Auteur Topic: [Kandidaat NL] Pieter  (gelezen 131100 keer)

Offline Pascale

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #300 Gepost op: 6-06-2006, 15:43:29 »
Ja, ik herinnerde me ook zoiets! Enfin, dan zal Jennifer het dus wel snappen, neem ik aan.

snappen wie snappen kan.
Als er afspraken gemaakt zijn van tevoren en die worden dan in de wind geslagen - niet erg netjes zou ik zeggen.
Iedereen heeft het recht om op dit forum een mening te uiten.
Jou mening is dat IK belachelijk aan het doen ben omdat ik Jen verdedig.
wel wel wel...........wat zegt dat over jou!!!!!!!!!!!!!!!!!


Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #301 Gepost op: 6-06-2006, 15:51:57 »
snappen wie snappen kan.
Als er afspraken gemaakt zijn van tevoren en die worden dan in de wind geslagen - niet erg netjes zou ik zeggen.
Iedereen heeft het recht om op dit forum een mening te uiten.
Jou mening is dat IK belachelijk aan het doen ben omdat ik Jen verdedig.
wel wel wel...........wat zegt dat over jou!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Een beetje belachelijk" begint met rasse schreden "onsterfelijk belachelijk" te worden. Ga vooral zo door, Pascale!  Kunnen we nog eens lekker ouderwets lachen. >:D

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #302 Gepost op: 6-06-2006, 16:12:16 »
snappen wie snappen kan.
Als er afspraken gemaakt zijn van tevoren en die worden dan in de wind geslagen - niet erg netjes zou ik zeggen.
Iedereen heeft het recht om op dit forum een mening te uiten.
Jou mening is dat IK belachelijk aan het doen ben omdat ik Jen verdedig.
wel wel wel...........wat zegt dat over jou!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben nu wel heel nieuwsgierig welke afspraken er gemaakt zijn. En vooral ook wanneer die afspraken gemaakt zijn?? :o
er was eens......

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #303 Gepost op: 6-06-2006, 16:49:36 »
oh ja en jij vraagt je af 'wat is vriendschap' - wel het feit dat zij beide na ER2001 elkaar regelmatig zagen en gingen stappen/eten/logeren/.....
Ze zijn zelfs samen met de partners op vakantie geweest.
Zij zijn al 5 jaar vrienden, dan is dat toch een beetje raar, niet????

Nee nou snap ik het: Je doet mee aan expeditie Robinson strijd der Titanen en dan stem je niet op degene met wie je bevriend bent!!!! Tuurlijk Pascale... Als dat jouw opvatting is zou ik maar nooit meedoen aan dit soort programma's....Er zou eens een vriendje van je meedoen: die krijgt de grootste ruzie met jou als ie, in jouw ogen, iets fouts doet!!!! Krijg je in real life ook nooit kritiek van vrienden? Nee? Dan wordt eens wakker.....Ja? Dan zou je Pieter wel snappen....

Iedereen wil winnen en dan telt de vriendschap die je al had met een deelnemer niet. Als je met een zuiver geweten kunt stemmen dan kun je dat ook uitleggen...En een echte vriend kan dat dan snappen en zelfs waarderen!
De stem van Frank en Richard op Jennifer vond ik meer onterecht dan de stem van Pieter op Ryan. En dat heeft niets met vriendschap te maken maar met respect en eerlijkheid: Ryan heeft het verdiend!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #304 Gepost op: 6-06-2006, 17:41:08 »
Pieter,het siert je dat je voor de sterkste en beste robinsonner hebt gekozen! ::ok::
Ik vond je vraag ook goed want je had natuurlijk groot gelijk dat Jennifer &richard het wel makkelijk vonden dat jij voor jullie opkwam en zij zich er totaal niet in mengden en vooral geen mening erover gaven!
Bedankt voor je open hartigheid hier en je was een erg prettige verschijning om naar te mogen kijken! ::tandpastasmiley:: ;D

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #305 Gepost op: 6-06-2006, 17:53:04 »
'vriendjespolitiek' waar Pieter gretig aan heeft meegedaan.
WIJ (Jen, hij en Richard) stemmen nooit op mekaar.
Daarom vind ik het raar dat hij Jen geen stem gunt op het einde.
Was jennifer dan handig om complotten mee te smeden en laat hij ze achteraf vallen als een baksteen???
Ik vraag het me af .................

Te oordelen naar hoe jij jezelf aanstelt .. zou je niet zeggen dat jij een "waardige" ex-kandidaad bent  ::ohno::
Of ben je misschien een beetje jaloers dat Pieter wel met Jen op vakantie is geweest en jij niet?   ::)

Ik snap trouwens jouw hele ophef niet... het was toch juist niet raar...
Je zegt zelf dat ze hadden afgesproken om nooit een stem op elkaar uit te brengen...

Nou... dan heeft Pieter ..in tegenstelling tot Richard.. zich toch juist aan de afspraak gehouden...
Hij heeft níet op haar gestemd.....    >:D

En terecht...
Pieter petje af voor je rechtvaardigheid   ::ok::

« Laatst bewerkt op: 6-06-2006, 18:21:50 door Novitia »

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #306 Gepost op: 6-06-2006, 18:13:57 »
De vraag waar het mij om gaat is: wat vindt Jennifer er zelf van dat ze niet de stem van Pieter gekregen heeft? Ik ben daar wel heel erg benieuwd naar.

Verder ben ik er door deze discussie achter gekomen waarom ik deze All Stars de minst leuke ER van allemaal vond. Juist door al die oude vriendschappen vond ik het allemaal een stuk minder spannend en veel te voorspelbaar.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #307 Gepost op: 6-06-2006, 19:35:34 »
Pieter heeft in mijn ogen weer eerlijk en naar zijn gevoel gestemd!! Het is en blijft een spel waar vriendschappen buiten staan. Ryan was zijn betere Robinson en daar heeft hij voor gestemd, terecht!!!

Nogmaals bedankt Pieter voor al je leuke berichten, ik heb er van genoten!!

Offline Gabrielle2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #308 Gepost op: 6-06-2006, 20:47:48 »
Ik sluit me aan bij de overige Pieter-fans. Pascale, nokken met die hap, volgens mij ben je inderdaad jaloers ofzo. Pieter heeft op Ryan, de beste Robinson gestemd, klaar zo ! Pieter, goed gedaan hoor ! En ook namens mij heel erg bedankt voor alle achtergrondinformatie die je ons gegeven hebt !
 ::bravo:: Gabrielle

Offline mover06

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #309 Gepost op: 7-06-2006, 09:57:06 »
Die Pieter heeft kennelijk net zo'n klein lontje als Mick. Frank heeft bewust en strategisch op Pieter gestemd en Pieterje is zo laf en onsportief en in zijn kruis getast dat hij Jennifer er op afrekent. Wat een vriend!!! Hij is op zijn p*k getrapt en pakt er een vrouw op terug. Gelijk Mick deed met Karin. Triest en man-onwaardig!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #310 Gepost op: 7-06-2006, 13:50:14 »
in mijn ogen heeft pieter het enige juiste gedaan: op de beste overlever stemmen. karakter hoor, die man! ::ok::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #311 Gepost op: 7-06-2006, 17:01:02 »
Nou, als het zo werkt, hoe zit het dan met die 3 stemmen op jou?
Ik bedoel, jullie waren eerst van plan om met z'n vieren op Karin te stemmen. Het besluit van Frank om op jou te stemmen kwam pas na de eliminatieproef. Had hij zijn stem nadien nog laten veranderen?

Hoezo waren we van plan om met 4 op karin te gaan stemmen? heb je dat Frank horen zeggen? Ik niet in ieder geval. Het is wel zo dat Richard, Jennifer en ik dachten dat Frank ook op Karin ging stemmen, dat deed hij dus alleen niet. En zoals ik al zei, stem je altijd pas NA de eliminatieproef. Vrij snel na de proef krijg je dus je interview waarin je moet zeggen op wie je gaat stemmen. Dat interview is dus bijna altijd een dag eerder dan de eilandraad.

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #312 Gepost op: 7-06-2006, 17:07:14 »
Toch raar dat Mick dan bij zijn stem op Ryan zegt: "bij de proef van vandaag...". Nu dat ik dit weet, heb ik daar op een hele andere manier naar gekeken en ik vond het nu toch wat onnatuurlijk overkomen.

De allerlaatste proef was de enige proef die op de zelfde dag plaats vond waarop ook de eilandraad gehouden werd. dat kon ook niet anders want de finish van de deelnemers was OP de eilandraad, waar wij als afvallers al zaten te wachten. Daarom kon Mick het hebben over de proef van vandaag.


Offline Scarabee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hiukwan mijn Robinson 2008
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #313 Gepost op: 7-06-2006, 17:25:13 »
He Pieter

Ik weet niet of je het gezien heb maar ik heb je waterfles gewonnen haha. Hij staat hier op een ere plaats.  ::love::









 ::jaja:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots:: ::trots::

Liefs Danielle
« Laatst bewerkt op: 7-06-2006, 18:01:33 door Scarabee »
Achter elk wolkje schijnt de zon :)

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #314 Gepost op: 7-06-2006, 17:32:49 »
Dus..............je stemt op de laatste eilandraad op Ryan omdat je vindt dat die het meer verdiende dan Jennifer.
Mooie vriend ben jij!!

Jammer dat jij dat nota bene als ex-deelnemer niet kunt begrijpen zeg. Dit scenario zou je bekend in de oren moeten klinken.

Met vrienden een afspraak maken dat je elkaar niet weg gaat stemmen en dat je samen ver wilt komen door stemmen te combineren was wat mij betreft prima, dat heb ik ook gedaan ja. Uiteindelijk moest ik uit 2 kandidaten kiezen wie de absolute Robinson titel het meeste verdiende. Ik was al niet trots op mezelf dat ik dat complot heb moeten maken, op het einde dan ook nog even vriendjespolitiek toepassen door voor de kandidaat te gaan kiezen die het in mijn ogen minder verdiende had ik een nog lagere streek gevonden.

Een goede vriendin zou juist moeten begrijpen dat je voor een ander kunt kiezen zonder dat dat de vriendschap beschadigd. Dat heeft met een "professionele" instelling te maken, een instelling die (ex)topsporters moeten kunnen waarderen.

Bel me anders even dan leg ik het je haarfijn uit. Als je mijn nummer niet meer hebt moet je Jennifer maar even bellen. Tot gauw!

X Pieter




Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #315 Gepost op: 7-06-2006, 17:37:12 »
oh ja en jij vraagt je af 'wat is vriendschap' - wel het feit dat zij beide na ER2001 elkaar regelmatig zagen en gingen stappen/eten/logeren/.....
Ze zijn zelfs samen met de partners op vakantie geweest.
Zij zijn al 5 jaar vrienden, dan is dat toch een beetje raar, niet????

Dat mag helemaal niets uitmaken Pascale.

Niet op elkaar stemmen kan prima, samen expres op een ander stemmen is een beetje stout maar uit vriendjespolitiek op de verkeerde stemmen is corrupt.

Als je dat niet begrijpt zegt dat heel veel over jezelf.


Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #316 Gepost op: 7-06-2006, 17:46:10 »
Die Pieter heeft kennelijk net zo'n klein lontje als Mick. Frank heeft bewust en strategisch op Pieter gestemd en Pieterje is zo laf en onsportief en in zijn kruis getast dat hij Jennifer er op afrekent. Wat een vriend!!! Hij is op zijn p*k getrapt en pakt er een vrouw op terug. Gelijk Mick deed met Karin. Triest en man-onwaardig!

Beetje kort door de bocht niet?

Omdat ik een goede vriendin niet automatisch de winst geef, ben ik meteen onsportief, in mijn kruis getast, man-onwaardig en pak er ook nog eens een vrouw op terug.

Door geen vriendjespolitiek toe te passen ben ik onsportief.....dat klinkt heel tegenstrijdig.

Ik heb zwaar het vermoeden dat je zelf niet geheel onpartijdig bent en vanuit een hele foute invalshoek oordeelt.




Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #317 Gepost op: 7-06-2006, 17:57:46 »
Hee Pieter,

er zijn hier ook heel veel positieve reacties op jouw stem, hoor. Ook ik vond dat jij tenminste een heel goed gemotiveerde stem gaf, door en door eerlijk, past echt bij jou!

Laat je dan nu niet op de kop zitten door de Jennifer fans. Zij kijken door een gekleurde bril. Kijk liever naar alle positieve reacties, er zijn gelukkig veel meer mensen die je stem wel snappen en kunnen waarderen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #318 Gepost op: 7-06-2006, 18:20:47 »
Ik vind dat de uitleg die jij, Pieter, tijdens de uitzending gaf waarom je jouw stem aan Ryan gaf, duidelijk genoeg is.

Laat iemand in zijn waarde. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar om zo iemand toe te spreken zoals Pascale heeft gedaan, vind ik wat te ver gaan.

Het is en blijft een spel. En zolang Pieter iedereen nog recht in hun ogen kan aankijken, wat geloof ik zeer zeker het geval is, dan is het toch goed?

Nogmaals ik heb van de hele Titanen reeks genoten, ontzettend leuk om "oude" rotten ( Pieter niet persoonlijk bedoelt  ::rofl::) weer terug te zien, mooie proeven en leuke beelden. Jammer dat het is afgelopen.

Het was fantastisch!!!!

Groetjes

Tessa

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Pieter
« Reactie #319 Gepost op: 7-06-2006, 18:26:07 »

Een goede vriendin zou juist moeten begrijpen dat je voor een ander kunt kiezen zonder dat dat de vriendschap beschadigd. Dat heeft met een "professionele" instelling te maken, een instelling die (ex)topsporters moeten kunnen waarderen.


Pieter,
Hoe reageerde Jennifer op jouw stem op Ryan? Wil je daarover iets vertellen? (Ik kan me overigens niet voorstellen dat zij blij is met de manier waarop haar "pitbulls" hier op het forum reageren...Maar dit terzijde.) Ik neem aan dat jullie het hierover wel gehad hebben, juist omdat jullie vrienden zijn?

Grtz, Langkousonline

"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."