Auteur Topic: [Kandidaat NL] Ryan  (gelezen 121841 keer)

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #60 Gepost op: 7-05-2006, 17:31:54 »
hah thanks test,, wilde net naar et filmpje vrage;P
RIP ernst-paul

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #61 Gepost op: 9-05-2006, 00:06:07 »
Compliment voor Ryan deze week. Je zal maar met van die types opgescheept zitten die niks willen. Ik vond dat het nog heel netjes oploste door zijn frustratie zo kalm op tafel te leggen. Was mij niet gelukt waarschijnlijk. :-X ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #62 Gepost op: 9-05-2006, 00:07:54 »
Inderdaad ik vond hem erg geduldig blijven. Mijn complimenten daarvoor, want ik had me gek lopen ergeren aan die twee vakantiegangers.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #63 Gepost op: 9-05-2006, 00:34:07 »
Veel mannen zouden er een moord voor doen om alleen met drie vrouwen op een onbewoond eiland te zitten maar in dit geval lijkt het meer een lijfstraf of zo... brrrr  ::ohno::

Ryan, sterkte!

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #64 Gepost op: 9-05-2006, 15:13:17 »
Prachtig om te zien die zelfbeheersing.
Wat een voorbeeld van mentale kracht... helemaal top.
 ::ok::  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #65 Gepost op: 9-05-2006, 15:54:27 »
Veel mannen zouden er een moord voor doen om alleen met drie vrouwen op een onbewoond eiland te zitten maar in dit geval lijkt het meer een lijfstraf of zo... brrrr  ::ohno::

Ryan, sterkte!
Als ik de vrouwen uit mocht kiezen had ik het wel gewild ja ::rofl::

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #66 Gepost op: 9-05-2006, 16:30:44 »
VIND DAT RYAN  EEN TOP KANDIDAAT IS VOOR DIT HOOP DAT IE IN DE FINALE KOMT

tekst verkleind
« Laatst bewerkt op: 9-05-2006, 19:32:39 door Bakkertje »
kolibri

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #67 Gepost op: 9-05-2006, 16:41:39 »
Kleine letters kunnen we ook lezen

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2006, 20:22:43 »
Ik vind Ryan absoluut Robinsonwaardig en ik hoop dat hij bij de Samensmelting komt en daarna iedereen eruit kinkelt want, iedereen die bij de Samensmelting zit vind ik er géén van leuk.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2006, 20:24:29 »
Ik vind Ryan absoluut Robinsonwaardig en ik hoop dat hij bij de Samensmelting komt en daarna iedereen eruit kinkelt want, iedereen die bij de Samensmelting zit vind ik er géén van leuk.

In 2003 vond ik niets aan Ryan. (sorry)
Maar dit jaar vind ik hem een hele leuke kandidaat die ook nog veel inzet toont. Dus absoluut behoort hij tot mijn top5.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #70 Gepost op: 9-05-2006, 21:34:24 »
Ik zei toch al: met recht Robinson material die Ryan  ::bravo::
...grappig dat eerst iedereen over hem viel (o.a. over zijn reactie op 'nie-mouwe-Douwe') en nu...zoals ook in 2003...blijft hij gewoon wie hij is en is dus idd een échte Robinsonner! Zoals hij "every inch a gentleman" blijft, met zulke troelen naast hem! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft  ::oink:: wat een mutsen.

In 2003 lag hij er op het allerlaatste moment toch uit, hopelijk lukt het hem dit jaar toch de finale in te sneaken en ze allemaal een poepie te laten ruiken  ::tandpastasmiley:: ha!
Hij verdient het!!!

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #71 Gepost op: 10-05-2006, 09:56:24 »
Hoi Ryan!
Het was leuk om met jou erbij naar aflevering 6 te kijken :) en je zag er ERRUG goed uit!
Iedereen heeft het wel met je te doen hoor...jij met drie van die meiden!!!

Offline laura!!!

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #72 Gepost op: 11-05-2006, 21:52:20 »
heej ryan,, mijn zus had jou toen straks gezien ;D   en toen was ik er net weer nie bij :(

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #73 Gepost op: 12-05-2006, 00:33:53 »
Ryan, wat ben je sterk bezig man !!!
Ik werd echt pist en pist neidig op die 2 vrouwen (Lydia en Fleur)
Lydia daar kreeg ik al de kriebels mee in haar vorige expeditie maar nu heb ik het echt helemaal gehad met haar.
Ryan, hoe kon je zo geduldig blijven en zo rustig zeggen waar je mee zat.????
Ik hoop echt dat jij de samensmelters gaat vervoegen of finalist gaat worden, wie weet tegen Pieter ?

Offline Ryan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #74 Gepost op: 12-05-2006, 08:25:05 »
Leuk jullie reacties te lezen...zowel de positieve als de negatieve...het kan uiteraard niet altijd rozengeur en maneschijn zijn.... ::tandpastasmiley::

Nog leuker te zien hoe mensen denken en een beeld van iemand kunnen vormen zeker in mijn geval na het jaar 2003! Ook ik weet dat ik daar in 2003 als een arrogante eikel ben ''neergezet'' vooral in het begin!! Zoals er al geschreven is....naar mate het einde in zicht kwam liet men gelukkig ''iets'' meer zien van wie ik werkelijk ben of kan zijn. Ook in het dagelijkse leven hebben veel mensen moeite met personen die eerlijk durven zijn, maar ook duidelijk en direct hun mening geven. Uiteraard zit er veel verschil tussen iets zeggen en iets zeggen. De manier waarop maakt vaak het grote verschil. Zo ook hadden een aantal personen (Robin, Judge, Giovanni) in 2003 moeite met het idee dat iemand binnen het kamp de dingen op tafel durfde te leggen en niet bang was zijn kop daar voor te verliezen. Vandaar uit is men begonnen met een werkelijk gemeen spel....maak het Ryan zwaar en het leven in een zo kort mogelijke tijd meer dan zuur....en idd...het was zwaar om constant voor alles op te moeten komen tegen drie personen....maar juist dat gaf me nog meer kracht op dat moment om de waarheid op tafel te krijgen. Iets wat uitenindelijk ook is gelukt.....de maskers vallen vroeg of laat bij iedereen af!  Gelukkig was het dit jaar op dat vlak iets milder en gunde men elkaar het licht in de ogen in tegenstelling tot 2003.

Nu is het wel van belang dat men zeker niet vergeet dat expeditie robinson in bijna niets te vergelijken is met het dagelijkse leven. Alles is extreem en daar door ook sommige reacties van mensen. Wij zeggen regelmatig onderling tegen elkaar.....hier is hier en daar is daar....want zelfs onderling wil men nog wel een door slaan en de werkelijkheid van het spel uit het oog verliezen. Zeker als er bij een aantal mensen oud zeer blijft zitten omdat ze in hun ogen onterecht zijn weggestemd tijdens een eilandraad of als er om welke reden dan ook een conflict is geweest.

Nogmaals leuk jullie reacties en gedachten gelezen te hebben.... voor nu veel kijk plezier met de aankomende aflevering....

Groetjes Ryan
« Laatst bewerkt op: 12-05-2006, 08:50:44 door Ryan »
Geniet van het leven....het duurt maar even.....

Offline RobinsVader

  • Forumlid
Ryan bij Jensen
« Reactie #75 Gepost op: 12-05-2006, 09:21:37 »
weet niet of er al een topic over was, en anders een dubbele
vond het wel lachen om te zien, maar gast, wat was hij bruin!

Wie zouden jullie nog meer bij Jensen willen zien?

Ik vind all die achtergrond info die nu hier rondhangt er cool ;)
(Pieter, Vero, Ryan)
vorig jaar was Fleur hier ook nog wel eens te vinden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Ryan bij Jensen
« Reactie #76 Gepost op: 12-05-2006, 11:00:03 »
Douwe gewoon bij Jensen. Maar dat had dan vorig jaar gemoeten, toen was hij spraakmakender

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Ryan bij Jensen
« Reactie #77 Gepost op: 12-05-2006, 11:35:44 »
Douwe gewoon bij Jensen. Maar dat had dan vorig jaar gemoeten, toen was hij spraakmakender

Ik denk dat ze dan eerder voor Mick zullen kiezen. Douwe is geen matennaaier en dan ben je niet interessant voor Jensen want dan kan hij niet scoren ermee.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #78 Gepost op: 12-05-2006, 12:46:40 »
Leuk dat je hier ook hebt gereageerd, Ryan!  ::ok::

Goed dat je als persoonlijk voorwerp een duikbril met snorkel meegenomen had; ik zou op zulke mooie eilanden ook niet zonder willen zitten!  ;D
Heb je zo nu en dan ook nog de tijd genomen om voor de lol een beetje rond te snorkelen?  8) In de beelden waarop we konden zien hoe je het visnet onder water bevestigde, leek het erop dat er een mooi koraalrifje bij het eiland lag.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Ryan
« Reactie #79 Gepost op: 12-05-2006, 13:06:09 »


Nu is het wel van belang dat men zeker niet vergeet dat expeditie robinson in bijna niets te vergelijken is met het dagelijkse leven. Alles is extreem en daar door ook sommige reacties van mensen. Wij zeggen regelmatig onderling tegen elkaar.....hier is hier en daar is daar....want zelfs onderling wil men nog wel een door slaan en de werkelijkheid van het spel uit het oog verliezen. Zeker als er bij een aantal mensen oud zeer blijft zitten omdat ze in hun ogen onterecht zijn weggestemd tijdens een eilandraad of als er om welke reden dan ook een conflict is geweest.

Nogmaals leuk jullie reacties en gedachten gelezen te hebben.... voor nu veel kijk plezier met de aankomende aflevering....

Groetjes Ryan
En nog een titaan die meeleest en reageert, leuk!
Je bevestigt het idee dat ik al had, dat deze keer oude expedities een grote rol spelen, met oud zeer, maar vast ook  andersom.

Ik hoop dat we nog tot het einde mogen zien! ::zwaai::
Keep calm and eat chocolates!