Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42385 keer)

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #40 Gepost op: 25-04-2006, 00:39:01 »
Die knuffel van Lydia en Mick vond ik echt om te kotsen.
ja idd  ::jaja::

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #41 Gepost op: 25-04-2006, 01:38:23 »
ze zeiden toch duidelijk dat het geen samensmelting is omdat idereen de samensmelting al behaald heeft.

Ik denk dat er 2 nieuwe kampen georganiseerd worden.

kamp frank


ryan,karin,melvin,Mick of maxime,ricard,jeniffer


kamp maxime of mick

Pieter,fleur,douwe,lydia,veronique


dat ze dan 1 kamp volledig weg gaan doen, of anders moet 1 persoon van de ene kamp tegen de andere kamp dueleren

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #42 Gepost op: 25-04-2006, 03:08:08 »
ze zeiden toch duidelijk dat het geen samensmelting is omdat idereen de samensmelting al behaald heeft.

Nee, er werd gezegd dat DE ANDEREN de samensmelting al gehaald hadden, die vijf dagen geleden al was begonnen. En dus vist de groep tegen wie dat gezegd werd achter het net. 
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline haai5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #43 Gepost op: 25-04-2006, 09:20:32 »
By the way, ik snap niet wat Richard en Frank in Jennifer zien??? Ik dacht: zo, daar zijn we mooi vanaf... maar niets is minder waar.
Frank en Richard zeggen dat zij een karaktermens is....tja ben wel mee eens,
ze zegt wat ze denkt, en zo weet je wat je aan haar hebt, heel anders dan jacobien dus.

Offline Maarten001

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #44 Gepost op: 25-04-2006, 09:28:11 »
Wat is die Melvin een eitje zeg... Hebben ze een agreement, kan Jennifer eindelijk oprotten, laat hij zich overhalen om Jennifer te redden van de stemming.
Jammer, die bitch mag van mij snel opzouten met haar grove taalgebruik. K*T hier en K*T daar. En altijd maar met die grote mond in beeld.

Wat Jacobien betreft...dom dom dom...

Oja, dan hebben we ook nog scherpe Lydia en Mick. Ha ha, Mick weet wel wat die wil en hij krijgt het ook.. ::bravo::  ::rofl:: ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 13:35:35 door Stormpie »

Offline haai5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #45 Gepost op: 25-04-2006, 09:47:16 »
waarom gaan veronique en zwemlegende douwe in de proef? willen ze niet winnen of zo..?? Ik had toch pieter en jennifer verwacht...
dit is een tactische zet.

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2006, 09:50:51 »
Citaat
Wat is die Melvin een eitje zeg... Hebben ze een agreement, kan Jennifer eindelijk oprotten, laat hij zich overhalen om Jennifer te redden van de stemming.
Melvin beseft ook dat het voormalige Noord dadelijk in de meerderheid minderheid is. Na Karin zal er vast nog maar één iemand van Noord mogen komen. Hij ziet ook in dat Frank, Jennifer en Richard drie handen op één buik zijn, dus hij probeert nu gewoon in de smaak te vallen bij Zuid. Wat zal het hem een zorg wezen wanneer zijn oude kampgenoten de samensmelting halen? Als ze 't maar halen. En hij kan al die tijd integreren in het voormalige Zuid. Als Karin en ..... zich dadelijk bij de groep voegen hebben ze al direct een achterstand ten opzichte van hem bij de mensen van Zuid, terwijl ze zelf Melvin op handen zullen dragen want hij heeft hen immers voor de samensmelting gekozen. Nee, hij doet het helemaal zo slecht nog niet.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #47 Gepost op: 25-04-2006, 09:54:24 »
Ik vond het ook wel slim van Melvin. Tactisch sterk.

Offline Flabber

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #48 Gepost op: 25-04-2006, 10:29:56 »
Me gisteren wel helemaal de pleuris gelachen:
Douwe die heel triomfantelijk het briefje met de naam Jacobien omhoog houdt bij de 2e stemming van de eilandraad.
Geweldig !! Had hij maar vaker dit jaar dit soort humor laten zien... ::zwaai::

Offline Er@smus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 4
« Reactie #49 Gepost op: 25-04-2006, 10:50:35 »
Me gisteren wel helemaal de pleuris gelachen:
Douwe die heel triomfantelijk het briefje met de naam Jacobien omhoog houdt bij de 2e stemming van de eilandraad.
Geweldig !! Had hij maar vaker dit jaar dit soort humor laten zien... ::zwaai::

Helemaal met je eens ::tandpastasmiley:: Want (hoewel sommige forummers er anders over denken) ik vind Jacobien veel achterbakser dan de anderen. Eerst iemand "beschermen" als je vriendje en hem dan als een baksteen willen laten vallen omdat dat voor jezelf tactischer is. Jammer voor haar, 't is doorzien. Bye bye Jacobien ::zwaai::

Offline Maarten001

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #50 Gepost op: 25-04-2006, 11:53:51 »
Citaat
Ik vond het ook wel slim van Melvin. Tactisch sterk.

Tactisch sterk. Ja ja, blijf zitten waar je zit en doe geen domme dingen. Vooral geen eigen mening hebben.....Nou, is dat nu een vent? Nee, Melvin is veel te veel op de achtergrond bezig. Je zou bijna zeggen “wie is die vent, doet die ook nog mee? ”
Uiteindelijk gaat hij het zeker niet redden. Is toch helemaal geen Robinson !!

Maar dat zijn er wel meer niet. Jammer van het spel. ::niet-ok:: Het is meer een tactisch spelletje dan een echte survival. Hoogste tijd om volgend seizoen het concept om te gooien en al die softy’s eruit te laten.  ::zwaai::

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #51 Gepost op: 25-04-2006, 12:02:56 »
Ik weet niet wat het is dit jaar. De personen die ik eerst toch wel hoog in het vaandel had staan, vind ik nu maar irritante en egocentrische personen (Jennifer, Ryan, Pieter)
Valt me in ieder geval vies tegen. Ik zat gisteren echt zo te hopen dat Melvin niet omgepraat zou worden, maar helaas.......

Offline DragonRider

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #52 Gepost op: 25-04-2006, 12:10:23 »
Bij de proef waar jacobiens zwembroek naar beneden werd getrokken  ::bravo::

Ik zou der trouwens toch echt voor zorgen dat karin ook minstens halfnaakt aan moest tikken als ze zoiets zou flikken.

Offline Flabber

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #53 Gepost op: 25-04-2006, 12:14:12 »
Kwas al blij dat het niet Douwe was die met zijn zwemkleed op zijn enkels door dat water dreef....
Dan had ik acuut gegeten & gedronken... ::joehoe::

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #54 Gepost op: 25-04-2006, 12:35:25 »
Ik snap niet dat iedereen zo walgt van Lydia. Ik vond Ilona pas echt irritant. Zelfverklaarde Robinsons zijn het ergst van allemaal. Die Ilona had het zo hoog in haar bol, alsof iedereen alles aan haar te danken heeft. Zo'n negatief persoon. Dat was de vorige keer ook al zo. Ik vind die Jennifer ook zo verschikkelijk. Waarom moet ze zo nodig in de samensmelting.
Ze heeft alleen maar een grote mond. Ze kan alleen maar schelden en anderen afkraken. Lekker gezellig.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Aflevering 4
« Reactie #55 Gepost op: 25-04-2006, 12:46:45 »
zou melvin zich niet afgevraagd hebben waarom jennifer gevaar liep? lijkt me toch een afweging waard om iemand in je kamp toe te laten.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Maarten001

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2006, 13:18:08 »
Nee, Melvin kan niet denken. dat doen anderen voor hem... ::rofl::

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #57 Gepost op: 25-04-2006, 13:37:16 »
ik hoop dat als Karin volgende week ook naar het samensmeltingseiland wordt gehaald, de kansen voor Maxime dan weer wat groter worden. Zij heeft het "spaghetti-incident" meegemaakt (jammergenoeg wij niet) en het lijkt me dat haar mening over Mick toch wel wat negatiever is geworden. Alleen heb ik geen flauw idee hoe zij over haar kampgenootjes denkt.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #58 Gepost op: 25-04-2006, 15:38:55 »
Ik denk dat na karin, Ryan en Pieter de volgende worden die de samensmeling halen. PLus Jennifer, Richard, Frank en Melvin 7 personen. Dus waarschijnlijk hebben de rest nog een andere kans om er toch bij te komen omdat 7 mensen wel weinig is. Hoewel zij weinig kans maken dan nog ver te komen want als je niet gekozen bent zul je er wel snel uit gaan liggen.

Weer een verassende uitslag, Maxime, Lydia, Douwe en Jennifer er nog in. Jammer dat Jennifer en Melvin in de samensmelting zitten.

Stom dat Frank en Melvin mensen mogen kiezen, dan krijg je allemaal mensen die het met elkaar kunnen opschieten, een vriendenclubje...

Tot nu toe valt deze hele expeditie me zwaar tegen, en vind ik alleen Maxime en Karin leuker dan de vorige keer, de rest valt me allemaal tegen...inclusief mijn all-time favo Frank. Dit is voor mij de minst leuke expeditie van allemaal.

« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 16:15:08 door Ralph21 »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #59 Gepost op: 25-04-2006, 15:47:56 »
waarom gaan veronique en zwemlegende douwe in de proef? willen ze niet winnen of zo..?? Ik had toch pieter en jennifer verwacht...
dit is een tactische zet.

vraag me af in hoeverre die zet dan tactisch zou moeten zijn. En met name van wie die tactiek dan zou moeten zijn.
Als je het rijtje afgaat zouden met name Douwe, Jakobien en Veronique profijt hebben van verlies. Dat zouden 3 stemmen op Jennifer betekend kunnen hebben en wellicht haar vertrek. Dat zij het eiland mocht verlaten was pas na de proef bekend.
Of tactiek van Jennifer, Pieter en Ryan? Dan betekent dat dat ook zij drieën een stemafspraak hadden.
Als dat het geval was zie ik het commentaar dat er was op de vermeende afzondering en gekonkel van het Douweclubje ineens in een ander daglicht.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 15:49:46 door Stormpie »
er was eens......