Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42476 keer)

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #80 Gepost op: 27-04-2006, 22:15:08 »
Is iemand onderstaande shot opgevallen?
Dan liggen ze allemaal op het strand te relaxen en dan zie je, volgens mij het been van Mick, een tekening.
Maar wat dat nou voor moet stellen... Ik dacht al even dat ze boter kaas en eieren aan het spelen zijn geweest, maar dat is 3x3. Ik vond het maar raar hoor.

Mick speelt geen boter, kaas en eieren, maar Stratego  ;)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #81 Gepost op: 28-04-2006, 16:00:15 »
hey weten jullie misschien een site of iets waar ik de gehele vierde aflevering bekijken?? ik heb de videorecorder aangezet om het op te nemen, maar dat stomme ding heeft op een of andere manier alleen de laatste 20 minuten opgenomen!!! slaat nergens op.

(nu hopen dat ie het wel goed gaat opnemen aangezien ik op vakantie ga)

ik vindt het eerlijk gezegd een rare manier om zo de samensmelting te zien geschieden! ik had bij de strijd der titanen, een superproef verwacht waar iedereen zijn eigen plekje moet bemachtigen. Ik moet zeggen dat ik de proef van 2005 wel erg leuk vond, met de boottocht. Maarja we zullen zien hoe het echt in elkaar zit de volgende aflevering hopelijk

Heey Vanja....

Ik weet wel waar je stukjes van alle afleveringen kan bekijken...namelijk op http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson_2006 en dan bij video´s  :P Misschien wist je dit al maar dit is het enige waar je filmmateriaal van de afleveringen kan vinden....

Groetjes

Offline summergirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #82 Gepost op: 28-04-2006, 16:10:43 »
Heey Vanja....

Ik weet wel waar je stukjes van alle afleveringen kan bekijken...namelijk op http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson_2006 en dan bij video´s  :P Misschien wist je dit al maar dit is het enige waar je filmmateriaal van de afleveringen kan vinden....

Groetjes

je kan de afleveringen ook opnieuw bekijken op www.talpa.tv
en dan bij programma gemist!

groetjes

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #83 Gepost op: 28-04-2006, 16:26:29 »
je kan de afleveringen ook opnieuw bekijken op www.talpa.tv
en dan bij programma gemist!

groetjes

Oowja was ik even vergeten dat je daar natuurlijk de hele aflevering kan bekijken......

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #84 Gepost op: 28-04-2006, 22:09:04 »
Ja ik wordt ook wel nieuwsgierig het gaat vast weer heel erg spannend worden. Misschien dat degene die die proef wint ook in de samensmelting zit of zoiets er zit vast nog wel een addertje onder het gras bij ER.............

Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #85 Gepost op: 29-04-2006, 11:14:40 »
Ok ik heb de hele reclame per seconde zitten bekijken .. dus lees dit niet als je nog geen dingen wil weten van de volgende aflevering!!
















Je ziet Lydia boos zijn op Maxime .. ga dan zegt ze .. hij is dus ws gekozen
Je ziet de laatste 5 beginnen aan een slaap proef , waar er dus ws nog 1 persoon van de samensmelting haalt. Deze 5 zijn Fleur, Lydia, Veronique, Ryann en nog een vrouw, waarvan ik niet goed kon zien wie het was. Als ik ga tellen, dan kom ik eigenlijk alleen nog maar uit op Karin, maar het lijkt me sterk als die niet gekozen is.
Opvallende misser uit die 5 vind ik Douwe .. want waarom zou hij daar niet bij zijn?
Misschien dat hij geen proef me mag doen omdat hij de zwarte amulet heeft gewonnen??

Vanuit wat ik dan gezien heb lijkt me dat Mick, Maxime en Pieter zowieso doorgaan naar de samensmelting.
Het kan zijn dat ik er totaal naast zit, maar dit is wat ze in de promo lieten zien.














Einde!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #86 Gepost op: 29-04-2006, 20:12:03 »
Je ziet Lydia boos zijn op Maxime .. ga dan zegt ze .. hij is dus ws gekozen

"Ga dan" zeg je toch meer tegen iemand die je even zegt zat te zijn en die zich terug wil trekken? Of, in dit geval, wellicht zelfs het hele spel wil verlaten om wat voor reden dan ook? Dan roep je geïrriteerd: "Ga dan!!" Althans, zo had ik het geïnterpreteerd. Als Maxime namelijk wordt opgeroepen middels een brief dan gaat hij toch wel. Daar heeft hij Lydia's aansporing niet voor nodig. Lijkt mij. Maar de tijd zal het leren, zoals zo vaak ;).
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 20:14:12 door Starry Night »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #87 Gepost op: 30-04-2006, 01:58:43 »
Het zal toch niet zo zijn dat die Jennifer ervoor gaat zorgen en beslissen dat Karin niet naar de samensmelting mag komen, daar zie ik die ***** goed voor aan.


edit: tekst aangepast - n@ncy
« Laatst bewerkt op: 30-04-2006, 13:06:11 door n@ncy »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #88 Gepost op: 30-04-2006, 09:28:01 »
karin gaat zowiezo naar de samensmelting dat zag je al in het voorfilmpje..

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #89 Gepost op: 30-04-2006, 14:41:59 »
Mogelijke spoilers

Opvallende misser uit die 5 vind ik Douwe .. want waarom zou hij daar niet bij zijn?
Misschien dat hij geen proef me mag doen omdat hij de zwarte amulet heeft gewonnen??

Op de talpa website zegt E-P wel dat er nog een eliminatieproef eraan zit te komen. Misschien dat zuid verliest en nu wel Douwe wegstemt? En dat hij daarom niet meedoet aan de proef?
Nog even niks.

Offline San84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #90 Gepost op: 30-04-2006, 15:20:29 »
Mogelijke spoilers

Op de talpa website zegt E-P wel dat er nog een eliminatieproef eraan zit te komen. Misschien dat zuid verliest en nu wel Douwe wegstemt? En dat hij daarom niet meedoet aan de proef?

Citaat
Op de talpa website zegt Ernst Paul ook dat er voor degenen die niet gekozen worden nog een rol is weggelegd. Nog een proef om bij de samensmelting te komen? Of misschien weer een ander eiland vanwaar ze na een tijdje weer terug kunnen keren in de expeditie? Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger naar deze vreemde wendingen in ER

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #91 Gepost op: 30-04-2006, 17:21:33 »
Ik denk dat er twee proeven komen, waarvan er één dus al te zien is in het voorstukje en dat beide winnaars van de proeven naar de samensmelting gaan. Wat er met de rest gebeurd dat moeten we dan maar even afwachten.

Offline felipe

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #92 Gepost op: 30-04-2006, 19:48:12 »
Kamp zuid: wat een bende losers zeg!

De enige twee die getuigen van een persoonlijkheid, namelijk Jakobien en Veronique, worden in een hoekje gedrukt, terwijl verwijten als achterbaks naar hun hoofd worden geslingerd,...

Oorzaak van dit alles Douwe. Ik heb nochtans respect voor Douwe. Die doet zijn ding en trekt zich van al de rest niet veel aan. Ik kan me wel best inbeelden dat anderen zich aan dergelijk gedrag ergeren, vooral als hij keer op keer zegt dat hij zal gaan vissen en uiteindelijk toch maar besluit dat niet te doen. Maar om hem daarom - nota bene op het moment dat hij aan het vissen is - de grond in te boren, zoals Jennifer gedaan heeft! Het getuigt van weinig respect voor andermans persoonlijkheid. Jakobien daarentegen tracht in iedereen het beste te zien en slaagt er dan ook samen met Douwe in een vis te vangen. Ik zie niemand anders die ook maar gepoogd heeft een vis te vangen, neen lekker van de zijlijn staan schelden! En ondertussen Jakobien verwijten van met iedereen goed overweg te willen komen. Hallo!? Is daar iets mis mee, zeker als je op een eiland zit, waar confrontaties het laatste zijn wat je wil, want je kan niet ff weglopen en elkaar de rest van de tijd mijden. Wie zijn hier eigenlijk de gatkruipers en de achterbaksen, die in hun kringetje allemaal als puppies achter Jennifer aan lopen?! Getuige daarvan: Pieter op de eilandraad die mooi de woorden van Jennifer in de mond neemt (dat van de labrador). De lijn is strak gespannen zelfs van op een ander eiland.

Prachtig dan die eilandraad! Pieter en Ryan die zich in het hoekje van de verliezers gedrukt voelen en nog ff willen natrappen op Jakobien. Zij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat de dames en Douwe een complot gevormd hebben tegen hen: 3 tegen 2 en een van hen kan zijn spullen pakken. Die konkelfoeselende heksen zie je ze denken. Terwijl Jakobien en Veronique gewoonweg van plan waren Jennifer er uit te stemmen omwille van haar rotkarakter en nu Douwe er uit willen omdat die toch niet het hoogste Robinson gehalte heeft, zeker als je het vergelijkt met Pieter en Ryan. In mijn ogen compleet normale gedachtegang, los van enige taktische overweging. Dus stemmen Jakobien, Veronique en Douwe geheel naar eigen oordeel, terwijl Ryan en Pieter degenen zijn die zich volledig laten leiden. Beschaamd moesten ze zijn, diep en diep beschaamd. Ik kijk al uit naar volgende aflevering waar een van hen zijn droom zal zien uiteen spatten.

By the way, Frank, je zinkt diep in mijn achting door je woord niet te houden met Melvin, zeer diep. Melvin, ik had gedacht dat je sterker voor de dag ging komen, maar je bent blijkbaar gewoon een meelopertje, alsof we er zo nog niet genoeg hebben. Conclusie: ik hoop dat Karin wint.



Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #93 Gepost op: 30-04-2006, 20:24:05 »
Woow felipe... dat is nog eens een manier van zeggen waar het op staat  ::)

Ik kan me wel vinden in jouw genuanceerde verhaal  ;)

Op twee kleine puntjes na...
Jakobien en Veronique zijn imo niet de enige twee persoonlijkheden op zuid... ik tel er drie ik vind Douwe ook een pracht persoonlijkheid;
En Douwe is niet dé oorzaak van de wijze waarop Jakobien en Veronique benadeeld en beticht zijn.  Het is nl de verantwoordelijkheid van de jankende meute zelf hoe zij iemand bejegenen. 
Douwe is idg imo... het "lijdend voorwerp".. gebruikt al "excuus".

Voor de rest... mee eens... tot en met Frank en je conclusie aan toe!

Offline b-town

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #94 Gepost op: 1-05-2006, 17:15:05 »
jennifer is zooon ***** ik weet niet hoe ze het doet maar ik hoop dat ze er uit gaat ze denk echt dat ze alles is en 1 ding is ze zeker niet een robinson!

tekst aangepast
« Laatst bewerkt op: 1-05-2006, 18:01:45 door Bakkertje »

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #95 Gepost op: 1-05-2006, 18:48:55 »
jennifer is zooon ***** ik weet niet hoe ze het doet maar ik hoop dat ze er uit gaat ze denk echt dat ze alles is en 1 ding is ze zeker niet een robinson!

tekst aangepast
;D ;D ;D
Jammer dan!