Poll

SLIM, STERK, EN SOCIAAL...DUS...DE BESTE HEEFT GEWONNEN......TOCH???

JEN WINT
5 (16.1%)
JEN WINT NIET
26 (83.9%)

Totaal aantal stemmen: 31

Auteur Topic: [Kandidaat NL] Jennifer  (gelezen 110803 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #180 Gepost op: 16-05-2006, 19:55:42 »
Hoeveel van de kandidaten heb je eigenlijk negatieve dingen over haar horen zeggen?

Tja, je kunt het ook omdraaien. Afgezien van degenen met wie ze een complot had (De twee overige kandidaten uit 2001 + Frank en Ryan), zijn de kandidaten negatief. Als Frank haar hachje niet gered had, lag ze er al uit.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #181 Gepost op: 16-05-2006, 20:04:01 »
Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.

Big D, jij roept bij mij erg veel irritatie op. Leer eerst normale zinnen te formuleren,
(Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken.)

wat bedoel je nou sukkel, dat ze gaat staan...?
jaja de basisschool is niet meer wat het geweest is........

Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #182 Gepost op: 16-05-2006, 20:08:23 »
Ryan is niet uit 2001


Offline haai5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #183 Gepost op: 16-05-2006, 20:11:03 »
en Frank ook niet.......

zielige mensen......

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #184 Gepost op: 16-05-2006, 20:15:20 »
KD bedoelde: de 2 overgebleven kandidaten van 2001 (oftewel Richard en Pieter) én Frank én Ryan.

Er is nooit geschreven dat Frank en Ryan uit 2001 waren. Toch?
(hoe zat het ook alweer met goed lezen? ;) )
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #185 Gepost op: 16-05-2006, 20:19:50 »
Big D, jij roept bij mij erg veel irritatie op. Leer eerst normale zinnen te formuleren,
(Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken.)

wat bedoel je nou sukkel, dat ze gaat staan...?
jaja de basisschool is niet meer wat het geweest is........

Haai5, jij roept bij mij ook erg veel irritatie op. Bovenstaande post van jou slaat helemaal nergens op, en die twee die daarop volgen ook niet.
Als je goed gelezen had, had je namelijk gezien dat KD het heeft over 'de twee overige kandidaten uit 2001 + Frank en Ryan'. Het plusteken betekent ÉN. Dus totaal gaat het over 4 personen.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #186 Gepost op: 16-05-2006, 20:22:57 »
gelukkig is er voor adoratie het kwijltopic. Hier kunnen alle forummers hun adoratie voor deelnemers uiten.

Om op de discussie terug te komen. Iedereen die naar Robinson kijkt zal zichzelf een mening vormen over de kandidaten die meedoen. Terecht of onterecht, dat gebeurt gewoon. Zo ook over Jennifer. En die mening mag op dit forum, op normale wijze, geventileerd worden. Daar zullen altijd wat minder genuanceerde berichten tussen zitten. Meestal heeft dat te maken met de leeftijd van de forummer. Maar zolang men niet enorm grof gaat schelden etc kunnen we daar het beste overheen lezen.
En als daar toch berichten tussendoor glippen waarvan iemand denkt.. dit kan echt niet.. dan zit rechts onderaan een bericht een knop 'meld dit bericht aan de moderator' en wordt er wanneer nodig zeker ingegrepen.
Ik ben dan wel eens benieuwd naar de gemiddelde leeftijd van de "forummers" Ik ben 17...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #187 Gepost op: 16-05-2006, 20:26:52 »
Haai5, jij roept bij mij ook erg veel irritatie op. Bovenstaande post van jou slaat helemaal nergens op, en die twee die daarop volgen ook niet.
Als je goed gelezen had, had je namelijk gezien dat KD het heeft over 'de twee overige kandidaten uit 2001 + Frank en Ryan'. Het plusteken betekent ÉN. Dus totaal gaat het over 4 personen.

Exact. Cynneke & Iris_77 hebben mijn post begrepen.  ::hug::  ::)

@ haai5: Misschien heb jij wel leren schrijven, maar niet leren lezen en al helemaal niet te tellen!
Tel eerst eens tot tien en houd reacties als 'wat bedoel je nou sukkel' en 'zielige mensen' voor je.  ::niet-ok::  >:(
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #188 Gepost op: 16-05-2006, 22:02:41 »
Feit is dat Jennifer nog niets heeft laten zien in deze editie. Daarbij staat ze vooral als er negatief over iets of iemand wordt gesproken. Ze verschuilt zich achter haar vriendjes en dat is de enige reden waarom ze er nog in zit. Ze had gewoon simpelweg de samensmelting niet gehaald. Daar ben ik zeker van.
Los van dit alles vind ik (en dat is natuurlijk mijn persoonlijke visie)een vreselijk mens, gewoon door haar hele doen en laten roept ze bij mij irritatie op.

Ben jij Douwe? ;)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #189 Gepost op: 16-05-2006, 23:57:59 »
Jennifer niks laten zien? Ik vind wel dat je de dingen binnen hun proporties moet blijven zien. Als ik alleen al denk aan die monsterproef tegen Fleur, waarbij ze vastgebonden aan een touw een stokje moest pakken... Dat vond ik toch wel uitermate stoer, hoor! Daar toonde ze toch heus karakter.

En ook op andere momenten doet ze dat zeker. Het is - wat je noemt - een kranig wijf. Misschien juist dáárom vind ik het zo jammer dat ze zo kan haten, en dat ook zo laat merken. Dat heeft ze namelijk helemaal niet nodig. Een Jennifer zonder dat trekje zou een favoriet zijn wat mij betreft. Maar een Robinson moet meer zijn dan een bikkel en een 'eerlijk' persoon. Eerlijk heeft trouwens meerdere betekenissen. Zo betekent het o.a. 'fatsoenlijk', en ik vind Jennifer af en toe in de omgang met anderen verre van fatsoenlijk. Eerlijk is niet alleen datgene zeggen wat in je brein omhoog komt. Zonder fatsoen heet dat 'tactloos'.

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #190 Gepost op: 17-05-2006, 03:25:38 »
Jennifer niks laten zien? Ik vind wel dat je de dingen binnen hun proporties moet blijven zien. Als ik alleen al denk aan die monsterproef tegen Fleur, waarbij ze vastgebonden aan een touw een stokje moest pakken... Dat vond ik toch wel uitermate stoer, hoor! Daar toonde ze toch heus karakter.

En ook op andere momenten doet ze dat zeker. Het is - wat je noemt - een kranig wijf. Misschien juist dáárom vind ik het zo jammer dat ze zo kan haten, en dat ook zo laat merken. Dat heeft ze namelijk helemaal niet nodig. Een Jennifer zonder dat trekje zou een favoriet zijn wat mij betreft. Maar een Robinson moet meer zijn dan een bikkel en een 'eerlijk' persoon. Eerlijk heeft trouwens meerdere betekenissen. Zo betekent het o.a. 'fatsoenlijk', en ik vind Jennifer af en toe in de omgang met anderen verre van fatsoenlijk. Eerlijk is niet alleen datgene zeggen wat in je brein omhoog komt. Zonder fatsoen heet dat 'tactloos'.

Mee eens.
Ik zou tactloos alleen vervangen door bot.

Offline delete

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #191 Gepost op: 17-05-2006, 03:27:20 »
Exact. Cynneke & Iris_77 hebben mijn post begrepen.  ::hug::  ::)

@ haai5: Misschien heb jij wel leren schrijven, maar niet leren lezen en al helemaal niet te tellen!
Tel eerst eens tot tien en houd reacties als 'wat bedoel je nou sukkel' en 'zielige mensen' voor je.  ::niet-ok::  >:(

 ::ok::

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #192 Gepost op: 17-05-2006, 08:26:57 »
Eerlijk heeft trouwens meerdere betekenissen.

Starry, dat vind ik toch ietwat kort door de bocht. Ik vind jennifer toch wel wat hypocriet omdat zij heel negatief over anderen is en weinig zelfreflectie heeft...Ze zal wel een bikkel zijn....dat geloof ik ook wel..Maar ik (nogmaals, dat is persoonlijk) vind haar gewoon een vreselijk mens..
Al geloof ik ook wel dat het geheel afhankelijk is van de dingen die ze laten zien...en dat is ook maar een selectie van fragmenten...

Offline **Mike**

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #193 Gepost op: 17-05-2006, 17:30:51 »
Hey Juf,

Ja, het gaat nog steeds goed, alleen jammer dat ze Pieter eruit gestemd hebben, en dat alleen maar omdat hij TE eerlijk is. Maargoed, jij zit er gelukkig nog in !Hoop dat je het nog even vol houd... We zijn trots op je !

Groetjes Mike..  ::trots::

Offline Senorita_88

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #194 Gepost op: 17-05-2006, 21:35:54 »
Hallo allemaal!

ook ik ga kan niet erg positief over Jennifer zijn, vanaf aflevering 1 kan ik haar al niet uitstaan.. ik vind haar erg onsympathiek en een beetje het "pest-type". Ik baalde toen ze de samensmelting haalde,want dat verdient ze absoluut niet, ze is inderdaad bot en hard, ik denk niet dat dat eigenschappen zijn die de uiteindelijk Robinson moet bezitten. Weg dr mee!   ::niet-ok::
groetjes..
Arienne

Offline joost 2

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #195 Gepost op: 18-05-2006, 07:18:12 »
Hallo allemaal!

ook ik ga kan niet erg positief over Jennifer zijn, vanaf aflevering 1 kan ik haar al niet uitstaan.. ik vind haar erg onsympathiek en een beetje het "pest-type". Ik baalde toen ze de samensmelting haalde,want dat verdient ze absoluut niet, ze is inderdaad bot en hard, ik denk niet dat dat eigenschappen zijn die de uiteindelijk Robinson moet bezitten. Weg dr mee!   ::niet-ok::
groetjes..


Ik heb Jennifer in nog niet 1 van de afleveringen iemand zien pesten. Geef eens wat voorbeelden?! Ik vind haar commentaren juist grappig ! En volgens mij de meeste van haar eiland bewoners ook :) Maar Signorita ,jij bent waarschijnlijk een Douwe fan ... en zelfs die lamme luie dwarsligger is niet eens gepest.

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #196 Gepost op: 18-05-2006, 07:40:40 »
Hey Juf,

Ja, het gaat nog steeds goed, alleen jammer dat ze Pieter eruit gestemd hebben, en dat alleen maar omdat hij TE eerlijk is. Maargoed, jij zit er gelukkig nog in !Hoop dat je het nog even vol houd... We zijn trots op je !

Groetjes Mike..  ::trots::

Hoi Mike, veel plezier vandaag met mama en jullie klas in Bobbejaanland( jammer dat het zo regent!) Mama baalde natuurlijk ook onwijs erg dat Pieter eruit lag, zij waren hele goede vrienden al sinds 2001.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #197 Gepost op: 18-05-2006, 07:43:46 »
Ik heb Jennifer in nog niet 1 van de afleveringen iemand zien pesten. Geef eens wat voorbeelden?! Ik vind haar commentaren juist grappig ! En volgens mij de meeste van haar eiland bewoners ook :) Maar Signorita ,jij bent waarschijnlijk een Douwe fan ... en zelfs die lamme luie dwarsligger is niet eens gepest.

Het is maar net wat je onder pesten verstaat...iemand een luie lamme dwarsligger noemen, kan al pesten zijn voor de ander...ik vind het persoonlijk ook weinig van respectvol om iemand zo te noemen, of je nu bevoordeeld bent wat Jennifer betreft of wanneer je dat niet bent ::niet-ok::
Buiten de kandidaten om is het voor iedereen, die niet mee heeft gedaan, gissen naar de waarheid, want ik denk dat Jennifer (of wie dan ook) wel eens iets anders verteld heeft, dan dat het werkelijk is gebeurd...dat heet de eigen belevingswereld ;)

Jij vindt de commentaren grappig en dat is prima hoor maar ik vond ze persoonlijk niet allemaal zó grappig en ik ben heus wel een persoon die humor heeft ;D

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #198 Gepost op: 18-05-2006, 13:46:49 »
Ik heb Jennifer in nog niet 1 van de afleveringen iemand zien pesten. Geef eens wat voorbeelden?! Ik vind haar commentaren juist grappig ! En volgens mij de meeste van haar eiland bewoners ook :) Maar Signorita ,jij bent waarschijnlijk een Douwe fan ... en zelfs die lamme luie dwarsligger is niet eens gepest.

Ik vind Jen's commentaren ook grappig.
Ik heb ook de indruk dat zij met iedereen in het kamp (nu) toch goed kan opschieten.
Het was enkel Jacobien die vond dat Jennifer kwetsend overkwam - de rest toch niet.
Heeft er al iemand (van diegene die er nu nog zitten) al iets slechts over haar gezegd.
Dus .............. relativeer............het valt allemaal reuze mee!!!!!! ;D

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Jennifer
« Reactie #199 Gepost op: 18-05-2006, 17:10:44 »
Als je als deelnemer nooit een traan laat zien, duidelijk en eerlijk tegen anderen zegt wat je denkt en daarbij niet van nature een monalisa-glimlachje op je gezicht hebt zitten, dan roept men al heel snel dat je keihard, gemeen of arrogant bent. Er zijn ook types die de zelfde dingen kunnen zeggen maar een grappig accent hebben en van nature een kop hebben waardoor je blijft lachen.
Als Richard tegen iemand zei: "Hut maokt me gheen balluitttt!" moet iedereen keihard lachen. Als een ander het roept denk je al snel: "wat een zak is dat!"