Toe maar, wat een reacties op mijn persoon! Niet allen even charmant.
Ik zie ook hele lieve betrokken reacties van mensen die mij niet eens kennen, echt heel erg tof en heel veel dank voor de steun! Ik wil jullie graag laten weten hoe fijn dat soort reacties zijn en wat een goed dat een mens doet. En Sleeve
, ja jou herinner ik mij ook nog, we hebben behoorlijk gelachen op de selectiedag. Ja want ook ik kan lachen, dat hadden jullie niet gedacht he?
En even voor de goede orde: Ik ben geen Lotte, in de verste verte lijk ik als persoon niet op Lotte! Het brilletje, de krullen en de bruine ogen zijn wellicht een soort overeenkomst, maar daar blijft het ook bij. De kledingkeuze in ER was puur gericht op comfort en nut (de blauwe bloes bijvoorbeeld was tegen de zon. Zet mij in Panama (ja zeer nabij de evenaar) in de volle zon en ik ben binnen de kortste keren afgefikt).
Over mijn exit: Ik kan mij voorstellen dat mensen er weinig tot niets mee kunnen. Ga er voor het gemak maar vanuit dat de productie dingen niet laat zien met een reden. Misschien dat ik ooit nog op een moment hieromtrent uitleg wil, kan en mag geven.
Ik zal nog wel een tijdje meelezen met de andere onderwerpen. En houd het netjes he over die dappere dames en heren die nog over zijn in ER, want per slot van rekening ga je niet zomaar mee, dat doe je alleen als je echt wilt. Hoe het op jullie ook overkomt, daar moet je ook voor het gemak maar vanuit gaan.
Saron :O)