Auteur Topic: [kandidaat BE] Curd  (gelezen 91628 keer)

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #180 Gepost op: 10-12-2006, 21:57:14 »
Maar goed, de rest van je reactie zegt me eigenlijk al genoeg. :-X

Mij ook zeg..  :-X

Dus kortom, je vond Olga meer de Robinson van 2006 dan Lenny, dat is duidelijk (ongeveer met die dansjes etc.), maar waarom dan precies? omdat ze zoo mooi is etc ??? En omdat Lenny je smerig wegstemde ??? Goede, heldere argumentatie zeg...
Do you want to go to the Seaside?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #181 Gepost op: 11-12-2006, 00:20:17 »
Het interesseerd me eigenlijk helemaal niks wat er achteraf word besproken. Ik reageerde op wat ik zag ik de uitzending. Daar gaat t om.
En ik zag dat Lenny een winnaar was  ::jaja:: ::jaja::en Olga een harde kille vrouw. ::rofl::
Wat Curd nu weer schrijft dat hij blij is dat Olga wint haha heeft hij nog wat te goed van haar?
Na ja Curd ga jij maar lekker in die uitzendingen en wie weet krijg je er nog een paar eurootjes voor, dat zal de opzet wel zijn.
Want meen ik niet ergens gelezen te hebben dat je het zo druk hebt met je werk? En dat je wat meer tijd wilde voor je gezin? jaja ahum  ::pinokkio::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #182 Gepost op: 11-12-2006, 00:30:51 »
sjonge.. ik wou maar net zeggen... sjonge. heb er geen woorden voor.  ::ohno:: [ikreageerde stiekem op test had niet gezien dat er nog meer gereageerd was..]
« Laatst bewerkt op: 11-12-2006, 00:32:45 door Lautjuh »

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #183 Gepost op: 11-12-2006, 00:33:53 »


.....ja, ik ben blij dat OLga wint...joeppie, joeppie, de grote onthulling, na zoveel getreussel van de lustige forummers...yes, yes , he didit again...yes, zo blij, kijk ik ga zelfs nu een dansje doen, trallalalalalala...




Dit is toch wel taal van niveau kleuterschool.. ;D sorry hoor
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #184 Gepost op: 11-12-2006, 00:37:06 »
Dit is toch wel taal van niveau kleuterschool.. ;D sorry hoor

 ;D
maar uhm curd nu je hier toch bent...
hoezo grote onthulling? het mocht al duidelijk zijn dat je olga mocht in de uitzendingen en al helemaal na je stemmen op haar.

dus hoezo heb je het in vredesnaam over een talkshow om de waarheid te vertellen?  ???
iedere er-kijker wist al dat jij olga aardig vond  :-\\
« Laatst bewerkt op: 11-12-2006, 00:40:45 door Lautjuh »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #185 Gepost op: 11-12-2006, 00:38:24 »
Dit is toch wel taal van niveau kleuterschool.. ;D sorry hoor


hahaha en dan zijn we weer terug bij af
Praatjesmakers
« Laatst bewerkt op: 11-12-2006, 06:51:13 door Bakkertje, Reden: link verwijderd »

Offline Q-CURD

  • Deelnemer ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #186 Gepost op: 11-12-2006, 06:47:49 »
Sorry, guy's maar ik heb inderdaad nog zoveel te vertellen...48 dagen, 24/24, daar gebeurt heel veel wat jullie niet te zien of te horen krijgen.....ik heb zo'n toffe gesprekken gehad, met Frank, Bjorn, Ryan, Ernestine enz...tijdens de live...en we zitten allemaal op de zelfde boot....op dit Forum wil ik, maar kan ik niet deze zaken delen met jullie, wie weet ontmoeten we mekaar waar dan ooit...dus veel forum genot jongens...ik laat jullie nu, was blij erbij te zijn, in deze unieke ervaring, maar ik moet nu verder, veeeeel positieve energie uittedelen, naar al mijn klanten, luisteraars, kinderen enz...mijn reële wereld is terug aan de beurt, dank u voor al de reacties, en u kunt mij altijd bereiken via mijn site,


dit forum sluit in nu af, salu...gr curd
« Laatst bewerkt op: 11-12-2006, 06:52:05 door Bakkertje, Reden: link verwijderd »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #187 Gepost op: 11-12-2006, 08:26:55 »
Jammer dat je de rest niet op het forum wil vertellen Curd. ::bravo:: Ik verzeker je dat je met je verhaal op dit forum een heel groot publiek bereikt. Groter dan bij een bijeenkomst. Aan televisie kunnen we natuurlijk niet tippen, maar daar staat tegenover dat die informatie maar op één moment te zien valt, terwijl je het hier altijd terug kan lezen. 'Wie schrijft die blijft', luidt het spreekwoord.
Je kunt je beslissing natuurlijk altijd herzien.
We zijn dan vooral geïnteresseerd in de pikante details. ::jaja:: ::) >:D
er was eens......

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #188 Gepost op: 11-12-2006, 08:33:54 »
Jammer dat je de rest niet op het forum wil vertellen Curd. ::bravo:: Ik verzeker je dat je met je verhaal op dit forum een heel groot publiek bereikt. Groter dan bij een bijeenkomst. Aan televisie kunnen we natuurlijk niet tippen, maar daar staat tegenover dat die informatie maar op één moment te zien valt, terwijl je het hier altijd terug kan lezen. 'Wie schrijft die blijft', luidt het spreekwoord.
Je kunt je beslissing natuurlijk altijd herzien.
We zijn dan vooral geïnteresseerd in de pikante details. ::jaja:: ::) >:D

Daarentegen is een bijeenkomst wellicht een stuk 'interessanter'. Op zo'n forum zitten allemaal bijdehandjes met een uitgesproken mening, hihihi. Maar eeh Curd idd jammer dat je weer onder duikt. Zoals je weet was ik ook geinteresseerd in de details. Nu kunnen we alleen maar speculeren en gissen naar de waarheid. Alhoewel als ik Olga mag geloven (topic Olga en Saron) is alles precies zo gegaan als het op tv te zien was en is er geen sprake geweest van montage in iemands nadeel/voordeel what so ever. Dus ik zou niet weten waar jij het over hebt, ben zo nieuwsgierig!
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #189 Gepost op: 11-12-2006, 13:14:11 »
nou heel eerlijk gezegd ben ik in ieder geval niet nieuwsgierig naar het verhaal verteld door curd krijg weer een vieze smaak in mijn mond als ik zijn post lees (ben niet al te gek op vlees  ::rofl::) krijg opeens ook zo'n gevoel dat mensen gewoon jaloers op lenny waren, hoezo? komt door die kinderlijke uitzinnige vreugde van curd over het winnen van olga, sorry ze deed het best wel leuk maar zo leuk.........??????


Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #190 Gepost op: 11-12-2006, 13:22:21 »
nou heel eerlijk gezegd ben ik in ieder geval niet nieuwsgierig naar het verhaal verteld door curd

Ik ben juist het tegenovergestelde en heeeeeeeeeel erg nieuwsgierig!!
 ::bravo:: En natuurlijk een enorme fan van Curd!! ::bravo::

er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #191 Gepost op: 11-12-2006, 22:07:22 »
Ik ben juist het tegenovergestelde en heeeeeeeeeel erg nieuwsgierig!!
 ::bravo:: En natuurlijk een enorme fan van Curd!! ::bravo::


Oil lens wilt, kun kik olsan eki trachten Curd toveroaln om nog eki e woardje te plassern up RN ? tis an gidder wi  ::jaja:: ::jaja::
(als jullie willen,kan ik altijd proberen om Curd te overhalen om nog eens een woordje op RN te plaatsen,aan jullie de keuze  ::jaja:: ::jaja:: )

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #192 Gepost op: 11-12-2006, 22:26:49 »
misschien wil ie alles wel vertellen als ie weet dat er hier een eeeeeeeeenorme fan is ::ok:: ;D
er was eens......

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #193 Gepost op: 11-12-2006, 22:55:55 »
misschien wil ie alles wel vertellen als ie weet dat er hier een eeeeeeeeenorme fan is ::ok:: ;D
ooww,ahaa,nu begrijp ik het, Curd is "keurslager", in België is dat de "top",ik denk(maar tegen niemand zeggen hoor) dat Stormpie van Curd verwacht dat hij een "bereidinkje" naar haar noemt, bijv. een salade "stormpienoise" of zoiets?  ::rofl:: ::rofl:: ja ja ja, ik denk dat het die richting opgaat  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #194 Gepost op: 11-12-2006, 23:02:28 »
whahahaha... zeker weten dat die salade dan heel goed smaakt ::rofl::
er was eens......

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #195 Gepost op: 18-12-2006, 20:19:41 »
Smerige manier eruit gestemd? Dat lag gewoon in de natuurlijke ontwikkeling der dingen. Tuurlijk is het makkelijk redeneren vanaf de bank (hoewel dat als argument wel een beetje een dooddoener begint te worden), maar ieder kijkbuiskindje telde op de vingers na wat de strategie van Lenny en Ignace was: eerst een complot en dan gezellig de leden van het complot gaan elimineren. Niks smerig. Dat waren hoogstens de brilleglazen van de complotleden die dit niet zagen aankomen. Die leefden bij het moment en hielden zich niet bezig met wat de toekomst zou brengen. Terwijl dat heus geoorloofd is: schaken is erop gebaseerd.

Overigens: wat ik wél smerig vind is ex-expeditieleden noemen als mensen die het roerend met je eens zijn op de gebieden hier genoemd (om je eigen woordenbrij kracht bij te zetten), terwijl ik dat uit de eigen monden van die expeditieleden nog nergens vernomen heb. En ook de met veel vingergezwaai en wenkbrauwgewenk gebrachte nooit onthulde onthullingen doen niet fris aan vanachter mijn computer.

Ik proef een hoop verbittering, Curd. Meer niet. Daar hoef ik niet vloeiend Vlaams voor te begrijpen.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #196 Gepost op: 18-12-2006, 23:32:53 »
(...)

Pfioeoe, misschien heb je wel gelijk hoor SN, maar kan je wat meer quoten aub? Dan kan ik beter volgen...
Nu moet ik zo gaan terugzoeken, en dat is gelukt voor je eerste paragraaf (denk ik), maar de 2de?? ???
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #197 Gepost op: 19-12-2006, 20:42:04 »
Pfioeoe, misschien heb je wel gelijk hoor SN, maar kan je wat meer quoten aub? Dan kan ik beter volgen...
Nu moet ik zo gaan terugzoeken, en dat is gelukt voor je eerste paragraaf (denk ik), maar de 2de?? ???
:-\\

  ::rofl:: ::rofl::  ::ok:: Lukas, (misschien bedoelde jij dit niet spottend,maar ik wel) Sommige mensen moeten aan iedereen tonen dat ze "talenknobbels" zijn, plaatsen ellenlange berichten waar geen mens iets van begrijpt? Het ging over Curd,dat heb ik wel verstaan,maar voor derest  ??? ??? [size=02pt]er zijn nog mensen geweest..... ik noem geen namen [/size]

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Curd
« Reactie #198 Gepost op: 20-12-2006, 00:45:53 »
  ::rofl:: ::rofl::  ::ok:: Lukas, (misschien bedoelde jij dit niet spottend,maar ik wel) Sommige mensen moeten aan iedereen tonen dat ze "talenknobbels" zijn, plaatsen ellenlange berichten waar geen mens iets van begrijpt? Het ging over Curd,dat heb ik wel verstaan,maar voor derest  ??? ??? [size=02pt]er zijn nog mensen geweest..... ik noem geen namen [/size]

"Sorry, guy's maar ik heb inderdaad nog zoveel te vertellen...48 dagen, 24/24, daar gebeurt heel veel wat jullie niet te zien of te horen krijgen.....ik heb zo'n toffe gesprekken gehad, met Frank, Bjorn, Ryan, Ernestine enz...tijdens de live...en we zitten allemaal op de zelfde boot..." = de qoute waar SN het over heeft, dunkt mij.

En dan moet ik SN gelijk geven. Daarentegen geeft Olga aan in haar topic dat het nonsens is dat er andere dingen worden getoond, dan puur de waarheid. Dat spreekt de woorden van Curd dan weer tegen. Ik weet niet waar Curd het allemaal over heeft, maar ik ben het wel met hem eens dat de beelden anders zijn dan de ervaring. Aan de andere kant vind ik het op allerlei sites contstant noemen van dit eigenlijk al bekende feit erg veel weg hebben van interessantdoenerij(hoe heet dat ene programma ook al weer?).  ::tandpastasmiley::

Dus kortom: het laatste woord is nog niet over gezegd. Maar wel voor vanavond, ik ga naar bed! ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!