Auteur Topic: [Kandidaat BE] Frank  (gelezen 71124 keer)

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #60 Gepost op: 1-05-2006, 18:50:18 »
Goed gezegd.. hier ben ik het mee eens.

Melvin was waarschijnlijk niet zo goed bij hem in de smaak gevallen, dus misschien zou dat (grote?) gevolgen kunnen hebben.
FRANK IS FRANK EN DAT = GOED!!!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #61 Gepost op: 1-05-2006, 18:51:50 »
FRANK IS FRANK EN DAT = GOED!!!
Wind je niet zo op?  ::vergroot::
First you go backwards, but then forwards again

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #62 Gepost op: 1-05-2006, 18:52:24 »
FRANK IS FRANK EN DAT = GOED!!!
Dat hij en zijn mede zuideilanders maar ver mogen komen!!! :P

quote aangepast
« Laatst bewerkt op: 1-05-2006, 18:53:26 door Bakkertje »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #63 Gepost op: 1-05-2006, 18:53:59 »
Dat hij en zijn mede zuideilanders maar ver mogen komen!!! :P

quote aangepast
Dat hoop ik al helemaal niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #64 Gepost op: 3-05-2006, 22:26:24 »
Wat bedoel je.. had Melvin volgens jou níets te verliezen.. of bedoel je het als vraag die om verduidelijking vraagt?  Ik kan de klemtoon niet lezen he  ::)





Het eerste inderdaad. Ik denk dat er weinig kans was dat Karin gewipt zou worden, en het is duidelijk dat zij eigenlijk de enige uit zijn kamp was die hij er beslist in wilde hebben. In die zin was het hem worst of zij als tweede of als derde de samensmelting zou halen.

Het zou wel wrang worden als die volgorde op de een of andere manier nog een rol gaat spelen later trouwens. Dan is Karin benadeeld door het akkefietje met Jennifer.

Offline MaRLieS1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • MoLJaGeR
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #65 Gepost op: 4-05-2006, 12:31:42 »
Frank gaat flauwvallen, dat zegt EP heel duidelijk in de wereld draait door, maar wanneer, dat is de vraag.
Kijk de uitzending maar: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/dewerelddraaitdoor/bb.20060403.asf
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #66 Gepost op: 4-05-2006, 13:52:48 »
Ik vind ook dat Frank te ver is gegaan door Melvin te vragen Jennifer eerder te laten komen dan Karin. Melvin kon dus niet anders dan er in mee te gaan om zo zijn plaats even veilig te stellen.
Het valt me van Frank een beetje tegen dat hij Jennifer zo hoog plaatst, wat een ongelooflijke ***** is dat! Zo hard...terwijl Frank dat helemaal niet is denk ik. Of ik moet me gruwelijk vergissen...

Maar Frank is en blijft een kanjer van een vent hoor ::ok::

Edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 4-05-2006, 21:29:48 door n@ncy »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #67 Gepost op: 4-05-2006, 17:57:35 »
Ik vind ook dat Frank te ver is gegaan door Melvin te vragen Jennifer eerder te laten komen dan Karin. Melvin kon dus niet anders dan er in mee te gaan om zo zijn plaats even veilig te stellen.
Het valt me van Frank een beetje tegen dat hij Jennifer zo hoog plaatst, wat een ongelooflijke ***** is dat! Zo hard...terwijl Frank dat helemaal niet is denk ik. Of ik moet me gruwelijk vergissen...

Maar Frank is en blijft een kanjer van een vent hoor ::ok::

Of je vergist je in dat Jennifer een ongelooflijke ***** is...  ::)


Edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 4-05-2006, 21:34:49 door n@ncy »
Do you want to go to the Seaside?

Offline twina

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #68 Gepost op: 4-05-2006, 18:41:17 »
Ook ik denk net als langkousonline. Frank voelde zich misschien een beetje voor het blok gezet door Richard. Ik hoop echt dat ze de grootste vergissing ooit hebben gemaakt door Jennifer te kiezen. Voor Melvin was het toch ook moeilijk om nee te zeggen. Was het toch 2 tegen 1, terwijl Frank had belooft dat dat niet zou gebeuren. Hij gaf aan het eind van zijn verhaal Melvin nog wel de keus, maar die durfde al geen nee meer te zeggen. Jammer dat Frank dit zo heeft gedaan want verder vind ik hem geweldig. ::bravo::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #69 Gepost op: 4-05-2006, 22:33:59 »
Als Frank de beelden ziet van Jennifer's treiterig gedrag naar Douwe toe weet ie zeker dat ie een vergissing begaan heeft...

Mijn eerdere woorden zijn veranderd zie ik, ik zal ze geen ongelooflijke *piep* meer noemen maar een dame die, mijn inziens, nogal negatief ingesteld is. Jennifer: met alle respect maar hier redt je het niet mee ::zwaai::

On-topic weer: Ik begin, beelden weer teruggezien te hebben, een beetje te twijfelen aan de Robinsonwaardigheid van Frank maar hoop dat dat zich weer herstelt! (mijn beeld over hem)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #70 Gepost op: 5-05-2006, 00:20:22 »
Jennifer zei het misschien wat "crue" maar Douwe was toch echt heel erg lui... Waarom die er weer bij was, begrijp ik niet. Hij had pech natuurlijk van in Zuid terecht gekomen te zijn, in noord had hij het langer volgehouden denk ik... (met zijn maatje Fleur)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #71 Gepost op: 5-05-2006, 09:58:10 »
Ik weet het niet hoor.
In zijn eerdere expeditie zag je Frank ook echt bezig met de natuur. Had een eigen poeltje gevonden toen, communiceerde met de vogels en ik had toch echt het gevoel dat je hier een echt natuurmens aan het werk zag. Wat ik nu meer en meer zie is de nieuwe minister president of zo. Hij loopt de boel links en rechts maar te sussen, Melvin te bewerken en vond het ook nodig om Douwe zo in de groep ter verantwoording te roepen. Daar heb ik op zich geen problemen mee want liever zoiets dan gekonkel achter de rug om, maar ja... het past hem niet, vind ik. Gewoon weer met een trommel bij het kampvuur Indianenlied zingen.

Offline Tjiko

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #72 Gepost op: 7-05-2006, 22:08:49 »
ik ga zeker voor frank.. Vind hem echt een topper  ::tandpastasmiley::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #73 Gepost op: 8-05-2006, 22:00:52 »
Ik was ook helemaal gek van Frank, maar wat is dat nu voor onzin om Karin's teleurstelling als zwak te beoordelen ?!  ::niet-ok::

Ik dacht dat hij een man van principes, normen en waarden etc. was. Dat hij ook gewoon het spel speelt: prima! Maar toon dan wel een beetje begrip voor de emoties van een ander en laat die meid effe lekker uitrazen.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #74 Gepost op: 8-05-2006, 23:37:10 »
Frank is nog steeds wel één van mijn favorieten, maar ik vond dat inderdaad wel een wat vreemde reactie. Ik vind 'm tot nu toe minder goed overkomen dan in zijn vorige expeditie.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #75 Gepost op: 8-05-2006, 23:39:55 »
Frank is minder leuk dan in 2004. Weet niet waarom

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #76 Gepost op: 9-05-2006, 00:44:31 »
Frank is minder leuk dan in 2004. Weet niet waarom

Komt gewoon door Riesjaaar Willemson... als je die vergelijkt met Frank zie je de ware Robinson, niet dan?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #77 Gepost op: 9-05-2006, 06:25:03 »
Vorig jaar werd Frank nog echt als een natuurmens weergegeven, nu vind ik hem meer bezig zijn met het meelopen/er bij horen in de grote groep dan dat ik hem zie genieten. Kan natuurlijk ook door de montage komen, maar Frank is anders dan vorig jaar...weet niet of ik dat nou zo leuk vind :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #78 Gepost op: 9-05-2006, 08:27:07 »
In zijn vorige expeditie was Sint Frank al totaal niet mijn favoriet, maar deze expeditie begin ik hem echt irritant te vinden.  >:(
Het is echt behoorlijk lullig zoals hij eerst Melvin heeft overgehaald Jennifer binnen te halen etc., en hem daar vervolgens om weg te stemmen. Maar om dan vervolgens te doen alsof er geen complotten worden gesmeed en de kritiek van Karin zo weghonen...  ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: [Kandidaat BE] Frank
« Reactie #79 Gepost op: 9-05-2006, 09:49:05 »
Het commentaar van Frank na de eliminatie van Melvin sloeg helemaal nergens op!!
Hij beweert dat juist kamp noord de stemmen had gebundeld en dat de zuiderlingen bedreigd werden.
Hier klopt echter helemaal niets van. Noord had namelijk 2 stemmen voor Jennifer en een voor Pieter, geen bundeling dus. En zuid had allemaal op Melvin gestemd. Frank wist dus al van te voren dat hij helemaal niet bedreigd werd. Om dan zo de terechte kritiek van Karin en Mick (die heus ook geen lieverdje is) weg te wuiven vind ik heel erg zwak.
 ::niet-ok:: Sint-Frank slaat de plank nu helemaal mis ::niet-ok::