Auteur Topic: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve  (gelezen 27465 keer)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
[Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Gepost op: 16-10-2007, 08:00:38 »
Ze is er nu uit, maar iemand van 't forum die met de expeditie mee is geweest verdient toch een eigen plekkie hé!
Tattoo Irma :P aka SLEEVE:, een 29-jarige administratief medewerkster!



Ik hoor inderdaad bij de groep mensen die afgelopen aflevering het eiland hebben verlaten....
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #1 Gepost op: 16-10-2007, 08:03:30 »
Hoi Sleeve! 
      ::zwaai::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #2 Gepost op: 16-10-2007, 11:58:38 »
::zwaai:: Sleeve!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #3 Gepost op: 16-10-2007, 14:13:12 »
Jippie een eigen plekje op het forum  ::bravo::

 ::tandpastasmiley::  Hallo allemaal  ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #4 Gepost op: 16-10-2007, 15:45:10 »
Jammer dat je eruit ligt Sleeve!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #5 Gepost op: 16-10-2007, 20:42:10 »
Eerst en vooral wist ik niet dat Irma/Sleeve hier al foromlid was  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ,maar verder is zij ook nooit aan het woord of in beeld geweest  ::ohno:: :-\\ (ja,enkele keren in de verte). Dus Lukas,tattoo's helpen ook niet echt  :) :)

Offline Blesses

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blesses for you 2
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #6 Gepost op: 16-10-2007, 20:49:31 »
En sleeve,  hoe was et nu om mee te doen.

En (als je dat wilt ) wat voor een brief heb je geschreven toen je je aanmelde  ???

iemand zei tegen me dat je zo extravagant over moet komen.  Is dat zo??

Groetjes Blesses

ps.  jammer hoor dat je eruit ligt, maar toch heb je van het avontuur kunnen proeven he.  ::regenboog::

Blesses too you 2

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #7 Gepost op: 16-10-2007, 21:33:31 »
Jippie een eigen plekje op het forum  ::bravo::
::tandpastasmiley::  Hallo allemaal  ::tandpastasmiley::

Nou, 't werd tijd hé!! Spijt dat je eruit bent!!
::hug::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #8 Gepost op: 16-10-2007, 22:46:59 »
Eerst en vooral wist ik niet dat Irma/Sleeve hier al foromlid was  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam:: ,maar verder is zij ook nooit aan het woord of in beeld geweest  ::ohno:: :-\\ (ja,enkele keren in de verte). Dus Lukas,tattoo's helpen ook niet echt  :) :)

In de eerste uitzending ben ik kort aan het woord geweest... verder inderdaad alleen maar op de achtergrond in beeld.
Dat heeft verder denk ik weinig met uiterlijk te maken en meer met karakter. Ik ben niet iemand die altijd overal vooraan moet staan en het hoogste woord heeft. Dat zorgt er natuurlijk al voor dat je als je met 100 mensen bent ook niet echt interessant genoeg bent om gefilmd, laat staan uitgezonden te worden.
Je zag eigenlijk altijd al dat met de 'normale' Expeditie Robinson sommige mensen amper in beeld kwamen, nu is dat natuurlijk door het grote aantal deelnemers alleen nog maar erger. Dat is wel jammer want zo leer je de kandidaten eigenlijk helemaal niet kennen.

Ik kan daar natuurlijk niet echt over oordelen omdat ik iedereen die nu meedoet natuurlijk persoonlijk (een beetje) ken, maar ik kan me voorstellen dat je als kijker alleen de (voormalig) leiders kent en een aantal anderen zoals Tim, Iraida, Lotus en een aantal mensen die je om persoonlijke reden leuk of juist irritant vind.
En er zijn zovéél meer mensen op dat eiland die van mij tot nu toe wel wat meer 'in the picture' hadden mogen staan!

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #9 Gepost op: 16-10-2007, 22:56:42 »
En sleeve,  hoe was et nu om mee te doen.

En (als je dat wilt ) wat voor een brief heb je geschreven toen je je aanmelde  ???

iemand zei tegen me dat je zo extravagant over moet komen.  Is dat zo??

Groetjes Blesses

ps.  jammer hoor dat je eruit ligt, maar toch heb je van het avontuur kunnen proeven he.  ::regenboog::



Hoe was het nu om mee te doen? Tja, dat is niet zomaar in een aantal woorden te omschrijven....
Als ik deze week tijd heb zal ik proberen mijn ervaring hier voor jullie op te schrijven...

Over mijn aanmelding... daar kan ik je geen advies over geven. Ik weet namelijk ook niet wat wel of wat niet werkt. Bij mij is het uiteraard wel duidelijk dat ik mee mocht doen omdat ik hier en daar een tattoo heb, tenminste, daar ga ik zelf van uit. Maar dat zal niet de enige reden zijn aangezien ik me al eerder heb aangemeld (het jaar hiervoor) en toen niet mee mocht (wel selectiegesprek gehad... samen met Saron... héééél gezellig).

Ik heb eerder inderdaad gezegd dat ik hiervoor mijn tattoos had laten zetten, maar hopelijk was het duidelijk dat dat een grapje was  ::rofl::"
Als je rondkijkt bij de foto's van de kandidaten zie je vanzelf dat maar enkelen 'extravagant' overkomen.....

In principe kan je aan de verscheidenheid aan kandidaten al zien dat ze niet op zoek zijn naar een bepaalde persoon. Ze zoeken allerlei verschillende mensen die met elkaar een goede combinatie zijn. De enige tip die ik je dus kan geven is gewoon een brief schrijven met een GOEDE EN DUIDELIJKE motivatie en hopen dat jij toevallig net degene bent waar ze naar op zoek zijn.

Waarom wil je eigenlijk zo graag meedoen?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #10 Gepost op: 16-10-2007, 23:04:26 »
In de eerste uitzending ben ik kort aan het woord geweest... verder inderdaad alleen maar op de achtergrond in beeld.
Dat heeft verder denk ik weinig met uiterlijk te maken en meer met karakter. Ik ben niet iemand die altijd overal vooraan moet staan en het hoogste woord heeft. Dat zorgt er natuurlijk al voor dat je als je met 100 mensen bent ook niet echt interessant genoeg bent om gefilmd, laat staan uitgezonden te worden.
Je zag eigenlijk altijd al dat met de 'normale' Expeditie Robinson sommige mensen amper in beeld kwamen, nu is dat natuurlijk door het grote aantal deelnemers alleen nog maar erger. Dat is wel jammer want zo leer je de kandidaten eigenlijk helemaal niet kennen.

Ik kan daar natuurlijk niet echt over oordelen omdat ik iedereen die nu meedoet natuurlijk persoonlijk (een beetje) ken, maar ik kan me voorstellen dat je als kijker alleen de (voormalig) leiders kent en een aantal anderen zoals Tim, Iraida, Lotus en een aantal mensen die je om persoonlijke reden leuk of juist irritant vind.
En er zijn zovéél meer mensen op dat eiland die van mij tot nu toe wel wat meer 'in the picture' hadden mogen staan!
Heeykes,Irma  ::zwaai:: Wat mij betreft had ik liever dat jij wat meer 'in the picture' had gestaan.Maja achteraf zijn als,had,moest,zou....woorden in de verleden tijd he  :-\\

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #11 Gepost op: 16-10-2007, 23:12:32 »
Heeykes,Irma  ::zwaai:: Wat mij betreft had ik liever dat jij wat meer 'in the picture' had gestaan.Maja achteraf zijn als,had,moest,zou....woorden in de verleden tijd he  :-\\

Ik vond het zelf gelukkig niet zo erg om niet zo heel erg 'in the picture' te staan.
Toch raar hoor, om jezelf zo terug te zien. Toen ik de eerste aflevering volop pratend in beeld kwam zat ik samen met mijn vriend thuis te gillen op de bank...hahahaha... ::rofl::




Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #12 Gepost op: 16-10-2007, 23:22:43 »
Naja, dat heb je met 100 kandidaten hé! :-\\
Alleen de lui(d)ste komen in beeld!
::rofl::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #13 Gepost op: 17-10-2007, 18:46:49 »
Maar even in je eigen topic... :)

Het is op TV inderdaad zo uitgezonden, maar helaas kreeg de kijker niet de waarheid te zien. 'die oudere vrouw' (Jolien) had gewoon kunnen blijven als ze gewild had. Rudi en Ingeborg kregen namelijk niet 4 (ieder twee) maar 10 (ieder vijf) lintjes. Zij hebben bijna iedereen gevraagd te blijven, maar een paar mensen accepteerden het lintje, de rest wilde liever naar huis. Uiteindelijk vroeg Rudi wie van de mensen wilde blijven, daarop zijn nog twee mensen naar voren gestapt en de rest is naar huis gegaan.

Dus jij had ook kunnen blijven maar wilde ook niet meer?  ???
Geniet nooit met mate...

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #14 Gepost op: 17-10-2007, 19:54:31 »
Maar even in je eigen topic... :)

Dus jij had ook kunnen blijven maar wilde ook niet meer?  ???

Dat is een goede conclusie die je daar trekt  ::oink::

Ook ik ben één van de tot nu toe 46 (klopt dit?) losers   ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #15 Gepost op: 17-10-2007, 20:13:04 »
Dat is een goede conclusie die je daar trekt  ::oink::

Ook ik ben één van de tot nu toe 46 (klopt dit?) losers   ::jaja::

Nee hoor, zo zie ik dat niet. ::ohno:: De conclusie trekken dat iemand een loser is omdat hij/zij eerder weg is gegaan, is wat mij betreft veel te gemakkelijk. Je zal toch eerst meer moeten weten wat de beweegredenen van iemand zijn om te vertrekken voor je uberhaupt zoiets zou kunnen zeggen als je dat sws al zou willen zeggen.

Mag/kan je iets zeggen over jouw geweegredenen om niet door te gaan?
Geniet nooit met mate...

Offline Sleeve

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #16 Gepost op: 17-10-2007, 20:35:10 »
Nee hoor, zo zie ik dat niet. ::ohno:: De conclusie trekken dat iemand een loser is omdat hij/zij eerder weg is gegaan, is wat mij betreft veel te gemakkelijk. Je zal toch eerst meer moeten weten wat de beweegredenen van iemand zijn om te vertrekken voor je uberhaupt zoiets zou kunnen zeggen als je dat sws al zou willen zeggen.

Mag/kan je iets zeggen over jouw geweegredenen om niet door te gaan?

Gelukkig maar dat niet iedereen er zo over denkt! Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen conclusies trekken op basis van een klein beetje informatie dat ze soms hebben, maar aan de andere kant vind ik dat ook een beetje kort door de bocht en kortzichtig.

Natuurlijk ga ik hier uitgebreid vertellen wat mijn reden was om niet door te gaan en wat mijn ervaringen op het eiland waren maar ik heb nu even geen tijd om een heel lang verhaal te typen... misschien dat het vanavond nog lukt en anders probeer ik het morgen zeker!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #17 Gepost op: 17-10-2007, 22:20:34 »

Ook ik ben één van de tot nu toe 46 (klopt dit?) losers   ::jaja::
  ??? nee toch? jij hebt toch niet zelf opgegeven,maar was gewoon niet verkozen? Of sla ik nu de bal helemaal mis?

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #18 Gepost op: 18-10-2007, 13:43:13 »
Gelukkig maar dat niet iedereen er zo over denkt! Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen conclusies trekken op basis van een klein beetje informatie dat ze soms hebben, maar aan de andere kant vind ik dat ook een beetje kort door de bocht en kortzichtig.

Natuurlijk ga ik hier uitgebreid vertellen wat mijn reden was om niet door te gaan en wat mijn ervaringen op het eiland waren maar ik heb nu even geen tijd om een heel lang verhaal te typen... misschien dat het vanavond nog lukt en anders probeer ik het morgen zeker!


Deze 'loser' van vorig jaar heeft begrip en respect voor je! Goed gedaan!  ::hug::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [Kandidaat] Irma, aka Sleeve
« Reactie #19 Gepost op: 18-10-2007, 13:55:04 »
Kom maar op met dat verhaal! Misschien krijg je van de modjes nog een eigen column, wie weet?
::tandpastasmiley::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!