Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131097 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #280 Gepost op: 3-06-2006, 15:31:37 »
MOOI !!!!

Ik ben een beetje jaloers, zeker op het naamplaatje.... en zeker omdat ik meergedingd heb maar niet kon inloggen met mijn postcode.... Maar één troost... ik zie enkele robinsonners maandag... Helaas, alleen Pieter niet...

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #281 Gepost op: 3-06-2006, 16:41:46 »
MOOI !!!!

Ik ben een beetje jaloers, zeker op het naamplaatje.... en zeker omdat ik meergedingd heb maar niet kon inloggen met mijn postcode.... Maar één troost... ik zie enkele robinsonners maandag... Helaas, alleen Pieter niet...

Gaaf he haha. Hij krijgt zeker te weten een geweldige ere plaats hier thuis  ::trots::.

Tja helaas kan ik er maandag niet bij zijn ivm logees. Helaas ander was ik zeker gekomen. Ik baal er echt van. Maar volgende keer beter. Maar als troost heb ik wel wat schitterends  ::trots::
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #282 Gepost op: 3-06-2006, 16:46:07 »
Gaaf Scarabee!!! ::ok:: ::ok::

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #283 Gepost op: 3-06-2006, 19:13:08 »
He Pieter

Kwam ik vanmorgen me bed uit geen half uur later staat de postbode voor de deur. Er is een pakketje voor u. Ik zeg maar ik heb niks besteld maar kom even naar beneden. Staat er op de enveloppe Talpa. MMM dacht ik mischien de dvd's waar ik om gevraagd hebt. Ik maak het open en toen wist ik neeeeeeeee dit kan niet waar zijn. Ik verder openmaken en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa heb ik je waterfles gewonnen echt helemaal geweldig ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots::

Liefs Danielle

He Scarabee, ik ben ook jaloers !!!! Ik heb ook meegedaan, maar helaas. Ik win nooit wat, maar ik ben gelukkig wel gelukkig in de liefde !

Groetjes,
Gabrielle

Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #284 Gepost op: 3-06-2006, 22:06:50 »
He Scarabee, ik ben ook jaloers !!!! Ik heb ook meegedaan, maar helaas. Ik win nooit wat, maar ik ben gelukkig wel gelukkig in de liefde !

Groetjes,
Gabrielle

He meis  ::trots:: Ik zei dat ook altijd. Ik heb nooit wat gewonnen maar ben gelukkig in de liefde. Nu heb ik wel wat gewonnen en zelf heel wat moois. Dus zeg nooit nooit

Groetjes Danielle
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #285 Gepost op: 5-06-2006, 22:27:50 »
Beste Puk, ik heb meegedaan en gaat zoals ik beschreven heb. Iedereen moet ruim van te voren stemmen. Ik heb geen enkele reden om daar over te liegen, wat heb ik eraan? Er is ook helemaal niets op tegen, zo werkt televisie nou eenmaal. Verrassingen voor de kijkers zijn leuk en daarom worden er veel verrassingen "gemaakt". De productie zelf wil zo min mogelijk verrast worden omdat het dan een zooitje kan worden. De winnaar kies je trouwens op basis van wat die persoon in totaal gepresteerd heeft, die halve of hele dag die er tussen zit maakt dan ook niet heel veel uit.
Zelf bij de allerlaatste eilandraad kan je nog wel van stem veranderen als je dat absoluut nodig vind, je moet dan wel een steengoede reden hebben, men is er absoluut niet blij mee en zal het zeker uit je hoofd proberen te praten.

Toch raar dat Mick dan bij zijn stem op Ryan zegt: "bij de proef van vandaag...". Nu dat ik dit weet, heb ik daar op een hele andere manier naar gekeken en ik vond het nu toch wat onnatuurlijk overkomen.

Offline Juudt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #286 Gepost op: 5-06-2006, 23:16:14 »

Ik moet zeggen ik ben heel blij dat Ryan heeft gewonnen. Ik heb hem vanuit mijn 'luie'stoel zitten aanmoedigen. Daarnaast ben ik ook heel blij dat er weer eens een nederlander heeft gewonnen, het werd tijd! Sorry voor iedereen die het hier niet mee eens is!

Ik moet zeggen dat ik ook met andere ogen naar deze aflevering heb zitten kijken. Maar wat ik mij afvroeg Pieter, was jij tevreden met Jennifers antwoord. Want voor mijn gevoel gaf ze niet helemaal antwoord op jouw visie over het spel. Ze zei alleen maar waar jij volgens haar de fout in gegaan bent.

Ik vond het verder wel een top aflevering met twee proeven. Vooral de tweede was erg goed, omdat er veel verschillende aspecten naar voren kwamen. Ik moet zeggen ik heb genoten en kan persoonlijk al niet wachten tot het volgende seizoen!

Pieter bedankt voor alles wat je hier verteld hebt, echt helemaal top!

Gr. Judith

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #287 Gepost op: 6-06-2006, 09:11:59 »
Dus..............je stemt op de laatste eilandraad op Ryan omdat je vindt dat die het meer verdiende dan Jennifer.
Mooie vriend ben jij!!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #288 Gepost op: 6-06-2006, 10:31:19 »
Dus..............je stemt op de laatste eilandraad op Ryan omdat je vindt dat die het meer verdiende dan Jennifer.
Mooie vriend ben jij!!

Mag ik even een emmer??

Dit heeft dus helemaal niets met vrienden te maken. Wat voor antwoord gaf Jennifer op Pieters vraag? Wat HIJ verkeerd deed, dat was geen antwoord dat was slinks het antwoord zo verdraaien dat zij mooier er uit kwam...
En dus wat doet Pieter: die stemt op Ryan en hij heeft helemaal gelijk. Als hij vindt dat Ryan de titel meer verdient dan zij moet hij dat doen. Vriendschap staat daar los van en wat is vriendschap??? Denk dat hij daar nu misschien wel anders over denkt.

Goed gedaan Pieter! ::jaja::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #289 Gepost op: 6-06-2006, 12:03:23 »
Mag ik even een emmer??

Dit heeft dus helemaal niets met vrienden te maken. Wat voor antwoord gaf Jennifer op Pieters vraag? Wat HIJ verkeerd deed, dat was geen antwoord dat was slinks het antwoord zo verdraaien dat zij mooier er uit kwam...
En dus wat doet Pieter: die stemt op Ryan en hij heeft helemaal gelijk. Als hij vindt dat Ryan de titel meer verdient dan zij moet hij dat doen. Vriendschap staat daar los van en wat is vriendschap??? Denk dat hij daar nu misschien wel anders over denkt.

Goed gedaan Pieter! ::jaja::

eeeeuuuhhhh...........ik denk niet dat het iets te maken heeft gehad met het antwoord van Jen hoor. Ze moesten toch al 1 dag op voorhand hun keuze doorgeven aan de produktie (zie uitleg Pieter). Het maakt dan niks meer uit wat de finalisten zeggen. De beslissing is dan al lang genomen.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #290 Gepost op: 6-06-2006, 12:05:50 »
oh ja en jij vraagt je af 'wat is vriendschap' - wel het feit dat zij beide na ER2001 elkaar regelmatig zagen en gingen stappen/eten/logeren/.....
Ze zijn zelfs samen met de partners op vakantie geweest.
Zij zijn al 5 jaar vrienden, dan is dat toch een beetje raar, niet????

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #291 Gepost op: 6-06-2006, 12:13:42 »
oh ja en jij vraagt je af 'wat is vriendschap' - wel het feit dat zij beide na ER2001 elkaar regelmatig zagen en gingen stappen/eten/logeren/.....
Ze zijn zelfs samen met de partners op vakantie geweest.
Zij zijn al 5 jaar vrienden, dan is dat toch een beetje raar, niet????
Nee, vind ik niet raar. De vraag is toch 'wie vind je de beste Robinson', en niet 'wie is je beste vriend'? Het kan toch zijn dat je iemand anders dan je beste vriend een betere Robinson vindt? Ik vind dat alleen maar eerlijk, er is al genoeg 'vriendjespolitiek' geweest deze expeditie.

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #292 Gepost op: 6-06-2006, 13:06:06 »
Nee, vind ik niet raar. De vraag is toch 'wie vind je de beste Robinson', en niet 'wie is je beste vriend'? Het kan toch zijn dat je iemand anders dan je beste vriend een betere Robinson vindt? Ik vind dat alleen maar eerlijk, er is al genoeg 'vriendjespolitiek' geweest deze expeditie.

'vriendjespolitiek' waar Pieter gretig aan heeft meegedaan.
WIJ (Jen, hij en Richard) stemmen nooit op mekaar. Daarom vind ik het raar dat hij Jen geen stem gunt op het einde. Was jennifer dan handig om complotten mee te smeden en laat hij ze achteraf vallen als een baksteen???
Ik vraag het me af .................

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #293 Gepost op: 6-06-2006, 13:11:11 »
Jennifer heeft in 2001 ook op Richard gestemd in plaats van op jou, terwijl het toen al duidelijk was dat jullie tijdens de expeditie goede vriendinnen waren geworden. Had je daar ook moeite mee?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #294 Gepost op: 6-06-2006, 13:16:17 »
Jennifer heeft in 2001 ook op Richard gestemd in plaats van op jou, terwijl het toen al duidelijk was dat jullie tijdens de expeditie goede vriendinnen waren geworden. Had je daar ook moeite mee?

 ::ok::


Ik begrijp best dat Pieter Ryan heeft gekozen als titaan en niet Jennifer... en dat is waar Pascale Jen heeft toen ook op Richard gestemd en niet op jou, ik begrijp niet helemaal goed waarom je zo slecht gezind bent op Pieter, dat heeft hij echt niet verdiend hoor...!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #295 Gepost op: 6-06-2006, 13:24:07 »
eeeeuuuhhhh...........ik denk niet dat het iets te maken heeft gehad met het antwoord van Jen hoor. Ze moesten toch al 1 dag op voorhand hun keuze doorgeven aan de produktie (zie uitleg Pieter). Het maakt dan niks meer uit wat de finalisten zeggen. De beslissing is dan al lang genomen.

Ik vind heel eerlijk gezegd dat jij je op dit forum wel een tikkie belachelijk aan het maken bent. Hoop niet dat ik dit soort slaafse vriendinnen bezit die mijn prestaties niet meer objectief kunnen beoordelen en af kunnen zetten tegen de prestaties van anderen. Vriendschap is vriendschap, Robinson-Titaan zijn is Robinson-Titaan zijn. Pieter heeft het volste recht Jennifer een leuker mens en Ryan een betere Robinson te vinden. Overigens kon Pieter volgens mij ook uitstekend met Ryan opschieten, toch?

Overigens, wat betreft 'stemmen dag voor eliminatie al doorgeven': elders op dit forum spreekt Ryan zich uit dat die uitlating van Pieter hem verbaast, omdat dat bij hem nooit gebeurd is. De waarheid zal in het midden liggen.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #296 Gepost op: 6-06-2006, 13:26:41 »
Pieter,

Heb jij overigens enig idee waarom we niets van Melvin hoorden? Was dat inderdaad toeval (niks te melden), of had hij 'a chip on his shoulder'?

Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #297 Gepost op: 6-06-2006, 13:29:04 »
Jennifer heeft in 2001 ook op Richard gestemd in plaats van op jou, terwijl het toen al duidelijk was dat jullie tijdens de expeditie goede vriendinnen waren geworden.
Volgens mij heeft Jennifer hetzelfde gedaan in 2001 als Pieter deze keer: er is gestemd op de betere robinsonner en niet op de betere vriend. ::zwaai::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #298 Gepost op: 6-06-2006, 13:33:43 »
Volgens mij heeft Jennifer hetzelfde gedaan in 2001 als Pieter deze keer: er is gestemd op de betere robinsonner en niet op de betere vriend. ::zwaai::


Ja, ik herinnerde me ook zoiets! Enfin, dan zal Jennifer het dus wel snappen, neem ik aan.

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #299 Gepost op: 6-06-2006, 13:52:02 »
Ik ben juist blij met Pieter's argumentatie, daar gaat dit spel toch juist om en niet om vriendschappen? Dat Richard en Frank de vriendschap wel als argumentatie gebruiken (met alle respect) siert hen niet hoor, als je daarmee moet winnen  ::)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...