Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192046 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #340 Gepost op: 22-11-2006, 10:23:34 »
Pfff laat ze maar zeggen...
Als je niet ginder bent geweest en ervaren hebt wat het allemaal is... Het is héél gemakkelijk om vanaf de zijlijn commentaar te geven hé! Ondertussen sta je in mijn P van deze week... Leuk! ;D Foto's konden beter, maar dat ligt iig écht niet aan jou hoor!! ::ohno::
 ;D

 ::kots::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #341 Gepost op: 22-11-2006, 21:38:46 »
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #342 Gepost op: 22-11-2006, 23:33:54 »
Olga was weer erg leuk deze week.  ::tandpastasmiley::

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #343 Gepost op: 24-11-2006, 09:19:24 »
Olga was weer erg leuk deze week.  ::tandpastasmiley::
Nou,ik heb me idd rot-gelachen!NOT ::ohno::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #344 Gepost op: 24-11-2006, 10:11:42 »
Olga was weer erg leuk deze week.  ::tandpastasmiley::
Vond ik ook!!
 ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #345 Gepost op: 24-11-2006, 10:29:39 »
Hoi Olga,

Je was mijn favoriet, maar na deze acties niet meer. Ben nu eenmaal dermate overgevoelig op het punt 'andere mensen vernederen' dat het na zo'n actie echt onomkeerbaar einde verhaal is. Je bent géén Robinson. Een Robinson heeft waardigheid. "Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet." Linda en Wietske hebben nimmer tegen jou gezegd dat je voor hen niet meer bent dan een ding (een boom). Ook hebben ze je nimmer van je plek willen verdrijven als je ergens zat. Dit was dus op alle fronten buitenproportioneel.

Hier komt nog iets bij: op zich kan ik best begrijpen dat je rancuneus was. Het complot waarvan jij slachtoffer geworden bent deugde niet, ik denk dat iedereen het daarover eens is. Feit is alleen dat er VIJF mensen in dat complot zaten, waarvan er twee bijgedraaid zijn (maar niet voordat ze jou geslachtofferd hadden, en vier van de vijf ook Koen ; die twee bekeerlingen waren overigens de actieve organisatoren van het complot, zonder hen was er nooit een complot gesmeed denk ik), en dat er DRIE waren die - kunnen we zeggen - onvrijwillig uit het complot gingen. Wietske ja. En Linda. Maar ook die bebaarde meneer die daar steeds op zijn hurkjes strak langs zijn oude compaantjes zit te kijken en met wie je WEL praat.

Volslagen ongeloofwaardig, Olga. Nog nooit iemand met zoveel geraas van een voetstuk zien donderen. JAMMER! Ik vond je geweldig, maar je blijkt té hard en bovendien té selectief in je hardheid. Opportunistisch noemen we dat.

Naschrift: "Curd didnt get away with everything.We had heavy discussions as well." (quote) Heel fijn. Heb je hem ook een boom genoemd en hem uit 'je huis' verjaagd? Jullie stonden hem ook zwaaiend op te wachten, en W&L niet: toch een verschil in behandeling lijkt mij. Een 'heavy discussion' is wederzijds en respectvol. Je houding t.o.v. Wietske en Linda was dat op geen enkele manier.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 11:42:47 door Starry Night »

Offline lynn_mierlo

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #346 Gepost op: 24-11-2006, 12:44:22 »
Hoi Olga,

Je was mijn favoriet, maar na deze acties niet meer. Ben nu eenmaal dermate overgevoelig op het punt 'andere mensen vernederen' dat het na zo'n actie echt onomkeerbaar einde verhaal is. Je bent géén Robinson. Een Robinson heeft waardigheid. "Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet." Linda en Wietske hebben nimmer tegen jou gezegd dat je voor hen niet meer bent dan een ding (een boom). Ook hebben ze je nimmer van je plek willen verdrijven als je ergens zat. Dit was dus op alle fronten buitenproportioneel.

Hier komt nog iets bij: op zich kan ik best begrijpen dat je rancuneus was. Het complot waarvan jij slachtoffer geworden bent deugde niet, ik denk dat iedereen het daarover eens is. Feit is alleen dat er VIJF mensen in dat complot zaten, waarvan er twee bijgedraaid zijn (maar niet voordat ze jou geslachtofferd hadden, en vier van de vijf ook Koen ; die twee bekeerlingen waren overigens de actieve organisatoren van het complot, zonder hen was er nooit een complot gesmeed denk ik), en dat er DRIE waren die - kunnen we zeggen - onvrijwillig uit het complot gingen. Wietske ja. En Linda. Maar ook die bebaarde meneer die daar steeds op zijn hurkjes strak langs zijn oude compaantjes zit te kijken en met wie je WEL praat.

Volslagen ongeloofwaardig, Olga. Nog nooit iemand met zoveel geraas van een voetstuk zien donderen. JAMMER! Ik vond je geweldig, maar je blijkt té hard en bovendien té selectief in je hardheid. Opportunistisch noemen we dat.

Naschrift: "Curd didnt get away with everything.We had heavy discussions as well." (quote) Heel fijn. Heb je hem ook een boom genoemd en hem uit 'je huis' verjaagd? Jullie stonden hem ook zwaaiend op te wachten, en W&L niet: toch een verschil in behandeling lijkt mij. Een 'heavy discussion' is wederzijds en respectvol. Je houding t.o.v. Wietske en Linda was dat op geen enkele manier.



Helemaal mee eens. Jammer dat je zo "verandert" bent. Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat, als Ignace op het eiland komt. Want van hem kwam het hele idee. Gaan ze hem dan ook als "boom" behandelen? Ik denk het niet ::ohno::


Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #347 Gepost op: 24-11-2006, 12:53:09 »
Citaat
Helemaal mee eens. Jammer dat je zo "verandert" bent. Ik ben benieuwd hoe het volgende week gaat, als Ignace op het eiland komt. Want van hem kwam het hele idee. Gaan ze hem dan ook als "boom" behandelen? Ik denk het niet ::ohno::


Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 12:56:22 door Bakkertje, Reden: quote aangepast »

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #348 Gepost op: 24-11-2006, 13:17:51 »
volgende week geen spektakel, alleen maar een terugblik....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #349 Gepost op: 24-11-2006, 15:05:39 »
Starry night fijn dat je je mening weer eens geeft  ::bravo::

Heerlijk hoe jij helder en duidelijk je mening uiteen zet, ik ben het helemaal met je eens. Jij weet het altijd zo lekker te zeggen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #350 Gepost op: 24-11-2006, 19:07:53 »
Citaat
Expeditie Robinson-deelneemster Olga Urashova is boos weggelopen na opnames voor de show van vanavond van Robert Jensen. Tegen alle afspraken in, zoomde de spraakmakende presentator alleen maar in op Olga's werkzaamheden als Playmate. "Wat een vervelende kerel is die Jensen!"

Terwijl Olga in verschillende media alle lof krijgt over de manier waarop ze zich in Expeditie Robinson handhaaft, leek Jensen er volgens Olga niet op uit om haar serieus aan het woord te laten.

"Hij greep de gelegenheid om weer eens fijntjes alle vooroordelen over playmates in het algemeen de revue te laten passeren. En dat terwijl me heel iets anders was voorgehouden, namelijk een gesprek over de finale van Expeditie Robinson."

Olga, die tijdens de opnames inwendig kookte van woede, is na het interview woest opgestapt. Ze wil de brutale Jensen nog wel een advies geven: "Ik zou zeggen; kom eens uit de kast. Dat leeft een stuk makkelijker!"

>:(

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #351 Gepost op: 24-11-2006, 21:05:32 »
>:(
Ik ben écht verbaasd! Jénsen! Die is toch normaal altijd heel journalistiek en serieus bezig. Pffff, nou... Wat vanavond in díe jongen gevaren is? Mensen blijven je toch verbazen. Geen wonder dat Olga zo verrast was. ::rofl::

Kijk, als je nou bij Pauw en Witteman gaat zitten, of bij de Wereld draait door, dán kun je dit verwachten. Maar Jensen?
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 21:07:06 door Starry Night »

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #352 Gepost op: 24-11-2006, 21:16:19 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

WorldExpress

  • Gast
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #353 Gepost op: 24-11-2006, 23:13:40 »
::ohno::
Absoluut niet grappig. Zo min is Olga nooit behandeld. Dit trekt ze echt veel te ver door.
Vind ik niet  ::ohno:: 
Zij kreeg geen kans
Zij krijgen geen kans
« Laatst bewerkt op: 24-11-2006, 23:15:15 door _Luc_ »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #354 Gepost op: 25-11-2006, 09:48:35 »
Vind ik niet  ::ohno:: 
Zij kreeg geen kans
Zij krijgen geen kans

Zij kreeg geen kans om verder te komen in het spel
Zij kregen geen kans om menswaardig behandeld te worden

Dat is wat mij betreft niet tegen elkaar weg-streepbaar. Het eerste is gewoon oneerlijk, het tweede is mensonterend en respectloos.

Bovendien:
Zij kreeg van Curd geen kans
Curd krijgt van haar wel een kans

Zij is een opportuniste.
Echte Robinson = GEEN opportunist
« Laatst bewerkt op: 25-11-2006, 09:53:44 door Starry Night »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #355 Gepost op: 25-11-2006, 14:19:59 »
Ik heb al heel de expeditie bewondering voor Olga en dat stijgt nog met de minuut. Gewoon juist hoe ze tegen Linda en Wietske doet... Die waren ook nooit vriendeijk voor Olga.
You are great Olga, be strong next week ! ::bravo::

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #356 Gepost op: 25-11-2006, 14:41:04 »
vraag me toch af waar die bewondering voor olga dan vandaan komt, is dat omdat ze een playmate is of omdat ze het echt goed doet........

Wat hebben we dan gezien van olga wat echt fantastisch is- voor mij is dat de periode dat ze alleen op dat afvallerseilandje zit- behalve dat ze een goed figuur heeft maar ja dat hebben veel meer vrouwen die we nu toevallig niet op t.v zien.

Ik blijf een aantal dingen raar vinden met als 1e punt dat olga zoveel aandacht in de media krijgt maar ik zie geen bernadette of linda of wietske in de media ik vind dat gewoon niet eerlijk

Ergens terug lees ik een stukje in het topic van iemand die een tekst uit een blad citeert waarin staat dat olga is gecast voor ER en dat is wat mij betreft het juiste woord het lijkt erop dat olga is gecast en dat wil zeggen dat je als typje ertussen wordt geplaatst net alsof je auditie doet voor een toneelstuk en steeds heb ik het gevoel dat olga een rol speelt, nah jah 't zal wel aan mij liggen en mijn beroep dat ik haar niet tussen deze mensen kan plaatsen het komt op mij allemaal heel "bedacht" over ik had daar overigens vrede mee toen olga gewoon lekker robinson wilde zijn maar na de fikse uithalen naar linda en wietske op zeer denigrerende manier ben ik gaan denken waarom dat nou nodig was op die manier, nou het was niet nodig op die manier 't is net alsof er een schilletje van haar afvalt en nu zien we hoe ze werkelijk is

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #357 Gepost op: 25-11-2006, 15:42:36 »
(...) Ergens terug lees ik een stukje in het topic van iemand die een tekst uit een blad citeert waarin staat dat olga is gecast voor ER en dat is wat mij betreft het juiste woord het lijkt erop dat olga is gecast (...)

Natuurlijk wordt Olga 'gecast', net als al de rest trouwens... ::) Kijk maar na bij de vorige ER afleveringen, altijd dezelfde types, zo hebben we bv. ook weer onze (ver)wilde(rde) Belg (o verrassing, een mijnwerker), en ga zo maar verder. En allemaal willen ze winnen. En elk op zijn/haar manier.
Olga doet het goed. Zij heeft wel minder verwachtingen in te lossen dan bv. Lenny. Ze zei zelf al eerder: het is gemakkelijk om blond te zijn, dan verwachten de mensen minder van je en kan je ze des te harder verrassen. In het begin dacht ik "Lenny, da's finalevlees" en van Olga dacht ik "oeioei, ik hoop dat ze geen nagel breekt." In mijn geval: I could not be more wrong (sorrieie), ik had haar expeditie al supergeslaagd gevonden voor haar als ze een vis zou vangen of zo, maar feit is dat ze nog veel verder gaat.
En ja, ze speelt het hard, maar ja, da's misschien dat Russisch bloed hé! ;)
We zullen wel zien of haar dat verder brengt dan de anderen...
:)
« Laatst bewerkt op: 25-11-2006, 15:44:09 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Olga

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #358 Gepost op: 29-11-2006, 18:09:26 »
Thank you everybody for posting and your opinions!

@ esthy:
The reason i get more media attention than Lin or Wietske or Bernadette is simply because before i did ER i was in the media:Playboy,Panorama,Jensen,Show news,Entertainment Live,Bizaar en Bijzonder etc.....
And they still invite me,but the most recent thing and the best thing i  have done so far is ER thats why we talk about it.I am not asking them to take me,but i dont turn off the offer to apper in media.
Not so difficult to understand,isn't it?

So 5 more days to go and we will know more!

THANK YOU!!!

Hugs,Olga

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #359 Gepost op: 30-11-2006, 09:26:24 »
well olga i understand it very well but i try to make people think a little bit more further than the things they only can see on t.v and that you are a lot in the media is your on choice but it is only for you an advance that you where a lot in the media before and now i see it a bit as a stunt of the media to see how holland and belgie is gonna react on you and if you can beat somebody else not with your looks but with your prestations on the island and how you did it in the proofs to become a real robinson i hope this is not to difficult to understand  ::joehoe::