijzen. Je kwam Carl pas tegen toen John en Esther al uit de Expeditie waren. Hoe konden jullie al van te voren van het voorval weten als jullie elkaar alleen maar zien tijdens de proeven.
Op Tv laten ze zien dat jullie nauwelijks onderling contact hebben.
Is dit echt zo of is zijn die contacten eruit geknipt? ::trots::

Nu een heel andere vraag. Moeten jullie echt zelf je eten bij elkaar zoeken of krijgen jullie buiten de camera's wat eten toegestopt.
Ik vraag dit omdat vorig seizoen er 1 eiland op tv nauwelijks te eten had, maar conditioneel erg sterk bleven. Ik kon dat toen niet helemaal rijmen. ;)

Ik hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden.
Ik ben trots op je fleur en ik zie reikhalzend uit naar maandag, het vervolg.




Offline bali

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #97 Gepost op: 20-11-2005, 18:03:42 »
hey ik woon dicht bij hoogvliet en ik zou douwe,meredith,marleen en jij graag willen zien en ik ga effe naar mcdonald denk ik hahah

Offline Eric07

  • Forumlid
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #98 Gepost op: 21-11-2005, 21:02:26 »
De mooiste, de leukste, degene die het meest zichzelf is/was... ze ligt eruit door die stomme evenwichtsbalk. "Helaas pindakaas" zoals ze zelf zegt.

 

Offline Dreamcatcher

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Fleur
« Reactie #99 Gepost op: 21-11-2005, 22:16:36 »
Hoi Fleur!
Echt heel jammer dat je als eerste van de evenwichtsbalk viel :( Je was echt een superkandidaat! Voor mij blijf je robinson 2005!!!

~Laura~