Auteur Topic: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve  (gelezen 27467 keer)

Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #40 Gepost op: 18-10-2007, 22:33:02 »
En ik begrijp je vertrek volkomen hoor ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Leuk dat ik je heb leren kennen ::trots::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #41 Gepost op: 18-10-2007, 22:40:23 »
(ondertussen heb ik je volgende reactie al gelezen,dat van die zaken meepikken was een grapje hoor)  ;) ;)
Ik kan het mij natuurlijk niet voorstellen,maar heb je dan niet de gedachte gehad; "Sleeve, nu zijn we met zoveel,binnen enkele weken zijn we maar met zoveel meer,ik hou me ff wat afzijdig,en wie weet,zit ik bij de laatste 16,of 10?

Natuurlijk heb ik die gedachte wel gehad, vandaar dat ik ook in eerste instantie niet wilde gaan.
Ik wilde alleen niet het risico lopen dat ik de hele Expeditie als iets negatiefs zou gaan ervaren als ik er later op terug keek. De kans was groter dat ik niet bij die laatste 10 zou horen dan wel. En dan had ik daar nog veel langer moeten zitten terwijl ik het niet leuk vond?
Dat was het me gewoon niet waard. Als ik één ding heb geleerd heb in mijn leven is het wel dat je geen dingen moet doen die je niet leuk vind als je ondertussen dingen kan doen waar je wel plezier in hebt....

Je weegt natuurlijk altijd alles tegen elkaar af en het is echt geen beslissing geweest die ik hals over kop genomen heb.
Ook privé omstandigheden tellen mee. Je moet je realiseren dat het nogal een behoorlijke som geld kostte. Sowieso de 600 euro voor het ticket + inentingen en spullen die je moest kopen (zoals sandalen, machette, etc).
Verder had ik 7 weken geen inkomen.. ik was werkeloos en mijn uitkering was stopgezet.
Voor sommige mensen stelt dat misschien niet veel voor, maar de euro's groeien nog steeds niet op mijn rug jammer genoeg....

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #42 Gepost op: 18-10-2007, 22:46:55 »
En ik begrijp je vertrek volkomen hoor ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Leuk dat ik je heb leren kennen ::trots::

 ::tandpastasmiley::
Hé celebrity...  leuk interview...  ::trots::


Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #43 Gepost op: 18-10-2007, 22:53:47 »
Thanks ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ik zag het net ook al op die andere fansite staan...schrik me elke keer rot als ik mezelf zie hahahha ::rofl::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #44 Gepost op: 18-10-2007, 22:58:48 »
Thanks ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ik zag het net ook al op die andere fansite staan...schrik me elke keer rot als ik mezelf zie hahahha ::rofl::
hahaha... ja, ik ken dat, ik zat hier met mijn handen voor mijn ogen te gillen op de bank toen ik de eerste keer in beeld kwam...
Wat dat betreft vind ik het wel best dat het voorbij is... ik heb niets raars gedaan of gezegd...
De eerste dag heb ik alleen maar kotsend doorgebracht, dus ik ben al lang blij dat dat niet uitgezonden is.... ::kots::

Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #45 Gepost op: 18-10-2007, 23:04:11 »
Ja jij was zo ziek op de boot toch ::regenboog:: ::oink::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #46 Gepost op: 18-10-2007, 23:05:37 »
Hoi Nadja!
 ::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #47 Gepost op: 18-10-2007, 23:06:39 »
Halloooo ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::joehoe:: ::joehoe:: ::joehoe::

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #48 Gepost op: 18-10-2007, 23:07:52 »
Ja jij was zo ziek op de boot toch ::regenboog:: ::oink::
hahaha... ziek is een understatement
Net voor dat we van de boot afsprongen hebben we het er nog over gehad, jij was toch ook niet helemaal lekker?
Ik heb echt fulltime gekost op de boot. En daarna ook... Iedereen was z'n plekje aan het zoeken op het eiland en ik was alleen bezig om buiten het zicht van de camera te kunnen kotsen... Midden in de nacht kon ik voor het eerst weer een slokje water nemen zonder dat het er direct weer uitkwam...
 ::rofl::

Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #49 Gepost op: 18-10-2007, 23:10:14 »
Ik was inderdaad ook niet erg lekker maar als ik jouw verhaal zo lees stelde dat van mij niks voor...ik begon gewoon lichtelijk zeeziek te worden terwijl jij gewoon echt megazeeziek was, ik wist niet dat het daarna ook nog zo erg is geweest. Ik was weer opgeknapt zodra ik in het water was, weg van die schommelboot. ::trots::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #50 Gepost op: 18-10-2007, 23:13:51 »
hahaha... ziek is een understatement
Net voor dat we van de boot afsprongen hebben we het er nog over gehad, jij was toch ook niet helemaal lekker?
Ik heb echt fulltime gekost op de boot. En daarna ook... Iedereen was z'n plekje aan het zoeken op het eiland en ik was alleen bezig om buiten het zicht van de camera te kunnen kotsen... Midden in de nacht kon ik voor het eerst weer een slokje water nemen zonder dat het er direct weer uitkwam...
 ::rofl::

Gezellig samen *grinnik*
N., heb ervoor gezorgd dat je ook hier je kan rotschrikken! ::trots::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline heli

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #51 Gepost op: 18-10-2007, 23:16:52 »
Ja ik was stomverbaasd toen ik heel toevallig mijn artikel tegenkwam vorige week, grappig ::trots::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #52 Gepost op: 18-10-2007, 23:20:57 »
OK! Je moet mag een 'labeltje' bestellen bij je naam, bij Guikie, via PM.
 ::jaja::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #53 Gepost op: 18-10-2007, 23:31:49 »
Tis me al gelukt, berichtje is onderweg. ::ok::

OK, je hebt overigens ook een eigen topic nu, dan kunnen we hier vanaf nu verder roddelen babbelen over Irma... :P
Veel succes, en veel goede comments!!
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #54 Gepost op: 19-10-2007, 09:19:29 »
Gezellig samen *grinnik*


Nu kan ik er wel om lachen, maar op dat moment voelde ik me niet zo gezellig...hahaha...
Ik vond het schommelen op een boot eigenlijk altijd wel lekker, dit was de eerste keer in mijn leven dat ik zeeziek was!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #55 Gepost op: 19-10-2007, 09:30:59 »
Nu kan ik er wel om lachen, maar op dat moment voelde ik me niet zo gezellig...hahaha...
Ik vond het schommelen op een boot eigenlijk altijd wel lekker, dit was de eerste keer in mijn leven dat ik zeeziek was!

Ongecontroleerde lichamelijke reacties in respons op extreme stress-situaties! ::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #56 Gepost op: 19-10-2007, 09:39:49 »
Hallo Irma

Geweldig dat je hier je verhaal doet. Daar zat ik (zaten we?) nu op te wachten, dit soort toelichting en achtergrondinfo. Super, dank je wel  ::ok::


Idd begrijp ik jou en de anderen nu beter. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het er in zo'n grote groep aan toe gaat.
Bij veel realityprogramma's lopen er aardig wat haantjes rond als ik het zo op tv zie. (Met haantjes bedoel ik dus mensen die vooral meedoen om zich (op tv) te profileren). En als er 100 mensen zijn, zullen die haantjes goed hun best moeten doen om op te vallen. Dat zal de discussie's alleen maar opvoeren: je moet als haantje natuurlijk wel altijd mening laten horen. Dat bevordert de sfeer vast niet!   ::niet-ok::

Kun je nog wat meer over de andere/positieve dingen vertellen?  ???
Nog nooit zo lekker geslapen zei je: had jij geen last van zandvlooien dan?
Wie waren jouw vrienden daar? Heb jij gehoord hoe het verder is verlopen (vertel het ons dan alsjeblieft niet he!) of moet jij ook de uitzendingen afwachten?
Ben jij ook teleurgesteld in het knip en plak werk van de redactie?
Was het echt zo moeilijk om vissen te vangen? Toch bleef je het enthousiast doen?
Waren er nog leuke discussies, die niet zijn uitgezonden? Of andere leuke verhalen en voorvallen?

Sorry voor de vele vragen, maar ik vind het echt geweldig dat er een oud-kandidaat is die toelichting geeft (en niet alleen maar zegt 'je kunt het niet weten want je was er niet bij'. Vragen die je niet kunt of wilt beantwoorden, mag je gewoon overslaan hoor!  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #57 Gepost op: 19-10-2007, 15:13:51 »

- golfspullen


Waarom neem je in godsnaam een golfset mee naar een eiland? ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2007, 17:40:52 »
Waarom neem je in godsnaam een golfset mee naar een eiland? ::rofl::
Altijd handig  ::jaja::

- visgerei (hengel + visdraad + (kunst)aas + haken + loodjes)
- messen
- nog meer visspullen
- harpoen
- visnetten

Dit was er dus,maar...
De visvangst viel dus wat tegen tot nu toe.Wel dan ga je gewoon tot aan je knieën de zee in,je zet je in de juiste houding,je concentreert je,je wacht tot er een vis binnen je bereik is,en met 1 welgemikte slag flikker je die vis gewoon het eiland op  ::jaja:: ::jaja:: (dat is wat ik denk he)  :)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #59 Gepost op: 19-10-2007, 18:14:45 »
Wel dan ga je gewoon tot aan je knieën de zee in,je zet je in de juiste houding,je concentreert je,je wacht tot er een vis binnen je bereik is,en met 1 welgemikte slag flikker je die vis gewoon het eiland op  ::jaja:: ::jaja:: (dat is wat ik denk he)  :)

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: koekoe toch! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Beer geweest in een vorig leven?

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!