Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42473 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 4
« Gepost op: 23-04-2006, 12:47:03 »
Blik alvast vooruit op aflvering 4. Na de uitzending kun je hier praten over Aflevering 4!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 23-04-2006, 13:00:14 »
Een nieuwe zwemproef voor de eliminatie? Benieuwd of Douwe zijn kans krijgt. Mocht Zuid verliezen dan is hij nog altijd kandidaat nummer 1 om het kamp te verlaten, hoewel er langzaam mensen (Veronique/Jakobien) hun twijfels beginnen te trekken bij de harde aanpak van Jennifer. Eliminatieproef zal ook van belang zijn voor Maxime, hij staat er immers alleen voor in Noord. Maar Mick zou Mick niet zijn als hij weer niet eens iets totaal onverwachts weet te bewerkstelligen en dus acht ik Karin ook nog niet helemaal veilig. Maar goed, wie weet staat er wel een herindeling op het programma?

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 23-04-2006, 14:12:44 »
Ben het helemaal met je eens Richard.  Het 'Pop up duel' ziet er in de voorstukjes en op de talpa site trouwens erg spannend uit.

Even wat feitjes: 
Marleen heeft het bij 'Een momentje met Marleen' over een derde eiland (vorige serie of deze wordt niet duidelijk).. Björn gaat in een interview (ER nieuws) niet in op de vraag of hij er na één aflevering daadwerkelijk uit moest .. en EP heeft het in de preview over mensen die "verdwijnen".
Al speculerend zou het mij niet verbazen als er leuke verrassingen komen.

Deze lijkt mij wel leuk: 
De mensen die verdwijnen (waar Douwe natuurlijk bij is.. immers die moet gered worden) worden naar een derde eiland gebracht. En wat schetst hun verbazing.. jawel hoor daar staan de drie afvallers gebroeder- en gezusterlijk op de verdwijners te wachten.
Ze hebben het goed voor elkaar: Björn heeft een geweldig kamp gebouwd.. Ilona heeft voor vuur gezorgd.. samen hebben ze een enorme voedselvoorraad ingeslagen.. en Ernestine maakt daar heerlijke maaltijden van met een sfeertje om van te dromen. 
Nu Douwe bij de verdwijners zit komt er een overvloed aan vis en uiteraard heel veel humor bij.
Ze kunnen hun geluk niet op... daar op dat derde eiland.  ::jaja::  ::rofl::   ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 14:21:54 door Novitia »

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 23-04-2006, 18:02:18 »
hahaha , dat zou echt mooi zijn!

Bjorn terug!
Björn Lemeire is de man

Offline Heiko

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 23-04-2006, 18:13:50 »
'ja ben wel benieuwd hoe dat zit met die verdwijningen...

Offline computermuis

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 23-04-2006, 18:36:30 »
Ja, die verdwijningen is toch wel het belangrijkste wat er staat te gebeuren in deze aflevering. Al ben ik ook wel benieuwd hoe het loopt met Maxime.

Ik persoonlijk denk, dat mensen uit het ene kamp in het andere worden gezet. Er zijn immers in het ene kamp minder mensen dan in het andere.. Daarom verdwijnen ze dan ook.

Offline lie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 23-04-2006, 18:41:06 »

Deze lijkt mij wel leuk: 
De mensen die verdwijnen (waar Douwe natuurlijk bij is.. immers die moet gered worden) worden naar een derde eiland gebracht. En wat schetst hun verbazing.. jawel hoor daar staan de drie afvallers gebroeder- en gezusterlijk op de verdwijners te wachten.
Ze hebben het goed voor elkaar: Björn heeft een geweldig kamp gebouwd.. Ilona heeft voor vuur gezorgd.. samen hebben ze een enorme voedselvoorraad ingeslagen.. en Ernestine maakt daar heerlijke maaltijden van met een sfeertje om van te dromen. 
Nu Douwe bij de verdwijners zit komt er een overvloed aan vis en uiteraard heel veel humor bij.
Ze kunnen hun geluk niet op... daar op dat derde eiland.  ::jaja::  ::rofl::   ::tandpastasmiley::



oh ja!!dat zou inderdaag leuk zijn, (zoiets als het duivelseiland vroeger es, maar dan vele leuker   ::jaja:: ::jaja::) en ja douwe zal dan voor de vele visjes zorgen!!!!! ::rofl::

(jij mag van mij het verdere verloop regisseren ze!!!hi  ::tandpastasmiley::)


Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 23-04-2006, 19:04:29 »
Het zou inderdaat cool zijn als de afvallers en de mensen die het meeste risico lopen om eruit gestemd te worden op een apart eiland worden gezet maar reken hier helaas maar niet op........

Offline Novitia

  • Forumlid
  • Ik houd wel van een goede paradox ...
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 23-04-2006, 19:51:35 »
oh ja!!dat zou inderdaag leuk zijn, (zoiets als het duivelseiland vroeger es, maar dan vele leuker en ja douwe zal dan voor de vele visjes zorgen!!!!! ::rofl::
(jij mag van mij het verdere verloop regisseren ze!!!hi  ::tandpastasmiley::)


Ok... nog even een klein stukje verder fantaseren cq regisseren dan 

Doordat ze alle vier (de andere verdwijners heb ik nog niet gefantaseerd) hun specifieke kwaliteiten ten positieve inzetten (zie mijn eerste post).. en elkaars eigenaardigheden respecteren.. verzwakken ze niet, maar worden ze almaar sterker. 
Hierdoor (en uiteraard door Douwe zijn uitmuntende zwemkunst) verslaan ze de andere eilanders morgen bij het Pop up duel op hun sloffen.. behalve Ilona dan.. want die doet het natuurlijk op haar slippers.

Zo hoeven zij niemand weg te stemmen en kunnen ze nog heerlijk een weekje verder genieten. 
::jaja::  ::tandpastasmiley::  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-04-2006, 11:13:14 door Novitia »

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 24-04-2006, 01:19:22 »
nog 19 uur en tien minuten!!!! ::tandpastasmiley:: ::hyper::

Offline jazzy jazz

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 24-04-2006, 11:56:04 »
Ik persoonlijk ben bang dat er niet veel terecht gaat komen met die zwemkunsten van Douwe.
Nog even over die zwemproef van vorige week:
Iedereen is het dan maar zo eens met Douwe omdat hij had GEZEGD dat hij goed kon zwemmen. Volgens mij bestond die proef uit meer dan alleen maar zwemmen...Hij had toch nooit dat smalle, wankele, houten bruggetje op kunnen klimmen en af kunnen rennen. Dat zou al heel moeilijk voor hem zijn geweest op de heenweg, maar op de terugweg bijna onmogelijk! Zelfs getrainde mensen hadden het er niet makkelijk mee. Frank vertelde toch ook dat hij helemaal OP was...
Daarbij heeft Douwe natuurlijk het vertrouwen van de groep niet echt kunnen winnen door te roepen dat hij iets kan en het vervolgens nooit laat zien. Volgens mij is hij overigens wel heel goed in stil liggen en niets doen. Als ze daar nou eens een proef in hebben!

Offline Zonnetjuh

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 24-04-2006, 13:39:43 »
jaa een herindeling zou ik geweldig vinden.
dan maakt maxime nog een kans. en ligt lydia er in no time uit ::zwaai::
nog 6 uur en 3 kwartier ::tandpastasmiley::

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 24-04-2006, 14:17:26 »
Herindeling.. zo snel al?? Nee, wacht er nog maar even mee.
En die verdwijningen.. kben benieuwd wat daar aan de hand is!!
The sun came up and reality set in.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 24-04-2006, 19:16:43 »

nog 6 uur en 3 kwartier ::tandpastasmiley::
... en een paar dagen  ;D ;D ;D

Offline Hugoboss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 24-04-2006, 19:51:05 »
Deze lijkt mij wel leuk: 
De mensen die verdwijnen (waar Douwe natuurlijk bij is.. immers die moet gered worden) worden naar een derde eiland gebracht. En wat schetst hun verbazing.. jawel hoor daar staan de drie afvallers gebroeder- en gezusterlijk op de verdwijners te wachten.
Ze hebben het goed voor elkaar: Björn heeft een geweldig kamp gebouwd.. Ilona heeft voor vuur gezorgd.. samen hebben ze een enorme voedselvoorraad ingeslagen.. en Ernestine maakt daar heerlijke maaltijden van met een sfeertje om van te dromen. 
Nu Douwe bij de verdwijners zit komt er een overvloed aan vis en uiteraard heel veel humor bij.
Ze kunnen hun geluk niet op... daar op dat derde eiland.  ::jaja::  ::rofl::   ::tandpastasmiley::
Ok... nog even een klein stukje verder fantaseren cq regisseren dan 
Doordat ze alle vier (de andere verdwijners heb ik nog niet gefantaseerd) hun specifieke kwaliteiten ten positieve inzetten (zie mijn eerste post).. en elkaars eigenaardigheden respecteren.. verzwakken ze niet, maar worden ze almaar sterker. 
Hierdoor (en uiteraard door Douwe zijn uitmuntende zwemkunst) verslaan ze de andere eilanders morgen bij het Pop up duel op hun sloffen.. behalve Ilona dan.. want die doet het natuurlijk op haar slippers.
Zo hoeven zij niemand weg te stemmen en kunnen ze nog heerlijk een weekje verder genieten. 
::jaja::  ::tandpastasmiley::  ::rofl::

oh, dit zou ik echt wel leuk vinden ::rofl:: al zal dit gebeuren, toch nog een kans zou het zij ::jaja::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 24-04-2006, 20:27:28 »
nog een paar minuten!!

iedereen veel kijkplezier! ::jaja::

Offline computermuis

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 24-04-2006, 20:47:07 »
Nu al samensmelting :o

En Melvin die dat mee moet gaan beslissen.. Ik heb niet zoveel op met die man. Ik weet het ook niet. Ik had dan nog liever Karin of Fleur gezien. Of Maxime natuurlijk, maar die lag niet goed in de groep. Dit is wel weer een nieuwe kans voor hem, dat is het grote voordeel :)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 24-04-2006, 20:48:33 »
Nu al samensmelting :o

En Melvin die dat mee moet gaan beslissen.. Ik heb niet zoveel op met die man. Ik weet het ook niet. Ik had dan nog liever Karin of Fleur gezien. Of Maxime natuurlijk, maar die lag niet goed in de groep. Dit is wel weer een nieuwe kans voor hem, dat is het grote voordeel :)
Idd, ben benieuwd.  :o
First you go backwards, but then forwards again

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 24-04-2006, 20:52:34 »
Mooi dat Melvin mag kiezen. Dan zit Karin wel goed.  8)
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 24-04-2006, 21:17:57 »
mischien wel niet meer