Auteur Topic: [kandidaat NL] Olga  (gelezen 192057 keer)

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #360 Gepost op: 30-11-2006, 12:26:29 »
well olga i understand it very well but i try to make people think a little bit more further than the things they only can see on t.v and that you are a lot in the media is your on choice but it is only for you an advance that you where a lot in the media before and now i see it a bit as a stunt of the media to see how holland and belgie is gonna react on you and if you can beat somebody else not with your looks but with your prestations on the island and how you did it in the proofs to become a real robinson i hope this is not to difficult to understand  ::joehoe::

Volgens mij begrijpt Olga gewoon Nederlands. Misschien zelfs heel wat beter dan halfbakken Engels...  ::)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #361 Gepost op: 30-11-2006, 14:13:46 »
well olga i understand it very well but i try to make people think a little bit more further than the things they only can see on t.v and that you are a lot in the media is your on choice but it is only for you an advance that you where a lot in the media before and now i see it a bit as a stunt of the media to see how holland and belgie is gonna react on you and if you can beat somebody else not with your looks but with your prestations on the island and how you did it in the proofs to become a real robinson i hope this is not to difficult to understand  ::joehoe::

Er zijn een paar vrouwen die zich al écht hebben bewezen dit ER-seizoen, en één daarvan is Olga. Dat kàn je gewoon niet ontkennen ook al ben je een beetje jaloers omdat zij er goed uitziet en veel aandacht krijgt, en dit door te overleven, niet door haar looks. ::)
Ik kijk uit naar "the battle" op het verliezerseiland, en de finale!!
::joehoe::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #362 Gepost op: 30-11-2006, 14:24:08 »
op zulke antwoorden had ik natuurlijk zitten wachten je hoeft voor mij geen dingen door te strepen waarvan je hoopt dat ik het toch zal lezen.
als ik nou zeg dat het echt geen kwestie van jaloezie is dan geloven jullie mij toch niet dus weet je wat we zullen het wel afwachten en over mijn engels nou ja laat ik daarover ook maar niets zeggen; ik heb vanaf het begin al mijn twijfels over dingen 1 daarvan is de media en tot op zekere hoogte vond/vind ik ook dat olga het goed deed (zie eerdere posts)maar na de nare uithalen op isla monte heb ik weer twijfels en ja ik bekijk de dingen iewat kritisch    ::zwaai::

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #363 Gepost op: 30-11-2006, 16:27:21 »
Ik ook Esthy, maar soms iets té blijkbaar.  ::bravo:: ::trots::

;-)))

PS ben ik de enige die vindt dat Olga er (en dat is niet beledigend bedoeld) 10 jaar ouders uitziet dan ze is? Ik dacht echt dat ze 35 was ofzo. !!
« Laatst bewerkt op: 30-11-2006, 16:31:06 door Leni »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #364 Gepost op: 30-11-2006, 22:33:07 »
Hm... Ik vond Olga absoluut een Robinson in haar hele doen en laten. Niks op af te dingen. Eén dingetje slechts: het opportunistische en té mensonterende gedrag t.o.v. Wietske en Linda. En dat gedrag laat wat mij betreft meteen de weegschaal de andere kant op doorslaan. Maar voor de rest vond ik haar absoluut Robinson "material".

En dat ze vaak op tv komt... Ja, en...? En een ander minder... Ja, en...? Waar gaat dit over?

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #365 Gepost op: 30-11-2006, 22:58:32 »
Hm... Ik vond Olga absoluut een Robinson in haar hele doen en laten. Niks op af te dingen. Eén dingetje slechts: het opportunistische en té mensonterende gedrag t.o.v. Wietske en Linda. En dat gedrag laat wat mij betreft meteen de weegschaal de andere kant op doorslaan. Maar voor de rest vond ik haar absoluut Robinson "material".

En dat ze vaak op tv komt... Ja, en...? En een ander minder... Ja, en...? Waar gaat dit over?

Helemaal mee eens. Olga heeft in het begin van de expeditie duidelijk gemaakt dat een vrouw meer is dan alleen maar een mooi figuurtje met tieten! Ze heeft zich duidelijk voorbereid (jajaja)en in het 1e deel van de expeditie gedragen als een ware Mrs Robinson :D Ze was 1 van mijn favorieten!

En dat ze veel gevraagd wordt op tv kan ik ook snappen. So what, het is deels haar vak dus heeft ze groot gelijk dat ze daar op in gaat.(ik voorzag al dat Jensen het gesprek een bepaalde kant op zou sturen...vindt het een walgelijk ventje af en toe. (en met vlagen briljant ook)

Maar haar laatste dagen op het afvallerseiland (letterlijk en figuurlijk)heeft ze zich flink laten kennen en sloeg bij mij de weegschaal ook door naar de verkeerde kant. Jammer maar helaas.
En dat heeft niks te maken met jaloezie of wat dan ook...Langkous is blij met zichzelf ;)
« Laatst bewerkt op: 30-11-2006, 23:26:51 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #366 Gepost op: 30-11-2006, 23:02:35 »
Ik ben het ook met Starry Night eens ja ::jaja::
Echt jammer dat bitchy gedrag tegenover Linda en Wiets

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #367 Gepost op: 30-11-2006, 23:13:41 »
Ik ben het ook met Starry Night eens ja ::jaja::
Echt jammer dat bitchy gedrag tegenover Linda en Wiets

Op zich snap ik de reden wel maar de manier waarop ze dit liet weten aan die 2 had anders gekund ja, zeker weten ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #368 Gepost op: 1-12-2006, 01:34:10 »
Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van. ??? :(

Lenny krijgt hier op het forum veel krediet voor zijn beslissing om Ignace uit te schakelen (en misschien terecht dus, dat laat ik nu even in het midden, Ignazio is/was een stevige concurrent), MAAR waarom krijgt Olga dan niet evenveel respijt voor haar beslissing om het die twee (sorry hoor) meelopers moeilijk te maken? 't Is toch maar een spel (lees ik hier overal), waarom mag het éne gedrag wel en het andere niet? Waarom mag je wél iemand eruit spelen waarmee je een deal had om door te gaan tot in de finale, maar mag je niet openlijk zeggen dat je Xje en Ytje maar niets vindt? (plus het feit dat je dan nog veel redenen hebt om rancuneus te zijn, zie vorig eiland) Waarom mag je die dan niet proberen het leven zuur te maken zodat ze wenend naar huis gaan, en dus je eten niet opeten en niet meedingen naar een finaleplaats?
WAAR LIGT DE GRENS, zoals ik al eerder vroeg? Wat is het verschil??

Ik merk heel duidelijk dat die grens heel flexibel is, het hangt gewoon af voor wie je supportert. Als je voor Lenny supportert mag hij zijn maat er uit spelen zonder daar negatieve commentaar op te mogen krijgen. Als je voor Olga bent vind je het normaal dat ze die twee probeert weg te pesten, zodat je meer eten en een grotere finalekans hebt.
't Is gewoon een kwestie van perspectief. Niets meer en niets minder.
JMO :)
« Laatst bewerkt op: 1-12-2006, 09:18:55 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Leni

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #369 Gepost op: 1-12-2006, 08:57:58 »
Lukas, jij hebt een punt.

PS ik vond Olga (én Koen, én meeloper Curd) ook mensonterend doen tegen Wietske. Erover tot en met. Ik zou het niet gepikt hebben.

Koen: "this I will hate you for", aub zeg..........
Zo van "ik ga u compleet wegpesten nu, en ik heb redenen daarvoor"

Puur pestgedrag. Sympathiek!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #370 Gepost op: 1-12-2006, 09:42:48 »
Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van. ??? :(


WAAR LIGT DE GRENS, zoals ik al eerder vroeg? Wat is het verschil??
Voor mij ligt de grens bij hoe menswaardig je gedrag is. Hoe graag je ook wilt winnen, je moet niet over lijken gaan. Daarom vond ik John (en Carl) vorig jaar zo verschrikkelijk.
Lenny's gedrag was niet netjes t.o.v. Ignace, het had hem gesierd als hij voor de proef zijn bedoeling had verteld. Maar omdat Lenny het er zichtbaar moeilijk mee had, en hij het na de proef wel duidelijk uitlegde aan Ignace, heb ik minder moeite met zijn gedrag dan met dat van Olga.

Olga geeft Linda en Wietske nu geen kans. L & W gingen voordat ze Olga wegstemden nog wel met haar in discussie, en legden uit waarom ze meededen aan het complot. Olga legt nu niets uit, ze wil gewoonweg niet meer met ze praten en doet alsof ze niet bestaan. Dit is dus geen oog om oog, zoals sommigen hier dat zien, nee, Olga gaat veel verder, zij is mensonterend bezig in mijn ogen. En daar heb ik dus moeite mee.

[size=08pt]ps Ik support Bernadette en niet Olga of Lenny. Ik had voor de samensmelting meer sympathie voor Olga dan voor Lenny (vanwege Lenny's deelname aan het complot), sinds afvallerseiland heb ik steeds meer sympathie voor Lenny gekregen dan voor Olga.[/size]
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #371 Gepost op: 1-12-2006, 10:39:54 »
Voor mij ligt de grens bij hoe menswaardig je gedrag is. Hoe graag je ook wilt winnen, je moet niet over lijken gaan. Daarom vond ik John (en Carl) vorig jaar zo verschrikkelijk.
Lenny's gedrag was niet netjes t.o.v. Ignace, het had hem gesierd als hij voor de proef zijn bedoeling had verteld. Maar omdat Lenny het er zichtbaar moeilijk mee had, en hij het na de proef wel duidelijk uitlegde aan Ignace, heb ik minder moeite met zijn gedrag dan met dat van Olga.

Olga geeft Linda en Wietske nu geen kans. L & W gingen voordat ze Olga wegstemden nog wel met haar in discussie, en legden uit waarom ze meededen aan het complot. Olga legt nu niets uit, ze wil gewoonweg niet meer met ze praten en doet alsof ze niet bestaan. Dit is dus geen oog om oog, zoals sommigen hier dat zien, nee, Olga gaat veel verder, zij is mensonterend bezig in mijn ogen. En daar heb ik dus moeite mee.

Ik volg je wel hoor, (John en Carl waren wél ronduit agressief) maar is het ook geen kwestie van omschrijving?
Als ik nu het volgende zeg
(en quote dit aub NIET hé, het is maar om iets duidelijk te maken en enkel en alleen daarom, en dat méén ik! ):
 ::vergroot::

Olga's gedrag was niet netjes t.o.v. Linda en Wietske, het had haar gesierd als zij hen om zijn minst had aanhoord, maar hey, ze werd er toen ook genadeloos uit geflikkerd. Omdat ze zo gekwetst is geweest, heb ik minder moeite met haar gedrag dan met dat van Lenny.

Lenny gaf Ignace geen kans. Geen waarschuwing vooraf, hij steekt zijn beste maat zonder scrupules het mes in de rug, zonder rekening te houden met de gevoelens van zijn maat. Hij is mensonterend bezig in mijn ogen. En daar heb ik dus moeite mee.

 ::vergroot::

In plaats van: Lenny's gedrag was niet netjes t.o.v. Ignace, het had hem gesierd als hij voor de proef zijn bedoeling had verteld. Maar omdat Lenny het er zichtbaar moeilijk mee had, en hij het na de proef wel duidelijk uitlegde aan Ignace, heb ik minder moeite met zijn gedrag dan met dat van Olga.

Olga geeft Linda en Wietske nu geen kans. L & W gingen voordat ze Olga wegstemden nog wel met haar in discussie, en legden uit waarom ze meededen aan het complot. Olga legt nu niets uit, ze wil gewoonweg niet meer met ze praten en doet alsof ze niet bestaan. Dit is dus geen oog om oog, zoals sommigen hier dat zien, nee, Olga gaat veel verder, zij is mensonterend bezig in mijn ogen. En daar heb ik dus moeite mee.


Is het dus gewoon geen kwestie van perspectief, omschrijving en eventueel wie de meeste supporters heeft?
::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 1-12-2006, 10:42:57 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #372 Gepost op: 1-12-2006, 11:43:14 »
Natuurlijk is het een kwestie van perspectief, maar vanuit mijn normen en waarden (om dat (hier in Nederland) uitgemolken begrip maar weer eens te gebruiken), en niet vanuit wie support je. Daarom is mijn symphatie voor Olga nagenoeg verdwenen.

Mijn norm is dat je niet doet aan oog-om-oog tand-om-tand (en dus zeker niet aan 2 ogen en vijf tanden  ;D), liever keer je de andere wang toe.

Backstabben is ook niet mijn norm, maar ik hecht waarde aan de hele houding van Lenny, hoeveel moeite hij er zichtbaar mee heeft. Olga heeft geen zichtbare moeite met het overtreden van mijn norm, Lenny wel.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #373 Gepost op: 1-12-2006, 11:44:11 »
Leuke discussie by the way! Ik kijk alweer uit naar jouw antwoord, en naar de mening van anderen!  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #374 Gepost op: 1-12-2006, 14:00:04 »
Leuke discussie by the way! Ik kijk alweer uit naar jouw antwoord, en naar de mening van anderen!  ::zwaai::
Dit vind ik ook een leuke discussie! Heb bijna spijt dat ik straks een weekendje ga Ardennen! :P ;D
No hard feelings hé, naar niemand, iedereen heeft recht op een eigen mening.
::bravo::
Mijn norm is dat je niet doet aan oog-om-oog tand-om-tand, liever keer je de andere wang toe.
Kijk! Hier verschillen we al, logisch dat onze meningen over de kandidaten ook niet helemaal overeenkomen hé! Als iemand mij iets lapt, zal hij het met rente terugkrijgen. Of ik zal dat toch proberen. Teveel testosteron zeker?
  :o
Olga heeft geen zichtbare moeite met het overtreden van mijn norm, Lenny wel.
Wat je zegt is correct, Lenny is zichtbaar aangedaan, Olga niet.
Zij is wel stevig in haar kruis getast, Lenny niet. Stel dat iemand Lenny op een slinkse manier eruit zou willen gewipt hebben (wat een werkwoorden :P) zou Lenny (denk ik) net als ik (denk ik) ook op zijn tenen getrapt zijn, en zelfs al zie je alles gewoon in functie van 'the game' dan nog moet die persoon eruit, omdat hij een clear and present danger is hé!!
Amaai ik begin bijna te doddelen, ik ga mijn valies pakken, tot maandag!!
 ::bravo:: ::hug:: ::bravo::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #375 Gepost op: 1-12-2006, 14:37:58 »
Kijk! Hier verschillen we al, logisch dat onze meningen over de kandidaten ook niet helemaal overeenkomen hé! Als iemand mij iets lapt, zal hij het met rente terugkrijgen. Of ik zal dat toch proberen. Teveel testosteron zeker?
 


 ::jaja:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::  ::bravo::

Is wel leuker voor de kijkers natuurlijk, een beetje vuurwerk!

Geniet van je weekendje  ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #376 Gepost op: 1-12-2006, 18:43:10 »
Ik begrijp er eerlijk gezegd niets meer van. ??? :(

Lenny krijgt hier op het forum veel krediet voor zijn beslissing om Ignace uit te schakelen (en misschien terecht dus, dat laat ik nu even in het midden, Ignazio is/was een stevige concurrent), MAAR waarom krijgt Olga dan niet evenveel respijt voor haar beslissing om het die twee (sorry hoor) meelopers moeilijk te maken? 't Is toch maar een spel (lees ik hier overal), waarom mag het éne gedrag wel en het andere niet? Waarom mag je wél iemand eruit spelen waarmee je een deal had om door te gaan tot in de finale, maar mag je niet openlijk zeggen dat je Xje en Ytje maar niets vindt? (plus het feit dat je dan nog veel redenen hebt om rancuneus te zijn, zie vorig eiland) Waarom mag je die dan niet proberen het leven zuur te maken zodat ze wenend naar huis gaan, en dus je eten niet opeten en niet meedingen naar een finaleplaats?
WAAR LIGT DE GRENS, zoals ik al eerder vroeg? Wat is het verschil??

Ik merk heel duidelijk dat die grens heel flexibel is, het hangt gewoon af voor wie je supportert. Als je voor Lenny supportert mag hij zijn maat er uit spelen zonder daar negatieve commentaar op te mogen krijgen. Als je voor Olga bent vind je het normaal dat ze die twee probeert weg te pesten, zodat je meer eten en een grotere finalekans hebt.
't Is gewoon een kwestie van perspectief. Niets meer en niets minder.
JMO :)

"het hangt gewoon af voor wie je supportert"

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar dit gaat voor mij niet op. Ik supporterde Olga namelijk. Voor mij was zij de Robinson 2006. Tot die scènes met Wietske en Linda. Over wie ik stukken minder enthousiast was (géén Robinsons in mijn ogen), laat staan dat ik ze supporterde. Ik was dan ook zeer anti-het-eerste-complot en had het volste begrip voor Olga's rancune. Maar er zijn echt grenzen aan hoe je met elkaar om gaat.

Eerlijk gezegd begrijp ik niet zo goed wat je bedoelt.

Lenny schakelt Ignazio uit, en legt hem precies uit waarom. Niet leuk voor Ignazio, maar als persoon wordt hij op geen enkele manier afgebroken.

Olga schakelt Wietske en Linda niet uit. Ze brandt ze alleen maar af. Als persoon haalt ze hen volledig onderuit. De complotten hadden puur met het spel te maken, was niet persoonlijk. Wat Olga doet heeft niets met het spel te maken maar is puur persoonlijk.

Ik zie dus eerlijk gezegd meer verschillen dan overeenkomsten, dus vanwaar je vergelijking?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #377 Gepost op: 1-12-2006, 22:27:14 »
Ik begrijp Olga haar reactie volkomen tov Wietske en Linda. Zij hebben mee gedaan aan het complot en hebben onterecht Olga weggestemd, maar zij wordt hij door velen met de vinder gewezen.
Lenny daarentegen is een held, hoewel hij zijn maat Ignazio (die hem niets in de weg had gelegd,) zomaar wegstemd omdat die zogezegd te sterk zou zijn geweest in de laatste proef.
Komaan zeg.... Olga verdient zeker een plek in de finale en ipv Lenny had ik zoveel liever Koen of Ignazio gezien, hoewel de proeven die Lenny allemaal gewonnen heeft.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #378 Gepost op: 1-12-2006, 22:59:25 »
en ik begrijp de reactie van Wietske en Linda. Zij wilden verder in de expeditie. En met het complot werd dat mogelijk. Zij speelden het spel, net zoals Olga het spel speelde toen zij samen met Bernadette, Michelle en Klaar de bijl meenamen.
Het zou Olga gesierd hebben als ze dat geaccepteerd had ipv een beetje zitten mokken.
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat NL] Olga
« Reactie #379 Gepost op: 2-12-2006, 15:32:46 »
Komaan zeg.... Olga verdient zeker een plek in de finale en ipv Lenny had ik zoveel liever Koen of Ignazio gezien, hoewel de proeven die Lenny allemaal gewonnen heeft.

Misschien kan je even uitleggen op basis waarvan ze in jouw ogen die finaleplek verdient? Alleen op basis dat ze volgens jou onterecht is weggestemd? Dat lijkt me wel een hele smalle basis.
Geniet nooit met mate...