Auteur Topic: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve  (gelezen 27466 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #60 Gepost op: 19-10-2007, 18:20:50 »

Voor sommige mensen stelt dat misschien niet veel voor, maar de euro's groeien nog steeds niet op mijn rug jammer genoeg....
oei  :-\\ dit begrijp ik volkomen (en da's geen veronderstelling,ik kan er van meepraten  :-\\ :-\\ )

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #61 Gepost op: 19-10-2007, 18:24:51 »

Beer geweest in een vorig leven?
idd,maar ik was meer een teddy   :)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #62 Gepost op: 19-10-2007, 21:26:45 »
idd,maar ik was meer een teddy   :)

waarom denk ik nu ineens aan tinky winky? ::)

Sorry geheel off topic wat hierboven staat. :-[ :-X

Sleeve ik neem mijn petje voor je af dat je het toch geprobeerd hebt! Ik probeer het niet eens omdat ik weet dat ik giga heimwee ga krijgen.
Jammer dat we niet meer van je te zien krijgen, maar ik hoop wel dat je hier zodra dat kan en mag een uitgebreid verslag gaan krijgen met natuurlijk inside information ;)
« Laatst bewerkt op: 20-10-2007, 19:16:05 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #63 Gepost op: 20-10-2007, 14:45:36 »
Hallo Irma

Geweldig dat je hier je verhaal doet. Daar zat ik (zaten we?) nu op te wachten, dit soort toelichting en achtergrondinfo. Super, dank je wel  ::ok::


Idd begrijp ik jou en de anderen nu beter. Ik kan me ook niet voorstellen hoe het er in zo'n grote groep aan toe gaat.
Bij veel realityprogramma's lopen er aardig wat haantjes rond als ik het zo op tv zie. (Met haantjes bedoel ik dus mensen die vooral meedoen om zich (op tv) te profileren). En als er 100 mensen zijn, zullen die haantjes goed hun best moeten doen om op te vallen. Dat zal de discussie's alleen maar opvoeren: je moet als haantje natuurlijk wel altijd mening laten horen. Dat bevordert de sfeer vast niet!   ::niet-ok::

Kun je nog wat meer over de andere/positieve dingen vertellen?  ???
Nog nooit zo lekker geslapen zei je: had jij geen last van zandvlooien dan?
Wie waren jouw vrienden daar? Heb jij gehoord hoe het verder is verlopen (vertel het ons dan alsjeblieft niet he!) of moet jij ook de uitzendingen afwachten?
Ben jij ook teleurgesteld in het knip en plak werk van de redactie?
Was het echt zo moeilijk om vissen te vangen? Toch bleef je het enthousiast doen?
Waren er nog leuke discussies, die niet zijn uitgezonden? Of andere leuke verhalen en voorvallen?

Sorry voor de vele vragen, maar ik vind het echt geweldig dat er een oud-kandidaat is die toelichting geeft (en niet alleen maar zegt 'je kunt het niet weten want je was er niet bij'. Vragen die je niet kunt of wilt beantwoorden, mag je gewoon overslaan hoor!  ;D

Eindelijk heb ik even tijd om je vragen te beantwoorden!
Ik hoop inderdaad dat door mijn uitleg het voor iedereen duidelijker wordt dat je NIET per se een loser of simpelweg iemand met weinig doorzettingsvermogen hoeft te zijn als je niet langer in de expeditie besluit te blijven.

Nu weer even de positieve dingen...   ::tandpastasmiley::

Ik heb inderdaad, volgens mij als één van de enigste, ontzettend goed geslapen op het eiland. Ik sliep op één van de vlotten met daarop een beetje gras. Dat lag behoorlijk hard en natuurlijk is niet elke bamboestengel even dik, dus je moet echt even een manier zoeken om te kunnen liggen. Maar,  ik viel altijd snel in slaap en werd dan 's ochtends lekker uitgerust wakker. Thuis heb ik regelmatig last van mijn nek en rug, maar dat heb ik daar niet gehad! Ik vond de 'natuurgeluiden' 's avonds en 's nachts heerlijk rustgevend.
Eén nacht heb ik op de grond geslapen ipv het bamboe omdat veel mensen zeiden dat dat beter sliep. Dat is de enige keer dat ik gebeten ben, maar volgens mij was dat door mieren en niet zandvlooien. Wij sliepen niet echt op het strand, maar meer in het gras dus volgens mij zaten daar geen zandvlooien. De meeste zandvlooien zaten op het andere strand en dat was dan ook een extra reden om daar geen kamp te maken (wat ze eerst dus wel wilden).

Voor mij gaan de aankomende uitzendingen ook een verassing zijn hoor! Ik ben heel benieuwd naar wat er allemaal gaat gebeuren. Natuurlijk vind ik het jammer dat er nogal wat geknipt en geplakt wordt maar dat weet je van te voren, het blijft TV hè? Gelukkig was er in de laatste aflevering al minder geruzie te zien, want echt leuk om naar te kijken vond ik de eerste twee afleveringen niet. Als ik zelf niet mee had gedaan was ik als trouwe kijker misschien zelfs wel afgehaakt....

Op het eiland kon ik het met bijna iedereen wel redelijk goed vinden. Natuurlijk waren er een aantal mensen waar ik het meest mee omging. Dat waren onder andere Saskia, Wim, Loek, Carl, Cengiz, Noël, Muriël, Kenny, Willem en ik zal er best nog wel een paar vergeten.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2007, 11:34:52 door Sleeve »

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2007, 03:49:16 »
Eindelijk heb ik even tijd om je vragen te beantwoorden!
Ik hoop inderdaad dat door mijn uitleg het voor iedereen duidelijker wordt dat je per se een loser of simpelweg iemand met weinig doorzettingsvermogen hoeft te zijn als je niet langer in de expeditie besluit te blijven.

Niet. Je bent ergens het woordje 'niet' vergeten! ::rofl:: ::rofl::
lol
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #65 Gepost op: 21-10-2007, 11:35:43 »
Niet. Je bent ergens het woordje 'niet' vergeten! ::rofl:: ::rofl::
lol

HAHAHAHA.... oeps..  ::dom::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #66 Gepost op: 23-10-2007, 09:21:48 »
Dank je wel Irma, voor je uitgebreide antwoord, en voor je toelichting in o.a. Walthers topic. Super!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!