Auteur Topic: [Kandidaat] Mieke  (gelezen 59490 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #120 Gepost op: 18-12-2007, 12:29:50 »
Ze zei deze reden wel, dat heb ik ook gezien. Maar dat wat koekoe in het rood heeft geschreven, dat heb ik niet gezien. Jij wel  ???

Dat was een stukje van Koekoe zelf. Hij heeft schijnbaar tijdens de uitzending dat op zitten schrijven, maar toen hij hier op het forum dat erbij wilde pakken, was hij zijn briefje kwijt.
Mieke was het niet kwijt hoor :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #121 Gepost op: 18-12-2007, 12:31:57 »
Aaah! Dank voor de toelichting  ::bravo:: Sorry hoor, soms snap ik die gekke Belg niet helemaal, zal wel aan mij liggen  ::hypocriet::
Keep calm and eat chocolates!

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #122 Gepost op: 18-12-2007, 16:20:17 »
Als ik de laatste zin van je bovenstaande post lees, valt het mij op dat je blij lijkt te zijn dat je straks niet meer op tv bent. Klopt dat en zo ja, is het je tegengevallen zoals je in beeld bent gebracht?

Ik vind het inderdaad helemaal niet erg dat ik straks niet meer op tv bent. Ik ben superblij dat ik dit avontuur heb mogen meemaken en voor alle ervaringen die je er op doet, zou ik het zeker opnieuw doen en het iedereen aanraden wie twijfelt, dat ook te doen. Maar het lastigste is inderdaad dat de uitzendingen maar zo'n klein gedeelte zijn van wat er allemaal is gebeurd. De uitzendingen zijn zo geconcentreerd rond de proeven en de eilandraden dat er van het 'dagelijkse leven' niet veel te zien is. (wat ik ook wel begrijp - 50 minuten is niet lang) Maar er was zoveel meer: Elke dag gingen we op expeditie: hoeveel heb je er al gezien op tv??? 's Avonds dronken we altijd zelfgemaakte thee bij het kampvuur, als het keihard regende gingen we in zee zwemmen, op de rotsen hebben zo'n persoonlijke gesprekken plaatsgevonden, als ik nerveus werd begon ik altijd te zingen, hans liep uren op het strand schelpen te rapen, willem heeft prachtig keukengerief geknutseld, marcel is een schat van het man met het hart op de tong, we hebben een mooie keukentafel gemaakt, we hebben 2 slangen gegeten... Zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. En 't zijn precies al die kleine dingen die het avontuur zo mooi maken. Op den duur kent iedereen elkaar zo goed, je deelt er echt alles met elkaar en ik durf dan echt ook stellen dat ik daar vrienden voor het leven heb gemaakt!
Dus ja, als het voorbij is, kan ik eindelijk ook es over iets anders praten dan robinson. Pas op, ik vind dat soms wel fijn, maar soms wil een mens het ook wel es over iets anders hebben.
Maar vooruit, het is mooi geweest, meer dan de moeite waard en 'k hoop dat jullie (stelletje ramptoeristen  ;) ) er ferm van genoten hebben.
 ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #123 Gepost op: 18-12-2007, 16:36:36 »
Mieke, wat een geweldige dingen om te horen, net zoals het verhaal van Frans over de schildpad vorige week. Erg jammer idd dat we dat niet op tv zien, maar dat is niet zo spectaculair natuurlijk.

Juist daarom is het zo fantastisch dat jullie hier meepraten  ::bravo:: ook al is er een risico dat je een hoop shit over je heen krijgt. Ik moet zeggen dat jij er deze week aardig goed vanaf komt, wij 'ramptoeristen' (goeie woordkeuze  ::rofl::) concentreren ons blijkbaar op Frans.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #124 Gepost op: 18-12-2007, 17:37:57 »
Mieke heeft dan ook (nog?  ;)) niet vloekend en tierend met een machete lopen zwaaien. ;) :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #125 Gepost op: 18-12-2007, 17:42:04 »
Nee, maar erg handig deed ze niet deze aflevering  ::ohno::
Keep calm and eat chocolates!

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #126 Gepost op: 18-12-2007, 17:42:22 »
De uitzendingen zijn zo geconcentreerd door tijdsgebrek dat volgende week de aflevering eindigt op:
"en de winnaar is ....". Je kan dan de uitslag zien op 'deleted scenes' ::rofl:: ::rofl::

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #127 Gepost op: 18-12-2007, 17:43:15 »
De uitzendingen zijn zo geconcentreerd door tijdsgebrek dat volgende week de aflevering eindigt op:
"en de winnaar is ....". Je kan dan de uitslag zien op 'deleted scenes' ::rofl:: ::rofl::


dude das mijn grap  ::zweep:: ::hand::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #128 Gepost op: 18-12-2007, 17:44:41 »

dude das mijn grap  ::zweep:: ::hand::
Durf je wel tegen je pa  ::oink:: Dat moest ik vroeger niet wagen hoor  ::ohno::

Pak 'm aan Hans  >:D
Keep calm and eat chocolates!

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #129 Gepost op: 18-12-2007, 17:57:16 »
Ik vind het inderdaad helemaal niet erg dat ik straks niet meer op tv bent. Ik ben superblij dat ik dit avontuur heb mogen meemaken en voor alle ervaringen die je er op doet, zou ik het zeker opnieuw doen en het iedereen aanraden wie twijfelt, dat ook te doen. Maar het lastigste is inderdaad dat de uitzendingen maar zo'n klein gedeelte zijn van wat er allemaal is gebeurd. De uitzendingen zijn zo geconcentreerd rond de proeven en de eilandraden dat er van het 'dagelijkse leven' niet veel te zien is. (wat ik ook wel begrijp - 50 minuten is niet lang) Maar er was zoveel meer: Elke dag gingen we op expeditie: hoeveel heb je er al gezien op tv??? 's Avonds dronken we altijd zelfgemaakte thee bij het kampvuur, als het keihard regende gingen we in zee zwemmen, op de rotsen hebben zo'n persoonlijke gesprekken plaatsgevonden, als ik nerveus werd begon ik altijd te zingen, hans liep uren op het strand schelpen te rapen, willem heeft prachtig keukengerief geknutseld, marcel is een schat van het man met het hart op de tong, we hebben een mooie keukentafel gemaakt, we hebben 2 slangen gegeten... Zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. En 't zijn precies al die kleine dingen die het avontuur zo mooi maken. Op den duur kent iedereen elkaar zo goed, je deelt er echt alles met elkaar en ik durf dan echt ook stellen dat ik daar vrienden voor het leven heb gemaakt!
Dus ja, als het voorbij is, kan ik eindelijk ook es over iets anders praten dan robinson. Pas op, ik vind dat soms wel fijn, maar soms wil een mens het ook wel es over iets anders hebben.
Maar vooruit, het is mooi geweest, meer dan de moeite waard en 'k hoop dat jullie (stelletje ramptoeristen  ;) ) er ferm van genoten hebben.
 ::bravo::


Dit soort dinge vind ik eigelijk veel interesanter dan een saai complot net als een jojo haarbal telkens terug komt. :D

Maar ja mensen willen senatie zien dusss.

Offline mosdiertje

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #130 Gepost op: 18-12-2007, 17:57:28 »
van welk vak heb je morgen examen Hannes? Of heb je nog niet in je agenda gekeken?

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #131 Gepost op: 18-12-2007, 17:59:28 »
Dit is een Mieke - topic he xD     ::hypocriet::

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #132 Gepost op: 18-12-2007, 18:01:19 »
van welk vak heb je morgen examen Hannes? Of heb je nog niet in je agenda gekeken?

tournée générale xD

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #133 Gepost op: 18-12-2007, 18:06:20 »
tournée générale xD

en da is ??

Offline Omabroodje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #134 Gepost op: 18-12-2007, 18:06:54 »

Offline zandstorm

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #135 Gepost op: 18-12-2007, 18:08:18 »
Hannes! En nu je bed in é!

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #136 Gepost op: 18-12-2007, 18:11:10 »
een insidertje  ::jaja::

nu mis ik hem helemaal maarja

het is een topic over mieke duss  ::zwaai:: allo

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #137 Gepost op: 18-12-2007, 18:11:10 »
En nu weer heerlijk ontopic  ;D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #138 Gepost op: 18-12-2007, 20:32:20 »
Dat was een stukje van Koekoe zelf. Hij heeft schijnbaar tijdens de uitzending dat op zitten schrijven, maar toen hij hier op het forum dat erbij wilde pakken, was hij zijn briefje kwijt.
Mieke was het niet kwijt hoor :)
  ::rofl:: Dankje Cynneke  ::ok:: ::ok::

@ Swifty, een rood *met tekst erachter, is idd iets wat jezelf doet/gedaan hebt.Tijdens elke aflevering van ER neem ik pen en papier bij de hand om eventuele grappige,scherpe.. enz.opmerkingen te noteren,want ik moet een uur wachten om het te posten he  ;) Datgene wat Mieke zei had ik vlug opgeschreven,maar het was tussen m'n krant terechtgekomen en ik vond m'n papiertje niet meteen terug.Daardoor dat ik ff moest zoeken wat Mieke nu precies had gezegd.  ::vergroot::  :)

Offline Shamrock

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Mieke
« Reactie #139 Gepost op: 18-12-2007, 21:40:11 »

Dit soort dinge vind ik eigelijk veel interesanter dan een saai complot net als een jojo haarbal telkens terug komt. :D

Maar ja mensen willen senatie zien dusss.

Helemaal met je eens. Ik lees duizend keer liever een dergelijk verhaal van een kandidaat over de kleine details dan dat ik drie afleveringen lang uit alle mogelijk camerahoeken moet zien hoe de ene kandidaat de ander in het gezicht spuugt en hoe iemand ziedend het eiland verlaat, zwaaiend met een kapmes. ER is de afgelopen jaren meer en meer veranderd van een survival/spelprogramma naar een big brother achtige emo-tv-show. Begrijp me niet verkeerd, ik kijk graag, maar dan vooral vanuit een geromantiseerde perspectief op het aanspoelen op een onbewoond eiland en je dan zien te redden.

Niet alle kijkers zijn dus ramptoeristen  ::tandpastasmiley::