Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110808 keer)

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #140 Gepost op: 11-05-2006, 11:44:11 »
Hoi Arie-Els,

Jennifer wordt inderdaad als harde bikkel neegezet.
Dat is ze ook wel, maar anders.... ze is een doorzetter, geeft nooit op, is heel rechtvaardig.
Ze kan uitdrukkingen bedenken waarvan je dubbel ligt, en die gebruikt ze hier ook maar dat is ludiek bedoelt hoor. Ze knippen en plakken en monteren en dan komt dat natuurlijk heel anders over.
Ze laten niet zien dat zij hard werkt, compassie heeft met andere, spelletjes verzint tegen de verveling, eten gaat zoeken,...
Douwe had een oogonsteking en zij was wel diegene die zijn ogen ging druppelen.

Offline Stefffje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #141 Gepost op: 12-05-2006, 00:03:22 »
Dag Pascale,

heel leuk dat je reageert. Ik vind het erg voor jou dat jij niet geselecteerd bent. Ik begin Jennifer leuker en leuker te vinden, zij noemt tenminste een kat een kat, en komt er eerlijk voor uit wanneer er sprake is van een complot, i.p.v. rond de pot te draaien.

IK zou willen weten of expeditie robinson invloed heeft op je leven nu, of je er nog veel aan terugdenkt, of je soms nog naar beelden terugkijkt? Ik hoop dat je het niet zo moeilijk hebt gehad als Vernoique.

Wie had er volgens jou (buiten jezelf natuurlijk) nog bij de titanen moeten zitten van alle kandidaten?

Heb je het Jennifer ooit kwalijk genomen dat ze niet op jou maar op Richard stemde bij het laatste kampvuur van jullie expeditie?

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #142 Gepost op: 12-05-2006, 09:06:10 »
Stefffje,

Robinson heeft inderdaad wel invloed op mij gehad.
Vooral fysiek.
Mijn haren vielen uit en ik moest ze laten kortknippen en een zware vitamine-kuur volgen.
Het heeft meer dan 2 jaar geduurd vooraleer mijn eetpatroon weer een beetje normaal was (mij volstoppen met voedsel - bang om honger te krijgen/hebben) en alles wat ik at, bleef ook aan mijn lijf 'plakken'. Als ik dan op dieet wilde, ging dat niet. Mijn lichaam liet dat niet toe. Dat had zoiets van: 'bekijk het maar, al het voedsel wordt hier lekker opgeslagen'. Verder heb ik nergens last van gehad.

Ik vond het inderdaad niet leuk dat Jennifer op Richard stemde en niet op mij, maar dat is geen drama hé. Er zijn ergere dingen in het leven hoor. Ik ben nogal een nuchter persoon dus relativeer ik dat wel.

Wie had er nog bij de titanen moeten zitten: Meintje, Gwann, Robin, Olivier,...

Maar.....euhhhh... dit is de Jennifer's topic en niet de mijne  ::tandpastasmiley::

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #143 Gepost op: 12-05-2006, 10:03:40 »
Meintje ! Eindelijk eens iemand die Meintje ook niet vergeten is. Dat vond ik ook een erg sterke kandidaat. Jammer dat ze er toen zo vroeg uit moest.


Offline Stefffje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #144 Gepost op: 12-05-2006, 20:25:44 »
Oei, ik heb daarnet 'moment met marleen' op www.talpa.tv gezien en blijkbaar is Jennifer toch niet iemand die altijd even rechtuit en eerlijk is, als ik Melvin mag geloven.

Blijkbaar had ze voor de stemronde had gezegd dat ze Melvin Richard "echte robinsons" beschouwde en dat ze op Frank ging stemmen omdat ze boos op hem was.

Ook Richard valt me tegen. Ik heb nu eigenlijk geen echte favorieten meer, zielig hè? Ik vind Karin en Veronique wel leuk, maar om ze nu als de titanen der titanen te beschouwen, nee, dat nu ook weer niet...


Edit: Talpa link klopte niet. (er stond .net ipv .tv) - Test
 
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 23:28:58 door Test »

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #145 Gepost op: 13-05-2006, 06:16:27 »
Oei, ik heb daarnet 'moment met marleen' op www.talpa.tv gezien en blijkbaar is Jennifer toch niet iemand die altijd even rechtuit en eerlijk is, als ik Melvin mag geloven.

Blijkbaar had ze voor de stemronde had gezegd dat ze Melvin Richard "echte robinsons" beschouwde en dat ze op Frank ging stemmen omdat ze boos op hem was.

Ook Richard valt me tegen. Ik heb nu eigenlijk geen echte favorieten meer, zielig hè? Ik vind Karin en Veronique wel leuk, maar om ze nu als de titanen der titanen te beschouwen, nee, dat nu ook weer niet...


Edit: Talpa link klopte niet. (er stond .net ipv .tv) - Test
 

Ik heb het even gechekd, maar ze is tijdens( en na) de expeditie nog nooit 1 seconde boos op Frank geweest...dus...hier klopt iets niet.

Offline Stefffje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #146 Gepost op: 13-05-2006, 11:53:06 »
Ik heb het even gechekd, maar ze is tijdens( en na) de expeditie nog nooit 1 seconde boos op Frank geweest...dus...hier klopt iets niet.

Inderdaad, dat bedoel ik net, dat ze misschien probeerde om Melvin te misleiden ...

Ach, misschien is het allemaal vergezocht, maarik zie niet in waarom Melvin hierover zou liegen. Trouwens, hoe weet jij dat Jennifer tijdens en na de expeditie nooit één seconde boos is geweest op Frank???

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #147 Gepost op: 13-05-2006, 12:02:15 »
Trouwens, hoe weet jij dat Jennifer tijdens en na de expeditie nooit één seconde boos is geweest op Frank???

JazzyJazz doet zich voor als/is een kind van Jennifer...zie een aantal posts terug ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #148 Gepost op: 13-05-2006, 12:43:32 »
Dan zijn haar/zijn eerste posts wel een beetje vreemd, kijk maar.  :-\\
Als mijn moeder mee zou doen, dan zou ze wel mijn favoriet zijn, zonder twijfel. Maar de favoriet van Jazzy Jazz is Frank.  ???  ;D

Als Jazzy Jazz het kind van Jennifer is, dan lijkt hij/zij me toch een beetje schizofreen zo nu en dan...  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #149 Gepost op: 13-05-2006, 13:36:53 »
Dan zijn haar/zijn eerste posts wel een beetje vreemd, kijk maar.  :-\\
Als mijn moeder mee zou doen, dan zou ze wel mijn favoriet zijn, zonder twijfel. Maar de favoriet van Jazzy Jazz is Frank.  ???  ;D

Als Jazzy Jazz het kind van Jennifer is, dan lijkt hij/zij me toch een beetje schizofreen zo nu en dan...  ;)

 ;D ..tja zo dacht ik er ook over ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #150 Gepost op: 13-05-2006, 21:56:59 »
kan natuurlijk best een kind zijn ::tandpastasmiley::

(mijn jongens zijn ook zo bijdehand ;))
er was eens......

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #151 Gepost op: 14-05-2006, 08:54:13 »
Dan zijn haar/zijn eerste posts wel een beetje vreemd, kijk maar.  :-\\
Als mijn moeder mee zou doen, dan zou ze wel mijn favoriet zijn, zonder twijfel. Maar de favoriet van Jazzy Jazz is Frank.  ???  ;D

Als Jazzy Jazz het kind van Jennifer is, dan lijkt hij/zij me toch een beetje schizofreen zo nu en dan...  ;)

Mama wilde niet dat ik me op het forum met dingen ging bemoeien( de mensen van de productie hadden na de expeditie tegen haar verteld dat ze niet op de diverse forums moest gaan "zitten") Dus probberde ik het een beetje anoniem te doen( op mijn manier :))toen ik zag dat Pieter en Pascale ook op het forum zaten te schrijven dacht ik dat het eigenlijk best leuk zou zijn als ik ook wat insight informatie zou kunnen geven. En nee, ik ben niet schozofreen.......vraag maar aan Pieter en Pasacle die kenne me al meer dan 5 jaar ;)

Offline M3nd0

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #152 Gepost op: 15-05-2006, 10:46:25 »
Jennifer is een kei in het bekritiseren van andermans functioneren, zeker als die persoon niet goed in de groep ligt.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #153 Gepost op: 15-05-2006, 12:25:34 »
Jazzy Jazz is helemaal niet schizofreen.
Ik ken haar inderdaad al 5 jaar en het is een toffe meid.
Ach Jazzy: op het forum wordt 'weleens' overdreven in alles  ::tandpastasmiley::
Trek het je vooral niet aan.

En bij deze ..... zij is wel degelijk de dochter van Jennifer.

Jen is niet boos op Frank en nooit geweest.
Mensen die onverwacht uit de expeditie worden gestemd, zijn daar meestal van aangedaan en 'verzinnen' dingen en horen/zien dingen die er niet zijn of denken dat ze iets gehoord/gezien hebben...... Je wordt knettergek op zo'n eiland hoor

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #154 Gepost op: 15-05-2006, 16:17:33 »
Ik heb Jennifer nooit gemogen en dat zal ook wel nooit veranderen. Het is gewoon super irritant dat ze altijd zo'n gigantische grote kwek heeft, naja ik vind gewoon helemaal niks aan haar en ik hoop dat ze er snel uitvliegd ::zwaai::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #155 Gepost op: 15-05-2006, 16:20:40 »
Ik vind Jennifer nu ook bepaald niet de tofste, maar toch 1000 keer liever Jennifer dan irritante Mick.... Jennifer is tenminste een dame die van aanpakken weet en die het survival instinct in zich heeft...

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #156 Gepost op: 15-05-2006, 16:58:22 »
Ik heb Jennifer nooit gemogen en dat zal ook wel nooit veranderen. Het is gewoon super irritant dat ze altijd zo'n gigantische grote kwek heeft, naja ik vind gewoon helemaal niks aan haar en ik hoop dat ze er snel uitvliegd ::zwaai::


NAJA... aan jou is ook niks aan.
Kan je wel, schelden en lelijke dingen zeggenop het forum onder een anonieme naam.
Jij laat je gezicht niet zien. Jennifer zegt het tenmiste rechtuit.
Ik hoop van harte dat jij er ook snel 'uitvliegt' ::zwaai::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #157 Gepost op: 15-05-2006, 17:03:51 »
Ik geef alleen mijn mening hoor ::oink:: ???. En iedereen hier mag zijn mening geven hier dus dan weet je dat niet iedereen het altijd met elkaar eens is......

En zo'n anonieme naam heb ik nou ook weer niet......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #158 Gepost op: 15-05-2006, 17:08:36 »
Pascale, ik erger me een beetje aan jou. Niet iedereen vind Jennifer nu zo ontzettend geweldig. Laat de mensen die nu net een andere mening dan jou hebben nou ook eens in hun waarde. Hier is iedereen vrij om zijn/haar mening te geven, en dat doet ze op een normale manier. Wat is daar zo erg aan? Niet iedereen kan het met elkaar eens zijn, zoals Stefanie al zegt. 

BTW: Waar zie je haar trouwens schelden?
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 17:14:54 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #159 Gepost op: 15-05-2006, 17:15:27 »
Jazzy Jazz is helemaal niet schizofreen.
Ik ken haar inderdaad al 5 jaar en het is een toffe meid.
Ach Jazzy: op het forum wordt 'weleens' overdreven in alles  ::tandpastasmiley::
Trek het je vooral niet aan.

En bij deze ..... zij is wel degelijk de dochter van Jennifer.


Okee, dan moeten we dat maar aannemen...  ;D  ;)
Overigens zei ik ook helemaal niet dat ze schizofreen is, alleen dat ze, door haar tegengestelde berichten, schizofreen lijkt. Dat kan me toch moeilijk kwalijk genomen worden en Jazzy Jazz zal ongetwijfeld zelf ook mijn redenatie wel begrijpen. Als iemand eerst zegt dat Frank zijn/haar favoriet is, dan komt het nou eenmaal een beetje vreemd over als diezelfde persoon later zegt dat ze de dochter is van Jennifer.

Maar goed, nu geloof ik het wel, hoor...  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.