Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 27617 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #20 Gepost op: 15-05-2006, 21:55:18 »
Het leuke is dat er helemaal geen blok is. Pieter heeft de stem van Frank zelf uitgelokt door keihard in zijn gezicht te zeggen dat ze met zijn 3en de finale willen halen. Dat wilhelemaal niet zeggen dat hij en Mick nu opeens goede vrienden zijn of een blok vormen.

Dat gaat vast komen. Of denk je dat Frank nu nog bij Jennifer en Richard aan kan komen, zo van:"Hoi, ik kom weer bij jullie en nu gaan we Mick en Karin alsnog weg stemmen."
Jennifer en Richard zien hem aankomen en ik denk niet dat ie met open armen ontvangen wordt.

Dus automatisch zal Frank naar Karin en Mick (zijn jaargenoot) gaan trekken.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Goldfrapp

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #21 Gepost op: 15-05-2006, 21:55:52 »
Hahahaha, Daaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggg Pieter!!!!

Offline Squareants

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #22 Gepost op: 15-05-2006, 21:56:16 »
Ik wist dat mensen zich raar konden gedragen, maar dit slaat toch wel alles hoor. Hoe stom kan Frank zijn om Mick in de expeditie te houden?!
Mick is iemand die totaal niet te begrijpen valt en gaat met het minste geringste door het lint. Kort lontje... als je dat van jezelf weet, kan je er ook aan werken om dat te verbeteren. Ik vind hem vreselijk arrogant en heel agressief. En dat Frank hem erin houdt, kan ik niet snappen. Ik snap dat Frank zijn eigen huid wil redden, maar hierdoor Mick erin houden.. nee.

Frank is dus ook danig gezakt in mijn lijstje van favorieten. Het scenario van volgende keer is dus ook al duidelijk. Frank, Mick en Karin vormen 1 front en Jennifer en Richard worden er een voor een uitgestemd.
En dan zul je zien dat Mick (die ik absoluut de finale niet gun door zijn gedrag) en Karin (SuperRobinson nr. 1  ::ohno:: ) straks in de finale staan.
Bah!

Frank heeft het juist goed gedaan, nou heeft ie veel meer kans om de finale te halen, want van de "4" zullen er uiteindelijk, zo denkt hij (normaal in een expeditie, maar hij weet niets van dat verborgen eiland), maar 3 kunnen overblijven. En de 3, Jeniffer, Richard en Pieter, zullen dan hem er uiteindelijk uitstemmen. Nu zal hij tot de laaste 3 waarschijnlijk blijven en kunnen strijden voor een finaleplaats. En als hij daar komt heeft hij veel meer kans dan Mick, gok ik zo, om die dan weer te winnen.

Offline Goldfrapp

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #23 Gepost op: 15-05-2006, 21:57:19 »
Wat een wending zeg!!! En Pieter, niet zo slim om te verklappen dat je met je 2 vriendjes de finale wilt halen. Frank is mijn nieuwe held!!

Offline Jelzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #24 Gepost op: 15-05-2006, 22:00:13 »
Wel goed in beeld gebracht, Pieter die toegeeft nooit op Jennifer en Richard te stemmen en dan dat gezicht van Frank met die kerkklok!!
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline jvds91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #25 Gepost op: 15-05-2006, 22:02:36 »
Mick, Karen en Frank hebben op Pieter gestemd. Jennifer, Richard en Pieter op Karen?

Dan is het toch 3 tegen 3, wat is er anders dan dat hier staat. kon laatste stukje neit zien..

Offline Mazter

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #26 Gepost op: 15-05-2006, 22:02:51 »
Dat gaat vast komen. Of denk je dat Frank nu nog bij Jennifer en Richard aan kan komen, zo van:"Hoi, ik kom weer bij jullie en nu gaan we Mick en Karin alsnog weg stemmen."
Jennifer en Richard zien hem aankomen en ik denk niet dat ie met open armen ontvangen wordt.

Dus automatisch zal Frank naar Karin en Mick (zijn jaargenoot) gaan trekken.
Pieter zei zelf dat Frank moeite had met de stemafspraak, er is nu dus de duo's Jenifer/Richard en Mick/Karin en Frank zal daarin een sleutelrol spelen. Maar het spel is helemaal opengebroken.
Jennifer en Richard zullen hem, voor hun eigen bestwil,  trouwens wel moeten accepteren moch hij terug willen komen.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #27 Gepost op: 15-05-2006, 22:04:56 »
Pieter zei zelf dat Frank moeite had met de stemafspraak, er is nu dus de duo's Jenifer/Richard en Mick/Karin en Frank zal daarin een sleutelrol spelen. Maar het spel is helemaal opengebroken.

Toch verwacht ik dat Mick door zijn gekonkel nog een eind gaat komen. En dat is mede dankzij Frank.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #28 Gepost op: 15-05-2006, 22:07:43 »
Wel goed in beeld gebracht, Pieter die toegeeft nooit op Jennifer en Richard te stemmen en dan dat gezicht van Frank met die kerkklok!!

Precies! Echt goed gedaan met die blik van Frank, zo een "I have seen the light!"  Geweldig!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #29 Gepost op: 15-05-2006, 22:12:11 »
Natuurlijk stemde Frank na die opmerking van Pieter op Pieter. Frank wil net als Pieter gewoon winnen en als Frank dan hoort dat hij na Mick en Karen de volgende is, dan wil ie graag zijn huid redden. Niet meer dan logisch. Tja, Pieter was in dit geval misschien iets te eerlijk en dat heeft 'm uiteindelijk de kop gekost. Ik zag het aankomen na die opmerking en die kop van Frank erbij. Ik zag de 3-3 al aankomen en dan hing het er net maar vanaf natuurlijk hoe ze dat op gingen lossen.
Toch jammer dat Pieter eruit ligt. Ik had toch echt nog steeds het liefst Mick zien gaan.

Gelukkig dat Fleur eruit is. Vorige expeditie nog één van mijn favorieten, nu is ze me zo tegengevallen. Ik had alleen liever Lydia zien gaan. Maar ik hoop nog steeds dat het volgende week eindelijk raak is. Goed ook van Veronique dat ze d'r eindelijk eens, op een nog best aardige manier overigens, de waarheid heeft verteld. Ik denk dat Veronique verwoordde wat iedereen op dat moment (daar en hier voor de buis) dacht.

Offline jvds91

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #30 Gepost op: 15-05-2006, 22:14:36 »
Hoe werd er besloten wie er bij de 3-3 uitmoest?

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #31 Gepost op: 15-05-2006, 22:15:41 »
Mich heeft het echt super goed en vooral heel eerlijk gespeeld. Hij heeft tenslotte niet geprobeerd Frank over te halen om op Pieter te stemmen. Hij heeft enkel duidelijk gemaakt aan Frank dat Frank zijn positie ook niet zo sterk was mocht hij samen met Jennifer, Pieter en Richard overblijven.
Ik vond het echt GEWELDIG en heb hier echt zitten juichen dat die arrogante eikel van een Pieter naar huis kon  ::bravo::
Niet dat ik Mick nu direct een toffe vent vind.. het blijft natuurlijk een typisch mannetje, maar ik moet zeggen dat hij het spel stiekem toch wel heel goed en slim speelt.

Het meest grappige vond ik nog wel dat Pieter niet eens door had waarom dat Frank op hem gestemd had. Hij gaf op het eind aan te denken dat Frank op hem gestemd had omdat Frank dacht makkelijker van Karin te kunnen winnen dan van hem. Hoe erg dat Ersnt Paul er ook op aanstuurde om Pieter tot het juiste inzicht te krijgen, het lukte niet. Pieter had volgens mij echt niet door dat hij het zelf verpest had door die slimme list van Mick.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #32 Gepost op: 15-05-2006, 22:16:09 »
Bij gelijke stand tellen stemmen van eerdere eilandraden mee.



Het meest grappige vond ik nog wel dat Pieter niet eens door had waarom dat Frank op hem gestemd had. Hij gaf op het eind aan te denken dat Frank op hem gestemd had omdat Frank dacht makkelijker van Karin te kunnen winnen dan van hem. Hoe erg dat Ersnt Paul er ook op aanstuurde om Pieter tot het juiste inzicht te krijgen, het lukte niet. Pieter had volgens mij echt niet door dat hij het zelf verpest had door die slimme list van Mick.

Nee, daar zat ik ook aan te denken. Maar het wordt natuurlijk zo gemonteerd dat wij het als een logisch gevolg van die opmerking zien, met meteen na die opmerking de eilandraad. Voor Pieter zat er natuurlijk nog een tijd tussen en was die opmerking misschien allang vergeten.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 22:18:10 door Mloesje »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #33 Gepost op: 15-05-2006, 22:17:28 »
Bij gelijke stand tellen stemmen van eerdere eilandraden mee.

Ik had liever gehad dat er geloot was, zoals ook al eens gebeurd was (of was dat alleen als het aantal eerdere stemmen gelijk was?). Dan had Pieter in elk geval nog een kans gehad.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #34 Gepost op: 15-05-2006, 22:19:08 »
Ja, maar loten vind ik niet echt een eerlijke manier om een eilandraad te winnen. Dan kunnen ze net zo goed meteen het lot laten bepalen wie er winnaar wordt. Het gaat nou eenmaal om de stemmen bij ER.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #35 Gepost op: 15-05-2006, 22:20:43 »
Ja, maar loten vind ik niet echt een eerlijke manier om een eilandraad te winnen. Dan kunnen ze net zo goed meteen het lot laten bepalen wie er winnaar wordt. Het gaat nou eenmaal om de stemmen bij ER.

Ik vind dit ook best lullig. Door 1 verwaaide stem van Karin, moet Pieter nu vertrekken. (komt misschien omdat Pieter eruit vloog ;) Als het Mick was geweest, had ik hier vanavond een feestje gehouden :p  :-[ )
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #36 Gepost op: 15-05-2006, 22:30:00 »

Nee, daar zat ik ook aan te denken. Maar het wordt natuurlijk zo gemonteerd dat wij het als een logisch gevolg van die opmerking zien, met meteen na die opmerking de eilandraad. Voor Pieter zat er natuurlijk nog een tijd tussen en was die opmerking misschien allang vergeten.

Ik snap niet dat er bij Pieter niet al een hele grote bel begon te rinkelen toen Mick die vraag kwam stellen... ik weet niet of ik er in getrapt was.. Maar, dat is waarschijnlijk te wijten aan Pieter zijn arrogantie, hij vindt zichzelf zo geweldig dat hij niet eens doorheeft dat hij zijn eigen glazen in gooit.

Offline olaf28

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #37 Gepost op: 15-05-2006, 22:34:27 »
Op het moment dat Pieter zich door Mick de tent uit liet lokken en een van de meest eerlijke maar domme opmerking plaatste van ER door de verklaren dat hij het liefst met Jennifer en Richard over wilde blijven, begonnen bij mij meteen ook de bellen te rinkelen. Nauurlijk de beelden daarna waren schitterend gemonteerd. En die Kerkklok, heerlijk. Ik begon meteen ook te rekenen. Ik wist dat Mick en Karin op Pieter zouden stemmen. Ik dacht oh Frank nu is je kans. Laat eens zien of je echt tactisch kunt stemmen. En hij deed het! Hij heeft laten zien dat hij behalve kan overleven ook het spel beheerst.

Het was het moment van Mick. Ik mag die man niet. Maar toch het was echt geniaal wat hij deed.

Het was het moment van Frank. Hij zag, hij hoorde, hij dacht en trok zijn conclusies. Het is een spel en zo hoor het te spellen. Niet anders. Frank is en blijft mijn favoriet. Als hij zo niet had gestemd dan was hij in mijn achting gedaald.

Voor Pieter heb ik respect, voor zijn eerlijkheid. Maar was een blunder van de eerste orde. Jammer Pieter soms moet je mond wel eens houden.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 22:36:01 door olaf28 »

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #38 Gepost op: 15-05-2006, 22:44:58 »
Pieter heeft zijn eigen graf gegraven, dus een slimme zet van Frank.
Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Pieter wilde met zijn twee vriendjes in de finale zitten, en dat is mislukt, en frank heeft hiermee gewoon op een eerlijke manier zijn eigen hachie gered.  ;D ::ok::
Ik had gehoopt dat die jankerd er vanavond ook uit zou vliegen, nee nee no way zei ze, ze geeft het uit zichzelf niet op. Ging ze maar die Lydia, snap echt niet dat ze die weer mee hebben laten doen, het is een echte luilak, en iemand waar je helemaal niks aan hebt, dan waren we van dat gezeur en gejank af.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 22:48:35 door Vinkje »

Offline MrKreukel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #39 Gepost op: 15-05-2006, 22:48:11 »
Prachtige aflevering inderdaad. Dat gedoe met die 3 musketiers begon me de keel uit te hangen. Nu Lydia en Jennifer er nog uit en het is weer echt leuk. Mick is niet mijn typ maar hij speelde het spelletje mooi. Niet gedacht dat hij zo goed in het eliminatie spel zou zijn. Hoop dat Frank en Richard ver komen, als die met Mick de finale halen wordt het mooi.

Iemand trouwens enig idee wat er met de 'winnaar' van Miniloc gaat geburen? Zou die bv iemand uit mogen dagen van Panga?