Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42386 keer)

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 25-04-2006, 16:57:48 »
Ik vind het jammer dat Jakobien eruit is. Had liever Douwe zien gaan. Gelukkig komt Karin we bij de samensmelting.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 25-04-2006, 17:00:53 »
Soms snap ik echt helemaal niets van de deelnemers:

Jennifer noemde Jakobien een labrador, omdat ze een allemansvriendje was, maar verdach Jakobien tegelijkertijd ook van complotvorming  ???

Pieter noemt in navolging van Jennifer Jakobien ook een labrador, en lijkt totaal niet in de gaten te hebben dat hij ook als een volgzaam hondje is.  ???

Melvin stelt totaal geen vraagtekens bij waarom Jennifer risico loopt om weggestemd te worden  ???



Ook ik heb me dus weer flink zitten ergeren deze aflevering, aan de gemaakte keuzes (nee , niet Jennifer, niet Jennifer, riep ik nog, maar toch doen he). Maar dat maakt deze serie eigenlijk juist zo leuk, die totaal onverwachte wendingen  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 25-04-2006, 17:43:04 »
foutje  :(

Ff opnieuw

Vond de actie van Mick bij de 'waterproef' wel lachwekkend: alleen de bal aanraken en het aftikpunt. Ryan heel verbaasd: "maar ik heb de bal toch vast?" hahaha, geniaal!

En de vastberaden blik in de ogen va Lydia die per se zelf de proef af wil maken  :-\\
Tsja, en t lukte ook nog  :P

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 25-04-2006, 20:19:55 »
Mja.... ik had gisteren echt zoiets van.... Wat doet deze aflevering er nog toe? Als je goed had opgelet, kon je al zien dar Frank Richard, Jennifer en Pieter geselecteerd had, en Melvin had Karin en nog eentje (kon net niet zien wie...grmbl) Dus was die eilandraad gisteren ook lood om oud ijzer. Deze persoon ligt er nu gewoon een aflevering eerder uit dan de rest.

Zo op het eerste gezicht is deze strijd der titanen maar een slap aftrekseltje. Ik kan me herinneren dat in 2003 het mannenkamp nauwelijks eten had, in 2004 had je de mangrove, waar ook nauwelijks eten was, en de situatie amper leefbaar was. Wat ik hier nu zie.... het ene kamp is een beautysalon annex lovehouse, en het andere kamp.... een kennel?

De zeven die de samensmelting zullen halen, zullen toch uit twee kampen blijven bestaan. Het kamp Jennifer zal het kamp Melvin overbluffen, en ze er zo snel mogelijk wegwerken.

Wie weet komt er nog een leuke draai na de samensmelting, misschien dat de afvallers toch nog op mogen duiken. Ik vrees dat als die draai er niet komt, dat het een saaie bedoening word.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #64 Gepost op: 25-04-2006, 21:58:30 »
Het andere bordje dat Melvin had omgedraaid was van Mick (helaas)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 25-04-2006, 22:55:21 »
Hey Frank, afspraak = afspraak toch? Beginnen jullie nu ook al te "regelen"?
Ik had toch echt gedacht dat Frank gewoon vanaf het begin bij de afspraak zou blijven. Kan zo'n omweggetje niet echt waarderen, moet ik zeggen. Maar goed, hij komt de afspraak wel na door Karin te kiezen, dacht ik te zien en het zal hem worst zijn wat ik ervan vind maar ik had het niet verwacht van mijn gepoolde nummer 2.

De nummer 1 in mijn pool is Richard. Riesjaaar de vuurmaker, hout- en rattenhakker als 'ie ze tenminste te pakken had kunnen krijgen in 2001 had toch altijd bar weinig geduld voor zijn klagende kampgenoten destijds. Dus het was wel even vreemd om te zien dat hij zo over Jennifer begon. Zo zie je maar, ook macho holbewonerstypes worden mild met de jaren. Trouwens wel weer mooi te zien dat hij weer een gekerfde stok had gemaakt. Nu nog de krabbenpoot, de bamboevijzel en dat pizzaservet en hij is weer helemaal de man! Alleen hoop ik dat hij nu niet gaat complotten weer met Jennifer zoals toen want dat heeft hij helemaal niet nodig. In ieder geval hebben ze nu de magnesiumstick en de bijl en dat was het dan. Eindelijk 's survivallen hopelijk.

Maar goed, wel een onverwachte zet van de produktie weer om zo de samensmelting te maken. Ik was wel benieuwd over hoe ze dat zouden doen met het aantal deelnemers en maar 10 afleveringen in totaal. Nou, op deze manier worden er dus een hoop aan de kant geschoven. Ben benieuwd wat ze nog in petto hebben:

Gordon en Joling over de vloer misschien?

« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 23:24:59 door Sanderman »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 26-04-2006, 00:39:25 »
Is iemand onderstaande shot opgevallen?
Dan liggen ze allemaal op het strand te relaxen en dan zie je, volgens mij het been van Mick, een tekening.
Maar wat dat nou voor moet stellen... Ik dacht al even dat ze boter kaas en eieren aan het spelen zijn geweest, maar dat is 3x3. Ik vond het maar raar hoor.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 26-04-2006, 07:44:01 »
wat mij ook opviel is dat ze allemaal diezelfde groene handdoek hebben, die heb ik volgens mij niet gezien bij het inpakken van het kleine rugtasje.

Offline Er@smus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit forum is het helemaal !
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 26-04-2006, 09:24:57 »
Ik denk dat na karin, Ryan en Pieter de volgende worden die de samensmeling halen. PLus Jennifer, Richard, Frank en Melvin 7 personen. Dus waarschijnlijk hebben de rest nog een andere kans om er toch bij te komen omdat 7 mensen wel weinig is. Hoewel zij weinig kans maken dan nog ver te komen want als je niet gekozen bent zul je er wel snel uit gaan liggen.

Weer een verassende uitslag, Maxime, Lydia, Douwe en Jennifer er nog in. Jammer dat Jennifer en Melvin in de samensmelting zitten.

Stom dat Frank en Melvin mensen mogen kiezen, dan krijg je allemaal mensen die het met elkaar kunnen opschieten, een vriendenclubje...

Tot nu toe valt deze hele expeditie me zwaar tegen, en vind ik alleen Maxime en Karin leuker dan de vorige keer, de rest valt me allemaal tegen...inclusief mijn all-time favo Frank. Dit is voor mij de minst leuke expeditie van allemaal.



Ik heb nog ff teruggekeken op de video. Ze hebben eigenlijk al de keus gemaakt (omdat de bordjes gesorteerd zijn in twee groepen)

Kamp Noord: Karin en Mick
Kamp Zuid: Jenniffer (inmiddels gearriveerd), Pieter en Ryan

Hebben ze alleen nog een probleempje: het is er één te veel.....

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 26-04-2006, 09:25:37 »
wat mij ook opviel is dat ze allemaal diezelfde groene handdoek hebben, die heb ik volgens mij niet gezien bij het inpakken van het kleine rugtasje.

Misschien gekregen van de produktie?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 26-04-2006, 10:50:23 »
Ik heb nog ff teruggekeken op de video. Ze hebben eigenlijk al de keus gemaakt (omdat de bordjes gesorteerd zijn in twee groepen)

Kamp Noord: Karin en Mick
Kamp Zuid: Jenniffer (inmiddels gearriveerd), Pieter en Ryan

Hebben ze alleen nog een probleempje: het is er één te veel.....

Kan je dat zien in de afgelopen afl. ?
Overigens, nieuwe trailer van afl. 4 staat ook online merkte ik :
http://www.realitynet.org/images/erst/filmpjes/aflevering4.wmv
Daar kan je overigens niet iets uit halen, over wat Frank&Melvin met het stemmen gaan doen.



Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 26-04-2006, 10:56:20 »
Je kunt dat zelf heel duidelijk zien in de trailer die je hier net plaatste...  ::)
Melvin zou nu natuurlijk nog twee personen moeten mogen kiezen, dus dan gaat Mick de samensmelting halen en Ryan of Pieter (dan denk ik Pieter) niet.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 26-04-2006, 12:14:34 »
Je kunt dat zelf heel duidelijk zien in de trailer die je hier net plaatste...  ::)

vind ik niet. Ik had al gekeken op de trailer. Zo onomstotelijk duidelijk wat ze gaan doen is het dus echt niet.
We zullen volgende week wel zien wat er gebeurt.

Offline jebe

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 26-04-2006, 20:52:32 »
Als je de trailer goed bekijkt zie je dat Maxime de vlag van kamp noord draagt. Er is dus sprake van een proef, in dit geval dus het vertrek van het eiland. Verder zie je Lydia en Mick. Fleur is nergens te bekennen. Het zou me niet bverbazen als Melvin en Karin niet Mick maar Fleur naar de samensmelting halen. Frank, Richard, Jennifer en Pieter (Ryan valt ook af) zullen niet blij zijn met Mick en Melvin haalt zo een wit voetje bij de rest, door van zijn oorspronkelijke plan af te wijken. Karin heeft het ook wel met Mick gehad na het spagetti incident.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 26-04-2006, 21:11:37 »
Als je de trailer goed bekijkt zie je dat Maxime de vlag van kamp noord draagt. Er is dus sprake van een proef, in dit geval dus het vertrek van het eiland. Verder zie je Lydia en Mick. Fleur is nergens te bekennen. Het zou me niet bverbazen als Melvin en Karin niet Mick maar Fleur naar de samensmelting halen. Frank, Richard, Jennifer en Pieter (Ryan valt ook af) zullen niet blij zijn met Mick en Melvin haalt zo een wit voetje bij de rest, door van zijn oorspronkelijke plan af te wijken. Karin heeft het ook wel met Mick gehad na het spagetti incident.
Dit zou wel eens heel goed waar kunnen zijn.  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 26-04-2006, 21:25:24 »
en dat EP zegt dit is niet de samensmelting... oei oei wat wordt het spannend en ik moet tot volgende week zaterdag wachten!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 26-04-2006, 23:31:04 »
Nu zitten Frank, Richard, Melvin en Jennifer in de samensmelting. Er mogen we 3 gekozen worden. In het zand zag je bij Frank: Richard, Jennifer, Ryan en Pieter liggen en bij Melvin Karin en Mick. Ik denk dat de deal naar Melvin is dat hij er nog 2 mag kiezen. Dus 3 uit kamp Zuid en 2 uit kamp Noord. Volgende week komen volgens mij Karin en Mick  ::ohno:: erbij. Frank zal dus moeten kiezen uit Ryan en Pieter. Wie o wie???

Ik hoop dat er nog een strijd komt tussen de over gebleven kandidaten en dat Max erbij komt... we zullen zien!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 27-04-2006, 17:03:25 »
en dat EP zegt dit is niet de samensmelting... oei oei wat wordt het spannend en ik moet tot volgende week zaterdag wachten!
Aaaargh ik ook :o

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 27-04-2006, 20:32:31 »
Maxime: Lydia kleed u alstublieft aan en houdt u waffel!
Lydia: Houdt zelf u waffel  ::rofl::

Ik verheug me op de volgende aflevering  :D

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 27-04-2006, 20:53:19 »
Maxime: Lydia kleed u alstublieft aan en houdt u waffel!
Lydia: Houdt zelf u waffel  ::rofl::

Ik verheug me op de volgende aflevering  :D
::rofl:: ::rofl::

Ik verheug me er ook op!  ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again