Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131143 keer)

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #100 Gepost op: 28-04-2006, 14:45:10 »
Toegang tot het ondergrondse Forum (e-mailverkeer) zou trouwens wel interessant voor jullie zijn. Er zijn heel wat ex-deelnemrs die elkaar het leven momenteel behoorlijk zuur maken door elkaar volledig afbranden in onaardige e-mailtjes die hun mailboxen dagelijks vervuilen.
Maak de mensen hier op dit forum niet nog meer nieuwsgieriger dan ze al zijn!  8)
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #101 Gepost op: 28-04-2006, 16:39:19 »
Volgens mij is er nog nooit een expeditie geweest waarna mensen elkaar zo naar het leven stonden. Benieuwd of dat een beetje zal blijken uit de uitzendingen.

Ik dacht al een haaibaai te hebben ontdekt  :-X ;D maar jeumig wat bezield die mensen dan om zich zo te gedragen?

By the way Pieter ik lees je stukjes graag, dus ga vooral door met posten ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #102 Gepost op: 28-04-2006, 17:04:43 »
Wat vals, wat erg, maar vooral: wat ben ik nu nieuwsgierig!


En dan te bedenken dat dit allemaal mensen zijn die het eerder hebben meegemaakt, ze kenden het spel toch?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #103 Gepost op: 29-04-2006, 19:29:11 »
Helemaal geen lange tenen hoor ondanks mijn maat 46, het is meer dat ik leuk vind om lekker luchtig een eind in de ruimte ouwehoeren. Zwaarmoedig discussiėren alsof die expeditie meer is dan "17 rare mafketels die met hele goede voorkennis, aan een heel vreemd spel mee doen op een bizarre locatie" zie ik niet zitten. Uiteindelijk kan ik er alleen maar om lachen.

Beetje gaan zitten discussiėren in een speciale "Deelnemersafdeling" lijkt me een ramp. Na zo'n expeditie heb je elkaar niet echt veel meer te vertellen. Toegang tot het ondergrondse Forum (e-mailverkeer) zou trouwens wel interessant voor jullie zijn. Er zijn heel wat ex-deelnemrs die elkaar het leven momenteel behoorlijk zuur maken door elkaar volledig afbranden in onaardige e-mailtjes die hun mailboxen dagelijks vervuilen. Om te laten zien hoe erg die mailtjes wel niet zijn worden die dan heel leuk doorgestuurd naar andere deelnemers die er helemaal niets mee te maken hebben. Ik lach me een ongeluk. Volgens mij is er nog nooit een expeditie geweest waarna mensen elkaar zo naar het leven stonden. Benieuwd of dat een beetje zal blijken uit de uitzendingen.

Groeten,

Pieter

Ja, daar hebben wij niks mee te maken, vind ik. Inderdaad wel opmerkelijk dat dat dit seizoen zo erg speelt. Misschien omdat het Titanen waren (lees: sterke persoonlijkheden) ;)?

Verder zal het op forums natuurlijk altijd een probleem vormen dat sommigen alleen maar luchthartig van gedachten willen wisselen, terwijl anderen vaak wat dieper op de materie in willen gaan. Ik behoor zelf tot de tweede groep, maar het grappige is dat de eerste groep mij niet stoort. Ik lees daar eigenlijk een beetje langs heen. Terwijl ik op mijn beurt soms wel wordt aangesproken op mijn stijl van schrijven. Laat mij dan ook met rust, denk ik dan :P.

Het blijft wel leerzaam dat deelnemers af en toe hun neus hier laten zien. Dat helpt namelijk wel de zaken in perspectief te zien. En ook al blijf ik vinden dat wij kijkers onze mening moeten kunnen blijven hebben, af en toe merken dat de beste stuurlui toch echt aan wal staan blijft leerzaam ::tandpastasmiley::.

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #104 Gepost op: 2-05-2006, 00:48:36 »

Madine

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #105 Gepost op: 2-05-2006, 17:30:45 »
Ik zou het wel jammer vinden als Pieter niet meer post hier.

Spijtig dat sommige mensen hun mening over mensen zo makkelijk vormen op basis van een televisieprogramma. Het wordt dan wel uitgezonden als een soap vol met intriges en iedere week weer een cliffhanger, maar het verschil is dat dit geen acteurs zijn die een personage spelen. Als een soapster in Goede Tijden Slechte Tijden een klootzak speelt en wordt uitgescholden op straat dan mag 'ie dat nog als een compliment opvatten ook, kennelijk speelt hij dan heel goed. Maar de kandidaten van ER zijn ook maar mensen van vlees en bloed. Dat iedereen een favoriet heeft is normaal, maar besef wel dat we, zoals Pieter zegt, maar een fractie zien van wat er op die eilanden heeft afgespeeld. Daarbij, als ze op televisie al een shot van een lachende eerste keeper van Feyenoord op de tribune juist laten zien op het moment dat de tweede keeper een flinke blunder maakt, dan geloof ik ook best dat er flink met de beelden gemanipuleerd wordt bij Expeditie Robinson.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #106 Gepost op: 2-05-2006, 19:17:28 »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #107 Gepost op: 2-05-2006, 19:52:26 »
Grotendeels ben ik het wel met je eens Richard.
Misschien ben ik wel verkeerd bezig maar ik vind het kijken naar dit soort programma's ook een soort van test zo van: hoe zou ik reageren in extreme omstandigheden en op die of die persoon. Dat betekent dat als je daar een paar weken gedropt wordt je vroeg of laat toch jezelf laat zien zoals je bent. Dat kan nu eenmaal niet anders want je bent op een gegeven moment aan het survivallen. Die fysieke proeven zijn spelletjes maar wat eromheen gebeurt is gewoon puur instinctief en karaktermatig. Nou, ik probeer daar altijd van te leren. Zijn toch altijd wel wat dingetjes die je ook kunt gebruiken in je eigen dagelijkse leven. Omgaan met commentaar, leren luisteren naar een ander. Daarom vond ik de inside info van Pieter wel goed leesvoer en vind ik het jammer dat hij zijn conclusies heeft getrokken. Maar misschien heeft het ook met zijn contract te maken dat je tussentijds er niets over naar buiten brengt, ook al is dat alleen maar zijdelingse info.
Dat het zo gemonteerd wordt door de producent probeer ik altijd langs heen te kijken want dat geeft altijd een scheef beeld weer. Maar ja, Mick en Lydia roepen het wel over zichzelf af. Per slot van rekening weet je dat je gefilmd wordt en zoals Hasselbach al 's zei tegen Carl: ik kan jou maken en breken in de montage.

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #108 Gepost op: 2-05-2006, 20:48:15 »
Ik wil Pieter graag feliciteren met het behalen van de samensmelting ! Ik wist het wel ! ;)

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #109 Gepost op: 5-05-2006, 13:31:19 »
Yes! In ieder geval voorlopig veilig gesteld! Zet hem op Pieter!!!  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #110 Gepost op: 5-05-2006, 14:21:36 »
Ik ben ook zeer zeer blij, hij heeft het echt verdiend !!!! Doe zo voort ! ::bravo::

Maartje71

  • Gast
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #111 Gepost op: 5-05-2006, 20:53:19 »
Volgens mij schrijft (of schreef) Pieter ook mee bij Ryan's eigen forum misschien wil hij daar nog wel doorpraten??? Hij had zulke leuke inside info...alhoewel Ryan die ook wel geeft daar  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #112 Gepost op: 6-05-2006, 20:40:34 »
Terecht dat Pieter bij de samensmelting zit ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #113 Gepost op: 8-05-2006, 19:35:21 »
Zou je misschien nog een vraag willen beantwoorden, Pieter?
Ik weet niet of je antwoord mag geven, of dat andere forumbezoekers het antwoord misschien niet willen weten (hoewel het niet echt een spoiler zou zijn, naar mijn mening).

Eindigt deze ER weer met een bel- en sms-show, of is de winnaar al tijdens de expeditie, op de Filippijnen, bepaald?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #114 Gepost op: 8-05-2006, 19:37:02 »
Zou je misschien nog een vraag willen beantwoorden, Pieter?
Ik weet niet of je antwoord mag geven, of dat andere forumbezoekers het antwoord misschien niet willen weten (hoewel het niet echt een spoiler zou zijn, naar mijn mening).

Eindigt deze ER weer met een bel- en sms-show, of is de winnaar al tijdens de expeditie, op de Filippijnen, bepaald?
De winaar is tijdens de expeditie bepaald, dacht ik. :)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #115 Gepost op: 8-05-2006, 19:55:42 »
De winaar is tijdens de expeditie bepaald, dacht ik. :)
Dat is wel goed nieuws ::jaja::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #116 Gepost op: 8-05-2006, 20:02:13 »
Zeker!  ::ok::  :D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #117 Gepost op: 8-05-2006, 21:54:47 »
Ruzie met Mick!

Ik verheug me er nu al op ::rofl::

Offline Ferrero

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #118 Gepost op: 8-05-2006, 22:07:23 »
Ik vond Pieter in aflevering 6 erg hard en arrogant overkomen...

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #119 Gepost op: 8-05-2006, 22:22:43 »
Hij is wel de enige van 'the fab four' (voor zover wij kunnen zien, natuurlijk) die de moeite neemt om zijn mening te geven naar 'the others'. Een ondankbare rol (en ik ben het ook niet altijd met hem eens), maar hij is volgens mij wat minder 'klef' dan de andere 'fab-fours'.