Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 27560 keer)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Aflevering 7
« Gepost op: 15-05-2006, 14:20:53 »
Vanavond gaat het weer verder...

Hoe zal het vertrek van Melvin door gaan werken in de onderlinge sfeer bij de over gebleven samensmelters?

Zal Ryan zich staande kunnen houden als de haan in het kippenhok?

We gaan het zien...
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 19:21:24 door Sanderman »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 15-05-2006, 15:16:04 »

Zal Ryan zich staande kunnen houden als de haan in het kippenhok?

We gaan het zien...


Ik zie het maar donderdg, maar ik hoop van harte dat Ryan zich als "haan"zal weten te manifesteren en dat hij niet opgepeuzeld zal worden zoals de haan op Panga.

Ik hoop echt Lydia en Mick eruit.... (kunnen ze samen naar temptation gaan)

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2006, 15:46:15 »
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de aflevering van vanavond. Maar ik snap dus niet wat iedereen in die Ryan ziet, misschien zijn Lydia en Fleur en Veronique niet echt geweldig maar ik vind Ryan nog de minst leuke van het geheime kamp en van mij mag Ryan er vanavond wel uitvliegen ::rofl::
Het is juist wel leuk als er een aantal in zitten die lopen te zeuren en te klagen en die luieren.....want zeg nou eerlijk dat het anders wel hele saaie TV uurtjes Robinson zullen worden....

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 15-05-2006, 16:19:20 »
maar ik vind Ryan nog de minst leuke van het geheime kamp en van mij mag Ryan er vanavond wel uitvliegen ::rofl::
Het is juist wel leuk als er een aantal in zitten die lopen te zeuren en te klagen en die luieren.....want zeg nou eerlijk dat het anders wel hele saaie TV uurtjes Robinson zullen worden....


Allez Stef komaan, Ryan werkt tenminste op dat eiland. Zo'n 2 kwallen die heel de dag liggen te nixen en te luieren, dat kan toch echt niet.... Maar, ik vond Meredith nu ook niet bepaald  fantastisch, onze smaken zullen blijkbaar een beetje verschillen...

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 15-05-2006, 16:34:25 »
Haha ja onze meningen verschillen nogal ja maar dat komt waarschijnlijk omdat ik anders naar alle kandidaten kijk omdat ik ook nog maar 16 ben  ;) ;D

Maargoed iedereen mag zijn eigen mening hebben en zeggen  ;D
« Laatst bewerkt op: 15-05-2006, 16:40:08 door St3f@ni3 »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 15-05-2006, 16:45:41 »
Tof dat je het sportief opneemt !!!!...  ::bravo::

Inderdaad een dame van in de 40 kijkt anders naar kandidaten dan een jonge tiener.. Vond je Maxime dan niet interessant ?

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 15-05-2006, 16:59:00 »
Ja Maxime was zeker mijn favoriet (samen met Ilona) van De Strijd der Titanen! Ik vond het daarom ook heel erg jammer dat Maxime in de vorige aflevering de expeditie heeft moeten verlaten want hij was namelijk een echte survivaler en een Titaan!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 15-05-2006, 20:52:16 »
Wat laat vandaag maar toch, alles over Afl. 7!
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Sudoka

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 15-05-2006, 21:04:12 »
Ik zit me alweer gruwelijk te ergeren aan die huilebalk. Kan ze nou nooit eens een keer strijden zoals het moet? ::ohno:: ::ohno:: Ze jankt bij elke kleinigheid... tjonge Lydia go home..blijf daar en sluit je deuren.
Ik begrijp überhaupt niet dat ze haar weer in het spel hebben gehaald.

Offline Tannie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 15-05-2006, 21:21:04 »
Mick de proef alweer gewonnen! En ik duim dat hij voorlopig nog wel wat proeven blijft winnen, zodat 'de 4' op elkaar moeten gaan stemmen! Schitterend!!!
En idd, Lydia is weer lekker bezig zeg  :\'( Fleur gaat eruit en zij stelt zich zoo enorm aan. Bah!  ::niet-ok::

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 15-05-2006, 21:25:25 »
Er was al een Topic Aflevering 7..........

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 15-05-2006, 21:40:54 »
JA MICK!!! Goed gedaan jongen!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 15-05-2006, 21:44:32 »
Boontje komt om zijn loontje

Dat was een erg domme zet van Pieter.
First you go backwards, but then forwards again

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 15-05-2006, 21:45:47 »
Het is zijn eigen schuld dat Pieter eruit is.  ::rofl::

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 15-05-2006, 21:46:19 »
WOW Ik heb echt diep respect voor Mick hoor. Hij heeft het hele spel op zijn kop gezet met zijn discussie met Pieter over stemmen. GENIAAL!!!! Sorry voor Pieter, toch wel een waardig candidat maar geen groep van 4 meer!   ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 16-05-2006, 00:11:14 door Yankee »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 15-05-2006, 21:47:34 »
Ik wist dat mensen zich raar konden gedragen, maar dit slaat toch wel alles hoor. Hoe stom kan Frank zijn om Mick in de expeditie te houden?!
Mick is iemand die totaal niet te begrijpen valt en gaat met het minste geringste door het lint. Kort lontje... als je dat van jezelf weet, kan je er ook aan werken om dat te verbeteren. Ik vind hem vreselijk arrogant en heel agressief. En dat Frank hem erin houdt, kan ik niet snappen. Ik snap dat Frank zijn eigen huid wil redden, maar hierdoor Mick erin houden.. nee.

Frank is dus ook danig gezakt in mijn lijstje van favorieten. Het scenario van volgende keer is dus ook al duidelijk. Frank, Mick en Karin vormen 1 front en Jennifer en Richard worden er een voor een uitgestemd.
En dan zul je zien dat Mick (die ik absoluut de finale niet gun door zijn gedrag) en Karin (SuperRobinson nr. 1  ::ohno:: ) straks in de finale staan.
Bah!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Yankee

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 15-05-2006, 21:50:13 »
Zo lang als Jennifer niet wint ben ik HEEL blij. Man wat een ...

Offline Stach

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 15-05-2006, 21:50:45 »
Ik ben het helemaal met Yankee eens. Geniale zet van Mick om aan Pieter te vragen:
"Op wie ga je stemmen als ik weer de immuniteit win ?"

Door zijn antwoord dat hij, Richard en Jennifer niet op elkaar zouden stemmen, besefte Frank dat hij nooit in de finale zou komen als Pieter er in bleef.

Mooie montage van de producenten, nu bleef het tot de laatste stem spannend. Zou Frank op Pieter of Karin stemmen ?
En jawel...  Pieter lag er uit ! Hahaha, loontje komt om zijn boontje, zoals Mick al zei....
 ::rofl::


Offline Ricknotyzed

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 15-05-2006, 21:51:33 »
Wat een geweldige aflevering!
Hoewel ik nooit zo'n fan was van Mick .. ben ik nu wel blij hoe hij het allemaal gedaan heeft.
Leuk voor Karin dat ze nog blijft ..
Erg jammer van de reactie van Pieter .. hij kan in mijn ogen niet echt tegen z'n verlies

Hoewel Fleur vorig jaar mijn favoriet was .. ben ik nu blij dat ze weg is
Ik gunde Veronique en Ryan het meer dan haar eigenlijk.
Leuk dat Veronique eens echt voor der mening uit kwam .. ze is van binnen in mijn ogen een echte robinson.

Offline Mazter

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 15-05-2006, 21:53:00 »
Ik wist dat mensen zich raar konden gedragen, maar dit slaat toch wel alles hoor. Hoe stom kan Frank zijn om Mick in de expeditie te houden?!
Mick is iemand die totaal niet te begrijpen valt en gaat met het minste geringste door het lint. Kort lontje... als je dat van jezelf weet, kan je er ook aan werken om dat te verbeteren. Ik vind hem vreselijk arrogant en heel agressief. En dat Frank hem erin houdt, kan ik niet snappen. Ik snap dat Frank zijn eigen huid wil redden, maar hierdoor Mick erin houden.. nee.

Frank is dus ook danig gezakt in mijn lijstje van favorieten. Het scenario van volgende keer is dus ook al duidelijk. Frank, Mick en Karin vormen 1 front en Jennifer en Richard worden er een voor een uitgestemd.
En dan zul je zien dat Mick (die ik absoluut de finale niet gun door zijn gedrag) en Karin (SuperRobinson nr. 1  ::ohno:: ) straks in de finale staan.
Bah!
Het leuke is dat er helemaal geen blok is. Pieter heeft de stem van Frank zelf uitgelokt door keihard in zijn gezicht te zeggen dat ze met zijn 3en de finale willen halen. Dat wilhelemaal niet zeggen dat hij en Mick nu opeens goede vrienden zijn of een blok vormen.