Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 27611 keer)

Offline Nienna

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 16-05-2006, 21:55:17 »
Leuk dat Pieter hier gewoon reageert.
Ik vond het jammer dat Pieter er uit moest, maar wel grappig voor het programma natuurlijk. Ik zit elke week lekker te walgen van Mick  ;) dus die mag er van mij nog wel even in blijven (niet winnen natuurlijk). Verder is het ook lekker walgen van Lydia, wat een huilebalk. Veronique heeft haar commentaar precies goed verwoord.
In de eerste Robinson waar Ryan in speelde vond ik hem niet leuk, maar nu begin ik hem steeds meer te waarderen. Volgens mij moet hij de zwaarste proef doorstaan door met Lydia samen op een eiland te leven.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 16-05-2006, 23:35:10 »
Aardig heftige aflevering, vooral ook voor mij om terug te zien.

(...)

Vergezeld van een mooie klokslag zag je gisteren Frank plotseling wakker schudden toen hij mij hoorde zeggen dat ik niet op mijn 2 vrienden Richard en Jennifer ging stemmen. Dat wist hij voor die tijd ook al want daar begon iedereen al over zodra wij met z'n driëen op één eiland bleken te zitten. (...) Prima vent die Frank die zijn spel goed heeft gespeeld naar mijn mening.

(...)

Ik heb dus voor de 2e mogelijkheid gekozen en heb gemerkt dat ik daarbij een hele goede bliksemafleider geweest ben voor Richard en Jennifer, want daar hoor of zie je niets van terwijl ze exact hetzelfde spel speelden.

Misschien vermoedde Frank het, maar je zag toch echt heel duidelijk dat hij naar je stond te luisteren (en toen niet langer vermoedde, maar wist) en je hoort het hem ook zeggen. Dat hij jou dat hoorde verklaren, bedoel ik.

Los hiervan: persoonlijk heb ik geen 'boontje om zijn loontje'- gevoel bij jouw executie. Terugkijkend vind ik niet dat je je ergens voor hoeft te schamen. Misschien een opmerking hier en daar, maar die maakt iedereen weleens, alleen staan er dan geen camera's op. Het is wel zo dat Frank niet anders kon, wilde hij in het spel blijven. In het gesprek met EP naderhand zat je toch wel een beetje te mopperen dat hij zijn woord gebroken had en zo. Maar that's all in the game natuurlijk. Nou kan ik me voorstellen dat je flink zat te balen op dat moment, dus wellicht zijn die uitlatingen niet allemaal even weldoordacht geweest?

Hoe dan ook: voor jou persoonlijk is het heel sneu natuurlijk, maar voor het programma was dit wel de redding. Complotten zijn leuk voor degenen die ze smeden, maar het biedt geen uitermate verrassende televisie natuurlijk.
Overigens zie ik persoonlijk jou niet als de kwaaie pier in het complot, hoor. Ik stoor me persoonlijk veel meer aan Jennifer. En dan niet zozeer aan het complotten smeden, maar aan het hypocriet doen over complotten smeden. Juist in de discussie met Karin in deze laatste aflevering vond ik het een verademing dat je gewoon eerlijk zei waar het op stond. Hoef ik het er inhoudelijk niet mee eens te zijn, maar het is eerlijk. Maar als ik een fragment zie van Jennifer waarin ze wéér smalend anderen van complotten smeden beticht (wat tot dusver nog helemaal niet gebleken is ; in het andere 'kamp' is nog geen complot geweest volgens mij), dan valt me de bek wel open eerlijk gezegd.

Offline Big D.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 17-05-2006, 08:14:58 »

Hoe dan ook: voor jou persoonlijk is het heel sneu natuurlijk, maar voor het programma was dit wel de redding. Complotten zijn leuk voor degenen die ze smeden, maar het biedt geen uitermate verrassende televisie natuurlijk.
Overigens zie ik persoonlijk jou niet als de kwaaie pier in het complot, hoor. Ik stoor me persoonlijk veel meer aan Jennifer. En dan niet zozeer aan het complotten smeden, maar aan het hypocriet doen over complotten smeden.  Maar als ik een fragment zie van Jennifer waarin ze wéér smalend anderen van complotten smeden beticht (wat tot dusver nog helemaal niet gebleken is ; in het andere 'kamp' is nog geen complot geweest volgens mij), dan valt me de bek wel open eerlijk gezegd.

Ik had het niet beter kunnen zeggen  ::ok::

Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 17-05-2006, 09:48:13 »
Ik vind het best dat Pieter eruit ligt  ::bravo::  hij probeerde 2001  na te doen met richard en jennifer   ook gelijk in de meerderheid de minderheid weg stemmen     Gerrit Nathalie Martijn  WALGELIJK eerlijk gezegd  Mick heeft het zeer zeer knap klaar gespeeld     SLim Sterk Survivor   hoe hij tegen de dingen opkijkt is geweldig echt een doorzettings vermogen van jewelste  ::jaja:: ik hoop dat ie richard en jeniffer eruit krijgt weten hun ook is hoe het voelt om laf in de meerderheid weg gestemd te worden      Mick gogogog je verdient het !  ::bravo::

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 17-05-2006, 12:36:43 »
Gelukkig Karin zit er nog in en het is Pieters eigen schuld. Moest hij het maar niet zeggen waar Frank bij was en ik begon me ook aan Pieter te irriteren met z'n complotten horen bij ER.

Ik heb de laatste aflevering als volgt ervaren:

De productie is er heel mooi in geslaagd om mijn vertrek als een totale verrassing te laten komen en dat dat door één uitspraak van mij gekomen zou zijn. Frank wist allang dat hij tzt zijn hachje moest gaan redden wilde hij bij de laatste 3 komen in de eindronde. Wij wisten al een paar dagen via de productie dat er 3 kandidaten over zouden blijven. Dat er nog een vierde bij zou komen van het reserve-eiland wisten we niet. Ook als ik mijn mond gehouden had en me op de vlakte gehouden had was ik er in deze aflevering uitgegaan.

Ik heb niet mijn eigen graf gegraven, ik ben alleen op een iets andere manier in een graf gaan liggen dat reeds eerder voor mij gegraven is.

Ik had direct na de aflevering een soort chatsessie met kijkers. Dat had Talpa me gevraagd, duurde een uur. Bijna niet te doen omdat er een waterval aan vragen langs blijft scrollen. Als je één snel beantwoorde, kwamen er al een stuk of 30 nieuwe vragen over heen.

Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma en dat dat dan zoveel in hun los kan maken. Ik begreep zo'n heftige reactie ook niet helemaal. Zo iemand lijkt me levensgevaarlijk, geef ze een Uzi en ze komen me overhoop schieten thuis, alleen maar omdat ik eerlijk aangegeven heb waarom ik op een bepaalde manier ging stemmen. Er zaten nog 3 anderen die niet anders stemden en blijkbaar scoor je beter als je bang bent om te zeggen wat je denkt en je kop in het zand steekt.

Maartje71

  • Gast
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 17-05-2006, 12:53:10 »

Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma en dat dat dan zoveel in hun los kan maken. Ik begreep zo'n heftige reactie ook niet helemaal.

Hoi Pieter,
goed om je uitleg te lezen! Ja, de productie kan er wat van...met spanning en sensatie krijgen ze meer kijkers dan zonder. Hulde dat je toch blijft posten.
Ik heb op de bovenstaande quote eigenlijk een vraag, zal ik hem hier maar stellen? Hoe ervaar jij dit soort reacties in RL (real life) of heb je die dan weinig tot geen?
Laatst stond Ryan met de Happy People of the World tour in Breda op het marktplein, en als je dan ziet hoe mensen om hem heen draaiden of hem aanspraken...echt asociaal gaan roepen alsof je niet gewoon op hem af zou kunnen stappen???
Ervaar jij dat ook, dat mensen je ineens anders benaderen? Of behandelen, in winkels bijvoorbeeld? (zitten er voordelen/nadelen aan?)
Ben eigenlijk wel benieuwd, ik bedoel, jullie zijn "maar" ER-ers, maar dan toch?!?  ???

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 17-05-2006, 13:51:26 »
Hoi Pieter,
goed om je uitleg te lezen! Ja, de productie kan er wat van...met spanning en sensatie krijgen ze meer kijkers dan zonder. Hulde dat je toch blijft posten.
Ik heb op de bovenstaande quote eigenlijk een vraag, zal ik hem hier maar stellen? Hoe ervaar jij dit soort reacties in RL (real life) of heb je die dan weinig tot geen?
Laatst stond Ryan met de Happy People of the World tour in Breda op het marktplein, en als je dan ziet hoe mensen om hem heen draaiden of hem aanspraken...echt asociaal gaan roepen alsof je niet gewoon op hem af zou kunnen stappen???
Ervaar jij dat ook, dat mensen je ineens anders benaderen? Of behandelen, in winkels bijvoorbeeld? (zitten er voordelen/nadelen aan?)
Ben eigenlijk wel benieuwd, ik bedoel, jullie zijn "maar" ER-ers, maar dan toch?!?  ???

Na de serie in 2001 kon ik geen supermarkt of eetcafé inlopen zonder aangesproken te worden. Dat waren vrijwel alleen maar leuke reacties. Studenten, winkelende vrouwen....van alles en nog wat. Heel veel gratis drankjes, aanzoeken en nieuwe zakenrelaties heeft dat me toen opgeleverd. Ik heb het nooit vervelend gevonden om daar over aangesproken te worden, integendeel. Het vreemde is dat best veel mensen je als een soort VIP gaan behandelen alleen omdat ik 13 weken op televisie was geweest. Heb één geval meegemaakt in een studencafé waarbij een hele leuke studente bijna flauwviel toen ik voor haar stond. Ze was de meest doorgewinterde ER-fan ooit en had gehoord dat ik "ergens" in Rotterdam woonde. Toevallig stond ik ineens voor haar in die kroeg, ze sprak me stotterend aan en ging vervolgens bijna tegen de vlakte.

Mijn deelname in 2001 was heel makkelijk: Geen complotten hoeven maken, kon overal om lachen, niet weggestemd, heb me prima vermaakt, geen honger gehad wel 21kg afgevallen en heb toen bijna gewonnen.
een leuke bijzondere tijd met hele mooie herinneringen.

Dit jaar was het anders. Al voor vertrek hoorde ik dat er al afspraken waren gemaakt. Belgen die geen Nederlander wilde laten winnen, bepaalde mensen uit voorgaande jaren en zelf had ik ook een afspraak met jennifer en Richard. Het ging allemaal keihard worden en iedere deelnemer had vooraf al een idee gevormd over alle andere deelnemers. Je gaat dan heel anders aan zo'n programma beginnen dan destijds, waarbij we met volslagen vreemden aan het programma begonnen. Op het eiland leerde je elkaar toen pas kennen. Daar zitten verrassingen bij en je leert elkaar langzaam kennen, de leuke maar ook vervelende kanten van personen. Zowel voor de kijkers als deelnemers is dat veel leuker. Nu was er weinig nieuws te ontdekken.

Krijg nu ook leuke reacties hoor, helemaal geen vervelende toestanden. Er wordt wel eens een grap gemaakt, maar geen vervelende. "Iets te eerlijk geweest Pieter" dat hoor ik nu wel veel. Ik kan dan alles gaan uitleggen, dat ik sowieso weggestemd zou worden ook als ik mijn mond gehpouden had maar laat het meestal maar lekker zitten. In Rotterdam waar ik woon is men behoorlijk direct en dat mag ik graag. Valt me hier ook op dat men het vaak helemaal geen schande vind dat je een afspraak (complot) maakt om samen sterker te staan in zo'n programma. Blijft een spelletje, niet te serieus allemaal.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 13:55:33 door Pieter-2006 »

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 17-05-2006, 13:55:21 »
Wow wat een aflevering, dit is TV van top niveau.Dat gezicht van Mick toen het er steeds meer op begon te lijken dat hij de proef ging winnen. Knap gemonteerd ook.

Vind het alleen heel jammer dat Pieter voor alles en nog wat word uitgemaakt, die goede man neemt de moeite om met ons via dit forum te communiceren op een eerlijke en open manier,krijg je dit.

Ik wil Pieter bij deze bedanken voor zijn vele bijdragen op dit forum en voor twee seizoenen leuke tv. (Ik hoop dat je ook actief blijft op dit forum )En hoop dat je je niet te veel aantrekt van een stelletje malloten(deed je niet op het eiland dus zal nu ook wel niet) Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik weet zeker dat expeditie robinson fans je bijdragen aan de serie en dit forum wel weten te waarderen ::jaja::

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 17-05-2006, 14:03:10 »
.

 Valt me hier ook op dat men het vaak helemaal geen schande vind dat je een afspraak (complot) maakt om samen sterker te staan in zo'n programma. Blijft een spelletje, niet te serieus allemaal.

Kijk dat vind ik nou ook, het is en blijft een spelletje!!! Afspraken worden altijd gemaakt, dat zie je elk jaar en waarom zou dit jaar een uitzondering zijn? Het hoort bij het spel en het spel is er om te winnen!! Anders kan je net zo goed niet meedoen. Oké, er komt veel bijkijken, overleven enz maar iedereen die meedoet, wil uiteindelijk winnen. Sommige zijn er wat uitgesprokener in dan anderen ( Pieter en Mick bv) maar dat kan ik persoonlijk wel waarderen. Zo blijft het wel een ontzettend leuk programma om naar te kijken. Vooral als we nu nog een beetje achtergrond informatie erbij krijgen van Pieter, Pieter bedankt hiervoor!!! Jammer dat je eruit bent maar zo is het spel. Ik zal je eerlijkheid wel missen, die ontbreekt er bij Mick wel aan.

Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 17-05-2006, 16:10:29 »
ja het is en blijft een spelletje maar het is wel SHEIZE als al je favorieten dreigen 1 voor 1 eruit gestemd te worden wat saai tv word en terwijl ze vanaf het begin al in de minderheid waren en dat vond ik nou zo jammer... ik had het gewoon niet verwacht van Pieter.... Richard en Jeniffer hadden het al in hun eige seizoen gedaan dus had niks anders verwacht -.-  maarja gelukkig zijn de drie biggetjes uit1 gerukt eindelijk een keer een andere situatie  ::bravo::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 17-05-2006, 19:20:37 »
Ik vind het ook wel raar hoor dat mensen in een chat dat soort dingen gaan roepen. Maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat van die gevaarlijke mensen zijn. Volgens mij zijn dat van die types die 't stoer vinden om op internet dat soort dingen te roepen, terwijl ze dat in real-life niet eens zouden durven.  ::ohno::

Nu kunnen ze hun vriendjes gaan vertellen dat ze Pieter van ER hebben uitgescholden en zullen ze zich zelf heel stoer vinden ben ik bang.
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 19:22:26 door Mloesje »

Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 17-05-2006, 20:03:11 »
Er zaten nog 3 anderen die niet anders stemden en blijkbaar scoor je beter als je bang bent om te zeggen wat je denkt en je kop in het zand steekt.
Beste. eilandraad. ever.
Als Rotterdammer zal ik maar heel eerlijk zijn  ;D. Persoonlijk vind ik het niet erg dat Pieter eruit is. Leuke deelnemer aan de expeditie, maar zal nooit robinson worden tussen al die titanen (= Frank & Richard & Melvin).
Als kijker kwam deze eilandraad als onverwacht, en dus veel sensatie. Uitleg van Jennifer over haar stem tegen Karin sloeg weer helemaal nergens op. Wees dan gewoon eerlijk ---->
Maar wat Pieter zegt klopt wel, alleen hij deed zijn mond open, de rest niet. Dus meer bewondering voor hem dan voor de rest. Pieter geeft tenminste toe dat er een komplot was, Jennifer en Frank ontkenden dit. 4 stemmen tegen Melvin kan toch bijna geen toeval zijn?
En wat je zag voor volgende week, dat Jennifer 'bang' is dat er nu een komplot tegen hun tweëen is....boontje komt om z'n loontje.

"wat gij niet wilt dat u geschied, doet dat ook een ander niet"



Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 17-05-2006, 20:53:06 »
Eerlijk gezegd heb ik zitten juichen toen ik zag dat Pieter er uit gestemd werd. Niet omdat ik vind dat je geen complotten moet smeden of eerlijk moet zijn, maar omdat ik Pieter af en toe arrogant over vond komen. Ik vind dat sowieso iedereen zelf moet weten hoe die het spel speelt. Er zijn tenslotte geen spelregels, dus het is niet goed of slecht als je complotten maakt. Verder vind ik ook niet dat je eerlijk hoeft te zijn over wel of niet maken van complotten. Het gaat er tenslotte om dat je wint, en HOE je dat doet is natuurlijk je eigen keuze.

Verder vind ik Richard, Frank of Jennifer in feite niet meer of minder titaan dan Mick of Karin. Iedereen heeft zijn sterke en zwakke punten en ik denk dat er meer dan alleen maar 'survival'kennis nodig is om expeditie Robinson te kunnen winnnen. Een deel is natuurlijk ook afhankelijk van de omstandigheden en de groep waar je in terecht komt. Misschien dat Frank bijvoorbeeld helemaal nooit gewonnen had als hij in een ander jaar mee had gedaan...
Wat ik persoonlijk erg waardeer in Mick (ondanks dat ik hem behoorlijk irritant en heetgebakerd vind) is zijn enorme 'drive' om te winnen. Maar zoals ik al zei, zo heeft iedereen zijn kwaliteiten.
Om iemand op basis van één of ander TV-programma, of wat voor andere reden dan ook, uit te gaan maken voor dingen als kankerhond slaat natuurlijk helemaal nergens op. Je hoeft natuurlijk niet elke expeditie robinson kandidaat leuk te vinden, maar mensen met respect behandelen lijkt me wel zo normaal.

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 18-05-2006, 11:47:19 »
petje af voor de productie dan... ik heb Mick nu ineens hoog in 't vaandel zitten, en jou had ik min of meer afgeschreven Pieter (nie echt ;))

kom zelf ook uit rotterdam en neem ook geen blad voor mn mond, al vind ik nog steeds spreken zilver en zwijgen goud

maar tis wel goed om ff te weten dat we wel realisties/open minded moeten blijven, te veel mensen laten zich meeslepen door productie truukjes

goed dat je hier bent om tekst en uitleg te geven ::ok::

(lache trouwens, dat meisje dat bijna flauw viel, hoe reageerde jij eigenlijk?)

Offline Pieter-2006

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 18-05-2006, 16:12:15 »
He Pieter, ik was ook op die chatsessie, en ik heb ook gezien van wat er allemaal werd gezegd, dat is onacceptabel, maar zulke runden heb je nu eenmaal. Ik probeer er ook zoveel mogelijk overheen te kijken, ben ook een keer bedreigd over zo'n chat, stelt allemaal niks voor. Ik heb ook geprobeerd het een en ander te vragen, maar je hebt gelijk! het ging allemaal in sneltreinvaart. Supertof ook dat je ons hier uitlegt hoe het echt eraan toe gaat, want de kandidaat zelf weet het het best. Als we alleen de opnames zien moeten we dat wel geloven. En inderdaad, als je al weet dat je eruit gaat, beter om in de groep te vertellen wat je vind, dan toneel te spelen!

Mijn vraag aan jou: heb je spijt van deze expeditie, of was het ook weer een nieuwe ervaring, zo met oudere kandidaten en op deze manier ?

Als je alles van te voren weet zou het lekker makkelijk zijn. Ik zou ook dan toch weer meegedaan hebben maar moet eerlijk bekennen dat ik het anders gespeeld zou hebben. Wel had ik van te voren tegen Jennifer en Richard gezegd dat ik net als nu niet op ze zou gaan stemmen als oude vrienden, maar dat ik verder mijn eigen plan had getrokken. Als je dan op dezelfde personen stemt is dat toeval of je voelt van elkaar aan dat je op een bepaalde persoon gaat stemmen. Of ik dan verder of minder ver gekomen was weet ik niet. Persoonlijk vind ik die complotafspraak de enige echt stomme aktie van mezelf in deze expeditie, het heeft weinig goeds opgeleverd. Daarnaast zou ik van te voren meer aan sport gedaan hebben. Door mijn werk heb ik de laatste weken voor vertrek te veel overuren gedraaid en te weinig kunnen ontspannen en sporten. Terwijl anderen al volledig in het spel zaten was ik bijvoorbeeld nog na aan het denken of de radiocampagne voor mijn Parfumbon nou wel echt 100% goed voorbereid was.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 19-05-2006, 16:35:52 »
Tussen die chatters zaten echt volslagen debielen die letterlijk alleen maar een bericht stuurde als: "Pieter is een kankerhond!"

Ik was stomverbaasd dat er blijkbaar kijkers zijn die zo op kunnen gaan in een televisieprogramma en dat dat dan zoveel in hun los kan maken. Ik begreep zo'n heftige reactie ook niet helemaal. Zo iemand lijkt me levensgevaarlijk, geef ze een Uzi en ze komen me overhoop schieten thuis, alleen maar omdat ik eerlijk aangegeven heb waarom ik op een bepaalde manier ging stemmen. Er zaten nog 3 anderen die niet anders stemden en blijkbaar scoor je beter als je bang bent om te zeggen wat je denkt en je kop in het zand steekt.

Walgelijk. Ik begrijp je angst door dat soort stompzinnige scheldpartijen (als het je persoonlijk aangaat dan komt zoiets heel dichtbij), maar ik heb het idee dat mensen die op een dergelijke manier anoniem en ongefundeerd gaan zitten schelden verder weinig te vertellen hebben en vervolgens overgaan tot de orde van de dag. Ik vrees persoonlijk niet voor je leven ;). Volslagen over the top, en je beschrijft in een paar regels waarom ik forums verre prefereer boven chatrooms. Op een forum heb je de tijd om je gedachten wat zorgvuldiger te formuleren, en op een forum als dit zijn bovendien moderators aan het werk die de échte randdebielen er gewoon af kunnen knikkeren.

Verder kun je wat mij betreft de mist niet meer in nu je gewoon met open vizier iedereen hier te woord blijft staan. We zien wat ze willen dat we zien, en verder zal het altijd zo zijn dat de ene persoon je meer ligt dan de andere, maar het blijft hier natuurlijk een gevalletje 'beste stuurlui'.

Overigens: personen die zo te keer gaan als jij omschrijft lijken mij niet de figuren die zelf erg zouden bekoren in zo'n zwaar programma als ER ::tandpastasmiley::.

Offline Jaak

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 21-05-2006, 15:36:35 »
Beste Pieter,

Ik had toch de indruk dat je onaangenaam verrast was dat je er uit gestemd werd. Dat is volgens mij niet te rijmen met het verhaal dat je verteld. Je geeft de indruk dat het allemaal niet zo onverwacht was. Waarom was je dan zelf verbaasd dat je eruit gestemd werd?

Groeten Jaak

Volgens mij is het trouwens nog helemaal niet zeker dat Frank nu voor het "kamp Mick" kiest. Hij kan evengoed beslissen om bij Richard en Jennifer te blijven. Dan zullen zij bij een gelijke strijd wel rekening moeten houden met eerdere nominaties...als ze dat van elkaar weten tenminste.

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 22-05-2006, 16:53:49 »
Is er een kamp Mick? Volgens mij is kamp Mick maar een éénmans fractie. Mick stemt zijn "vrienden" net zo gemakkelijk weg.

Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren! ::tandpastasmiley::

Offline adriane

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 23-05-2006, 07:40:46 »
wat is die mick toch een loser, dus hij mag wel op karin stemmen en als hij denkt dat ZIJ op hem heeft gestemd is ze een gifslang. die man moet zich toch kapot schamen als hij het terugziet. hij dacht dat hij frank in zijn zak had, wat een mensenkennis heeft die man te denken dat frank vorige week in zijn voordeel stemde.

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 23-05-2006, 09:16:55 »
Hij is er zo uitgegaan als ie is. Wat een zak tabak zeg  ::niet-ok::
Slechte verliezer.
Als ie die aflevering terug ziet zal ie zich wel even op z'n hoofd krabben, de hypocriet.
Ik ben geen Richard fan, maar voor deze keer : m'n complimenten met het winnen van de proef.